GrowJoy Avis 

392
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

So the first of three orders arrived not to my satisfaction. The corn did not arrive in the best shape , half of them did not make it from shipping to California. I spoke with customer service which... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Summer Carnival Hibiscus, has the largest flowers I've ever seen from any Hibiscus. PERIOD!!!! I only received this QUART sized plant this year, and is already blooming. I really love adding to my Hib... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Plants arrived on schedule. Packaging included excellent damage protection during transit. Potting soil in each plant was properly moist and every single plant showed vigorous and healthy growth. T... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Zone 9 - Panama City Beach, FL I received four beautiful and healthy Dollar Princess Fuchsia plants. They've been planted in the two back corner beds of my fenced backyard and have already grown in... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Jardinerie

Écrit par l'entreprise

GrowJoy.com is an online plant nursery that has been filling gardens across the United States for over 15 years. As a small, family-run business, GrowJoy takes pride in cultivating and offering happy, healthy starter plants for vegetable gardens, flower beds, and containers. With a commitment to both quality and sustainability, GrowJoy stands behind its plants and aims to be a positive force for the environment. Customers are encouraged to shop with confidence on their website, which features a diverse selection of plants.


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

392 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(392)

16 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful plants shipped carefully in…

Beautiful plants shipped carefully in special containers that protected each branch and bud! Not one stem was bruised of petchoas or petunias. The plants showed no sign of stress, the growing medium was intact and moist. I will definitely be a GrowJoy customer again.

27 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

We are thrilled to hear it. Enjoy your plants!

Noté 1 sur 5 étoiles

Can we please NOT

Can we please NOT, order from these people…. I ordered this huge flower combo as per the photo but I received a tiny little bunch of leaves, no type of even label to know which one is which…. Just disgusting!!!!

26 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Gina, I am sorry to hear of the delivery of this plant with no tag. We do trim up our plants from time to time to keep them in good shape for shipment. This process only makes a nice plant when the flush out. The photos on our site is what a full, mature plant looks like when they are transplanted. I will try connecting by phone to take care of this issue of the missing tag. Sincerely, Joe

Noté 1 sur 5 étoiles

Fraudulent business practices

I ordered 10 plants in March 2022 with guaranteed shipping mid May 2022. However, only 9 of the plants in my order were shipped. As their instructions specified, I started a ticket within 24 hours, never received confirmation email they promised, and only received a response 5 days later. They apologized and added reward points to my account, and offered a free shipping code. However, after logging in, I noticed that the plant I had ordered is now out of stock.

After reading other reviews on BBB, it appears that this is a very common occurrence. They promise guaranteed shipping dates and a satisfaction guarantee, but appear to often ship orders missing plants, and do not contact the customer. Either they had a horribly mismanaged shipping department, or they intentionally do this whenever they do not have sufficient stock to ship. Rather than offer to send out the originally ordered plant immediately, they have you place the order yourself, and navigate their rewards program blindly. Or, simply offer a refund to the billed credit card.

The apparent frequency of this issue (shown by reviews on BBB) suggests that this is something have either accepted or built into their business model; If the suitable plant is not available to ship, pretend like it was all a mistake - and assume most customers will either not notice or bother following up.

This aligns with a few other misleading business practices:
-their product reviews on their website appears to be cherrypicked - only displaying 5 star, glowing reviews for any product.
-satisfaction guaranteed, but no customer service phone number

Note on plants - they all arrived securely packed and in great shape, but were much smaller than I had hoped for. Overall in better shape than some garden center plants, but much smaller than something of equivalent price - where you know what you will get and when.

26 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Thank you for reaching out on your order. I am sorry it took us 5 days to respond to your initial ticket about your missing plant. This time of year is very busy and we are running a bit behind. Please allow me to explain about your missing plant. Since you said it is back in stock I will assume it was a vegetable plant. Each week we have a new crop of veggies and when you preorder you are assigned a particular shipping week that is based on your area. Your order cannot be pulled from any other week, so if there is a problem with a particular variety in that particular week, we have no choice but to cancel and add reward points or do a refund. Once your preorder week has pasted, all new orders can be placed for the next week. That is when you may see the same variety that was not available the preceding week now available again. Because we have so many varieties there are times that we may have a poor germinating variety. Unfortunately when something does not germinate properly for a particular week we do not have enough time to reseed for that particular week, which is why we have to occasionally cancel some plants. This year we have had more varieties than normal that has been having issues, which has led to an above average amount of canceled plants. While we do everything we can to purchase good seed, sometimes particular varieties simply go back somewhere between the grower and use receiving them to start our seeding processes here. I am glad to see the rest of your order arrived in good condition and I am confident they will grow well and give you a bountiful harvest. If this reply does not explain things plainly enough, please reply to your last ticket and ask for Joe to respond. Your business is very much appreciated and I am sorry we did not meet your expectations. I wish you only the best. Joe

Noté 1 sur 5 étoiles

I place three orders with this company…

I place three orders with this company and they did not send all the plants I ordered. I did receive points on their account for one of the plants they did not send which required me to just buy more plants from them for one of the plants I bought from them. The second plant I order they stated on the email shipment confirmation it was being sent when the order arrived the plant was not included they did not respond to my emails or attempt a refund. Please buy your plants from other places this company does not honor the customer and you will mostly not get the plants you order from them

25 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

I am sorry to see we did not send all of your plants and have not responded to your email. Unfortunately we do not correspond via email but only through our ticketing system that is located on our contact page. You can find it here: https://growjoy.happyfox.com/new We most certainly honor each and every customer and would hope to hear from you via a help desk ticket so we are able to see your orders and address any concerns you may have. Sincerely, Joe

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible service

Horrible service. 25% of my order is missing and there is no customer service number, just a customer contact email box and after 5 days still no response and the tomato plants that did arrive were in horrible condition! will never again use GrowJoy.

23 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hello. I am sorry for the missing plants. Unfortunately we do not correspond via email but only through our ticketing system that is located on our contact page. You can find it here: https://growjoy.happyfox.com/new If you are not able to use our help desk, please provide your order number so we have a way to contact you. Sincerely, Joe

Noté 1 sur 5 étoiles

Hope I get my already purchased plants

My order placed in March stated ship week of May 15th. Since I have already been charged a fee for something that has not shipped I became concerned since no notice of shipment this week. I have sent at least three questions through their ticket placement service with no response. It's making me uncomfortable that I have not received a response. This is poor customer service and will not order from them in the future. If this company has poor reviews they should be reported to Better Business Bureau or another organization in IN. Honestly, I could of already had my plants if I had went to a local garden center. I was hoping to get them early and potted for the start of warm weather. Will not do this again. I just hope I get my plants that I have already paid for.

20 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hi Renee, I am so sorry to hear that you are having such issues with your order. As a small business, we're doing our very best to ship as many orders as we can and return customer inquiries as soon as we can, but it's been a very busy last few weeks for us. I'll go to our tickets now and try to find your ticket, in order to take care of any issues promptly.

Noté 5 sur 5 étoiles

My first time to order from GrowJoy

My first time to order from GrowJoy. I was skeptical because in the past when ordering from other companies the plants arrive looking very sad and beat up.
GrowJoy sent larger, healthier, thriving plants in the absolute BEST PACKAGING I have ever gotten and I am over 70 so I've been buying plants a long time.
The fact that I was able to buy Lotus Vine plants when every nursery seems to be out was truly pleasing! Believe me, I searched locally and online.
Needless to say, I am thrilled with my order, store communication and packaging. Thanks, GrowJoy!

19 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hi Em, thank you so much for the 5-star review and I'm thrilled to hear you were able to find the Lotus Vine on our site! We try to make a point of having a large selection of unique plants, so customers, like yourself, can find everything they're looking for. I'm, also, happy that all your plants arrived happy and healthy. I hope your 2022 garden is the best yet!

Noté 5 sur 5 étoiles

Missing Plants

I placed an order for 15 plants - 9 of them came on time and were beautiful and in excellent condition. 6 of the vinca did not arrive. I thought maybe they would come the following day and when they did not I opened a ticket since I could not find a phone number.
I opened ticket TAIWM100008800 and then ticket OIOQ100009043 and still have had no response. The original order number was 560013. I noticed these were getting responses so I am crossing my fingers that I will hear back from someone.

I did get a response and everything is great! The plants and packaging I have received so far have been of excellent quality!! Still placing orders!!

19 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hi April, I am so sorry that you did not receive the full order of your plants. Since posting this, you and I have interacted in our ticketing system and I'm happy that we were able to take care of you and that you're happy with the outcome. I look forward to sending you the rest of your order and more here soon!

Noté 3 sur 5 étoiles

I wish I'd read these reviews first…

I wish I'd read these reviews first before ordering. I just received my order...I'd ordered 7 plants & have only received 3, even though the packing slip states they're in this package. I just sent a ticket to them & already have anxiety over them responding, from other reviews. I'll dispute the charges if I don't hear back from the within 5 days. I don't have time to constantly email a place that I paid good money to for products I didn't receive.
I almost put in another order the other night. Now I'm glad I didn't. Every business should have a phone number to be reached at. I should've paid more attention to that.

18 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hi M. Philio, I am so sorry to hear that you are having such issues with your order. I can assure you, however, that we're in our ticketing system 8 hours a day answering tickets and we're getting back to our customers quickly. 2021 was a rough year for us in customer service, but we're doing a better job this year. I'll go to our tickets now and try to find your ticket, in order to resolve this for you promptly.

Noté 5 sur 5 étoiles

Zebra Green Tomato

Plants were in great shape and they are growing well in my garden.

18 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Thank you for the 5-star review, Keith! I'm happy to hear that your Tomato plants arrived in great shape, and I hope you enjoy all the tasty fruits they produce. :)

Noté 4 sur 5 étoiles

Nice plant but my order From February…

Nice plant but my order From February 27 2022 aren’t here yet 😢 Ohio weather is perfect now would like to start planting real soon

11 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hi Monta, thank you for the 4-star review! I replied to your ticket earlier this week letting you know that your order will still ship this week. It's an extremely busy time of the spring for our small business, so we're cranking out orders as fast as we can. I'm excited for you to meet your plants and have a great gardening season!

Noté 1 sur 5 étoiles

They don’t reply back to my inquiries

I put orders on their website on 4/10/2022, I ordered these items:

2 Mahara Magic Bougainvillea
2 Mahara Roseville Bougainvillea
1 Violet Blueberry Ice Bougainvillea

The order took too long to ship them so I sent email saying to ship my plants. They replied that they will ship next week.

They only sent me the 2 Mahara Magic and missing the 3 others in the shipment
Order # 562098

********************************************************
Shipping Method: Standard Shipping
Number of Packages: 1

You earned 60 Reward Points on this purchase, which is equal to 3.00

ORDER DETAILS

QTY PRODUCT UNIT PRICE TOTAL
================================================================================
2 Mahara Magic Bougainvillea Plant (Click 12.49 24.98
Here for Spring 2022 Ship Dates)
(FA-BOU-MAHM-2)

2 Mahara Roseville Bougainvillea Plant 12.49 24.98
(Click Here for Spring 2022 Ship Dates)
(FA-BOU-MAHR-2)

1 Violet Blueberry Ice Bougainvillea 9.99
Plant (Click Here for Spring 2022 Ship
Dates) (FA-BOU-VIOBI-2)

Subtotal: 59.95
==============================
Total: 59.95

Thank you for shopping at GrowJoy, Inc.

********************************************************
THESE IS WHAT THEY SENT TO ME THE SHIPMENT IS ONLY 2 items I paid 5 items. I sent more than 6 email asking what happen to the rest of my merchandises, no response back

(Deseription
Mahara Magic Bougainvillea Plant
Total Items: 2
ORDER NOTES

So far I have not heard what happen to the rest of my orders since they don’t response to my 6 emails. I been stressing and giving me anxiety about this transaction I’m getting depressed about this ordeal. I dont think I will recommend this company to my friends.

10 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hi Mercedez, I am so sorry you did not receive all the items on your order. I will be checking with our greenhouse staff to see why not everything was included in your order. I'm, also, sorry that you have sent 6 emails and never received a response, but unfortunately we do not use the same email account so we may not have been seeing your messages. We are using a ticketing system for 2022 that has helped us return customer emails much quicker, and you can find that here: https://growjoy.happyfox.com/new. If you'd like to send me a personal email, I'd be happy to take care of you. My email is chris.s@growjoy.com, and I look forward to hearing from you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor, Poor, Poor

I ordered a couple of plants from GrowJoy in 2020 and was very happy with the plants and their service.
In 2021, I pre-ordered many plants expecting the same quality and service as before. The plants arrived poorly packaged and a good number of them were dead or nearly dead. Several items did not arrive at all but were on the invoice as being shipped. I contacted them many times, but never received a reply. I told them in detail the plants that were missing or dead and asked for a refund as it was too late to plant by that time. Still no response. I contacted them several more times and finally contacted my credit card company and had them contact GrowJoy about getting a refund. I finally received a credit on my card for the missing and damaged or dead items. I never received any kind of response from GrowJoy and I would NEVER order from them again or recommend them to anyone.

9 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hi Pat, I'm extremely sorry to hear that your experience with us last year was such a terrible one. We have changed quite a bit in how we handle our customers because of how poorly we were at getting back with customers in 2021. Would you be able to send me an email, and I'll be more than happy to look into your orders and see what we could do for you in 2022. My email address is chris.s@growjoy.com, and I look forward to hearing from you!

Noté 5 sur 5 étoiles

Tomato plants

Great plants and very well packaged for shipment!
And customer service is off the chart ! Thank u for taking pride in what you do !

4 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hi Mike, thank you so much for the 5-star review! We love our plants and love knowing that they will bring you joy this gardening season. :) We look forward to providing you with great plants for years to come.

Noté 2 sur 5 étoiles

Worst online shopping for plants

Worst online shopping for plants. It seems like they can never fulfill the whole order - my orders always get partially canceled without notification. They only give you back reward points for part of the order that is not fulfilled. And the plants being canceled usually will show in stock in a few days. The reward points are like store credit. You have to go back to buy their products with a $14.99 shipping charge.

4 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hi Wen-Hui, I'm so sorry to hear that you have not had a great experience with us. I would love to take a look at your orders and see what happened and how we can make that right with you. Could you email me at chris.s@growjoy.com and I'll be sure you're taken care of to the best of my abilities.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Plants

This is a wonderful company to do business with. My plants came in excellent condition, and they are now really growing. I will continue to do business with them. If you like really healthy plants, this is the company.

3 mai 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hi Catherine, thank you so much for the 5-star review! We're so happy to hear that your plants arrived in great condition, and we look forward to sending you more in the future. Happy gardening :)

Noté 2 sur 5 étoiles

Will not order from Growjoy again!!

I have ordered several times from Grow Joy with no issues. However, last November I preordered vegetables, herbs, and flowers for spring shipping. They sent me an email on the 15th of this month saying my order had shipped. I did not receive the order until the 21st. Everything came in one box. I had four petunia plants that was completely destroyed. I contacted Growjoy and sent photos as requested. Customer Service stated that the 15th date was only the date when the shipping label was created and order did not ship until 19th. Admitted the flowers look they took a beating and offered to give me credit. I have since asked on two different occasions where I would access the credit so I could reorder the same flowers as I wanted to get them all planted at the same time so they would grow at the same rate. I have since planted the two that were OK and have yet to get a response back to where I would access the credit. Needless to say I am done and will not order from this company ever again!!

29 avril 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hi Donita, this is Chris the COO of GrowJoy. I would like to apologize for the terrible customer service and shipping experience you have had with us. We strive to provide joy to our customers through our plants and service, but we have let you down. Earlier this week we terminated two of the customer service agents that were handling the bulk of our replies because customers were not being responded to in a timely manner or taken care of correctly. I am truly sorry you had to go through that with us. To answer your question, you can access the credit in one of two ways. The first is through your password-protected customer account (if you have created one). The second is during the checkout process on the 'Payment & Other Information' tab there is a input box where you can enter a Reward Points amount and your account total is listed above. Please feel free to reach out to me directly via email at chris.s@growjoy.com and I will do my very best to help you with this order and any other issue we have created for you. All my best, Chris

Noté 4 sur 5 étoiles

I ordered 5 herb plaints, received 2

[ UPDATE: GrowJoy responded, so I added two stars. I didn't find any note saying that there was a crop failure. I'll see in June if there will be another crop failure when I add a review. ]

I ordered 5 herb plaints total. I was supposed to receive four now and one in June. I received two peppermint plants (finally) and haven't received the other two + I have one coming in June. I notified GrowJoy even giving them the order number. I haven't heard from them. I spent over $50.00 (to get free shipping) and have gotten only $13.00 worth of plants. I wished that I had read the reviews first.

12 avril 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hello Renee, I am truly sorry to hear that you only received your two Peppermint Plants from your order! After looking through our ticketing system, I was able to locate your ticket sent on Monday after business hours. You should have received an auto-response letting you know we received your ticket, our business hours, and to please allow up to 72 hours for a response. Your order contained 3 herbs, an annual, and a shrub. The Mint Herb and Vinca plant on your order experienced a crop failure. A refund was processed on 04/06/2022, there should have been a note included with your order. I am sorry if there wasn't. The Elderberry Shrub is scheduled to ship in June. I have responded to your ticket and provided the refund receipt. Sincerely, Ashley Reece.

Noté 1 sur 5 étoiles

Plant DOA

Plant arrived with leaves and blooms wilted and they fell off after three days. Dead on arrival

28 mars 2022
Avis spontané
Logo de GrowJoy

Réponse de GrowJoy

Hello Tess, I am truly sorry to hear that your plant arrived with leaves and blooms that were wilted. The blooms should have been trimmed prior to shipping, they do not hold in shipping. We do guarantee our plants to arrive in great shape, we request to be notified within 24 hours of delivery for any issues or concerns so we can be of further assistance. I responded to your ticket created yesterday, we look forward to working with you to get this resolved. Sincerely, Ashley Reece.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus