Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Scraye helped me find a tenant and receive my rent upfront through Advance Rent. Having that money available made a huge difference and gave me some much-needed breathing space. Alex's support and gui... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Really pleased I chose Scraye I used Scraye to find a tenant and arrange Advance Rent for my property. Receiving the rent upfront gave me breathing space financially and made a real difference. Tha... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Really happy. I needed a tenant and wanted more flexibility with my rental income. Scraye helped with both, and getting the rent upfront took some pressure off. A big thanks to Alex for making the pro... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst experience ever. Took 15 days for a referencing process, then sent a contract asking for the deposit and first rent to be sent to them while the contract said otherwise, gave wrong contact detai... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

4,3

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

248 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 90 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,3

Tous les avis

(248)

64 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

In regards to Joralyn,

In regards to Joralyn,
Working with her is really fantastic.Service is professional,friendly,and very efficeint from start to finish.She can turn hardwork to stress free work for you. trly a top tier customer care representative indeed.

30 janvier 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I had a great experience working with…

I had a great experience working with Joralyn. She was very professional, friendly, and always quick to respond to my questions. The whole process was smooth and well explained, which made everything much less stressful. I really appreciated her support and clear communication throughout. Highly recommend!

23 janvier 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Exceptional Experience with Scraye!

I had a fantastic experience with Scraye. Their service was professional, friendly, and very efficient from start to finish. Everything was smooth and stress-free — truly top-tier customer care. Highly recommended!

20 janvier 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Professional and friendly

The agents were fast to respond at any time, even through the weekend. Property visit went as planned, the agent was well informed and very friendly. He also followed-up on the questions we had he couldnt answe right away. Although we didnt place an offer, it was a smooth exchange and I will certainly stay in touch with them.

10 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Proceed with caution

My partner and I had a very disappointing experience with this agency when trying to view a one-bedroom flat in Hounslow.

We booked a viewing one week in advance for a Monday and took time off work to attend. Close to the date, we received an automated message rescheduling the viewing to Wednesday, with no prior discussion. When we queried this,we were told the property had a guest and there was no access. Although inconvenient, we agreed to the new date.

The viewing was scheduled for 1pm on Wednesday. While we were 30 minutes away, the viewing host informed us that he did not have the keys, as there were supposedly none in the lockbox. We therefore had to wait in the reception area. After waiting around 30 minutes, it became clear there was confusion about the lack of keys in lockbox

This was during our lunch break, and we had travelled around 45 minutes to Hounslow, needing to be back at work by 2pm. Eventually, the host discovered seemingly unaware that the flat was occupied that day, which explained why there were no keys. This information clearly had not been communicated to him in advance.

At that point, the only option suggested was to ask the reception staff for a spare key. By then, the experience had already left a bad impression due to repeated miscommunication, wasted time for one hour, and last-minute surprises.

While the viewing host himself seemed apologetic, the overall situation reflected poor coordination and lack of transparency from the agency. Viewing was rescheduled and effectively cancelled without proper communication, making the process stressful and unprofessional.

Based on this experience, I would not book with this agency again.

31 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Scraye

Réponse de Scraye

Hi Gertrude

Thank you for taking the time to provide feedback. We were very sorry to read this. We were trying to look up the viewing to understand how it went wrong and to make it right, but we couldn't find anything under "Gertrude Kayeiya". Could you kindly let us know whether the viewing was perhaps booked under a different name so that we can ask our viewings team to contact you to apologise and rectify? Kindly share the name or property the viewing was booked for to hello@scraye.com.

Thank you in advance!

Noté 4 sur 5 étoiles

Had a great experience

Was assisted by Joralyn who was very thorough, attentive and extremely helpful. I found the team to be very responsive and not pushy at all. I was able to secure a very nice apartment and I’m so grateful.

11 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID at all costs. SCAM COMPANY - SCAM MARIA from Operations

We are posting this review to document for the ICO and raise serious concerns about how our personal data was handled. After sharing our experience, the company publicly disclosed our full names and business name and made unverified allegations.

Scraye admitted to sending our personal data and other potential tenants to 4,000 agencies across the UK. BEWARE from this scam company.

Publishing personal information raises significant legal issues under the UK GDPR and Data Protection Act 2018.

We have taken and retained all evidence of this disclosure, and due to the distress caused and the retaliatory nature of the response, we have reported the matter to the Information Commissioner’s Office (ICO) for assessment of data protection breaches made by Scraye and their operational team.

AVOID at all costs.
We paid a holding deposit and they refused to return it within the legal 7 days. No replies, no updates, no communication just an AI bot and a liar employee 'Maria from Operations'. We’ve now had to escalate the case to the Property Redress Scheme and Trading Standards just to get our own money back.
They take your money then do not respond.
Reporting this company and Maria from Operations today.
After doing our research this has happened to several people and companies.
Unacceptable SCAM.

4 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Scraye

Réponse de Scraye

Dear Yassmin Benrejdal, Lana Sambiant, Syed Jabbir, Signature Hosts Ltd,

Thanks for taking the time to leave a review. As we replied over multiple emails, there were multiple red flags raised from your referencing showing doctored documents. As a case in point, when we asked you whether we would be able to send back the holding deposit to the bank account for which you had provided statements, we were told this was not possible, which confirmed our suspicion that this account was fictitious (as noted in the email, our bank further confirmed the account provided by you did not match the details you provided).

Our Tenancy team works hard to process each application diligently. As was clearly stated PRIOR to payment of holding deposit, where false information is provided by the applicant, we give them the opportunity to clarify, and where they cannot disprove that it is false, the holding deposit is not refundable. This is standard practice in the industry and helps ensure real and verifiable information is provided.

We have tried several times to get in touch to clarify the reason as to why 4 separate individuals, plus a serviced apartment company, have been contacting us in relation to a tenancy which was represented to us as being for 1 individual. Until we receive a reply and clarification from your side, you will understand all have been added to our "Do not rent" list.

Best regards
Operations

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent Customer Experience

We had an excellent experience working with Ghazal throughout the entire letting process. From the very beginning, she was supportive, responsive, and incredibly knowledgeable. She guided us through every step with patience and clarity, always making sure we fully understood our options and felt comfortable with each decision.

14 novembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This company has been extremely…

This company has been extremely inconsistent with its services, giving me a wrong address and passing me on to the WRONG AGENT to view a property in a COMPLETELY DIFFERENT area of London with a completely different layout. I had to arrange two viewings in a row, which I missed because I WAS AT THE WRONG ADDRESS AS PER SCRAYE INSTRUCTIONS, and no agent met me there. My "agent" was with a different agency in a different part of town at a completely different address. They had marked the wrong address as Anson Road when the actual flat that was being advertised was in Willesden Green. Just awful. And to end it on a high note, after confirming my first viewing, I received an automated, AI message that my viewing had already taken place, and what did I think about organising other viewings for other flats?! I call Scraye, and the agent I talk to just says she has "no idea" what's happening, but I think I do. I think someone might be running a scam.

Edit: FYI, this update has been requested by Scraye and is not done out of my free, voluntary desire to do so. After about a week after this lovely incident, someone *finally* contacted me about my not-viewing. Scraye's official explanation was that the agent I was supposed to be seeing was NOT a Scraye agent, but a collaborator/third party that they worked with and listed property for, and that it was THIS agent, not Scraye, that mixed up the dates and the properties, ending up in Wilesden Green when he should've been on Anson Road. Scraye said that this company has several properties, and they manage those by themselves, but ?? Scraye somehow helps by listing their properties and finding prospective renters for them??? Convenient, right? Also, worth noting that the agent I was supposed to meet explicitly stated over the phone that he had *no* affiliation with Scraye, so I suspect a data leak might have been the more probable explanation here. Nevertheless, I was thrilled to be contacted and finally have someone from Scraye talk to me, even though no one took accountability. This agent from Scraye reassured me that all she wanted was to ensure customer satisfaction and that she was genuinely sorry about my experience. She kept on saying how it was unacceptable, what happened to me, and how no one should have to go through that. I believed her, and believed her even more when I got a gift card. I thought, hey, maybe all this has just been one big misunderstanding, right, and Scraye actually tried to help me after all. Turns out, not the case. For the past week, I have been consistently pestered by the same agent to amend or ''even delete'' my review because they gave me a gift card??? for online groceries??? Worth under 30 pounds?? By the way, none of this was mentioned over the phone, of course, or when I was offered a free gift card. Scraye just said they wanted to ''make amends" and genuinely cared about my experience. Now I have to amend or even delete this review? For a gift card I didn't even redeem? Nice try, Scraye, but you people just proved to be the opposite of a customer-centric firm. I have been relentlessly contacted, so that my review might be amended to ''reflect what really happened. Well, here it is, folks. Just be careful who you rent with - for a firm, especially a real estate firm, caring about reputation is NOT the same thing as caring about their customers. Keep your gift card, Scraye.

5 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Scraye

Réponse de Scraye

Hi Maria

Thanks for taking the time to leave your thoughts. We checked our logs and noticed that the address that was automatically provided to you via the system for the viewing was that which was provided by the landlord. Apologies you struggled in your property search.

Have a nice day.

Operations

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick Response Time in Email Enquiries

Very thankful to Joralyn for working efficiently and helping us every step of the way. They reply to my emails and answer my questions as quick as they can. They have made the process much easier for us and now we’re just waiting for the rest in hopes we’ll be able to move in to the property we wanted.

3 novembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Disappointing! (UPDATE)

Initially, things were great. I’d found a lovely property and was assisted very well. I had put offers in for 3 properties in the same block of flats after viewing. My offer was accepted for one, after letting them know which one I preferred. I got worried as I’d received an email saying my offer had been cancelled for the property I wanted but I was reassured to say that because I’d put an offer in for multiple, it was a cancellation for the others. I paid my holding deposit (which was a faff in itself) and completed my referencing. It wasn’t until today after I chased by text and call, that I’d been told my offer was cancelled and the property was no longer available. This was incredibly stressful to receive as I’d been told to chase today, and then be told the property just wasn’t available anymore?! Confusing to say the least. I tried to call to have a person actually speak to me about this but there was no answer when I was transferred. It’s a bit of a joke really, I wonder when I would’ve been told had I not chased! Waiting to receive my holding deposit back. But overall, it has been disappointing.

UPDATE - having been personally reached out to by Aram, I now understand that the issue was not on the fault of Scraye. I really appreciate that my review was acknowledged and was dealt with in a professional and kind manner. Thank you very much Aram!

3 novembre 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus