Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

3 × Take Away - Gourmet Juletapas: En skuffende oplevelse. Flere retter var temmelig blege og smagsløse. "Citrus Kylling", som iflg. instruks blot skulle "lunes", skulle reelt færdigsteges, idet nog... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Vi fik en sharing menu, fire ultra små retter. Først en grillet kammusling derefter Grillet haler af jomfruhummer,de var sandet og knaste i tænderne. Hovedretten iberico gris,meget lille stykke kød... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Vi sluttede vores måltid med deres Crème brûlée og Key citrus "pie", og begge desserter var himmelske. Crème brûléen havde en perfekt sprød karameloverflade og en fløjlsblød vaniljecreme. Key citrus... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Super service fra den meget charmerende og informative kvindelige tjener. Vi fik en perfekt aften med 2 gode venner, hvor vi nød maden, vinen og udsigten over havnen. Ualmindelig lækker sharing-menu,... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

153 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

SURI Pulled my OLD Address from who knows where

Tuesday, May 19. 2026:

SUIRI has now responded in a positive action, and has sent a Toothbrush and Charger kit to my UK Address, which was delivered today.

Thank You TrustPilot, and thank you Suri for taking steps to rectify this situation.

______________________________________________________

This morning I ordered a Suri Toothbrush and Charger kit from TrySuri.com

I ordered it directly from the Suri website, although it was because I kept seeing it on Facebook.

I live in the UK, and entered my address, and yet when I got my confirmation e-mail from Suri, both the “Charge To” address and the “Delivery Address” were places I lived ages ago.

I contacted SuriSupport immediately, via e-mail, but they only just now responded, despite the fact that they are supposed to be UK based. I was informed that the Order was already being processed to a courier, and therefore could not be stopped.

How did this happen?

Where did Suri come up with that old, outdated info? Did it come from Facebook? Is Suri accessing some interconnected on-line hub or clearinghouse for gathering personal information from my e-mail account?

I ask, because a few hours after my order, which of course had my UK Phone number, I was contacted by a fraudster from a London Phone Number, (or so the Caller ID showed), and a woman tried to convince me that my telephone company was switching out SIM Cards, and that I needed to use a Passcode to unlock the new E-SIM.

Luckily, I recognized that for what it was, reported the number to my phone carrier, and blocked the number. But now I am left wondering if Suri is a hub or clearinghouse for passing personal data of their customers, and passing on that info to other scammers.

15 mai 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Pris og kvalitet hænger ikke sammen

Pris og kvalitet hænger ikke sammen. Vi havde bestilt bord til Påske menu med 3 serveringer til en pris af 345 kr. pr. person. Så forventer vi at man som minimum får lidt på sin tallerken. 1. servering: Fin ramsløgs sild til en start så et halvt æg med 4 rejer og derpå en lille tynd fiskefilet til deling.. dvs den ene så får en tynd ende med 2 små endestykker.. Virkelig ikke i orden. Nr. 2 servering: Kalvemørbrad, hvor de begge var næsten rå i midten. Her røg det meste af den ene ud... så ikke meget mad i det. Man kunne måske have spurgt om hvorledes man ønskede bøffen stegt hvis man har tænkt sig at den skal serveres så rød. 3 servering var 1 stk. lille men dog velsmagende chokoladekonfekt. Alt i alt slet ikke den oplevelse vi har fået før og eneste komp. var 1 kop kaffe på huset. Som man ikke engang oplyste om da maden blev båret ud. Der kommer vi desværre ikke igen. Brug pengene på SOHO ved siden af.

2 avril 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Outstanding customer service from Suri

Outstanding customer service from Suri. My husband & I both bought Suri toothbrushes on recommendations from family - my husbands has been fantastic and we would definitely recommend. I have had an issue with mine holding charge, I got in touch with them and they came back to me within a day and had the whole matter solved in two days. The person I dealt with was super helpful, friendly and understanding and made the whole process really easy despite the fact I am travelling at the moment they still managed to help and sort it out. 10/10 for customer service!

22 mars 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fem stjerner plus

Efter en ombygning og lukke dage lagde Suri igen fra land med et brag af en oplevelse i de smukke renoverede lokaler
Vi snuppede en aften på Suri 4 retter og vin meny……FANTASTISK
Selv om der var fuldt hus kørte køkken og personale perfekt
Vi kipper med flaget og kommer snart igen.

14 mars 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Levede ikke op til forventningerne

Vi havde taget vejen fra Solrød for at få en god oplevelse,men det levede ikke helt op til vores forventninger. Fisken som hovedret smagte virkelig godt, men deres prime rip var kold og havde ingen smag og blev sendt tilbage 2 gange hvorefter jeg endte med ikke at spise det. Køre ikke så langt en anden gang. Personalet var søde og imødekommende dog har jeg aldrig fattet hvorfor man som kunde bliver spist af med en kop kaffe som så skal udgøre kompensation for en hovedret til 385 kr.

23 janvier 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Super lækker nytårsmenu

Vi fik nytårsmenuen fra Suri i går. Super lækker mad - 5 retter. Rigtig god og velorganiseret afhentning og nem udførlig vejledning til anretning. Det var helt igennem en fantastisk dejlig oplevelse

31 décembre 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Skuffende Take Away "Gourmet Juletapas"

3 × Take Away - Gourmet Juletapas:
En skuffende oplevelse. Flere retter var temmelig blege og smagsløse. "Citrus Kylling", som iflg. instruks blot skulle "lunes", skulle reelt færdigsteges, idet nogle af stykkerne var alt for rå/røde da emballagen blev åbnet. Der manglede desuden tapenade, som ellers skulle være en del af menuen.

26 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Lækker mad og god service

En julefrokost for fem med afhentet juletapas gourmet var så lækker. Alle ti retter var lækre.
Kundeservice var sublim. Der var leveret kød til fire og vi var fem. Efter et telefon opkald kom SuRi med det resterende kød.
Det skal siges at vi bor 30 min væk og det tog godt 30 min.
Vi glæder os allerede til vores nytårs menu.

30 novembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Sublim restaurant oplevelse

For præcis 7 år siden i dag blev min mand og jeg for første gang introduceret til SuRi på vores bryllupsdag, hvor der var forudbestilt bord til os.
Siden da er det blevet en fast tradition at fejre dagen dér hvert år (og indimellem også lidt oftere) selvom turen tager 45 minutters kørsel hver vej.

Vi elsker at komme hos SuRi, hvor vi altid bliver forkælet med verdensklasse betjening, lækre retter (det er umuligt at vælge fra!) og skønne vine, der matcher perfekt.

Normalt tager vi afsted uden vores to dejlige døtre (4 og 6 år), men i år havde vi dem med og også de blev forkælet. De fik serveret de sprødeste hjemmelavede nuggets med pomfritter og gnavegrønt, hjemmelavet ketchup og remoulade samt en lækker dessert. Som prikken over i’et fik de endda en goodiebox med resterne til madpakken næste dag. 🤩

Tusind tak for endnu en fantastisk oplevelse!
Vi vil fortsætte med at anbefale SuRi til alle, der fortjener en aften med skøn mad, nærvær og ægte hygge. ❤️

4 novembre 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Begrænset menu uden information på forhånd

Havde bestilt bord til frokost i uge 42. Der stod ingen forbehold ved bestillingen, men da vi så kommer derind er der begrænset menukort pga. dinningweek. Så de retter vi gerne ville have smagt kunne vi ikke få. Vand koster 50 kr på trods af at man køber vin. Maden vi fik smagte fint, men ikke noget specielt. Vi vælger et andet sted næste gang og husker desværre Suri for en dårlig oplevelse.

19 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

50 kr for postevand !!!.

Rigtig god mad og fin betjening.
MEN, 50 kr. for en flaske med postevand er et no go
Bør være gratis når man køber vin
Irriterer så meget at vi næppe kommer igen

20 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

SURI stod for fantastisk "Streetfood"…

SURI stod for fantastisk "Streetfood" mad og vin til vores sommerfest og Jørgens 70 års fødselsdagsfest for over 100 gæster. Fantastiske kokke og tjenere, 100% service og vidunderlig mad! Alt spillede og de var meget professionelle til alt og det hele fungerede både inden, under arrangementet. De fik også meget ros fra alle gæsterne på dagen. . Kæmpe anbefaling herfra!!

30 août 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Tusind tak for dejlige frokostoplevelser på restaurant ZuRi i Holbæk

Tusind tak for super dejlige oplevelser ved frokostarrangementer den 5. og 10.7.25 i forbindelse med fejringen af min 75 års fødselsdag på restaurant SuRi i Holbæk! Lækker velsmagende mad og drikke, fantastisk venligt og hjælpsomt personale - ikke mindst ved planlægningen af arrangementerne, som gjorde alt for, at jeg og mine gæster skulle have en dejlig oplevelse og flot beliggende restaurant ved havnen i Holbæk. Også mange roser fra mine gæster til de to frokostarrangementer. Vender helt sikkert tilbage.

10 juillet 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Skøn aften på SuRi

Vi havde en rigtig god oplevelse på SuRi.
Tjenerne var super søde og meget opmærksomme – man følte sig virkelig velkommen.
Vi fik den store skaldyrsservering, og den skuffede bestemt ikke! Alt var frisk og smagte virkelig godt, og vi fik en god vin til.
Selvom der var helt fyldt op i restauranten, blandt andet med et sølvbryllupsselskab, var servicen stadig god. Der gik lige lidt tid efter vi fik maden, før vi så noget til tjenerne igen, men det var til at leve med.
Alt i alt en virkelig hyggelig aften med lækker mad og god stemning. Jeg kommer gerne igen!

5 juillet 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Delt menu for 2 personer endte i dårlig mave

Delte menu til 2 personer. Det smagte fint, men fik begge kvalme, feber, dårlig mave og utilpashed senere på aftenen og efterfølgende dag. Til gengæld svarede Suri ikke på vores efterfølgende henvendelse. Ærgerligt at fejre fødselsdag med det udfald. Østers er en tillidssag.

10 juin 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Poorly designed charging

The toothbrush is great except for a fatal design flaw: the charging point just stops working after a while.
When I was still under the warranty they sent a replacement but about six months later it happened again.
They need to fix it before it can be recommended

9 janvier 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Prøv deres gourmet tapas

Deres gourmet tapas er vanvittig lækker. Vi bestilte til 2 personer og der var mere end rigeligt. Det bliver ikke sidste gang vi bestiller det.

7 mars 2025
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus