Holistapet Avis 

4 607
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

My 2 brother pups have been enjoying Holistapet's CBD products and I have been a loyal subscription member for over 3 years now. Tbh, the boys pester me at 7p every day to give them their CBD cookies... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The investment into these cbd bicuits are health changers for over working animals that can't slow down and their anxiety better of them and we hoomans get stressed, we do not realize the over stimula... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Great products but have had terrible customer service and their website doesn't recognize discount codes. I am always getting emails from them with discounts for me to order. I then go to order and th... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

I have been consistent customer for at least a year now. Great quality CBD oil for my senior dog that has arthritis. Recently I am trying out melatonin as well. I reduced 1 star because I noticed the... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'articles pour animaux

À propos de Holistapet

Écrit par l'entreprise

At HolistaPet, we believe that your pet’s health and comfort should always come first. We’re dedicated to providing natural remedies to reduce your pet’s discomforts without all the side effects of traditional prescription drugs.

Our products have been crafted to promote overall well-being and provide some extra comfort when your pet needs it. Many of our recipes include carefully selected superfoods and supplements to improve the efficiency of CBD while supplying extra nutrients like vitamins and minerals. We wholeheartedly believe that consuming occurring superfoods can help lower the risk of certain illnesses and promote overall health and wellness while also encouraging a healthy appetite.

Our mission is to educate the world about the power of natural, safe, and effective cannabinoids found in the hemp plant. We want to stop the homeostatic imbalances caused by modern-day medication and bring back the stability, balance, and equilibrium that your pet’s body was meant to have. It’s our aim to provide access to useful education, research, and share with you real customer experiences through forums, social media, and news articles.

HolistaPet was founded by a group of health-conscious enthusiasts with over 25 years of combined experience in the organic food industry. We’ve been able to partner up with hemp farms in Colorado to produce some of the highest grade CBD pet products available on the market. Having knowledge in the consumer market we agreed that there was a big lack of health-conscious plant-based cannabis products available to us here in California so we decided that we needed to fill this void.

As a result, we came out with a unique line of organic, plant-based CBD pet products. Our products contain only the best organic vegan ingredients. They are cruelty-free, non-GMO, gluten-free, and dairy-free. We use only pure wholesome ingredients, no artificial flavors or colors.

We’re so confident that your pet will benefit from our products that we offer a 30 day 100% satisfaction guarantee or your money back. Plus we provide free shipping with every purchase made.

CBD Products For Dogs
CBD Products For Cats
CBD Products For Horses
CBG Products
Bundle & Save

Coordonnées de contact

4,3

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

5 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,3

Tous les avis

(4 607)

35 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible Customer Service

According to tracking, my package was delivered, however I never received it. I understand that these things happen sometimes, but I tried calling Holistapet twice, and stayed on hold for a total of an hour. No response at all. Nobody ever answered my calls, and it was during their posted hours of operation. I’ve also tried calling DHL, and nobody will answer there either. In the meantime, my sweet dog is suffering. Great products…. Horrible customer service.

15 juillet 2023
Logo de Holistapet

Réponse de Holistapet

hi Darci! We're so sorry that we weren't able to answer your call. We do have email and chat reps available to answer questions when our phone reps are busy helping other customers!

Noté 4 sur 5 étoiles

Good customer service

When I had an issue with a product, HolistaPet refunded me without any delay. I did have a slight problem getting ahold of them (they aren't available during the chat times advertised) but nothing was urgent.

7 mai 2023
Noté 5 sur 5 étoiles

Great stuff!

My pup had TPLO surgery and the medical dose of this cbd was perfect for keeping him calm on a daily basis without having to keep him heavily medicated on sedatives. He’s a pit bull, heavy on the bull! Lol so this product has been a god send in his recovery!

7 juin 2023
Noté 1 sur 5 étoiles

Never shipped, but are charging for shipping anyway

Ordered CBD with expedited delivery for the 4th of July. According to their chart, I had a couple of buffer days to get it in time. The status of the order switched to shipped very quickly, but the tracking info showed the label was printed but the package wasn't given to FedEx. After 2 weeks, I reached out to the company. They said they'd respond in 24 hours. When I hadn't heard back after 2 business days, I contested the charge with my credit card company. THEN I got a response, saying my package got lost in the processing stage (meaning they never gave it to FedEx), but they're not refunding the $30 shipping fee, even though they didn't ship anything.
Update: After reaching out to the Better Business Bureau, I got a refund for the shipping. I did try to call the business before contacting BBB, but was immediately put on hold and gave up after 15 minutes of music with no indication of if/when a person might take my call.

11 juillet 2023
Avis spontané
Logo de Holistapet

Réponse de Holistapet

Hi Ellen! It looks like our team responded to you within our 24-business-hour timeframe. Your package being lost in shipping does NOT mean we didn't give it to FedEx. It means that it was lost in shipping. Our shipping partners were in possession of your package. Your refund was processed as a result. If you need further assistance, a member of our team is happy to assist you!

Noté 1 sur 5 étoiles

It didn’t work for my collie

It didn’t work for my collie. She’s nervous during thunderstorms. I’ve used CBD product on her in the past that worked to keep her calm. tried this one for a change, we’ve seen no difference whatsoever.

4 juin 2023
Logo de Holistapet

Réponse de Holistapet

We're sorry the product didn't work for your Collie. We have a host of products that work well with dogs of the same breed and/or size. Please visit us at www.holistapet.com!

Noté 1 sur 5 étoiles

Sketchy product, sketchy support

I slowly took my cat up to the recommended dose of treats based on package instructions and it went from doing nothing to basically sedating him. Still wanting to give the cbd a chance, I inquired about information (dropper size and calories) for an additional product (oil) because that info was not on the website. Holistapet support was dismissive. Via three emails, they just kept telling me to check the website for it. They specified where to look, even took screenshots, but only showcased information irrelevant to what I was asking about (no mention of calories or the volume that can fit into the dropper).
Just sounded like they either did not know the info I was requesting or did not want to share it.
At the end of the day, my vet said the cbd was sketchy and to stop giving it to my cat. I did and he is back to being a bit anxious but it beats being asleep all day/not being stimulated at all. Onto the next thing
-in response to the company reply, I did ask for the calories in the treats and never received a straight answer.

12 juin 2023
Logo de Holistapet

Réponse de Holistapet

Hi Annie, We're sorry that your pet didn't have a great experience. We reviewed the email correspondence between you and our reps. While the reps weren't dismissive and answered the questions that you asked, we apologize that you felt like your questions weren't answered. Many of our furry friends LOVE our array of products and we hope that yours will as well.

Noté 1 sur 5 étoiles

I recieved a smaller bottle of cbd than…

I recieved a smaller bottle of cbd than my previous 2 for the exact same price. That is robbery.

15 juin 2023
Logo de Holistapet

Réponse de Holistapet

Hi Serina. The bottle size is different because we doubled the concentration of the formula. The amount of product is the same, hence the same pricing. This information is on the product page of the website.

Noté 5 sur 5 étoiles

Helpful Product!

Have bought CBD oil for one of my dogs from them for several years. Product has helped my dog with social anxiety.

30 mai 2023
Noté 1 sur 5 étoiles

One of my orders did not make it post Label Created

One of my orders did not make it post the Label Created status. Upon inquiry I have been told by email that my order would be on the way now and arrive by June 19th. Well, it is July 3rd now and the status is still Label Created. Hence my level of satisfaction is actually below 1 star...

29 mai 2023
Logo de Holistapet

Réponse de Holistapet

Hi Janssen! We're sorry you haven't received your order. A. member of our customer service team will reach out to you for further assistance!

Noté 4 sur 5 étoiles

Great CBD oil but the bottle size shrank

I have been consistent customer for at least a year now. Great quality CBD oil for my senior dog that has arthritis. Recently I am trying out melatonin as well. I reduced 1 star because I noticed the bottle size is shrinking and the site didn’t say the bottle size anymore, only the CBD strength. Increased pricing is fine, but should be transparent.

28 mai 2023
Noté 5 sur 5 étoiles

Helps my dogs stay healthy

Helps my dogs stay healthy. They are 12&13 and sweet gentle pups.
Happy had seizures but rarely has one time. Maybe 1 a year.
Roam had thyroid issues but that has returned to normal and has remained so for over 5 years.

28 mai 2023

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus