Clifton Clothing Avis 

261
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

This company is amazing! The quality of the cycle jerseys are amazing, and the design was made perfectly. They are also life-savers, when we were left without our jerseys after another supplier left u... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

This is the 2nd Cycle jersey order we've placed with Clifton. We ordered the Curzon (all season fabric) which with its 4-way stretch fabric was true to our regular jersey fit and has a silky feel.... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Never again Previous two orders have been fine, most recent order isn’t, Quality not anywhere near the same even though they say it is. Something must have changed here, they just argue that what... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Recently purchased a classic fit cycling jersey, part of a bulk order via my local cycling club. Very satisifed with the quality, fit and bespoke printing. Would have given 5 stars except for one desi... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur de textile
  2. aussi dans
  3. Magasin de vêtements imprimés

Écrit par l'entreprise

At Clifton Clothing, we make custom clothing, made exceptional. From rugby shirts and club blazers to hoodies, tees and outerwear, we create clothing for teams, businesses, universities and events. Everything is made to order, with your colors, branding and details at the heart of the design. We love sweating the small stuff. The right fabric, the placement of an embroidered crest, the stripe that brings it all together. Our aim is simple: clothing your people will love wearing, long after the event is over. Start with a style on our website and make it yours, or bring us something entirely different. “Can you make this?” is a question we love. Whether it’s a signature pattern, a new garment style or a full bespoke collection, we’re always up for a good challenge. Explore the range at cliftonclothing.com or speak to our team about your ideas. Clifton Clothing is operated by Clifton Concepts LLC, trading as CLIFTON.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

261 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(261)

12 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Good blazers

Good blazers, came in time, they all fit v well, good customer service

2 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Thanks so much, Hugh. Really pleased to hear the blazers arrived on time and that the fit was spot on across the group. We really appreciate you taking the time to leave us a review!

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing group to work with!

Amazing group to work with!! Bruce was particularly brilliant!

1 août 2026
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Thank you so much, Lisa! We’re delighted to hear you had such a great experience working with the Clifton Clothing team. We really appreciate you taking the time to leave us such a lovely review.

Noté 1 sur 5 étoiles

Si teneis una alternativa no compreis…

Si teneis una alternativa no compreis en esta empresa, todo va de maravilla hasta que pagais, un avez se paga empiezan los problemas con las calidades de las imagenes, cosa que podrían decir antes de que se pague. Por ultimo despues de que hayas trabajado el pedido con unas medidas cuando se paga te mandan una tabla diferente y cuando crees que esta todo ok porque lo has revisado todo mil veces, te llegan las camisetas y son 5 tallas mas grandes de lo que has pedido y por supuesto la culpa estuya. Ellos no adminten que es imposible que 14 persones se hayan mededido mal. El departamento de venta de esta empresa es muy bueno pero luego no sirven para nada y el de atención al cliente y no lo comento. No has hecho tirar el dinero a la basura porque las camisetas no sirveny ademas nos han fastidiando el campeonato ya que nos hemos quedado sin ellas.

22 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Lamentamos que Sergio y su grupo no estén satisfechos con el ajuste de sus camisetas. También queremos señalar que explicamos claramente el proceso de producción e incluso ofrecimos una solución mediante una nueva fabricación, que Sergio finalmente decidió no aceptar.

No obstante, debemos corregir varios puntos de esta reseña. Las 14 camisetas se fabricaron exactamente en las tallas y en el corte Men’s Classic Fit seleccionados y aprobados por el cliente en su Order Pack. Las tallas no se modificaron después del pago.

Antes de aprobar la producción, también enviamos las medidas reales de las prendas terminadas y pedimos expresamente al cliente que comparara el ancho de pecho, el largo total y el largo de manga con una camiseta que ya tuviera. El Order Pack volvió a incluir este recordatorio sobre las tallas antes de ser aprobado.

Después de la entrega, solicitamos fotografías en las que se vieran las etiquetas de talla y las prendas medidas en plano, para poder investigar si se había producido algún error de fabricación. La camiseta de talla Large fotografiada medía aproximadamente lo mismo que nuestras medidas reales publicadas para esa talla, dentro de la tolerancia de producción indicada. No hemos recibido pruebas que demuestren que las prendas se fabricaron cinco tallas más grandes de lo solicitado.

También ofrecimos a Sergio una nueva fabricación en tallas más pequeñas con descuento, pero decidió no seguir adelante.

Noté 5 sur 5 étoiles

Incredible company!

This company is amazing! The quality of the cycle jerseys are amazing, and the design was made perfectly. They are also life-savers, when we were left without our jerseys after another supplier left us hanging only weeks before our charity event Clifton clothing designed, created, and delivered a mass order within a week! Couldn't recommend them more

16 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Clifton Fully Customisable Blazers

Clifton Clothing are a very nice group of people to work with. It is seamless to order and buy multiple items at once at a fair price. You can fully customise your blazer and they look great. The quality is awesome and they can survive night after night. Thank you very much Clifton for helping our club out with some awesome blazers.

16 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

we were looking for jerseys that we…

we were looking for jerseys that we could print our own logo and number onto. We found Clifton and it stated the delivery dates (which would be too late) but to contact them if you needed it to be faster. So I wrote them an email explaining what we wanted. Their response was super fast and one of their employees helped me go through the order system.
The jerseys arrived on time and are great quality. The logo and numbers are not printed/stickered on top of the fabric (like we thought) but dyed into it, which makes it even better and cleaner looking.
Definitely recommend!

8 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great custom designed shirts

We had custom Hawaiian shirts designed for our organization. Everyone was very pleased with both the design and shirt quality. We are placing a second order.

9 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing

Fast, exactly how I wanted it, multiple checks before they started producing, excellent experience.

10 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Thank you for taking the time to leave such a great review. We are really pleased to hear that the process felt smooth and that the final result was exactly what you wanted. Those multiple checks are there for a reason, and it is great to know they made a difference.

Thanks again for choosing CLIFTON, we truly appreciate it.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fighter and Bomber Hula Shirts

I have now ordered over 100 hula/Hawaiian shirts for my group and they are great every time! The quality of the shirt is great and they came in a very timely manner. Service is great when designing and ordering the shirts as well. My group and I will continue to order these shirts!

30 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Thank you Evan! We appreciate your positive review and valued custom :-)

Noté 1 sur 5 étoiles

Good product, But Poor Customer Service

Edit: Suggest this company be avoided. Customer service is decidedly lacking having been pestered with demands to change / remove a fair review of the service we received.

The shirts are a very nice good quality product. However, we were really disappointed that the shirts arrived with a printed logo, which is not what we would have wanted. We would absolutely have wanted it embroidered per the images on their website.

There is an element of culpability on my part here for my assumption, but this was never communicated to us clearly. It’s an option on the custom builder, but was never communicated to us clearly when our shirt was mocked up by Clifton Clothing on our behalf. It was in their mockup, but not clear and unambiguous. No option of embroidery were offered to us.

21 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Hi Pete

For absolute clarity, these are the facts:

• You approved a mockup that clearly showed a printed logo

• You approved an order pack that clearly showed a printed logo

• You did not request embroidery at any stage

• You did not contact us after delivery with any concerns

• You received one clarification message after leaving your review

• The rating was changed to one star only after those facts were explained to you

You have stated the shirts are excellent quality. The issue you are now presenting is not the result of any error by us, but a specification you approved and did not question at any point.

Recasting an approved choice as a service failure, and presenting a single factual clarification as poor conduct, is not an accurate account of events.

This review does not reflect what happened. We will not be engaging further.

Noté 1 sur 5 étoiles

Zero Stars would be more like it

Clifton Clothing is blatantly untrustworthy and operates like a fraudulent company. Their customer service is nonexistent, their website is full of lies, and every piece of information they provide is misleading. No one can be reached for real answers about orders, shipping, or product quality. After thousands of dollars were spent, they deleted the entire order from their system as if it never existed—showing zero integrity, zero accountability, and zero professionalism. Their complete disregard for customers makes it clear: this vendor cannot be trusted under any circumstances.

18 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

We’re aware several reviews have been posted by members of the same group. This order was completed to the approved designs and shipped with full tracking, and all details were addressed directly with the organiser.

Noté 1 sur 5 étoiles

STAY AWAY FROM THEM! 0/10

HORRIBLE EXPERIENCE!!!!!! For starters I never even received my product which was $200 plus dollars individually. Secondly other parties who ordered different products within my storefront, their product arrived LATE. The order was placed MONTHS in advance after paying expedited shipping, written confirmation and being told the delivery date was guaranteed. It was not. Over $12,000 total was spent on merchandise and we CANT USE ANY OF IT! Extremely Poor quality, false advertisement about in house production (shipping and tracking came from china), under valued our order and as a result it flagged at customs as a scam, horrible customer service primarily because they were mostly non responsive and some items did not even arrive! DO NOT RECOMMEND and 1 star is being generous! Buyers beware. Do yourself a favor and not even waste your time inquiring let alone placing an order.

18 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

We’re sorry this reviewer feels disappointed, but the claims made here have already been investigated and found to be false. All items were produced to the approved designs, quality-checked before dispatch, shipped on time via DHL with full tracking, and received by the organiser in full accordance with the agreed terms.

Noté 1 sur 5 étoiles

HORRIBLE EXPERIENCE!!!!!

HORRIBLE EXPERIENCE!!!!!! where do I start? The finished horribly produced finished product (that I would never wear in public because it looks so bad) arrived LATE and I didn’t even get to wear it for the event it was ordered for MONTHS in advance after paying expedited shipping, written confirmation and being told the delivery date was guaranteed. It was not. This company stressed me and about 60 other people who ordered the same shirt out so much about this. It was expensive too! Over $200 spent x 60 orders is about $12,000 that we spend on merchandise and we CANT USE ANY OF IT! Poor quality, they lied about in house made (shipping and tracking came from china) they under valued our order and it got flagged at customs as a scam, they had horrible customer service, non responsive. We had to tell after all of this money spent if this was a scam we would be calling a lawyer ! Then they replied that if we call a lawyer they would hold out merchandise that we paid $12K for hostage unless we tell them we won’t sue. Wasting time, days, energy, effort, money, I literally DO NOT RECOMMEND and wish I could give this a NEGATIVE -10 stars! I also think all these 5 star reviews are bots/spam/fake because there is no way in the world these people who rated it 5 stars dealt with the same company that we did. Impossible. Buyers beware. Run and find a different company. They are liars and I’m currently disputing charges!

27 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

We’ve reviewed this order thoroughly and confirmed that all production and delivery steps met the agreed specifications. Our documentation supports this, and we stand by the outcome.

Noté 1 sur 5 étoiles

Clifton Clothing – Dishonest, Deceptive, and an Absolute Nightmare to Work With

**Updating because I finally received the package. Clothing is cheap, HORRIBLE, and NOT even the colors we asked for. Stitching is frayed and not good. Do not order from these people. Not worth the aggravation and poor quality. At this point I think bots are writing reviews***

Working with Clifton Clothing has been an utter disaster from start to finish. This company is the definition of dishonesty, incompetence, and false advertising. Every single aspect of this transaction was misrepresented, overcharged, and handled with arrogance instead of accountability.

1. Misrepresentation of Products
Clifton Clothing markets itself as a bespoke, in-house production company — yet my order (worth nearly $8,000) was shipped directly from China. Nowhere in their materials or sales process was that disclosed. This is false advertising and a blatant misrepresentation of their operations.

2. Customs Fraud and Shipment Delays
They under-declared the value of the shipment as only $280, even though it contained thousands of dollars’ worth of merchandise. That dishonest declaration caused my shipment to be flagged and held by U.S. Customs, delaying it well beyond the guaranteed express delivery date. Instead of taking responsibility, they blamed “customs processing times” — a deflection tactic to cover their own misconduct.

3. Price Changes and Hidden Fees
Clifton initially quoted one price, then increased the total cost after the fact, forcing me to pay additional, unexpected charges. When I specifically asked for an express shipping quote, they failed to provide one — yet later had the audacity to charge an “expedited” fee anyway once products were set to deliver after specified date. They agreed to the timeline, charged me extra for speed, and still failed to deliver on time.

4. Missed Deadlines and Unfulfilled Orders
Even after paying for express production and delivery, none of the items arrived by the agreed date. More than half of the order remains unshipped, even two days after the promised delivery date. For a company that claims “bespoke quality and service,” this is completely unacceptable and unprofessional.

5. Coercive and Unethical Conduct
Clifton refused to release my paid merchandise until I submitted a statement agreeing not to pursue legal action, chargebacks, or disputes. In other words, they held my goods hostage unless I gave up my consumer rights. This is coercive, unethical, and possibly illegal.

6. Abysmal Customer Service and Gaslighting
Their representative, Marcus, repeatedly responded with condescending and accusatory emails, attempting to rewrite history and shift all blame onto me. Instead of resolving issues, he doubled down with smug, dismissive language and false claims that delays were “self-inflicted.” No legitimate business should treat its customers this way.

⚠️ Final Verdict:
Clifton Clothing is a dishonest, unreliable, and unethical company that engages in deceptive advertising, hidden fees, customs misrepresentation, and coercive communication. They overcharge, underdeliver, and gaslight customers to avoid accountability.

If you value transparency, professionalism, and basic honesty — do not do business with Clifton Clothing. You will regret it.

29 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Hi Kylie,

We’re sorry you were disappointed with your order and the experience of dealing with us.

We disagree with several statements in this review. As explained in our previous correspondence, pricing was adjusted to reflect the final group quantities and changes to the order. The order was subsequently completed and delivered, and our position and the supporting shipping records were provided directly to you.

We recognise that receiving your order did not resolve your concerns about quality and service. Any specific outstanding concerns can be sent to studio@cliftonclothing.com so we can review them against the approved order details.

Many thanks,
Marcus

Noté 3 sur 5 étoiles

Good finished product but sizes come…

Good finished product but sizes come out smaller than measurement sizes and overall it is very cumbersome at the point of building an order- spent too much time going back and forth on email when a couple of phone calls would have sufficed. A real shame because the end product is good quality and the first point of contact is excellent on the phone and would be a useful asset to be deployed l.

10 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Hi Tawanda

Thank you for taking the time to share your feedback. We are really pleased to hear you felt the end product was of good quality and also grateful for your comments on where we can improve.

On sizing: we do offer both slim and classic fit blazers, and we always share the actual garment dimensions so customers can make the best choice. We know the order sign-off process can feel thorough and sometimes a bit lengthy, but it is precisely what ensures your blazer arrives exactly as expected and at the quality standard we promise.

On communication: we have built our process to keep everything documented by email so nothing is missed, but we hear your suggestion about adding more phone support at key points. It is something we will review carefully, as we are always looking for ways to make ordering easier without losing accuracy.

We are glad you are happy with the quality of the blazer, and we will use your feedback to keep improving the experience.

Best regards,
The CLIFTON Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Buyer Beware

I thought the quality of the jersey would be similar to a Barbarian Rugby jersey, especially given the comparable price. This jersey looks as though my sister sewed it together. I'll never wear it. Buyer Beware!

10 juin 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Hi John,

Thanks for your feedback. We’re sorry to hear you were disappointed, though we were surprised to see this review as you hadn’t reached out to us directly before posting it.

To clarify, your order was for our cut-and-sew panel rugby shirt, which is built to be lightweight and versatile. If you were looking for something comparable to a Barbarian jersey, we also offer a knitted heavyweight rugby line that’s designed for that classic, chunky feel - but that wasn’t the product you purchased (you purchased our Watson, the Byron is the one it sounds like you actually wanted).

Every Clifton item is individually made to order, so comparing a 1-piece custom build to a mass-produced stock item at retail pricing isn’t really like-for-like. For transparency, here’s a photo of your finished jersey so others can see the professional quality for themselves - https://www.dropbox.com/scl/fi/nj8o3ta0i0ifj1arnial3/E6B-B8E-F.jpg?rlkey=r9htz4ux0wy5q4mfg0w76sto9&dl=0

We’d still be happy to discuss options or help find a style that’s a closer match to what you expected - please don’t hesitate to get in touch.

Best regards,
Marcus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience and final product!

From the initial web chat and emails with Bruce, I was impressed. Within seconds I had a mock up of the custom shirts. We did make a few adjustments, but the process was easy and Bruce was patient with us and we needed some time to get our orders in. The final product turned out GREAT. Our families loved them!

23 août 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Hi there,

Thank you for the fantastic feedback. We are so glad Bruce was able to support you from the very first web chat through to the final product. It is great to hear the mock-ups, adjustments, and ordering process all felt easy, and even better to know your families loved the shirts.

We truly appreciate you sharing your experience and look forward to working with you again.

Best regards,
The CLIFTON Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Bad sizing. Worse customer service.

We ordered custom printed shirts for our team according to the size guide on the website. The shirts we received were ridiculously oversized. I ordered one size down from what the size guide indicated, and my shirt comfortably fit a friend who is a good 20kg (50lbs) heavier than I am.

When we wrote to the customer service about the bad fit, they told us order new shirts in smaller sizes. Then they kept sending us invoices for these “new” shirts - which we never wanted or ordered.

Edit: Marcus answering in public, and Marcus writing emails behave very different. Too bad Trustpilot does not allow to upload screenshots of Marcus' emails.

1 juin 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Hi Johannes

We’re sorry to hear about your experience. To clarify for other readers - all of our shirts are made to order and sized according to the detailed charts on our website. If there’s ever a concern about fit, we investigate to ensure the garments were made correctly and then work with the customer on the best way forward.

We never send unsolicited invoices or charge for items not ordered. If there has been any confusion here, please contact us at operations@cliftonclothing.com so we can look into it.

Customer service and accurate fit are very important to us, and the many positive reviews on this page reflect the experience most customers have.

Best regards,
Marcus

Noté 5 sur 5 étoiles

PERFECTION in a jersey!

I received my custom rugby jersey and it is exactly as I hoped it would be! EXCELLENT CRAFTSMANSHIP, thank you very much!

8 août 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Thank you, Tim! We’re thrilled to hear your custom rugby jersey turned out just as you hoped. We take a lot of pride in the craftsmanship, so your feedback means a lot. Enjoy wearing it!
Best,
Marcus

Noté 5 sur 5 étoiles

We wanted just 4 special designed…

We wanted just 4 special designed football shirts and Clifton were exceptionally helpful,taking us thru the process .The product was amazing .
A great service.

8 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Clifton Clothing

Réponse de Clifton Clothing

Thanks Neil — so pleased you loved the shirts! It was a pleasure working with you on the designs, and I'm glad we could help bring your ideas to life. Hope they get plenty of wear on and off the pitch!

All the best,
Marcus

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus