Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Advarsel! Ikke bruk! Jeg slet med å få laderen i gang, kundeservice ba meg prøve på nytt flere ganger og de har trukket meg 1500kr som de ikke klarer gi meg tilbake.

Noté 1 sur 5 étoiles

Oftast (garanterat mer än 50 %) så fungerar inte laddarna alls. Och när de fungerar så laddar de alltid långsamt. Att man manuellt måste mata läsa numret på stolpen för att välja rätt laddare i appe... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Bra erfarenhet av företaget. Dem tar ansvar och löser problem med ett trevligt bemötande!

Noté 1 sur 5 étoiles

Måste säga att det är nog det sämsta företag jag varit med om när det gäller å ladda bilen hos. Tyvärr så har vi fått dessa att ha hand om laddning på våran parkering. Med flera bostadshus . Dem är m... Voir plus


Coordonnées de contact

1,7

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

39 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Advarsel: ikke bruk

Advarsel! Ikke bruk! Jeg slet med å få laderen i gang, kundeservice ba meg prøve på nytt flere ganger og de har trukket meg 1500kr som de ikke klarer gi meg tilbake.

17 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Er ALLTID tull!!

Er alltid tull med å få til å koble bila.
autentisering fungerer ikke uansett om vi bruker flere måter på å få det godkjent.
Blir trekt for hver gang å pengene blir etter hvert tom uten å få lade

29 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Faulty charging stations and poor costumer service.

When the charging station failed, i wasnt able to get a invoice from my charge, when calling costumer service, they told be that financial department will get me my reciept withing af couple of days.

When this has not happened, i contacted MER by mail, had 5 mails back and fourth, after 5 weeks nothing has happened, and they stopped responding. Too bad it was a charge on a company card, i now dont have a receipt for. I will not recommend MER for any other users, based on faulty charging station and very poor costumer service.

5 mars 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Laddarna fungerar oftast inte

Oftast (garanterat mer än 50 %) så fungerar inte laddarna alls. Och när de fungerar så laddar de alltid långsamt.
Att man manuellt måste mata läsa numret på stolpen för att välja rätt laddare i appen är krångligt. Varför inte t.ex. skanna en QR-kod på stolpen?
Eller ännu bättre, varför kan man inte bara blippa sitt kreditkort, som man gör på en bensinstation.

17 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Elendig opplevelse fra A-Å

Skulle lade på et kjøpesenter. Første lader jeg prøver. (Den første som ble ledig). Og Qr koden virket ikke. Appen min krevde at jeg skulle legge inn nytt betalingskort. (Jeg har brukt QR koden oftest og betalt med Vipps, men det gikk ikke i dag) bankkortet har jeg ikke med meg, og må finne all informasjonen på mobilbanken. (Min feil,greit nok) jeg får koblet til lader og søkt den opp i appen. Og den «prøver å starte» lading. Bare at det surrer og går. Og etter et par minutt kommer det «error» på skjermen. Jeg rygger ut og bytter lader.. jeg kobler opp og det kommer etter en stund ERR igjen. Nå er jeg drittlei. Ringer kundeservice.. Og der er det en tilsynelatende 16 år gammel jente som svarer.
Jeg informerer om problemet.og hvor jeg er. Hun som tydeligvis ikke har hørt et ord spør om jeg ønsker å få hjelp til å koble AV laderen eller koble den på. Jeg sier at jeg vil ha bilen min lade, at jeg nå har forsøkt 3 (overdrev litt) ladere hvor ingen funker. Det er ikke flere ledige ladere igjen. Og jeg har 10 km igjen på bilen.
Hun svarer først med å fnise og le. Og så ber hun meg om å ta inn og ut laderen en gang. Prøve på nytt. Samme drittet skjer. Og hun ler. (med en venninne/kollega). Jeg spør om hun vet om noen av laderne på senteret fungerer i det hele tatt?. Og hun svarer ikke. Jeg sier nei vel, du har ingenting å si? Null svar.
Alltid problemer med «mer» aldri om jeg skal lade der igjen.

13 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Sämsta skitet

Sämsta skitet! Dragit 2147kr från mitt konto och fått den som en utländsk betalning, så banken lagt på valutapåslag! Tankade el i 25 min vid Willys Ängelholm! Är väl förfan i Sverige? Inte fått tillbaka pengarna än på 6dgr

1 novembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Beware of Mer Chargers!

Tried to use A Mer charge point with credit card and tap and pay as detailed on the board above the unit. Transaction was refused. If you use a credit card that wants pin code confirmation of your payment, forget it as there is no PIN pad to use!!
Suggest you turn up with multiple cards in case of this or you may be stranded.

20 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Direkt till inkasso utan påminnelse

Direkt till inkasso utan påminnelse - bristande rutiner

Jag är mycket missnöjd med MER Swedens fakturahantering. Tidigare har jag betalat mina fakturor i tid via Kivra. Denna gång skickades fakturan via mejl på grund av ett problem hos dem. Jag missade mejlet, och istället för att skicka en påminnelse gick ärendet direkt till inkasso.

Att inte skicka ut en påminnelse, trots historik av betalning i tid och ett konstaterat problem med den normala distributionskanalen, är uselt. Det visar på bristande rutiner och dålig kundservice. Var vaksamma!

16 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Måste säga att det är nog det sämsta…

Måste säga att det är nog det sämsta företag jag varit med om när det gäller å ladda bilen hos. Tyvärr så har vi fått dessa att ha hand om laddning på våran parkering. Med flera bostadshus . Dem är mer nere än igång. Anmälde problem veckan innan min semester på 4 veckor . 3 veckor efter semestern kom dem igång igen och 5 dagar senare så är dem nere igen. Denna gång skiter jag i dem . Kommer inte ladda hos dem mer.

13 septembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ingen av 3 ladestasjoner fungerte

Forsøkte 3 ulike ladeplasser på Sandvika Storsenter og ingen av dem kunne koble opp for lading. Ringte inn og der sa de at ladeplassen jeg stod på var i ustand. Allikevel reserveres 450,- Gang det med tre.. Aldri MER!

23 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Elendig

Laderne fungerer dårlig. Appen er elendig. Jeg bruker Mer bare når jeg absolutt må – og hver gang er det en påminnelse om hvorfor jeg unngår å bruke denne ladetjenesten.

20 juillet 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dritt

Jeg tror jeg aldri har ladet på en mer stasjon uten problem. Sånn her om dagen var eg på stadt der er det en hurtig lader og den nærmeste der igjen er 70km unna. Den ene ladestasjon som va der va ødelagt. I dag skulle eg lade og der eg va var d 6 ladere. Alle va i ustand så ringte eg til de og de bare «vi får opp en feil melding» som om det va min feil og eg va dum, eg bare «okei? Og ka har dere tenkt til å gjøre med det egt?»

24 juin 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Fungerer ikke med kort.

Betjeningsskjerm inneholder ingen valg for å benytte tilhørende kortautomat, da må du ned på den lille kortautomatskjermen å gjøre valgene dine. Og når jeg betalte der så avbrøt ladingen seg tre ganger etter ca ett minutt hver gang (ja det var god dekning på kortet). Når jeg til slutt fikk ladet så var det ved å bruke appen. Hadde da flyttet bilen tre ganger. Etter en avbrutt lading så oppdager heller ikke appen at ladestasjonen har blitt ledig. Gjeringknarkene i Mer har spart seg til fant med å prøve å sno seg unna kortbetaling da selskapet startet opp, og nå som de har blitt tvunget av myndighetene til å lappe på løsning for dette i etterkant så er det ingenting som fungerer. No more Mer for me.

28 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

MER? Mer problem.

Som utrolig mange ganger tidligere, så er MER nok en gang helt upålitelig.
Når jeg kom til ladestasjon så var flere av laderene ute av drift. Ingen feilmelding, ingen info, måtte inn på appen når jeg skulle koble til for å se at maskinen var ute av drift.
Flere andre el-biler kjørte videre for å prøve å finne en annen ladestasjon da halvparten av de som forsøkte ikke fikk ladet.

Tok flere forsøk for å faktisk starte lading, og underveis så koplet laderen bare fra helt av seg selv. Etter jeg da koplet fra, så nektet appen å registrere eller anerkjenne at lading var avsluttet og lader koblet fra, og fortsatte å telle tid.

13 avril 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Appalling app

Appalling app, complete lack of instruction at the charger as to how to use or which app to use mew or mer uk.
Took nearly an hour to work out and register.
I was not the only one… everyone that arrived and wanted to charge while i was working this out had the same issue.
Then could not find the charger I was parked at!
Could not be less user friendly!
Truly Awful!

15 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Funker av og til

Funker av og til, og av og til kan man ikke ringe dem heller. Svarer ofte ikke på tlf. Burde ikke hatt lov til å drive ladestasjoner i det hele tatt. TOTALT USERIØST Glemte dere å betale tlf regningen eller????????

30 janvier 2025
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus