Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Gorgeous authentic laces however I placed the order 6 months ago and got them after 6 months (as shown by my transaction history,probably longer) . Apart from extensive shipping delay , I respect t... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely amazing experience. The products are A1. I've processed 3 orders so far and I'll be back for more. These guys are awesome. These are the best leather laces out, the gold loopking tips are s... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Bought cozy beige cotton shoelaces for my Reebok classic leather better with age shoes. Way better looking than the synthetic ones shoes are fitted with. Gold aglets drew a complement on the bus.

Noté 3 sur 5 étoiles

It says 3 stars, but its really 2.5 stars for a half ass job, the laces came fine, but there was one problem, I ordered white laces with gold aglets, well one lace came with both aglets, the other cam... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Boutique d'accessoires de mode
  2. aussi dans
  3. Fournisseur de cadeaux d'entreprise
  4. Fournisseur de produits promotionnels
  5. Fournisseur de textile
  6. Grossiste en articles de fêtes
  7. Magasin d'articles promotionnels

Écrit par l'entreprise

We've been creating one-of-a-kind custom corporate gifts since 2012 = superior quality + on time + exceeding event goals. We hang our hat on higher quality than others, our ability to deeply understand the goals of your event and align the design to meet that goal. You also never have to worry if your shipment will arrive on time for your event. Our next step would be to jump on a quick call to discuss those details, and then from there we can create some design mockups and a custom quote for you.


Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

214 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(214)

4 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered on the 2nd of October and It…

I ordered on the 2nd of October and It said on the site 2-3 day shipping, I still haven't seen that it's been shipped. I tried to contact them on email and Instagram and I got nothing.

20 octobre 2021
Avis spontané
Logo de LacedUp Laces

Réponse de LacedUp Laces

Hi Ayo,

I am so sorry for the delay in shipping. This could have been we ran out of stock on the day of your order which causes a logistic delay. I will get this sorted for you right away and send over an update from hello@loopkinglaces.com.

Kind regards,
Jay

Noté 1 sur 5 étoiles

Arrived with Postage Due!

I paid $2.99 for shipping. They shipped my package for $1.16 and then they arrive with postage due. I had to pick them up at the post office and pay another $2.94 just to get them. I emailed customer service and never heard back. Horrible service

4 octobre 2021
Logo de LacedUp Laces

Réponse de LacedUp Laces

Hi Allison,

I am so sorry for your duty charge. I will get this refunded for you immediately! Please keep a lookout for an email from us on hello@loopkinglaces.com

Kind regards,
Jay

Noté 1 sur 5 étoiles

I never received my shoe laces or an…

I never received my shoe laces or an order number

20 septembre 2021
Avis spontané
Logo de LacedUp Laces

Réponse de LacedUp Laces

Hi GQ,

I am so sorry the laces did not arrive and order number. Could you please email us on hello@loopkinglaces.com of your full name, email address and shipping address so I can chase up your order?

Many thanks,
Jay

Noté 1 sur 5 étoiles

Shipping was my issue

The laces were sent but were returned to the post office due to you all not paying fully for the shipping postage. I want to say i ended up paying 3.47 no more than 4 to receive laces i already paid for. The laces themselves are a nice gold color. Looks like it’s a good quality. I have yet to put them in my shoes so my hopes is that the gold don’t bleed off into the holes of the shoes and the quality stands.

17 septembre 2021
Logo de LacedUp Laces

Réponse de LacedUp Laces

Hi Kelz,

I am so sorry you had to pay $4 extra. Please email us on hello@loopkinglaces.com of your order details and we will refund you for this amount!

However, glad you like the gold laces!!

Many thanks,
Jay

Noté 5 sur 5 étoiles

Bonney

I love doing business with you guys I can’t see myself shopping anywhere else

4 septembre 2021
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Good quality product but I won't be…

Good quality product but I won't be using them. Only 1/2 as wide as the original Adidas gold tipped laces I was trying to replace

1 septembre 2021
Avis spontané
Logo de LacedUp Laces

Réponse de LacedUp Laces

Hi Rob,

Sorry the laces were not as wide! We do have some wider laces coming soon so please do be on the lookout :) I'll save your details to shoot you an email when we have them!

Many thanks,
Jay

Noté 5 sur 5 étoiles

Awesome Laces

Great laces to replace the laces on my sons Kyrie 7 love the craftmanship the material . And quick delivery.

25 août 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered my boyfriend some laces as…

I ordered my boyfriend some laces as well over a month ago. STILL HAVE NOT RECEIVED THEM!!!!!!!!!
I got a confirmation number but I guess it doesn't matter. Bottom line.....I am ready to get the authorities involved.

20 août 2021
Avis spontané
Logo de LacedUp Laces

Réponse de LacedUp Laces

Hi Christy, we’re sincerely sorry to hear about your frustration with our shipment delay. Loop King Laces is now under new management, owned by the same person as Why Stuff Sucks & Kompelling Kars. Providing high-quality customer service is extremely important to us, and we will do our level best to exceed your expectations in the future. To make up for your past poor experience, we would like to offer you a free pair of laces. Kindly contact us at hello@loopkinglaces.com with your name, address, and laces type, color, & length, and we will ship it straight away.

Noté 1 sur 5 étoiles

I’ve emailed asking about my order Bc I…

I’ve emailed asking about my order Bc I need them by Friday and haven’t heard back yet …. Really dissatisfied with the customer service and lack of communication won’t be ordering from here again

16 août 2021
Avis spontané
Logo de LacedUp Laces

Réponse de LacedUp Laces

Hi Daniel, we’re sincerely sorry to hear about your frustration with our customer service. Loop King Laces is now under new management, owned by the same person as Why Stuff Sucks & Kompelling Kars. Providing high-quality customer service is extremely important to us, and we will do our level best to exceed your expectations in the future. To make up for your past poor experience, we would like to offer you a free pair of laces. Kindly contact us at hello@loopkinglaces.com with your name, address, and laces type, color, & length, and we will ship it straight away.

Noté 1 sur 5 étoiles

100% a scam, buy your laces elsewhere

I ordered pair of laces 1 month ago. I was charged via PayPal and never received a confirmation email. Never got my package. I emailed support about 3 times, and after weeks of neglecting my requests, they said they would ship it out. That never happened. I never received another email.

This company is essentially scamming their customers. Save your money and buy from elsewhere, or else you will have to deal with their abysmal customer service and never see your order.

EDIT: Despite the company's PR response below, I still have not heard back from them in any way. It's been over 2 weeks since I posted this, and months since my original order.

14 août 2021
Avis spontané
Logo de LacedUp Laces

Réponse de LacedUp Laces

Hi Ethan,

I am so sorry for your experience with us. I understand we were in communication with you and perhaps missed an email. So we will go through the email chain again and reach out to you shortly.

So sorry for any inconvenience and hoping to get this sorted for you as soon as possible!

Kind regards,
Jay

Noté 1 sur 5 étoiles

Long Shipping Times and Questionable Quality

I know shipping times are delayed due to covid but my laces took well over a month to arrive which is unacceptable and they were thinner than expected.

12 août 2021
Logo de LacedUp Laces

Réponse de LacedUp Laces

Hi A'Marie,

I am so sorry the items took a month to arrive to you - this may be because they were originally lost in transit and we then shipped again. Please get in touch with us at hello@loopkinglaces.com and we will do our best to rectify this for you.

Many thanks,
Jay

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus