Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Have always had a good experience with Steep and Cheap. Today was helped by Madeline on the phone and she couldn't have been nicer or more helpful with my order. Thanks very much!

Noté 1 sur 5 étoiles

Bad service, slower shipping than advertised even with paying more. Don't bother paying more for shipping and hope you can wait forever for your item.

Noté 5 sur 5 étoiles

No wait time with customer service - answered phone on weekend and delivered product five days earlier than scheduled. Product well wrapped and shipped in sturdy box. Customer service very attentive w... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

They're quick to take order but slow to get them out and they make cancelation virtually impossible unless it's done immediately after placing order, even 30 minutes afterward it too long. I paid extr... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'équipements sportifs d'extérieur
  2. Magasin de vêtements de sport (activewear)
  3. Magasin de vêtements pour hommes
  4. Escalade

Informations provenant de diverses sources externes

Deep discounts on outdoor gear & apparel. Steep & Cheap offers steals on camping, hiking, skiing, cycling gear and more.


Coordonnées de contact

2,9

Moyen

TrustScore 3 sur 5

74 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 92 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Great service. Maybe you wait a little longer for your product. But everything is packed nicely, and no problems with returns.

1 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bad service

Bad service, slower shipping than advertised even with paying more. Don't bother paying more for shipping and hope you can wait forever for your item.

21 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible return/refund policy

Learned my lesson to never buy things from Steep and Cheap in multiple sizes to see what fits best and return others. Bought ski bibs and jackets...only one jacket fit so I returned the rest. Never heard about my refund until I reached out to customer service. Was told that there were signs of wear and I would only receive store credit. I didn't even try one of the bibs on. They never communicated this to me (my refund status still says it is processing and there is no proof that I even have store credit). Clearly a way for them to get you to purchase items, claim signs of wear, and only issue store credit.

18 février 2026
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

We are really sorry to hear about this experience and we genuinely appreciate you taking the time to share your feedback with us. Being left in the dark about your refund status and then learning about a wear assessment without any prior communication is not acceptable and we completely understand why you feel the way you do. Every customer should feel confident and informed throughout the return process and it is clear we did not deliver that here. We also want to make absolutely sure that any store credit owed to you is confirmed and accessible. Please do not hesitate to reach out to us at 435-201-8959 so a member of our team can take a close look at your return, walk through the details with you, and do everything we can to find a fair resolution that restores your confidence in us.

Noté 1 sur 5 étoiles

Steep & Cheap Took My Money and Told Me to Kick Rocks

I ordered a pair of Salomon shoes from Steep & Cheap. I paid $140 give or take. I never received them. Period.

The package was marked “delivered” with a photo showing it sitting on my front porch. By the time I went outside, it was gone—stolen. Welcome to modern America. This isn’t rare, and any competent online retailer knows that.

What is rare is how aggressively Steep & Cheap refused to take responsibility.

I contacted customer service immediately. Silence. Completely ignored. After nearly two weeks, I followed up and finally got a response—only to be told that they “don’t do anything for stolen packages” and that I should file a claim with my homeowner’s insurance or deal with DoorDash, the third-party delivery service they chose to use.

That is insane.

I did not pay my homeowner’s insurance for shoes. I did not contract with DoorDash. I paid Steep & Cheap for a product that never arrived. End of story.

No refund.
No replacement.
No investigation.
No assistance.

Just a corporate shrug and a polite way of saying “f*** you, we already got paid.”

Telling a customer to open an insurance claim over a $160 retail purchase is beyond unreasonable—it’s a blatant refusal to stand behind your own sale. It’s outsourcing accountability and hoping customers give up.

This experience feels less like bad customer service and more like legalized theft. Once they have your money, you are apparently on your own—even when they can clearly see the package never made it into your possession.

If you’re thinking about ordering from Steep & Cheap, understand this very clearly: delivery risk is 100% on you, and they will not help you if something goes wrong.

I will never order from this company again, and I strongly recommend others think twice before trusting them with their money.

7 février 2026
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

We are sorry to hear about this experience and we understand how upsetting it is to have a package go missing after it was marked as delivered. Porch theft has unfortunately become an increasingly common issue and we know how frustrating it can be when a situation like this arises. While stolen package cases can be complex given the involvement of third party carriers, we never want a customer to feel unheard or unsupported. We would welcome the opportunity to take a closer look at the details of your case and see what options may be available to you. Please give us a call at 435-201-8959 and our team will be happy to review everything and do what we can to help.

Noté 3 sur 5 étoiles

Beware

Beware - refund took awhile to receive and I never received confirmation of my store credit until I chatted with text support almost a month later! Also, store credit expires in 1 year, which they don’t tell you when you’re given the refund options. Not pleased with the return and refund process.

19 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

We’re really sorry to hear about the frustration with your refund and the delay in getting confirmation of your store credit. That’s not the experience we want for our customers, and we appreciate you taking the time to share your feedback. Please give us a call at 435-201-8959 so we can take a closer look and make this right for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely disappointing customer…

Extremely disappointing customer service experience.

Steep & Cheap claimed my package was delivered when it was not. When I questioned this, they then claimed it was “stolen” and told me to file a claim with my homeowner’s insurance — even though the delivery photo they provided was not of my address. I pointed this out multiple times, and they refused to acknowledge or investigate the discrepancy.

The chat representative was rude, unprofessional, and condescending, and showed no intention of helping resolve the issue. I spent roughly 30 minutes going in circles with no resolution or accountability.

After that experience, I used their “Email Us” feature to formally report the issue and request help, and never received a response. The complete lack of follow-up only reinforced how poorly this situation was handled.

Overall, a frustrating and unacceptable experience that has made me reconsider ordering from them again.

10 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

We’re truly sorry to hear about the experience you had — that sounds incredibly frustrating, and we completely understand your disappointment. What you described is not the level of service or care we strive to provide, and we want to make this right. Please reach out to us directly at 435-201-8959 so we can review your order details and personally assist in resolving the issue. We appreciate you sharing this feedback and giving us the chance to improve.

Noté 5 sur 5 étoiles

Marla was super helpful

2 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

Thanks so much for shouting out Marla! We’re thrilled to hear she was so helpful and that you had a great experience with our team. Hope we get to help you gear up again soon.

Noté 5 sur 5 étoiles

Answered all my questions and resolved…

Answered all my questions and resolved an issue. Good service convinced me to buy,

20 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

Thank you for sharing this! It’s great to hear our team was able to answer your questions, resolve the issue, and help you feel confident moving forward with your purchase. We really appreciate you choosing to shop with us and hope you love your new gear.

Noté 1 sur 5 étoiles

They're quick to take order but slow to…

They're quick to take order but slow to get them out and they make cancelation virtually impossible unless it's done immediately after placing order, even 30 minutes afterward it too long. I paid extra for fast shipping but they still took a while to get it out and even though it hadn't shipped, they wouldn't let me cancel online or by phone. Return policy would eat up so much $$ that I just kept the item even though I didn't need it. I hope to remember not to buy from them again.

18 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

Thank you for sharing this experience, and sincere apologies for how frustrating this order ended up being. The delay in processing, difficulty canceling, and concerns around the return cost are all things that fall short of the experience we want to provide. We’d really value the opportunity to review your order details and see what can be done to help—please reach out to us at 435-201-8959 so a member of our team can work through this with you directly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Order not delivered, no help from company

“Order not delivered, no help from company. I had an order through Steep & Cheap that never arrived at my address. I contacted their support multiple times, but they refused to investigate the misdelivery or offer a refund. I even filed a police report for the missing package. In the end, I only got my money back by forcing a chargeback through my credit card, since Steep & Cheap wouldn’t take responsibility. Extremely disappointed – I expected better customer service from a Backcountry-owned store.”

18 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

This experience sounds incredibly frustrating, and sincere apologies that your order issue was not properly addressed and left you feeling unsupported. No customer should have to go as far as filing a police report and a chargeback to resolve a non-delivery, and it is clear we fell short of the standard of service you expected from us. If you are open to it, please contact us at 435-201-8959 so a member of our team can review what happened in detail and work to restore your confidence in shopping with Steep & Cheap.

Noté 5 sur 5 étoiles

Aaryn B was very friendly and helpful…

Aaryn B was very friendly and helpful in assisting me to me locate my order even though I did not have the number. As well as resolving the issue I had. Thanks Aaryn!

11 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

Thank you so much for taking the time to share this shoutout for Aaryn B! It’s great to hear they were able to track down your order without the number and get everything resolved for you. Feedback like this means a lot, and we’ll be sure Aaryn sees your kind words.

Noté 5 sur 5 étoiles

Aaryn B

Aaryn B. was a wonderful help to me!

9 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

Thank you for giving Aaryn B. a special shoutout! It’s great to hear they were such a wonderful help and made your experience a positive one. We really appreciate you taking the time to share this and hope we can assist you again soon.

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware! definitely cheap!

I recently purchased an item that was final sale, not realizing it was "final sale". The item was made by Marmot, who used to make higher quality clothing... This item was absolutely horribly made. I've seen better quality clothing through Walmart. No joke. Unfortunately upon trying to return this item I found out it was not returnable. Shame on Backcountry, who happens to own Steepandcheap, and shame on Marmot for putting out crap! I will not be buying from these venders in the future.

21 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

Thank you for sharing this feedback, and truly sorry for the disappointment with both the product quality and the surprise of the final sale restriction. That is not the kind of experience hoped for when shopping with Steep & Cheap, especially with a brand you’ve trusted in the past. While final sale items are typically not eligible for return, the situation you’ve described is concerning and worth a closer look. If you’re open to it, please give the team a call at 435-201-8959 so someone can review the order details with you and see what can be done to help.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible customer service- don’t trust them!!

Ordered a bundle - skis, boots and bindings. Received an email that the skis were out of stock. I cancelled the order and was told I would be issued a refund (have the email from Isabelle to prove this). Skis showed up at my house and Janet from the online chat refused to give me a refund. Would only give store credit - do NOT purchase from them!! Such a headache!!

24 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

Thank you for taking the time to share this experience, and truly sorry for the frustration and confusion around your bundle order and refund. This is not the smooth, service-first process we aim to provide, especially when you’ve already been told one thing and then experienced another.​

Situations like an out-of-stock item followed by mixed messages about refunds and store credit are absolutely the kind of things we want to resolve quickly and clearly. Please give us a call at 435-201-8959 so a specialist can review your order, the email from Isabelle, and your chat with Janet, and work with you directly toward a resolution that feels fair

Noté 1 sur 5 étoiles

Steep and Cheap does not honor their…

Steep and Cheap does not honor their return policy.

6 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

We’re very sorry for the trouble and disappointment you experienced with your return—that’s not the level of service we ever want to provide.​

Please call us at 435-201-8959 so we can review what happened with your order and do everything we can to make this right.

Noté 1 sur 5 étoiles

Delivered to Wrong House, Zero Customer Support, Forced to Issue Chargeback

I am writing this review as a warning to potential customers. I ordered two pairs of climbing shoes and a harness 10 days ago.
Wrong Delivery: On the scheduled delivery day, FedEx sent a "delivered" email with a photo of the package on a porch that was not mine. The house number was not visible, but it was obviously the wrong location.

FedEx Failure: I first called FedEx, who informed me that Steep & Cheap had selected an "economy" shipping tier so basic that they (FedEx) would not offer any support. They then hung up on me.
Customer Service Failure: I then called Steep & Cheap. The initial agent I spoke to offered to resend the package using 2-day shipping. Given that I had already waited 10 days for an item I never received, I requested they expedite it overnight due to the inconvenience.

Escalation & Reversal: My request triggered an escalation to a supervisor, Javier. Instead of helping, Javier revoked the initial agent's offer to resend the items. He stated that policy required me to wait "at least two business days" (until EOD Tuesday) before they could offer any assistance, including a refund or replacement.

Refusal of Proof: Javier told me there was "no way of knowing" if the package was delivered incorrectly, even though I had the FedEx photo and offered to send him a photo of my own porch to "spot the difference." He refused.

He left me with two unacceptable options: wait indefinitely, or file a 10-14 business day claim with FedEx. There was zero sympathy for the fact that my money was tied up (preventing me from buying the items elsewhere) or that I needed the gear for a climbing class.

I was forced to initiate a credit card dispute to resolve the issue.

8 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

Thank you for taking the time to share such a detailed review, and truly sorry for the stress, inconvenience, and lack of support you experienced with your order and delivery. What you described around the mis-delivery, long wait, and then not feeling heard when you needed your gear for a class is not the level of service or empathy we ever want a customer to receive.​

The situation with the FedEx photo showing the wrong porch, combined with being asked to wait even longer or file a lengthy claim, understandably feels unacceptable, especially when your money and plans were tied up. We appreciate you highlighting the interactions with our team so we can address this internally and work to prevent it from happening again.​

We know this experience has already taken up far too much of your time, but if you are open to it, we would really value the opportunity to review your case in detail and see what can still be done to make things right. Please call us at 435-201-8959 so a specialist can look into your order history, the delivery issue, and the handling of your escalation directly with you

Noté 5 sur 5 étoiles

The price is so good

The price is so good, order on Thursday night and got them on Saturday, I am really happy how fast it take to delivered. Would definitely come back for more gears

30 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Steep and Cheap

Réponse de Steep and Cheap

Love hearing this—thanks so much for the review! It’s awesome that you got your gear so quickly and that the price was a great deal.​

Can’t wait to help you gear up again for your next adventure

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus