Mer Bistro Avis 14

TrustScore 3.5 sur 5

3,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus


Coordonnées de contact

3,6

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

14 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Mer Bistro Holbæk

Vi var 9 mennesker til brunch. En rigtig god oplevelse. Blev taget godt i mod af sødt og venligt personale. Maden var rigtig god, mange retter, der blev fyldt op hele tiden. Det hele meget eksklusivt. Meget opmærksomt personale. Unikt beliggenhed, lige ud til vandet. Rent og pænt over alt. Et fantastisk sted der kan anbefales.

21 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Velkommen til Mer Bistro

Har i dag besøgt Mer Bistro, vi bestilte 2 x Moules frits, og en flaske Rose.
Betjeningen var helt i top, hurtig servering og efter et stykke tid, om vi var tilfredse med maden.
5 stjerner til maden, 5 stjerner til tjeneren.
Efter maden følte vi at vi fortjente en irish coffee, denne smagte virkelig godt.
Vi kommer helt sikkert igen.

19 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Der var så beskidt over alt

Der var så beskidt, både på stolene under bordet og på gulvene. Da jeg gik på toilettet, inden vi skulle bestille mad, blev det for meget. Der havde ikke været gjort rent længe og skraldespanden var så fyldt at det lå rundt om på gulvet! Så vores selskab på 6 personer valgte at gå. Tjeneren spurgte hvorfor vi gik og vi sagde her er simpelthen for beskidt. Hun sagde at de selv skulle gøre rent og de desværre ikke havde haft tid…..
Så her kommer vi ikke igen!

31 mai 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Har været derned idag sammen med min…

Har været derned idag sammen med min kone, for at fejre hendes fødselsdag , vi fik en salat og en trøffel pasta, begge smagte rigtige godt, personale har været rigtige sød og spurgt om vi manglet noget altid og gav os refill på vand uden at vi skulle spørge efter det, de har været fantastisk vi kommer helt sikkert igen

9 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Så fin og hyggelig restaurant

Så fin og hyggelig restaurant! Nu har jeg vendt tilbage flere gange og tjenerene er ekstrem nærværende, venlige og service mindet. De holder øje med de små detaljer og trods af de mange mennesker, som kan komme holder de hovedet koldt. Maden er 10/10, man kan fornemme at kokken har øje for at lave mad med kærlighed. Det er kun på Mer Bistro at jeg har kunne få sådan en fin udsigt til vandet. Mig og min familie vender helt klart igen!

7 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Omgivelser taler jo for sig selv…

Omgivelser taler jo for sig selv…

Maden var kønsløs - moules frites var uden smag overhovedet ! Derudover bar de præg af forkert håndtering og tilberedning ! Kødet var nærmest gået i opløsning i skaller og selve “vandet’ de lå i var fyldt med små muslingeskaller og enkelte bar præg af de ikke var renset ordentligt.
Burgeren var intetsigende

Betjening : søde unge mennesker meeen lidt ekstra uddannelse havde pyntet… vi bestilte 2 forskellige glas vin - og da vi spurgte hvad der var hvad måtte de op til baren og spørge.. Her kunne vi observere en ansat stå og stikke næsen ned i vores glas så han kunne differentiere hvad der var hvad… ved returnering måtte vi så konstatere at der var nøjagtig det samme i glassene.
Efter maden fik vi kinder shots på huset - vi fik ikke valget de blev bare skænket.. Da vi spurgte ind til hvad der var i og alkohol % og pegede på vores 14 årige blev der overhovedet ikke reflekteret over det og skænket og serveret for hende…

23 mai 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Service søde og smilende så de får…

Service søde og smilende så de får stjernerne men! At få en kyllinge Burger med det jeg personligt kalder plastik ost (toast ost) og kyllinge burgeren hedder noget med avokado og det eneste avokado der er i var et tyndt skrabet lag oppe i bollen så synes jeg slet ikk prisen passer til... og burgerens størrelse var desværre lille og mættede ikke nok. Desværre skuffende... Andre ved bordet gav også udtryk for at bollen var tør og til den pris burde der være dobbelt op på kød og måske noget frisk salat ved siden af.

31 mai 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Virkelig hyggeligt sted med en dejlige udsigt

Virkelig hyggeligt sted med en fantastisk service. Personalet var super søde, smilende og fik os til at føle os velkomne med det samme. Man kunne mærke, at de gjorde en ekstra indsats for, at vi skulle have en god oplevelse
Der var en afslappet og behagelig stemning hele aftenen, og vi følte os godt taget hånd om. Det er den slags service, der gør, at man har lyst til at komme tilbage. Kan klart anbefales!

29 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Virkelig ked af at skulle melde jer…

Virkelig ked af at skulle melde jer denne vej. Men har skrevet mail til jer og Facebook som I har set men ikke gider svare. Elsker når der sker noget i vores by, men maden til prisen nej tak
Service ikke oplært personale og viste ikke rigtig noget. Samt forkert servering. Skriver pænt til dem men de svare slet ikke via mails eller Facebook selvom beskeden er set. Prisen på jeres sodavand er helt væk det er ikke købehavn 70,- andre tager 50,- eller 60 og 70 ca

22 mai 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Plads til forbedring af serveringerne

Vi besøgte Mer to personer til frokost i dag. Udmærket mad MEN serveringen, udført af det ellers søde personale, gik IKKE så godt. Vi havde bestilt bobler og snacks som starter, men vi fik vores fadøl samtidig med boblerne. De to fadøl skulle ellers være til vores hovedret. Vores hovedret blev serveret kun få minutter efter, vi havde fået bobler og snacks. Dem havde vi kun lige nået at nippe til. Vores hovedret måtte stå og vente på bordet og blev kold, mens vi drak bobler og spiste snaks færdig. Ikke super optimalt. Der er plads til forbedring. WB

17 mai 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Det er en ommer……

Det er en ommer……. Vi var tre personer som fik forkullede steak de var virkelig forkullet. Vi ventede en time og et kvarter på maden. Vi blev spurgt om maden var god og sagde nej og tjeneren kunne ved selvsyn se at steaks var kulsorte. Pomfrits var mange små og ikke steak pomfrits, bearnaisesauce var olieret og tror ikke den var hjemmelavet. Vi fik at vide at de burde vi have sagt, steaken var forkullet, men vi havde ventet så længe på maden og vi ville spise sammen med flere børn . Desserten var middelmådig , mazarinkage virkede ikke helt frisk og ingen smag af marcipan . Citrontærten ok men en mere fast marengs ville have pyntet. Udsigten var og fantastisk og kaffen rigtig god .

15 mai 2026
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus