Dezorgbalie Avis 12

TrustScore 2 sur 5

2,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus


Coordonnées de contact

2,1

Bas

TrustScore 2 sur 5

12 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 28 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

0 sterren voor dit akelige bedrijf.

10 juin 2025
Avis spontané
Logo de Dezorgbalie

Réponse de Dezorgbalie

Dag Chanice. Ik waardeer alle vormen van feedback, tenminste als we er iets mee kunnen. Kennelijk heb je negatieve ervaringen als klant, als medewerker of anderszins. Ik nodig je uit een klacht in te dienen. Dan kunnen we het uitzoeken.
George van Lieshout

Noté 1 sur 5 étoiles

Zeer teleurstellende ervaring

Zeer teleurstellende ervaring,

Onze ervaring met deze zorginstellingen is zeer zorgwekkend. De hulp komt regelmatig niet opdagen, maar de uren worden wel doorgegeven alsof er zorg is geleverd. Daarnaast wordt er onterecht doorgegeven dat de deur niet werd geopend of dat de cliënt de hulp zou hebben weggestuurd, terwijl dit niet klopt.

De planner lijkt deze verhalen zonder onderzoek te geloven. Het ernstigste is dat de betreffende oudere cliënt al vier weken geen hulp heeft ontvangen, terwijl er wel uren worden geregistreerd.

Dit is niet alleen onprofessioneel, maar ook onverantwoord tegenover kwetsbare ouderen. Ik hoop dat deze organisatie dit serieus onderzoekt en zorgt voor eerlijke communicatie en daadwerkelijke zorgverlening .

Dochter Christel van der Heijden names mevr, J. van Campen.

28 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Het is/ was vreselijk

Het is/ was vreselijk, ZO ongeorganiseerd, meerdere keren zonder hulp gezeten terwijl het niet gemeld was, en ik erop zat te wachten, excuses gaan hen makkelijk over de lippen, dat snap ik , als je dat gewend bent om te doen!
Ik ben naar een ander bedrijf over gegaan, ik heb erg grote weerzin met het beleid van dit ( bedrijf, ik zou het echt niemand aanraden, het was een erg frustrerende tijd, zonde van mensen hun oude dag , om daar mee van doen te hebben, MENSEN BEGIN ER NIET AAN!!!!

9 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Mijn ervaring bij Zorgbalie was helaas…

Mijn ervaring bij Zorgbalie was helaas zeer teleurstellend. Er heerste veel onduidelijkheid en onprofessioneel gedrag binnen de organisatie. Zo werd er achteraf gesuggereerd dat er gefraudeerd zou zijn met gewerkte uren bij cliënten. Deze beschuldiging was ongegrond en gebaseerd op situaties waarin cliënten – veelal ernstig dement – simpelweg waren vergeten om af te tekenen. Als zorgverlener sta je dan voor een dilemma: je werk is geleverd, maar de administratie ontbreekt. Ik heb dit toen zelf rechtgezet, en daar werd vervolgens op een zeer dubieuze manier op teruggekomen.

Wat het extra lastig maakte, was het gedrag van de eigenaar. In eerste instantie komt hij vriendelijk en joviaal over, maar achter de schermen blijkt hij een totaal ander persoon te zijn. Er was ook een nieuwe planner aangenomen, om alles beter te laten lopen, maar wat was dat een drama. Iedereen verplicht een extra blok van 2 uur werken, idioot.

Mijn advies aan anderen die overwegen hier te gaan werken: wees voorzichtig en overweeg andere opties. Er zijn genoeg zorgorganisaties waar integriteit en respect voor medewerkers wél hoog in het vaandel staan.

17 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Wat een ervaring

Wat een ervaring.. Dit bedrijf denkt alleen aan zichzelf en drukt altijd zijn eigen zin door qua planning, zonder ook maar een seconde rekening te houden met het personeel. Absoluut geen begrip of flexibiliteit, terwijl ze wel verwacht dat iedereen maar zonder tegenspraak volgt wat hij wil. Echt een frustrerende manier van werken, totaal niet professioneel. Als je een plek zoekt waar wél normaal met mensen wordt omgegaan, zou ik hier heel ver vandaan blijven.

1 octobre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

En waardeloos bedrijf

En waardeloos bedrijf
Gaan Respect loos om met het personeel
George van Lieshout zit er maar alleen op zijn eigen zakken te vullen
Laat het personeel gewoon stikken

10 mars 2025
Avis spontané
Logo de Dezorgbalie

Réponse de Dezorgbalie

Dag Marion.
Op de eerste plaats hartelijk dank voor je reactie. Ik vind het heel belangrijk dat jij je vrijheid van meningsuiting hebt. Jouw mening vind ik belangrijk en met wat jij zegt, daar kan ik echt iets.
Niet veel mensen weten dat, maar jij hebt het goed gezien. Ik vul mijn zakken elke dag. Sterker nog ik laat mijn broeken in Portugal maken.
Met hele grote zakken erin. Die raken nooit vol!!! Echt super.
Nou Marion nogmaals dank. en tot schrijfs.

Groetjes George

Noté 1 sur 5 étoiles

Akelig bedrijf

Akelig bedrijf, ga hier niet werken.

5 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Dezorgbalie

Réponse de Dezorgbalie

Ha Anna. Nog lekker druk bezig? Dank voor je reactie. Jouw constructieve bijdragen worden zeer gewaardeerd. Als je nog wat verbeterpuntjes voor ons hebt, dan hoor ik het graag. Pas goed op jezelf.

Noté 2 sur 5 étoiles

Werk was opzich wel ok

Werk was opzich wel ok, leuke klanten, maar vanuit kantoor verschrikkelijke communicatie. Ook alle verplichte "vergaderingen" wat niet meer was dan een schoolklasje dat bijeen kwam, nee daar zitten we op te wachten, om savonds nog eens van die idiote opdrachtjes te maken of ons verplicht voor te stellen aan iedereen. Ben blij dat ik er weg ben.

15 décembre 2023
Avis spontané
Logo de Dezorgbalie

Réponse de Dezorgbalie

Er werkt geen Shelly bij de Zorgbalie. Maar, het kan zijn dat het een alias is. De teambesprekingen waar het in deze review over gaat, zijn door collega's zeer gewaardeerde bijeenkomsten. Overigens is niemand verplicht deze bijeenkomsten te bezoeken. Het ga je goed Shelly.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus