M.J. Harris Domestic Repairs Avis 

2 033
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Blocked external drain causing flooding to side pathway and front of house. Contacted company 04/06/26, drainage engineer arrived at property within 30 mins of second contact 05/06/26. Nathan expla... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

My boiler was leaking water so needed someone urgently. You advertise as if you are a local family run company but the engineer came from 60 miles away. The job was done well enough and the engineer w... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

We had water spilling out from under our block paved driveway this morning, by 11 oclock I'd had a call saying they would be there within 30 minutes. By midday the blocked drain was resolved. Everyone... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

He fitted boiler 2 yrs ago for my parents. He said he'd book them in for their servicing on times and dates in advance for them, if they went with him instead of British gas. They done this and he's o... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Chauffagiste
  2. aussi dans
  3. Ingénieur gaz
  4. Maintenance immobilière
  5. Plombier
  6. Service d'installation électrique
  7. Vidange des canalisations

Écrit par l'entreprise

Family-run plumbing, heating, electrical and drainage company. We employ our own full-time qualified engineers who live and operate locally. We pride ourselves on delivering a local and reliable service, guaranteeing all of our work, with our small office team who are on hand to support our customers and operations.


Coordonnées de contact

3,4

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,4

Tous les avis

(2 033)

25 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Daylight Robbery My D Turpin - Over priced

Daylight Robbery mr D Turpin - maybe a better name ! Called charged £42 for a call out. Told them on the phone exactly what was wrong. Promised someone would come that day, took money 10 mins later got a call to say that they could not make it. Told them was not available the next day but available day after. They kept calling on day I was not available saying they had tried to visit. Arrived the following day diagnosed exactly what I had told them and tried to charge £510 to change a £46.99 valve! Called to complain and was told they can justify their prices ! Anyone mad enough to use them carry on. She did say she would refund the £42 but still waiting. Only gave them one star as could not write a warning if I gave them zero

8 mai 2025
Avis spontané
Logo de M.J. Harris Domestic Repairs

Réponse de M.J. Harris Domestic Repairs

Dear Pamela

We are sorry to hear you were not happy with the quotation provided.

We are sorry that we were not able to attend the same day. As soon as we were made aware we contacted you, you have the option of moving the appointment to the following day or a day of your choice or we can cancel and refund the call out charge to you.

Our call out charge covers the engineers travel, to carry out a visual inspection and to provide a quotation for the repair. Whilst you can advise what works need to be done our engineer will still need to carry out his inspection to confirm the diagnosis.

As we stated we can not comment on your prices stated for the materials. We have our own suppliers that we use and of course a mark up on materials like all companies do. You were quoted for 2 hours labour due to the engineer needing to collect the part which was an hours round trip for him.

Whilst we are a family run business we fully employ all 18 engineers as well as a small office team. Our charges cover staff salaries, office premises, vehicles, training, VAT and much more. Our prices are in line with our competitors who are of a similar size. You are not obligated to go ahead with the quotation.

As a gesture of goodwill we offered to refund the call out charge even though our engineer carried out this part of the service. We were not obligated to do this for you.

As we stated on the call, the call out charge will take 2-3 days to clear excluding weekends. The refund was processed at the end of the call.

We will pass on your feedback.

Regards
M.J. Harris Repairs Ltd

Noté 2 sur 5 étoiles

Expensive and required second visit

Failed Part replaced same day but system not checked before engineer left. Told us to leave for 2 hours but when we started system still not working properly. Office then closed for weekend and bank holiday. Suspect he didn’t want to stay on to make sure system worked. Second engineer came 3 days later and eventually sorted the problems. One problem was valve had not been turned on again. Be aware that labour charges are very high. Would not use again.

2 mai 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Booked for extra sockets took time off…

Booked for extra sockets took time off work so I could be at home when they came they phoned and told me was unavailable so said they would come the following day phoned at 9am to find out what time they were coming said they would let me know waited a few hours phoned them and was told not available so canceled job very poor

2 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Never use this company

Never, ever use this company. They create fake websites to make it appear as though they are local, but they are not. Their website features several different pages for various towns in South Wales, each with a local-looking number, but they are not genuinely based in most of these areas.

They charge nearly £50 in advance as a call-out fee, then make you wait all day – only to phone just before 5pm to cancel. In my case, I lost a full day’s work.

On their website, they state: “Welcome to M.J. Harris Plumbing Repairs Carmarthen. We’re a family-run business employing fully qualified plumbers who are local and ready to help in Carmarthen. This means a FAST RESPONSE and more reliability.”

Almost all of this is untrue. I run a small family business myself, and I would never let my customers down in this way.

NEVER use this company

2 mai 2025
Avis spontané
Logo de M.J. Harris Domestic Repairs

Réponse de M.J. Harris Domestic Repairs

Dear Customer

We are sorry to hear you were not happy with the service you received.

Whilst we are a family run business we fully employ 18 engineers as well as a small office team. We are upfront with how we operate and when asked we explain that our office is based in monmouthsire however all of our engineers live local to their area covering a 15-30 mile radius which allows us to advertise as local.

We charge a £42.00 call out fee which covers the engineers travel, to carry out a visual inspection and to provide a quotation for the repair. Most of our competitors charge the first hours labour before attending and therefore we feel £42.00 is a reasonable charge for this service and of course you are not obligated to go ahead.

Unfortunately there are occasions where our engineers do get delayed which is out of our control. As soon as we are made aware of this we will then notify the customer. We will ask if we can move the appointment to the next day or a day of their choice or we can cancel and refund the appointment.

We will be sure to pass on your feedback.

Kind regards

M.J. Harris Repairs Ltd

Noté 5 sur 5 étoiles

Toral satisfaction

Hi there was a miscommunication to start with. I'm 80 years old so there's a clue.
But the service wad carried out to my total satisfaction

24 avril 2025
Noté 2 sur 5 étoiles

We were promised that the repair man…

We were promised that the repair man would arrive on two successive days, but he did not. The second time i was told he "was on his way" which was untruthful.
i had to call on the third day for him to arrive.
once he came he fixed the fault easily. So no complaints about him, just the way you keep customers informed

24 avril 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Not good :(

Our toilet developed a problem flushing solids. The attending plumber stated that the toilet had been incorrectly installed (eight years earlier) and they were amazed it had worked for as long as it had without developing this problem. Here, I made my first mistake, which was accepting that what the plumber was saying was correct, despite it not making much sense. Their solution was to raise the toilet on a plinth at a cost of £515! This was my second mistake, accepting the quote, however I wanted the issue fixed and was concerned that it might stop flushing completely.

Following installation of the plinth and the damage to the bathroom cabinetry associated with this, of course, the problem was not fixed at all! A plumber returned to the premises (once I paid another £42) and stated that limescale build up was the cause of the issue. On having the limescale removed, the issue was fixed.

I spoke with an administrator about this,who reported that the plumber felt the initial work had been necessary however I don't see how they can rightly say this, as it had no impact upon the issue whatsoever. A promised follow up telephone conversation with a senior member of staff did not occur.
Fortunately, my legs are longer than average because I now have a very high toilet to sit on plus I am faced with a further bill for repairing the bathroom cabinetry. They were kind enough to refund the second £42 call out fee, for which I am eternally grateful, thank you MJ Harris, you are too kind :)

3 avril 2025
Logo de M.J. Harris Domestic Repairs

Réponse de M.J. Harris Domestic Repairs

Dear Customer

We are sorry to hear about your experience.

We can confirm we have your details and a memeber of the team will look into this and come back to you as soon as we can.

Kind regards

M.J. Harris Repairs Ltd

Noté 2 sur 5 étoiles

Very expensive service

Very expensive service for a simple waste pipe job. I would urge other customers to try and get other quotes to check affordability. Unfortunately, we are new to Bath and just went with it.

22 avril 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent service. Really quick, competent and polite. Fixed my bath seal. Highly recommended.

16 avril 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

Flue repair

Was punctual and did the work quickly. After fitting the flue the engineer tested the boiler and said it was now safe.

16 avril 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

Great work

Great work, turned up on time and got the job done.

15 avril 2025
Logo de M.J. Harris Domestic Repairs

Réponse de M.J. Harris Domestic Repairs

Dear Anton

Thank you for your 5 star review.

We are glad to hear that you were happy with the work carried out and the service provided.

Customer experience is important to us and we will be sure to pass on your comments.

Please don't hesitate to contact us again should you require our services.

Kind regards
M.J. Harris Repairs Ltd

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus