Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Jeg bestilt på en live d. 20/5 stadig ikke modtaget intet hørt om den er sendt. Har skrevet mail og på Messenger får ikke svar, så hold jer væk. Forstå ikke Betina holder så mange live når de ikke få... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

SUPER dårlig kundeservice og meget dårlig og ubehagelig tone når man snakker med dem i telefonen (fik endelig fat i dem efter 3 OPKALD, 3 MAILS og 2 beskeder på instagram). Jeg havde bestilt en hal... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Jeg havde lagt en bestilling via deres webshop, hvor jeg efter få dage kontaktede dem, da jeg undrede mig over, at jeg intet havde hørt, trods ordrebekræftelse og beløbet trukket. Talte med Kri... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Kan helt klar anbefale Clara H ❤️ Jeg har handlet via deres fantastiske lives i flere år og altid været tilfreds med de vare jeg har modtaget 👍🏻 Det er en skøn Chef og Personale samt et fantastisk... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements pour enfants
  2. Magasin de puériculture
  3. Magasin de vêtements
  4. Magasin de chaussures
  5. Magasin de vêtements pour femmes

Informations provenant de diverses sources externes

Clara H er et univers af lækkert børnetøj, sko og legetøj. Vi har et bredt udvalg af førende internationale mærker.


Coordonnées de contact

2,2

Bas

TrustScore 2 sur 5

78 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Hold jer væk

Jeg bestilt på en live d. 20/5 stadig ikke modtaget intet hørt om den er sendt. Har skrevet mail og på Messenger får ikke svar, så hold jer væk. Forstå ikke Betina holder så mange live når de ikke får sendt det vi bestiller.
Håber de ser jeg vil annullere min ordre, da jeg skulle have brugt min bestilling til gave.

20 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

SUPER dårlig kundeservice og meget…

SUPER dårlig kundeservice og meget dårlig og ubehagelig tone når man snakker med dem i telefonen (fik endelig fat i dem efter 3 OPKALD, 3 MAILS og 2 beskeder på instagram).
Jeg havde bestilt en halskæde, som jeg ikke fik noget information om på mail. Specielt når de siger at DE har lavet en refundering som jeg ikke var informeret om.
Igen VIRKELIG dårligt firma
IKKE KØB FRA DEM!!!

17 avril 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Forkert vare sendt

Bestiller en bluse d. 14 Marts i webshoppen. Må sende 2 mail for svar på forventet levering da den ikke står som afsendt eller registreret hos gls. Penge er trukket for både bluse og porto. D. 23. Marts henvender jeg mig telefonisk og spørger efter ordre. Får beskeden, " den er lagt til afhentning i butik"- men hun vil få den sendt med det samme. Modtager varen hurtigt 2 dage efter, men total forkert str. Jeg bestilte L og den kommer i XXL. Ringer med det samme d. 26. og der tjekkes efter str i butikken. Den har de ikke, så får en retur label tilsendt.
1 stjerne for tilsendt returlabel og kontakt pr. telefon.
Manglende lager viden, dårlig tilbagevendende på mail, og man trækker ikke penge før vare sendes, og slet ikke hvis de bliver lagt i butik til afhentning. Så nu venter jeg spændt på om mine penge kommer retur uden at jeg skal kontakte dem igen..... Øv en fysisk lokal butik kan være så mangelfuld.

26 mars 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

God behandling, trods annulleret ordre😊

Jeg havde lagt en bestilling via deres webshop, hvor jeg efter få dage kontaktede dem, da jeg undrede mig over, at jeg intet havde hørt, trods ordrebekræftelse og beløbet trukket.

Talte med Kristine, som måtte beklage, at jeg intet havde hørt, men hun vil sørge for, at min bestilling røg afsted med dette samme. Desværre blev jeg ringet op umiddelbart efter med besked om, at der var sket en lagerfejl og at de kunne tilbyde en størrelse mindre, hvis jeg var interesseret. Takkede nej, da jeg var bange for, at jeg ikke kunne passe størrelsen og beløbet blev returneret 2 min. efter jeg havde lagt røreret på.

Som alle blev jeg nervøs, da jeg læste de mange mindre gode anmeldelser, men jeg må sige, at jeg kun har haft en god oplevelse, trods min ordne måtte annulleres.

4 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

DE IKKE TIL AT FÅ FAT I.

Sender en jakke retur- får besked i messenger at der er lavet et tilgodebevis.uden mit ønske og ifølge købsloven skal penge retur.(de så kommet efter mine protester )
Ingen tager tlf -Ingen svar på sms- Ingen svar på mail -Ingen svar på messenger .
Underlig måde at føre en forretning på ..så slut med at handle der.🥴

10 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Kan man give minus stjerner

Bestilt noget den 3/1-25, mem den ville ikke bestille med levering derfor bestilte jeg afhentning. Tænkte så at sende en mail og så kunne de hjælpe den vej rundt, det kan de fleste hjemmesider. Men total stilhed fra deres side af. Skriver flere gange uden held, nu har jeg gjort indsigelse mod købet for pengene hæver de også med det samme. Bad dem om at annullere ordren men igen stilhed. Handler her aldrig igen

3 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Tydeligt brugt trøje…

Jeg bestiller en strik som kommer rettidigt. Den er nedsat, men jeg havde ikke forventet at den var brugt 😳 - trøjen lugtede voldsomt af parfume, særligt i halsåbningen. Trøjen var meget fnulret på fronten. På grund af prisen (1/2 pris) og hvad jeg læser her på trustpilot, om reklamationer, orkede jeg ikke at reklamere. Jeg undrer mig dog over at man vil være bekendt at sælge en brugt trøje. Efter vask med Rodalon og herefter eddike, er trøjen brugbar, men stadig fnulret på fronten…. Mærkeligt køb 🤷‍♀️

2 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Placerede en ordre online

Placerede en ordre online. Modtog en ordre bekræftelse, men ved afhentningen havde de ikke varen på lager.
Modtog en besvarelse om at “de havde set ordren, men de havde altså ikke på lager” - og så sagde de ikke andet….
Pengene er endda trukket, besked fra butikken er at de nok skal komme retur, det er 14 dage siden. Dette rører ikke ved det faktum at det er ulovligt at trække penge fra kort førend varen er sendt.
Handler meget på nettet, har aldrig oplevet dette før.
Fraråder at handle herMen

1 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

0 stjerner - ingen kundeservice - snyd

0 stjerner - ingen kundeservice - snyd
Det er min 1. anmeldelse af Clara H men ikke min første oplevelse med fejl, manglende varer, forkerte varer jeg får ved bestilling på deres live. Denne gang har jeg bestilt et par støvler i camel farve, da de er udsolgt hos firmaet i min størrelse, og vælger at få dem tilsendt med GLS. Live er i tirsdags i sidste uge og i fredags ringer jeg til Clara H og får oplyst af deres “kundeservice” (Martina) at støvlerne er sendt denne dag og vil modtage dem til afhentning enten i weekenden eller mandag. Mandag er der stadig ingen registrering i GLS app og jeg ringer igen til Clara Hs “kundeservice” (Christine) som ikke kan se at støvlerne er sendt (!) og fortæller mig at hun vil gå ind i butikken og lede og ringe mig op igen. Kort tid efter ringer hun op og siger, at hun har fundet støvlerne jeg har bestilt og sender dermed det samme. Hun beklager at jeg fik forkert oplysning om at de var sendt i fredags. Jeg takker og er glad. Kan straks se registrering i GLS app og alt burde være godt. Hentede støvlerne i går og til min store overraskelse har Clara H sendt et par sorte støvler som IKKE er dem jeg har bestilt. De har trukket pengene på min konto og tager ikke telefonen når jeg ringer i deres “kundeservice” åbningstid 9-14. Deres telefonsvarer går automatisk på med besked om, at de ikke svarer på sms, mail eller andre steder, de hører ikke telefonsvarer beskeder og tager så heller ikke telefonen når jeg ringer! Ingen kundeservice!
Det er mig en gåde hvordan hun, Betina, kan drive en dametøjsforretning på den her måde! Det er derfor jeg laver denne anmeldelse, for at advare andre om at handle med en forretning der bruger sådanne metoder til at snyde deres kunder med forkerte varer og trække penge for forkerte varer! Clara H snyder deres kunder!
Nu har jeg kun tilbage at køre ud til forretningen på Nordre Strandvej i Risskov med de forkerte støvler og få mine penge tilbage. Det er sidste gang jeg handler hos Clara H!
Opdatering!
Fik endelig fat i Clara H på telefonen efter 1 times forsøg på at ringe dem op (Martina) som siger at de desværre ikke har støvlerne jeg har bestilt men kan sende nogle andre! Nej tak! Hun siger at jeg får refunderet mine penge og sender en returlabel til de forkerte støvler!Jeg får ingen forklaring på, hvorfor Clara H vælger at sende et par forkerte støvler i stedet for at sige at de ikke har de støvler jeg har bestilt! Jeg handler aldrig mere hos Clara H i Risskov!

12 septembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Kan helt klar anbefale Clara H ❤️

Kan helt klar anbefale Clara H ❤️
Jeg har handlet via deres fantastiske lives i flere år og altid været tilfreds med de vare jeg har modtaget 👍🏻 Det er en skøn Chef og Personale samt et fantastisk kundeservice 🥰 tak for jer skønne I Clara H ❤️
SUNSHINERS😎☀️

13 septembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dårlig service og respons!

Bestilte en vare på en live. Har intet hørt fra dem siden. Jeg har ringet, lagt beskeder og sendt sms. Har endda skrevet til dig på en anden live, hvor de lover at vende tilbage.
Hold jer væk fra denne side!

12 juin 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dårlig behandling og service

Bestilte varer for en uge siden , pengene er trukket men intet er sendt , hold jer langt væk fra denne forretning , hvis det er en forretning , har nu skrevet 2 mails til dem , men de svarer ikke , dårlig behandling af kunder .

10 juin 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bestiller aldrig igen

Det er nu 14 dage siden at jeg har bestilt varer hos Clara H. Pengene er trukket, men jeg har endnu ikke modtaget mine varer. Har skrevet til dem flere gange - uden respons.

27 mai 2025
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Langsom betjening og manglende svar på sms og mail

Jeg troede, at jeg havde været udsat for svindel.
Pengene blev trukket med det samme. Der gik to uger før pakken kom.
Kundeservice var en telefonsvarer, som henviser til at sende sms.
Ingen svarede de første mange dage på sms eller mail.
Men efter ca to uger, har jeg modtaget pakken, som ser ud til at være sendt fra butikken i Århus.
Jakken er som lovet af bomuld. Dog ikke helt den kvalitet, som jeg havde håbet på, men brugbar.

8 juin 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Har fået leveret en anden kjole end den…

Har fået leveret en anden kjole end den jeg har bestilt og betalt for. Helt umuligt at få hul igennem til deres kundeservice. Når man mailer til dem, kommer der svar retur om at de ikke besvarer mails. Når man ringer og telefonen går på svarer får man at vide at man kan sende en sms. Når man så sender en sms (5stk) så får man intet svar. Helt håbløst.

21 mai 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Dårlig service

Har bestilt varer den 8/4. Ringede 14/4 fordi jeg kunne se ordren ikke var behandlet. Pengene blev trukket fra min konto 10/4 !!!!
Den er nu registreret ved GLS, men intet er sket på 2 dage. Blev ellers lovet i telefonen, at min ordre blev afsendt 14/4!!!!! Aldrig mere handler jeg der!

14 avril 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Skønne Clara H 🌞🥰

Jeg vil meget gerne anbefale Clara H 🤗🥰
Jeg har handlet via deres fantastiske lives i flere år og altid været tilfreds med de vare jeg har modtaget 🥰 det har en faktisk chef og Personale samt et fantastisk kundeservice 🤗🥰 tak for jer skønne Clara H 🌞team SUNCHINERS🌞🥰

26 janvier 2025
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus