niet meer zoals het was
Al ruim 20 jaar ben ik klant geweest en altijd tevreden geweest over de service. Helaas is mijn ervaring de laatste tijd sterk achteruitgegaan sinds Patrick en Noëlla niet meer werkzaam zijn.
De persoonlijke service en klantgerichtheid die ik jarenlang gewend was, zijn ver te zoeken.(behalve miranda die is zeer deskundig) Daarnaast ben ik zeer teleurgesteld over de manier waarop ik recent telefonisch ben behandeld. De senior agent was zelfs agressief in het gesprek, wat ik als trouwe klant bijzonder onprofessioneel en onprettig vond.
Heel jammer om te zien hoe de dienstverlening is veranderd. Ik hoop dat er in de toekomst weer meer aandacht komt voor klantvriendelijkheid en respectvolle communicatie.




