Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 28 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai d'une semaine
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Zeer teleurstellende ervaring
Zeer teleurstellende ervaring,
Onze ervaring met deze zorginstellingen is zeer zorgwekkend. De hulp komt regelmatig niet opdagen, maar de uren worden wel doorgegeven alsof er zorg is geleverd. Daarnaast wordt er onterecht doorgegeven dat de deur niet werd geopend of dat de cliënt de hulp zou hebben weggestuurd, terwijl dit niet klopt.
De planner lijkt deze verhalen zonder onderzoek te geloven. Het ernstigste is dat de betreffende oudere cliënt al vier weken geen hulp heeft ontvangen, terwijl er wel uren worden geregistreerd.
Dit is niet alleen onprofessioneel, maar ook onverantwoord tegenover kwetsbare ouderen. Ik hoop dat deze organisatie dit serieus onderzoekt en zorgt voor eerlijke communicatie en daadwerkelijke zorgverlening .
Dochter Christel van der Heijden names mevr, J. van Campen.
Ik kan er een boekwerk over schrijven
Ik kan er een boekwerk over schrijven, weer geen hulp, schandalig. Ik ga overstappen naar ZorgSaam. Wat een flut bedrijf.
Het is/ was vreselijk
Het is/ was vreselijk, ZO ongeorganiseerd, meerdere keren zonder hulp gezeten terwijl het niet gemeld was, en ik erop zat te wachten, excuses gaan hen makkelijk over de lippen, dat snap ik , als je dat gewend bent om te doen!
Ik ben naar een ander bedrijf over gegaan, ik heb erg grote weerzin met het beleid van dit ( bedrijf, ik zou het echt niemand aanraden, het was een erg frustrerende tijd, zonde van mensen hun oude dag , om daar mee van doen te hebben, MENSEN BEGIN ER NIET AAN!!!!
Mijn ervaring bij Zorgbalie was helaas…
Mijn ervaring bij Zorgbalie was helaas zeer teleurstellend. Er heerste veel onduidelijkheid en onprofessioneel gedrag binnen de organisatie. Zo werd er achteraf gesuggereerd dat er gefraudeerd zou zijn met gewerkte uren bij cliënten. Deze beschuldiging was ongegrond en gebaseerd op situaties waarin cliënten – veelal ernstig dement – simpelweg waren vergeten om af te tekenen. Als zorgverlener sta je dan voor een dilemma: je werk is geleverd, maar de administratie ontbreekt. Ik heb dit toen zelf rechtgezet, en daar werd vervolgens op een zeer dubieuze manier op teruggekomen.
Wat het extra lastig maakte, was het gedrag van de eigenaar. In eerste instantie komt hij vriendelijk en joviaal over, maar achter de schermen blijkt hij een totaal ander persoon te zijn. Er was ook een nieuwe planner aangenomen, om alles beter te laten lopen, maar wat was dat een drama. Iedereen verplicht een extra blok van 2 uur werken, idioot.
Mijn advies aan anderen die overwegen hier te gaan werken: wees voorzichtig en overweeg andere opties. Er zijn genoeg zorgorganisaties waar integriteit en respect voor medewerkers wél hoog in het vaandel staan.
Wat een ervaring
Wat een ervaring.. Dit bedrijf denkt alleen aan zichzelf en drukt altijd zijn eigen zin door qua planning, zonder ook maar een seconde rekening te houden met het personeel. Absoluut geen begrip of flexibiliteit, terwijl ze wel verwacht dat iedereen maar zonder tegenspraak volgt wat hij wil. Echt een frustrerende manier van werken, totaal niet professioneel. Als je een plek zoekt waar wél normaal met mensen wordt omgegaan, zou ik hier heel ver vandaan blijven.
En waardeloos bedrijf
En waardeloos bedrijf
Gaan Respect loos om met het personeel
George van Lieshout zit er maar alleen op zijn eigen zakken te vullen
Laat het personeel gewoon stikken

Réponse de Dezorgbalie

Réponse de Dezorgbalie
Werk was opzich wel ok
Werk was opzich wel ok, leuke klanten, maar vanuit kantoor verschrikkelijke communicatie. Ook alle verplichte "vergaderingen" wat niet meer was dan een schoolklasje dat bijeen kwam, nee daar zitten we op te wachten, om savonds nog eens van die idiote opdrachtjes te maken of ons verplicht voor te stellen aan iedereen. Ben blij dat ik er weg ben.

Réponse de Dezorgbalie
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







