Andere klant. Zelfde verhaal
Andere klant, zelfde verhaal. Na een ingeleverde bestelling en na meerdere onbeantwoorde mails, is er na een mail te zenden via het contactformulier, toch reactie gekomen. Eerst zou de flessen asap worden toegestuurd (1 van de flessen was niet beschikbaar ondanks dit anders stond op de website), de eigenaar zou die persoonlijk halen bij de handelaar. Een week later terug geen reactie. Dus mijn geld terug gevraagd. Terug een week later, de eigenaar vindt mijn rekeningnummer niet. Na doorsturen van mijn rekeningnummer, en nog een paar mails verder, het geld terug gestort op het originele rekeningnummer waarmee ik had betaald (niet het rekeningnummer dat ik doorgegeven had). Een bewijs dat de eigenaar niet enkel dan leugens verkoopt ipv drank. Zoals ik al gezien heb op andere reacties hier op de site, een reactie zal volgen van de eigenaar. Ik zeg U nu al … zo behandeld U uw klanten niet. Zo zou jezelf niet behandeld willen worden. Als U niet kan leveren zoals het hoort naar particulieren via bestellingen op de website, stop er dan mee. Doe verder met uw winkel … zo hou je uw klanten tevreden en zal u ook meer rust vinden, want ik ben er zeker van dat dit ook voor U de nodige stress oplevert. Dank








