Onexplayerstore Avis 

40
•
TrustScore 4 sur 5

3,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Support has been fantastic. They respond to me with in a day or two and have resolved every issue. Im looking forward to yhe elite controllers when they come out. This device is fantastic value. - Jas... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered my OneXplayer3 2 weeks ago and realized i purchased the 512GB instead of 1TB. version I immediately emailed and messaged them on their onxplayer site trying to change the order. I have been ch... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

When trying to order i had an error and kindly they help (after searching in their chat bot an email) kindly response and help on it Once with the machine I can't be more happy it is excellent per... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered the Onexplayer 3 and was not disappointed! So IMHO this is the best handheld PC available, bar none. With component prices through the roof I can understand the pricing and when compared to th... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Ordinateur et accessoires
  2. aussi dans
  3. Entreprise d'électronique

Écrit par l'entreprise

The High-tech Onexplayer 2 with the ultimate touch. Trusted by 50,000+ hardcore gamers. No hesitation. Grab your ONEXPLAYER NOW.


Coordonnées de contact

3,8

Bien

TrustScore 4 sur 5

40 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 22 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,8

Tous les avis

(40)

33 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The OneXPlayer 3 is a beast

The OneXPlayer 3 is an absolutely incredible device. At maximum performance, it’s a powerhouse. But where it really shines is in its efficiency. OneXPlayer sent the device quickly and provided detailed tracking info. I couldn’t be happier with my OXP3!!!

17 octobre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Support has been fantastic

Support has been fantastic. They respond to me with in a day or two and have resolved every issue. Im looking forward to yhe elite controllers when they come out. This device is fantastic value. - Jason

16 octobre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Compre la Onexplayer X2 Mini…

Compre la Onexplayer X2 Mini Pro,pantalla Oled HDR de 8,8" con AMD 388 con 2 baterias extras.

El envio fue muy rapido y el dispositivo funciona de maravilla,exactamente igual al AMD 395 que tuve.La pantalla es una gozada y los controles estan muy bien,analógicos de recorrido completo y giroscópio suave,con una interfaz que permite ajustar muchos parámetros como

TDP,RGB,giroscopio en modo DS4 o mouse para Steam y se pueden personalizar incluso los 2 botones traseros.

Con 2 baterías y el dock de carga puedes hacer un cambio de batería en caliente y volver a seguir jugando mientra carga la otra bateria.

Viene con estuche de transporte y un teclado magnético para poder usar el dispositivo como tableta portatil.

La experiencia Gaming en este hardware y su versatilidad es de lo mejor del mercado.

Lo recomiendo 100%,muy satisfecho.

4 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

onexplayer 3

Ordered the onexplayer 3 and they did not disappointed. Definitely worth the wait and the money!! Great handheld!!

30 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Best Handheld right now

Pre-ordered the Onexplayer 3.
Great handheld. No issues and great performance for a handheld. Cheaper then the Legion go 2 as well.
This handheld is an absolute beast.

14 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Really good customer service

Really good customer service.

I had regrets on purchasing something else and they immediately respond with compensation or discounts.

Love my onx3. Really good service

10 octobre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Besides being an excellent product they have excellent support

When trying to order i had an error and kindly they help (after searching in their chat bot an email) kindly response and help on it

Once with the machine I can't be more happy it is excellent performance confort even i installed a 4tb sdd while installing I lost some screws I email them and kindly offer them to send me a whole set of screws help support is always there at least in my case they helped me

10 octobre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Onexplayer 3 and top notch service!

Ordered the Onexplayer 3 and was not disappointed! So IMHO this is the best handheld PC available, bar none. With component prices through the roof I can understand the pricing and when compared to the rest of the market it is very reasonable. Build quality is also top notch. Additionally Onexplayer customer service in my experience is excellent as well. They proactively contacted me about customs declaration and actually offered me delivered with customs already paid, and for no additional cost to me! This made it that I wasn’t charged an outrageous import cost fee that was due at time of delivery. So all around in my experience everything was above any and all expectation. No surprise charges, free shipping, no tax, no customs fees, proactive customer service with prompt responses back and forth. Only cost to me was cost of the device. Super fast delivery too, and shipped when promised on site. Highly recommended, you can’t go wrong!

3 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered my OneXplayer3 2 weeks ago and…

Ordered my OneXplayer3 2 weeks ago and realized i purchased the 512GB instead of 1TB. version I immediately emailed and messaged them on their onxplayer site trying to change the order. I have been chatting their messaging system everyday during their operating hours and sent 3 emails so far. No response, nothing. The customer support is non existent.

7 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This company has hands down the worst…

This company has hands down the worst customer service…well I guess the proper term would be NON EXISTENT. After two failed purchase attempts and being told I was “medium risk” even after verifying my identity and having all the proper billing info on my card, I could not get ahold of a single agent for days or weeks at a time. All the while I have 1500$ tied up in a purchase with them. No matter the method, email, live chat, nothing. They do NOT respond. And then after ordering the second time on September 24th, I don’t hear a single word from them until October 3rd saying “it will ship next week”. Unbelievably bad customer support. If you can even call it existent at all. I canceled my order with them and will be ordering elsewhere. EDIT: NOW THEY ARE TELLING ME TO CANCEL MY SECOND ORDER AFTER SITTING IN “PROCESSING” FOR THE LAST 2 WEEKS WITH MY 1500$ TIED UP THAT THERE WILL BE A 5% CANCELLATION FEE?! LIKE HE** THERE WILL BE! Worst most slimy company I have ever dealt with. Do NOT purchase from these guys.

2 octobre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

X2 mini Pro is the perfect handheld

They have been very responsive for the most part. Just have to remember that this is a boutique company in China. I ordered the X2 Mini Pro. It is insane. Fantastic and works right out of the box. They literally put all the top of the line tech in one handheld.

I will be buying from them again down the road

18 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Besitze das one x Player pro 1 und kann…

Besitze das one x Player pro 1 und kann diese gerät will ich es mal nennen Haufen Schrott überhaupt nicht empfehlen der IC Chip stürzt ständig ab und der Akku lädt dann nicht mehr auf kauft euch lieber von dem Geld was anderes bloß nicht dieses unfertiges Geräte von dieser chinesischen Marke die sind der letzte Dreck noch nie so einen schlechten Hand hält gehabt

20 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

After buying a reasonably priced…

After buying a reasonably priced handheld the customer service is terrible. I've just sent my second email asking where my device is. Asked me for my address and after that no communication, not even a acknowledgement and now my device could just turn up like others that pledged on indiegogo.

The device is probably going to be the best thing I own but I will never buy from you again.

1 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

OXP3 is the first device I purchased…

OXP3 is the first device I purchased with them through their Indiegogo campaign. Everything they said they promised and completed. Had a minor issue with my device, upon delivery, but that was most likely my very own error. I emailed customer support and support responded in a timely manner. Their suggestion got my issue fixed in less than 60 seconds. Love my OXP3 device!

25 août 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Shipping Scams (Not really...)

Original Post: Want to order from a Chinese company that will hold your order hostage until you pay them more money than originally agreed upon? Then order here. You can't go wrong!

Update: The below reply is a half-truth at best. They sent me an email that said that my package was shipping to my address without the unit number (which would have never gotten to me because I live in a large complex). I told them that this was a problem, so they pulled the package, then said that, actually the original email address they sent me was wrong and that DHL's shipment actually did include the full address. Fine. They said that, for my $3000 order, that I would have to pay an additional $44.50 charge because of my mistake - putting the blame entirely on me and not acknowledging their original email where my address was listed incorrectly. I reluctantly agreed to the charge. Then, they asked me to pay the extra charge using a sketchy paypal email address, wickwang616 at gmail... what the hell? This screams "scam" to me. I am asking them to cancel my order and keep the extra charge that, according to them, was entirely my fault despite the fact that they sent me that email with the address listed incorrectly. AWFUL customer service, but to be fair, I will update if they actually cancel the order (which shows at least the bare minimum level of integrity a business should possess), or if I have to contact my credit card company to get the money returned to me. Either way, I would absolutely not recommend this company. Sketchy as all get-out and poor poor customer service that penny pinches and blames the customer outright.

Final Update: Reberta, the ONEXPLAYER marketing manager, reached out to me after my previous update. She agreed to refund if I wanted it, but she also said that she reviewed my case and agreed that the way it was handled was inappropriate. She said I owe the company nothing (via sketchy paypal addresses or otherwise). She said she will be using my case for training in the future so this does not happen to anyone else going forward. She asked if I would trust ONEXPLAYER to deliver the product I ordered. I was somewhat hesitant since I thought the company may "spit in my coffee" so to speak. I had read a review below about an empty box (possibly a scammer himself), and I'll admit that I was a bit worried... but something about Reberta felt extremely human, and for some reason, I felt I could trust the company to complete my order. My Onexplayer X2 Mini Pro came in yesterday (8/25/2026) - and while it is not perfect (hardware is incredible, but I found the native software needed more tweaking than steamdeck to make games playable), it is clearly far from a scam. I have updated my star count to four stars as I simply cannot imagine giving 5 stars for an order that I nearly canceled on account of initially poor customer service.

13 août 2026
Avis spontané
Logo de Onexplayerstore

Réponse de Onexplayerstore

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry for the frustration caused by this situation, and we’d like to clarify what happened, as there appears to have been a misunderstanding regarding the additional shipping charge.

After the order was placed, you contacted us to confirm your shipping address. We checked the address provided and confirmed that it matched the address you requested for delivery. However, you remained concerned that some information was missing and asked us to make changes to the shipment.

At that point, the order had already been shipped. We explained that intercepting a package after shipment and requesting changes through the logistics provider could result in a small additional service charge. This fee was not charged by or collected by ONEXPLAYER. It was a fee requested by DHL for the additional logistics service required to intercept and modify the shipment. We communicated the amount to you in advance, and you agreed to proceed with the change.

To help resolve the situation, we also offered to cover 50% of this additional fee ourselves, even though the charge was imposed by the logistics provider rather than ONEXPLAYER.

We completely understand that unexpected shipping-related charges can be frustrating, and we’re sorry if our communication did not make the situation clear enough. However, we hope this clarification helps explain that there was no attempt to withhold your order or require you to pay an additional amount beyond the original order terms. The additional charge was related specifically to the requested change after the package had already been shipped and was imposed by DHL.

We truly appreciate your support and hope this helps clear up the misunderstanding. We remain committed to communicating openly and assisting our customers throughout the delivery process.

Best regards,
ONEXPLAYER Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Support staff will stall when you need…

Support staff will stall when you need help. They'll ask you to do the same process in multiple emails that general take days to respond. The issue will be a problem for weeks to months. They'll lie and say that they shipped your item but if you dont followup after they said they've shipped they won't actually have the item shipped. I had to follow up before all of a sudden it was picked up. These people lie and stall I would never recommend them

5 août 2026
Avis spontané
Logo de Onexplayerstore

Réponse de Onexplayerstore

Dear Liz,
We sincerely apologize for the delays you’ve experienced, the repeated requests for information, and the unclear communication regarding your shipment. We understand how frustrating it must be to be told that your order has been shipped, only to find that there is still no tracking or pickup record.
We take your feedback very seriously and would like to review the complete order history to understand exactly what happened. Could you please let us know where you made your purchase and provide your order number? We will check the details and follow up with you as soon as possible.
Thank you for bringing these issues to our attention. We will also review our customer service procedures and shipment status notifications to help prevent similar situations from happening again.
Best regards,
ONEXPLAYER Customer Support Team

Noté 4 sur 5 étoiles

OneXplayer x2 is a great device

OneXplayer X2 the big 10.95 inch is a great device, fast shipping. I wish they used the new controllers from the X2 mini pro. The controllers on the X2 are the only real con. The joysticks are awful and they are small and slippery. I have been able to make them work but they need to add support for the new controllers. I purchased the new controllers but there is no software that allows you to use them. They fit perfect but can't get them to work. Hopefully they will add support soon

15 août 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Battery received from OneXPlayer, still missing Apex replacement batteries

I have not received the battery yet. It does have a valid tracking number, and I can track its movement. Also, I have ordered batteries through the Indiegogo promotion for the Apex that I have not received yet. I was also given a tracking number, but the tracking site says it’s invalid. I have been waiting since June, but the status of the shipment from the Indiegogo promotion has not changed. Very unpleasant experience.

-Edit-
I have received my battery from the OneXplayer store. The battery came in an AOKZOE handheld case. I tried to charge the battery in the Official battery dock, but it wouldn’t charge. I later found out I needed to update the battery dock to recognize updated batteries for the Apex. I found instructions on the OneXPlayer Discord page. After the process, the battery was charged to full, and I tested both with the Apex handheld and with the tether. The battery works great until 20% power and throttles the system’s Frame rate to 20. I found out again on the Discord page that there will be a later update to remove this, but I’m fine with the condition the battery is in now, because it doesn’t stutter as the old battery did. I am raising my experience to 4 stars only because I still have not received the replacement batteries from the Apex Indiegogo promotion. I emailed their support staff about the situation.

11 août 2026
Avis spontané
Logo de Onexplayerstore

Réponse de Onexplayerstore

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to have been waiting for so long without a clear update. We sincerely apologize for the inconvenience this has caused.

We take your feedback very seriously and would like to review your complete order history to better understand what happened. Could you please provide us with your purchase channel and order number? We’ll verify the relevant information and get back to you as soon as possible.

Thank you for bringing these issues to our attention. We’ll also review our customer service process and shipment status notification system to help prevent similar situations from happening again.
Best regards,
ONEXPLAYER Customer Support Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus