Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

If i could give 0 stars, I would. Wish I would have checked their reviews before my purchase. They did not get my address correct the 1st time they tried to deliver so it was returned. I had to reach... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Nothing went wrong. I just did not order after reading all the negative reviews. The main give away was that you do not offer a free refund policy. Most businesses offer this when they know that the... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I purchased 3 short sleeved shirts from this website BEFORE I read these reviews. After reading the reviews I was concerned that I had wasted my money. I purchased the products on 2nd August 20... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Item is nothing like depicted one, it's very poor quality. Before anyone buys from halarye, read all the other reviews, they have been ripped off too.

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements

Écrit par l'entreprise

We focus on classic styles and are committed to manufacturing high-quality products.


Coordonnées de contact

1,6

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

70 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,6

Tous les avis

(70)

11 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Items not delivered

received an email today to say my items were delivered 4 days ago. They were not and there is no way to check the courier as on the tracker it just states the courier as "Other"

28 juin 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hello,

We apologize for the inconvenience caused. Feel free to contact us if you need assistance.

During transportation, the tracking number has been changed to a Yodel one for last-mile delivery. You can verify its status by hitting the link below.

Tracking link: https://www.yodel.net.cn/tracking/JJD0002232212876382/S71GY
Tracking #: JD0002232212876382
Phone: 400-108-5656

If you did not receive the parcel, kindly check with your family member and neighborhood if they received it for you. You can call this number and provide your name and the tracking # to receive it.

For your convenience, we have used complaint@halarye.com to send you an email to follow up on this matter. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

Regards,

Emily, Halarye Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Probably 85% has a low quality print…

Probably 85% has a low quality print image. Bought like 12 t-shirts and 2 sweatpants. 9 of the t-shirts and 1 of the sweatpants have a very low quality print. I noticed that all of these low quality prints has the "graphical print" category. So if you want to buy something with a better quality search for "art print". Definitely not buying here again...

26 juin 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hello,

We apologize for that the item fell short of your expectations. We take customer feedback seriously and will take note of your review to the relevant team to make progress. Please rest assured that orders are returnable and refundable -- you can reach out to us at support@halarye.com to sort it out.

For your convenience, we have used complaint@halarye.com to send you an email to follow up on this matter. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

Regards,

Emily, Halarye Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Varning...

Varning.... Riktigt bluff företag. Absolut inte ens i närheten av de kläderna som dom visar
på bild. Helt andra produkter o material som dom skickar hem till dig.
Fick kontakt med kundtjänst efter några dagar. Många mail konversationer senare erbjuder dom dig 25% tillbaka för o lägga ner ärendet, eller en lång besvärlig process o skicka tillbaka prylarna till deras närmsta kontor "New york" för full återbetalning. När jag sa att jag ville skicka tillbaka allt för en full återbetalning bröt kundtjänst kontakten o nu vägrar dom svara på mina mail.
Uppdatering,,,,dom har återupptagit kontakten o jag fick en skälig återbetalning. Jag va ändå så pass nöjd med kundtjänsten i slut ändan att jag va tvungen o lägga på
En stjärna i betyget för bra kommunikation o helt ok återbetalning.
Slutsatsen är, inte samma vara som på bild skickad till mig o riktigt dåliga kvalite på klädesplaggen du väl får,
men bra kundtjänst.

14 juin 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hallå,

Vi ber uppriktigt om ursäkt för eventuella besvär detta kan orsaka. Vi försökte hitta ditt beställningsnummer genom ditt användarnamn här för att undersöka och lösa problemet, men misslyckades. Kan du därför ge oss dina beställningsuppgifter, såsom ordernummer och e-postadressen som användes för att göra köpet? Eller kan vi be dig att skicka ett e-postmeddelande till complaint@halarye.com? Detta hjälper oss att hitta din specifika beställning och vidta nödvändiga åtgärder för att lösa problemet.
Tack.

Emily, Halarye-teamet




*****Reply to the update*****

Vårt supportteam svarar inom en arbetsdag. Om det är helg kan svaret bli försenat. Om du inte får något svar efter 2 arbetsdagar eller om du inte gillar supportteamets lösning kan du alltid eskalera ärendet till vårt kundklagomålsteam på complaint@halarye.com för att lösa det.

Som sagt kan ditt användarnamn här inte hjälpa dig att hitta ditt beställnings-ID. Det betyder att det inte finns någon beställning under namnet "Sid Harper" på vår hemsida. Vänligen ge oss ditt beställnings-ID (ser ut som HR******) så att vi kan följa upp denna fråga.

Tack.

Noté 4 sur 5 étoiles

I ordered the raccoon kimono

I ordered the raccoon kimono, and matching shorts to use as lounge wear. It took about 2 weeks to arrive, but I'm happy with it. It's a comfy set. The prints look great, and I feel good wearing them. I'll definitely order more from here.

13 juin 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

They took a long time to send

They took a long time to send, but I did receive the product. However, the clothing was absolutely nothing as described in the photo-- instead of embroidery, I got very low resolution print of what I ordered. Like if I were to go on and take a screenshot of some art and then put it on a shirt. I really wanted to trust that this targeted ad wasn't a scam, and I guess it wasn't, but also kind of.

10 juin 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hello,

We tried to identify your order ID via your username here to look into and take care of the issue but failed. Therefore could you please provide us with your order details, such as the order number and the email address used for the purchase?

Or may we request you to email us via email at complaint@halarye.com?

This will assist us in locating your specific order and initiating the necessary steps to resolve this issue.

Thanks.

Emily, Halarye Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Trash quality, Super expensive

Trash quality, small neck, completely unbreatheable, super expensive

25 mai 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hello,

We apologize that the item fell short of your expectations. We take customer feedback seriously and will take note of your review to the relevant team to make progress. Please rest assured that orders are returnable and refundable -- you can reach out to us at support@halarye.com to sort it out.

For your convenience, we have used complaint@halarye.com to send you an email to follow up on this matter. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

Best wishes,


Emily, Halarye Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I was very excited to buy from this…

I was very excited to buy from this site when it came up on my iPhone but the website when I went on my Mac browser got the avast unsafe site malware detected block. So if you’re reading this Halarye, have integrity, don’t be sketchy, make your website safe and you’ll get more business…
I really really wanted the pants but not going to give up peace of mind that my credit card info may be stolen.

6 juin 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Dear Gio,

First of all, we are deeply sorry for the security issues you have experienced while using our website. We appreciate you taking the time to reflect this to us and appreciate your interest in our business.

We take your concerns very seriously, especially regarding the security of the website. Please be assured that we are always committed to ensuring the security of our website to protect the personal information and transactions of our valued customers. sitive.

We understand your desire to purchase products and fully respect your concerns about personal safety. In order to make up for the inconvenience, we would like to offer you a special offer, hoping to bring you a better shopping experience in the future.

If you are willing to give us a chance, we guarantee that we will do our best to make you satisfied. Please feel free to contact us at complaint@halarye.com and we will be happy to provide you with further assistance.

Thank you again for your feedback, we look forward to resolving your concerns and welcome you back to our website.

Sincerely,


Emily, Halarye Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam

The product is super low quality when I received it. And on tip of that they will sell your personal information.

5 juin 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Dear customer,

We have received your concerns regarding the quality of our products and our privacy policy, and first of all we would like to express our deepest apologies for your dissatisfaction. We understand your disappointment when you receive a product that does not meet your expectations, as well as your privacy concerns. Allow us to clarify and respond to this.

Product quality: We are always committed to providing standard goods to our customers. We are very sorry for the quality problems of the products you received. We are willing to provide you a solution on this matter and are committed to conducting a review of our supply chain to prevent a similar situation from happening again.

Privacy Policy: We strictly comply with data protection regulations and take all necessary measures to protect our customers' personal information. We have not and will not sell or share our customers' personal data with third parties. Your privacy is of utmost importance to us and we will continuously monitor and strengthen our security measures to ensure that your information is safe.

We were wondering if you can email us at complaint@halarye.com provide more details about the quality of your products so that we can assist you more effectively.

At the same time, if you have any evidence that your personal information has been compromised, please let us know as well in the email. And we will immediately launch an internal investigation and initiate necessary steps to resolve this problem.


If you have any questions or need further assistance, please feel free to contact us at complaint@halarye.com.

Sincerely,

Emily, Halarye Team

Noté 3 sur 5 étoiles

Clientel service : 4/5, Hoodie 3/5

I bought the hoodie with the big eye because the art is cool. I wasn't happy with the quality and they refunded part of my order. The stuff they sell are pretty, but I wouldn't have paid $50 CAD for this hoodie. Hoping they improve the quality of their product (for one thing, putting the inside of the hoodie in black would be much nicer and more in line with the presentation), but they made an effort to contact me to resolve the issue. So I would say, customer service: 4/5, quality of the product I received 3/5. It can improve, but they seem to have taken my comments into account.

3 juin 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hello,

We apologize that the item fell short of your expectations. We take customer feedback seriously and will take note of your review to the relevant team to make progress. Please rest assured that orders are returnable and refundable -- you can reach out to us at support@halarye.com to sort it out.

For your convenience, we have used complaint@halarye.com to send you an email to follow up on this matter. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

Best wishes,

Emily, Halarye Team

Noté 1 sur 5 étoiles

You see a picture of something that…

You see a picture of something that resembles comfy linnen clothes,it felt cheap but not too cheap so we order hoping it holds up, but when they arrive youre left with something that you wouldnt pay even 10% of the original price of, even worse than Wish.. total bs and scam

4 juin 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hello,

We apologize that the item fell short of your expectations. We take customer feedback seriously and will take note of your review to the relevant team to make progress. Please rest assured that orders are returnable and refundable -- you can reach out to us at support@halarye.com to sort it out.

For your convenience, we have used complaint@halarye.com to send you an email to follow up on this matter. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

Best wishes,

Emily, Halarye Team

Noté 1 sur 5 étoiles

My comments mirror every other on this…

My comments mirror every other on this page. Terribly made clothes not as pictured at all. You can’t return them cost is to much. They say UK but really come from abroad (China) the material is terrible bulky and the colours are not as advertised. It’s like wearing the outer part of a cheaply made nylon quilt blanket. My son was disappointed- should have known better TBH. I’ve sent my email to complain

28 mai 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hello,

Please note that the address on the parcel is the carrier's transit depot only, not where the item came from. As for the return and refund, you can reach out to us at the email address provided to sort it out.

We tried to identify your order ID via your username here to look into and take care of the issue but failed. Therefore could you please provide us with your order details, such as the order number and the email address used for the purchase? Or may we request you to email us at the email address below? This will assist us in locating your specific order and initiating the necessary steps to resolve this issue.

Thanks.

Regards,

Emily, Halarye Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Stole my money

Stole my money. No tracking number, no order confirmation. Reporting to my bank for fraudulent business transactions.

2 juin 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hello,

Should you have awaited your order for a while without any update, please check if your order is a pre-order via the item title first, then contact our customer service team at the address provided below to inquire about its shipping time.

Upon inspection, I found that the parcel of your order had been shipped.  
Tracking #: YH24052503802SZ
Other tracking sites: 
https://www.17track.net/en#nums 
https://www.track718.us/en 

Once the warehouse ships out the package, the whole waiting time on the customer side normally ranges from a week to 3 weeks. 

If you have any follow-up questions, please feel free to contact us at the address below. 

Regards,
Emily, Halarye Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Product are made with terrible fabric

Product are made with terrible fabric. Impossible to wear due to cheap and uncomfortable quality. Tried to leave a comment on Facebook and was blocked by them. Nice photos but terrible products. Stay away!!!!

1 mai 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hello,

We apologize that the item fell short of your expectations. We take customer feedback seriously and will take note of your review to the relevant team to make progress. Please rest assured that orders are returnable and refundable -- you can reach out to us at support@halarye.com to sort it out.

Regarding the comment, we will forward your feedback to the corresponding team to review. For your convenience, we have used complaint@halarye.com to send you an email to follow up on this matter. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

Best wishes,

Emily, Halarye Team

Noté 1 sur 5 étoiles

lower quality and different material than expected

ordered 5 shirts, designs on the shirts were much lower quality than advertised, very pixelated. the description of the shirts suggested they would be linen and they are 100% polyester and there is a long shipping time especially considering the price. Threads were also coming out of the stiches out of the package. i wouldn't have minded if it was a linen polyester blend or if the price were reflective of the quality but i would have received a better quality product at a lower price from Primark or something for a similar price from the local market.

20 mai 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hello,

We apologize that the item fell short of your expectations. We take customer feedback seriously and will take note of your review to the relevant team to make progress. Please rest assured that orders are returnable and refundable -- you can reach out to us at support@halarye.com to sort it out.

For your convenience, we have used complaint@halarye.com to send you an email to follow up on this matter. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

Best wishes,
Emily, Halarye Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Steals design art from the artists and…

Steals design art from the artists and the material/quality for the clothes do not deserve the prices. A scam site.

28 mai 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Dear Andrew Kim's,

First and foremost, we would like to express our sincere gratitude for bringing this issue to our attention. We understand the gravity of your concerns regarding the design art and product quality featured on our website. Please rest assured that we hold the utmost respect for intellectual property rights and strive to deliver products that meet our customers' expectations.

Upon receiving your feedback, we have initiated an immediate review of the specific items in question. To expedite our investigation and resolution process, we kindly request that you provide us with your email address or alternatively, send us a direct message at complaint@halarye.com. This will enable us to identify the relevant SKU swiftly and take the necessary corrective actions without delay.

We are fully committed to addressing your concerns and ensuring that our practices align with our values as an honest seller. Your satisfaction and trust are paramount to us, and we are eager to resolve this matter to your comfort.

Warm regards,

Emily, Halarye Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Duplicate site and products as Korsina

Duplicate site and products as Korsina. Cheap products, bad quality, just under different names.

24 mai 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We deeply apologize for any inconvenience or frustration you might experience. We want to assure you that customer satisfaction is our top priority, and we take all feedback seriously.

Regarding your concerns about Duplicate site, we want to clarify that while we share similar values and business practices, we are separate entities. However, we are committed to addressing any issues you encountered with your order promptly and effectively

Could you please provide us with your order details so that we can investigate and take appropriate action? You can reach out to our customer service team at complaint@halarye.com with your order number.

Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your patience and understanding as we work to make things right.

Kind regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Total Scam ,bad quality would not…

Total Scam ,bad quality would not recomend spending your money on them

22 mai 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Dear Krisztian,

We are truly disheartened to read your review and sincerely apologize for the dissatisfaction you've experienced with our products and services.

We understand that words alone cannot undo the disappointment you've experienced, but we want to assure you that we take your feedback very seriously. To better understand the issues you've encountered, our team is already sending you an email to follow up on this matter.

Once again, we apologize for any inconvenience you've faced and thank you for bringing this to our attention. Please do not hesitate to contact us directly at complaint@halarye.com so that we may assist you further.

Warm regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Very, very poor quality

The shirt I've received is completely different from thoe one I purchased. Very, very poor quality. It may cost less than 1 € to produce it (purchased for 23€). Avoid this site.

2 mai 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Dear Philippe Chevallier,

We are truly sorry to learn about the discrepancy between the product you expected and the one you received. We understand that this must have been a disappointing experience for you, and we apologize for any frustration this has caused.

We are pleased to know that you have reached out to us and that we have been able to process a refund for you. We hope that this has helped to alleviate some of the dissatisfaction you initially felt.

At Halarye, we are committed to ensuring that our customers receive products that align with the quality and description provided online. It appears that in this instance, we fell short of that goal. Please rest assured that we are taking your feedback seriously and will use it to review our processes and quality control measures to prevent similar issues from occurring in the future.

Thank you for bringing this matter to our attention. We hope that despite this unfortunate incident, you will consider giving us another chance to provide you with the exceptional service and products that we aim to deliver.

Warmest regards

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely low-quality item

Extremely low-quality item, and they make returns as difficult as possible. Not an honest company.

13 mai 2024
Avis spontané
Logo de Halarye

Réponse de Halarye

Hello,

We apologize that the item and the return process fell short of your expectations. We take customer feedback seriously and will take note of your review to the relevant team to make progress. If you don't like the support team's service, you are always allowed to forward your order to complaint@halarye.com to sort it out.

For your convenience, we have used complaint@halarye.com to send you an email to follow up on this matter. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

Best wishes

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus