Squla Avis 

312
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Een jaarabonnement aangeschaft, waarbij duidelijk werd aangegeven dat ik een gratis etui zou ontvangen. Inmiddels zijn we twee weken verder en heb ik nog steeds helemaal niets ontvangen. Ik heb i... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Mijn dochter leert spelenderwijs enorm veel bij. Er is keuze uit een zeer groot aanbod vakken en je kan het niveau aanpassen naar wens. Dankzij squla staat mijn dochter qua kennis al meer dan een ja... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Sinds een paar dagen oefent mijn dochter het onderdeel ‘begrijpend lezen’ en ‘woordenschat’ op Squla, aangezien ze op school moeite heeft met begrijpend lezen. Ze is heel enthousiast (wij zelf ook tro... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Tevreden, met kanttekening. Mijn zoontje doet af en toe wel nog oefeningen op Squla. Maar de enorme hoeveelheid punten die we gespaard hebben voor een leuke kadobon zijn waardeloos geworden . A... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. École primaire
  2. aussi dans
  3. Fournisseur de services d'éducation et d'orientation professionnelle
  4. Magasin de fournitures scolaires

Écrit par l'entreprise

Het leukste online oefenprogramma voor peuters tot en met groep 8. Oefen op Squla thuis met de lesstof van school in quizzen en games!


Coordonnées de contact

3,5

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

312 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 42 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,5

Tous les avis

(312)

55 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Leuk en leerzaam

Sinds een paar dagen oefent mijn dochter het onderdeel ‘begrijpend lezen’ en ‘woordenschat’ op Squla, aangezien ze op school moeite heeft met begrijpend lezen. Ze is heel enthousiast (wij zelf ook trouwens). We hebben er vertrouwen in dat haar schoolresultaten omhoog zullen gaan. Squla biedt op een leuke en leerzame manier leerstof aan.

18 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Waardeloos voor kinderen vanaf groep 6

Onze kinderen hebben sinds kleins af aan (zijn inmiddels 10 en 12) Squla gebruikt. Wij zijn later overgestapt op Studira (wat nu ondertussen Squla is). Waar ze vroeger een hoop hebben geleerd is dat nu waardeloos. Antwoorden worden ten onrechte fout gerekend. Hier hebben wij een keer over gemaild. Ik kreeg een excuus en erkenning dat het telkens ten onrechte fout werd gerekend. Ook was het verzoek om alles te blijven melden. Ze probeerden mij tevreden te stellen met een vel stickers. Sorry Squla, volgens mij is het jullie taak om dit soort systeemfouten eruit te filteren en niet van de betalende klant. Zo zijn er nog veel meer gebreken, maar dan ben ik morgen nog niet klaar met typen. Ik heb beide abonnementen opgezegd. Mijn dochter heeft het niet meer nodig en mijn zoon raakt het uit frustratie niet meer aan. Ik hoef ook geen geld terug of reactie van Squla. Zorg er voor dat jullie systeem goed functioneert zodat andere mensen niet onnodig veel geld uitgeven aan iets waar goede antwoorden fout worden gerekend.

13 mars 2025
Avis spontané
Logo de Squla

Réponse de Squla

Bedankt voor het delen van je ervaring en dat je gebruik hebt gemaakt van Squla!

Wat vervelend dat je tegen problemen bent aangelopen en dat dit voor frustratie heeft gezorgd. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat antwoorden onterecht als fout worden gerekend. We begrijpen hoe vervelend dit is en bieden onze excuses aan voor de ongemakken die dit heeft veroorzaakt.

We doen ons uiterste best om samen met onze onderwijsspecialisten de oefenstof zo zorgvuldig mogelijk samen te stellen. Feedback is altijd welkom, zodat we direct kunnen kijken naar een mogelijke aanpassing.

We horen graag of we nog ergens anders mee kunnen helpen: squla.nl/help

Noté 5 sur 5 étoiles

Fijn contact

Fijn contact, toen ik iets meer wilde weten. Er zitten leuke uitdagende oefeningen in Squla!

6 mars 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Squla is een handige tool om je kind…

Squla is een handige tool om je kind gericht te helpen met leren. Je krijgt als ouder een goede samenvatting en kunt de fouten antwoorden bespreken en uitleg geven. Heel fijn en werkt goed. Ik vind nu scholen steeds meer bij de ouders leggen dat zo’n tool eigenlijk vanuit de school zou moeten komen, want nu komen er onnodig nog meer kosten bij. Ik hoop dat de app voor 6t/m8 ook weer snel werkt.

Als je een vraag stelt aan de klantenservice, dan is je probleem zo verholpen. Fijn bedrijf om mee te werken.

2 mars 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Snelle goede klantenservice

Ik had eerst het verkeerde account qua leerpad. Na een mailtje aan de klantenservice kreeg ik snel een vriendelijk antwoord waar heel concreet werd uitgelegd wat ik moest doen om dit aan te passen. Na een volgende vraag vanuit mij weer snel antwoord gehad. Dus goed geholpen!

19 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I cancelled in 2022 and still paying in 2025

Edit march: No solution. Last payment bounced back because they emptied my daugther account and left 8 euros in it. I received email, that because they are nice they will cancel this year!!!! Hahahaha my 9 year old has no money left! No emails that is cancelled either, no confirmation that my account has been cancelled. Worst company ever!
I cancelled in 2021 and still paying in 2025
I had proof abonnement for six months in 2021 and cancled it straighaway as my daugther didnt like it and school doesnt recommend it.
Of course they dont know anything about it and proceed to take money for the last
4 years! Online cacellation is bullshit! It doesnt work!
The worst expierence ever and seeing the reviews i am not alone. My daugther didnt log in since 2022 and yet i pay 90- euros because their online system doesnt work. No emails since 2021 confirming payments or renewals, zero communications just quetlu stealing money from a single mom. Bravo!
!Dont start any subscription with them, u will regret it! awful customer service!

Edit 24.02 : every person from client service has different story, that means nothing will be solved. of course they claim they dont know about me
cacelling, eventhough we didnt log in since 2021 and have not received any emails since then! Stolen from child account and now unwilling help. Stay Away. The worst expierience ever, my daugther account is empty! She is devasted. This is scam. They will not help, because its my fault their website doesnt work and I never got any emails.
Be carefull!!!!!!!! I am done with trying to solve this, money is gone anyway.

20 février 2025
Avis spontané
Logo de Squla

Réponse de Squla

Thank you for your review! We're sorry for the confusion regarding your membership. When you cancel, you always receive a confirmation via email. If you forward this to us, we'd be happy to look further into what we can do for you. We don't see any cancellation at our side.

We see that you’ve already been in touch with us about this, and we’re happy to assist further if you have any more questions. According to our records, the membership started in 2022, the account was used for a longer periode of time and emails were sent to your email address. It's possible that these emails ended up in your spam folder.

You're account is now already cancelled and we informed you about the payments. Please let us know if there's anything else we can do for you: squla.nl/help

Noté 5 sur 5 étoiles

Contact gezocht via instagram

Contact gezocht via instagram, super snelle begripvolle reactie. Heb mijn geld terug gestort gekregen. Super service! Bedankt Squla (Darlene)!

12 février 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Financiële vergoeding

Squla heeft uit eigen beweging een door mijzelf over het hooft gezien doorlopend abonnement stop gezet en een financiële vergoeding voorzien. Dit is nog eens een service die ik niet veel meer zie in deze huidige tijd! Squla, top geregeld en hierbij een vijf sterren review!!!!

28 janvier 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Onrechtmatige incassokosten.

Onrechtmatige incassokosten.

3 maanden terug optijd opgezegd en vandaag is er een bedrag afgeschreven van 90 euro. Opeens kan ik ze telefonisch ook niet bereiken want hij doet het niet meer. Meerdere malen gemaild en nu moest ik tot 1 maart betalen. Ik heb mijn 90 euro teruggeboekt. Mensen met er alsjeblieft goed op! Ze geven aan dat alles gelukt is en weer schrijven ze het van je rekening af. Was is jullie nieuwe telefoonnummer?

N.K

30 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Squla

Réponse de Squla

Leuk dat je Squla gebruikt hebt! Vervelend dat er onduidelijkheid is over een betaling.

Helaas hebben we nog geen aanvullende gegevens ontvangen om na te kijken wat er aan de hand is.

Bij de opzegging van je lidmaatschap kun je zelf een opzegdatum invullen. Mogelijk is hier gekozen voor een opzegdatum later in het jaar waardoor er nog kosten afgeschreven zijn. We kunnen niet zonder toestemming abonnementskosten afschrijven.

We horen het graag wanneer we nog verder kunnen helpen: squla.nl/help

Noté 1 sur 5 étoiles

Pas op: Onrechtmatige incasso en oplichting bij Scula

In 2022 heb ik een abonnement voor een half jaar afgesloten. Zonder mijn toestemming of opzegging hebben ze dit stilzwijgend verlengd en blijven ze al 2 jaar lang geld incasseren, zelfs tot begin 2025. Nadat ik hun bankrekening blokkeerde, gingen ze via andere rekeningen verder met afschrijven. Dit is pure oplichting! Denk goed na voordat je een abonnement afsluit bij dit platform.

28 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Squla

Réponse de Squla

Leuk dat je gebruik hebt gemaakt van Squla! Jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan over een betaling.

Lidmaatschappen op Squla lopen automatisch door na de eerste contractperiode. We vermelden dit in de bestelbevestiging die je per mail hebt ontvangen, op onze website en in onze Algemene Voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan bij het afsluiten van het lidmaatschap.

We kunnen niet zonder toestemming geld afschrijven en zeker niet via een ander rekeningnummer. Een automatische incasso is alleen mogelijk als je zelf het rekeningnummer hebt doorgegeven.

Omdat we deze situatie heel vervelend vinden hebben we per e-mail al contact gehad voor een passende oplossing. We horen het graag wanneer we nog ergens bij kunnen helpen: squla.nl/help

Noté 5 sur 5 étoiles

Super goed

Praten met squla personeel gaat altijd goed.
Squla zelf is super goed verbeterd.
Er wordt snel antwoord gegeven op hulp vragen.

30 novembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Goeie service

Ik had een doorlopend abonnement blijkbaar, maar had dat niet meer nodig. Gelukkig hebben ze me heel goed geholpen bij de klantenservice en kon ik er nog vanaf. Mijn dochter is er te groot voor nu, maar het is ook een goed lespakket geweest.

29 novembre 2024
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Pas op als je gaat opzeggen

Klacht is afgehandeld, naar tevredenheid. Jammer dat het zo moest gaan.

5 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Squla

Réponse de Squla

Jammer dat jullie willen stoppen met Squla en dat er onduidelijkheid is ontstaan over de opzegdatum.

We zien dat je het lidmaatschap hebt opgezegd via je ouderaccount. Hierbij heb je gekozen om het lidmaatschap per 1 juli 2025 op te zeggen.

Wanneer je via het ouderaccount wilt opzeggen kun je kiezen uit 3 mogelijkheden. Mogelijk heb je per ongeluk gekozen voor de verkeerde opzegdatum.

Door klanten zelf de optie te geven om bijvoorbeeld per einde van een volgend schooljaar op te zeggen, kan zo flexibel mogelijk gebruik worden gemaakt van ons platform. Het is natuurlijk niet de bedoeling om opzeggen moeilijker te maken. De opzegmogelijkheden en data kun je daarom zelf uitkiezen.

We waarderen je feedback hierover en nemen dit graag mee om onze opzegmogelijkheden te verbeteren en om de communicatie waar nodig te verduidelijken. Sorry voor de verwarring die ontstaan is bij de opzegging van jullie Squla abonnement.

We hebben per e-mail contact opgenomen voor de verdere afhandeling. Als we nog ergens bij kunnen helpen mag je het natuurlijk altijd laten weten, we helpen graag verder: squla.nl/help

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus