Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Quality quilt, 100% cotton, reversible and no loose threads. Impeccable stitching. No runoff seams, all done quite professionally. I was blessed to receive this beauty for 39.57 & immediately after,... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

If there was a 0 star that's what this criminal company deserves! Read through all of these reviews and pay close attention to their response, they have an excuse for everything!!! What it comes down... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Unfortunately, this quilt looks beautiful, but feels very cheap. The material is soft, but is very thin and does not feel like a quilt. Upon opening the set, chunks of woven material fell off with l... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The bedding set I ordered is even better than expected. The comforter will make an excellent bedspread during warm weather, and when it's chilly I can snuggle beneath it as a blanket. Also impressive:... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de design et de décor intérieur
  2. aussi dans
  3. Magasin de literie

Écrit par l'entreprise

Lush Décor is committed to creating unique home fashions for every room, every lifestyle and every life stage that inspire your inner designer.


Coordonnées de contact

3,5

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

201 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,5

Tous les avis

(201)

4 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Awesome Customer Service and Product

Prompt customer service! It is a pleasure to deal with a company which stands behind their product. In today's environment this says a lot and I highly recommend shopping with this company.

3 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

Hello Ms. Johnston. Thank you for taking the time to leave a review of the service we provided, and glad to rectify a problem you had with your curtains. We take pride in our products and service at Lush Decor.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service from order till delivery!

I just had to write this review because it is NOT normal to get the kind of extraordinary attention that I received from this company, Lush Decor, and their customer service person, Todd. I had several issues throughout my ordering process, NONE having to do with the company, btw. Most of the problem was shipping related, meaning fedex. The other problems were MY fault! I just couldnt seem to measure the curtain rod length correctly, changed my mind on the style, etc...My liason, Todd, was AMAZING! He never once got aggravated with ME for changing my mind, and even when the order got lost with Fed ex, Todd kept his cool, called EVERYDAY to try to find the shipment, and kept me informed the entire time!!! I cannot say enough about this man and his integrity! Now that I have my curtains, they are GORGEOUS! Todd was wonderful and a situation that couldve turned out a very different way, is now becoming this letter of gratitude for the way that HE made it ALL worthwhile! Much appreciation Todd, and I will be singing praises to Lush Decor and YOU for my experience!

28 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

Hello, Angie. We are so happy to hear that you had an excellent experience with Todd in customer service. Thank you so much for taking the time to leave this glowing review. Enjoy your beautiful new curtains!

Noté 5 sur 5 étoiles

Exceptional Customer Service

I ordered two of the night sky curtains from another store at 40% off and the total was $86. I didn't read well and upon receiving I realized it was only one panel per package and I would need 2 more. Went to website where purchased before and they were not on sale anymore and listed at $77 each. There was no way I wanted to pay that much so started searching the internet. I found the same panels offered other places and they were a little cheaper. I saw the card in the packaging and realized I should try lushdecor.com. I found the panels and they were listed at $35 each and there was a 25% off code. I decided to return the first panels given the price difference and ordered 4 from Lush Decor. The very next day Lush Decor popped up on my Facebook with a 50% off code; that would be another $35 off. I sent customer service an email asking if I could somehow apply the 50% off code to the order I placed the day before. I honestly expected to be told no, but thought it was worth a shot. Within minutes of my email request, I received an email stating it would be no problem and to send the code. I sent the code and was refunded $35 immediately. I paid $70 for four panels with Lush Decor while it was $86 for 2 at the other store. It would have cost me over $240 for four panels at the other store. I was certainly impressed with how kind the representative was and his willingness to help. Above and beyond in my book. I can't wait to surprise my daughter with her Christmas room make-over!!

25 octobre 2022
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

Thank you so much for taking the time to leave this lovely review. We're so happy you had a great experience with our team and we can't wait to see the final design if you'd be willing to share photos with us. We can imagine how thrilled your daughter is going to be!

Noté 1 sur 5 étoiles

Quality Control Issues

Ordered two 95" curtain sets from Overstock. One set was as expected, but the other was only 86" long despite the packaging and labels stating 95". I was sent a replacement set and for that set the outer packaging showed 95" but the actual curtains were 84" (along with the 84" labels this time).

10 juin 2022
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

We're sorry to hear you have received the wrong size panels twice. If you haven't already returned the second set to Overstock please email us photos at customersupport@lushdecor.com so that we can forward them to our quality control team. If you re-order directly through our website, we can offer you a discount code and inspect the item before shipping so that you will be sure to get the correct size.

Noté 5 sur 5 étoiles

Happiness is My New Harbor Life Quilt Set

I purchased the Harbor Life, Blue/Taupe 7 piece quilt set. I had read other's reviews about buying a King for a Queen so it's not necessary to have a dust ruffle, so I did that, and the reviews were spot on! This quilt is beautiful; of good quality, and the perfect weight for our guest room. The pillow shams, and decorator pillows polish off the entire look I was going for. A real positive is that the whole set matches my existing wall paint colors perfectly. I couldn't be more pleased!

3 mai 2022
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

Thank you for taking the time to leave this review. It truly makes our day to read reviews like yours.

Noté 5 sur 5 étoiles

The Lush Decor box was full of joys

The Lush Decor box was full of joys. We put up the rowley birds window curtains and linen button window valence and a breath of fresh air immediately swept into the kitchen. So refreshing. So brightening. Take a deep breath and sigh kind of thing. At the same time the curtains somehow brought cohesion and warmth to our kitchen too. I love how they perfectly fit our personal style of outside-in/modern farmhouse existing in the Mountain West…in fact they have helped us define it. And can we talk about the box for a sec? Our cat, Bogle, wanted me to pass on the following: #1 He fits in it perfectly. #2 It is his. #3 He now has a tabletop fortress; you have been warned. #4 He both loves and will eventually destroy it. I may have mixed up the numbers, ‘it is his’ was probably #1 since he got right into it. Thanks Lush Decor, you have made us all so happy!

24 mars 2022
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

Hi, Lisa. Thank you so much for taking the time to write your review. We're so happy your family, including your cat, are enjoying everything you received. If you'd be willing to send photos, we'd love to see how you styled everything. Our email is customersupport@lushdecor.com.

Noté 3 sur 5 étoiles

Excitement ended quickly.

I was so excited to find bedding with birds on it. My excitement ended quickly while making up the bed and noticed immediately an area the size of two large hands that wasnt quilted. Other than that area, the 3 quilts i purchased are nice.

11 mars 2022
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

We thank you for taking the time to review your recent Lush Decor purchase and leaving your honest opinion. We have already passed your comments on to our Design & Quality Control Teams. If you haven't already returned the item and you have a photo that we could look at to see what you're describing, we'd appreciate you including that as an attachment to customersupport@lushdecor.com so that we can pass the photo along to our QC team as well.

Noté 5 sur 5 étoiles

I just love Lush Decor products…

I just love Lush Decor products Everything is so beautiful farmhouse rustic gorgeous.Lush decor is my go to store.

22 janvier 2022
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

Thank you for taking the time to leave this lovely review. We're so happy you're enjoying your items and the styles we have created.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

Great customer service! They stayed in touch with me and monitored my ordered closely as Christmas was nearing. I was so nervous that my order would not arrive in time for my son to open on Christmas morning and they assured me that they would overnight it and it would arrive in time. They kept their word and it arrived just in time on Christmas Eve and I was so relieved. Now...that's GREAT Customer Service! I had a very happy kid!

28 décembre 2021
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

Thank you for sharing your experience. We're so glad to hear your son was able to enjoy opening his gift on Christmas morning.

Noté 1 sur 5 étoiles

If there was a 0 star that's what this…

If there was a 0 star that's what this criminal company deserves! Read through all of these reviews and pay close attention to their response, they have an excuse for everything!!! What it comes down to it, they don't care about you as a customer, their sucky/cheap/incorrectly advertised products and they WILL NOT do a damn thing to FIX THEIR PROBLEMS!!!! If you see a product by LushDecor, keep scrolling and shop elsewhere, you'll save yourself a lot of wasted time dealing with these criminals and you'll get a much better product!

10 mai 2021
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

Hello. We can see you are clearly frustrated but we want you to understand we're not making excuses for the item you received. We have not gotten it back yet to see it in person and have our design team review the color. When it arrives, they will make the determination of whether the color is defective, and if so, the refund will be made in the full amount without deduction for return shipping.

Noté 4 sur 5 étoiles

French Country.....tailored bedspread…

I recently purchased the French country bedspread… I love it because the foot end of the bedspread is tailored straight down.... I wish the shams did not have the ruffled edge… It would be more in keeping with the tailored look of the bedspread… Other than that, I love it and the weight is perfect

28 janvier 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I purchased 6 panels of the chenelle…

I purchased 6 panels of the chenelle chevron curtains. All 6 were a different length. They were suposed to be 84" and mine ranged for 82" to 87". Reached out to custoner service where they told me there was nothing they can do. I now see the curtains are a problem. Im stuck with 6 panels of curtains that cost well over $200. Will not buy from this company anymore. I didnt even want my money back just the sz curtains that i ordered.

15 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

Hello, April. I am sorry you had a bad experience with our brand, but this is really an unfair assessment of our service to you. During our conversation you had mentioned that you had gotten the curtains from Kohls.com. Because the purchase was made at Kohls, the return has to be made through them. We cannot process a refund on an order placed somewhere else. I tried to be as helpful as possible by providing you with the direct customer service phone number for Kohls.com, as well as suggesting other curtains you might want to look at instead to match your comforter (since the inventory was not good on the ones you have now). You are only stuck with the curtains you have now if you choose to be, because Kohls has a hassle-free return policy and I have given you the information you need to move forward with returning for refund or making an exchange with them.

Noté 1 sur 5 étoiles

If there was a zero square that's what…

If there was a zero square that's what I would have checked.The curtain panels I bought were made from cheap polyester fabric and measured at 82 inches instead of 84 inches as stated on the packaging. Emailed customer service for a refund but they would not accommodate me because I did not buy them directly from their website. Lush Decor distributes to other stores and obviously sells them seconds. Strange thing is they asked me to take images of the labels with PO numbers, measure the length of the inferior curtains so they can contact their factories in China. Something they should do in the first place and not leave up to the paying customers.

12 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

Hello. I am sorry to hear you had a poor experience and received defective curtains. We cannot refund customers who order from other websites because we never collected your money or any of your information. The very most personal information we will have is your shipping address, and that is only if we drop ship for the store where you made the purchase. That is why we require customers to seek refunds from the stores where the made the original purchase. We are not trying to be difficult, and I hope you understand that if you ordered directly from us, we would refund without requiring return in the case of a defective item like you received.

As far as the quality control, we are a mass producer and sometimes defective items will slip through. We do have checks in place at the factory level, then again when they arrive to our warehouse, but we couldn't possibly inspect every single item. We pull random samples from the lot and perform checks. So when we hear from customers like you who receive something defective, we ask for photos to share with our quality control team who then follows up with the factory and makes sure we don't have any future similar issues.

Noté 4 sur 5 étoiles

I purchased a valance for my god…

I purchased a valance for my god daughters new home. It's beautiful, silky and soft! Easy to iron the fold marks out and looks like the picture and way I envisioned it. The only draw back is....the seams are NOT straight and am afraid it is going to hang cockeyed in spots! 😕
Candy
Ordered on Wal-Mart.com

16 septembre 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

horrible horrible company to deal with

I also had the opportunity to deal with Kim Foerst, who is the absolute worst when it comes to customer service. I also bought curtains I hung them up for not even an hour. They let some much light in that you could see through them not only letting 70% light through like it said on the website. The light also highlighted huge runs down the curtains and I was told to iron them out. I do not own an iron and the runs did not look like they could be ironed out. the material itself was stressed where the runes were the material had pooled apart more than the rest of the fabric. I have dogs and regularly vaccume my couch twice a week. I layed the curtains on the couch so I could fold them nicely to pack them up. Kim would not give me my money back because there was a LITTLE hair on them even after admitting that the curtains were in mint condition themselves. I also accidentally threw out one of the cardboard paper but had the second one that is IDENTICAL to the other one. She wouldn't even reimburse me for one of them. By far the WORST company I have ever dealt with. I hope more people read the reviews to be warned to stay clear of this company, I wish I did.

Oh and by the way, all you will be bombarded with from Kim is excuses. She will do anything possible instead of making the situation right.

4 août 2020
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

We are sorry that you are unhappy with your return being refused, but the expectations of clean panels with all product packaging was made clear when we sent the return label to you. The email with return instructions included this content: "As long as the panels are still in new/unused condition, with original product packaging (the printed product insert, hanger, etc. -- not the shipping box), then we can accept your return back.... But if you threw away the product packaging, or if you had the curtains hanging for a full weekend, for example, then they would be considered used and ineligible for return. Once the package arrives, we will inspect the items. During our inspection we will be looking for signs of use such as missing product packaging, human or pet hair, water marks, tears, strong odor such as cigarette smoke or perfume, etc."

When we opened the return, we found four panels each with hair all over the front and back of the panels. Not just a little bit of hair, but a lot of hair, and we took photos to show you that. We also found only one set came back with product packaging, when we need all product pacakging. These panels did not come back in mint condition, and since they were not in condition fit for return we sent them back to you at our own cost, per our return policy.

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought curtains here last November…

I bought curtains here last November and they are faded and Kim Forrest in customer service will not replace them . They are not a year old!! I can’t even get a refund either because I didn’t return them, well they were fine untill they started to bleed and fade!! Terrible quality and terrible customer service

26 juillet 2020
Avis spontané
Logo de Lush Decor

Réponse de Lush Decor

Hello. We're sorry to hear your curtains have faded over time. Because your purchase was made on Amazon.com and not direct through our website, we are not able to process your return or exchange. We try to make that clear in our return policy on our website. We did try to make it right by offering a compromise in the form of a hefty discount on a replacement of those specific curtains or any other item on our website.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus