Advarsel! Ikke bruk! Jeg slet med å få laderen i gang, kundeservice ba meg prøve på nytt flere ganger og de har trukket meg 1500kr som de ikke klarer gi meg tilbake.
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Oftast (garanterat mer än 50 %) så fungerar inte laddarna alls. Och när de fungerar så laddar de alltid långsamt. Att man manuellt måste mata läsa numret på stolpen för att välja rätt laddare i appe... Voir plus
Bra erfarenhet av företaget. Dem tar ansvar och löser problem med ett trevligt bemötande!
Måste säga att det är nog det sämsta företag jag varit med om när det gäller å ladda bilen hos. Tyvärr så har vi fått dessa att ha hand om laddning på våran parkering. Med flera bostadshus . Dem är m... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Är detta världens sämsta app
Är detta världens sämsta app? Har haft problem 9 gånger av 10. Numer står den bara och snurrar utan att kunna logga in. Provat två olika samsung. Inte så kul när man behöver ladda. Särkilt inte i Jämtland där Mer dominerar med laddare. Ser fram emot när det ska gå att betala med betalkort men Mer lyckas nog klanta till det också. Varning till alla elbilsägare. Lita inte på att ni ksn ladda på en Merstation.
Jens
Sämsta laddning
Om inkompetens skulle ha ett namn skulle det vara MER SVERIGE AB. Felaktiga fakturor, dåligt bemötande, obefintligt underhåll.
Kundtjänst som inte hjälper till
Kundtjänst som inte hjälper till, jag skulle återkomma imorgon när de jobbade, klockan var inte ens 16.
Blev stående med elbil...
Reserverar 400 kr på ditt kort som de…
Reserverar 400 kr på ditt kort som de inte släpper efter 10 dagar trots att jag mailat deras support som inte går att få direktkontakt med. Känns som ett företag som helst inte vill möta sina kunder…. Skumt! Tur att det finns flera aktörer som värnar om sitt varumärke mer.
Mer är MINST när det gäller leverera kw…
Mer är MINST när det gäller leverera kw till elbil. Sämsta skiten. Har 20 % kvar och åker till Mer i Rosersberg 300 kw stolpe den ger 75 kw. Åker vidare till Recharge Stäket 150 kw. Den levererar 180 kw. Snacka om skillnad.
MER laddstolpar
Anlänt till ett hotell där MER laddstolpar finns. Ingen av dessa fungerar och när man ringer supporten så får man svaret ”vi vet inte vad vi skall göra åt problemet”. Känns inte speciellt seriöst.
400kr i reservation
Oskäligt höga 400kr reserverades, jag skrev till MER och fick ett oproffsigt svar där de skyllde på min bank att det skulle vara deras fel att reservationen ligger kvar länge. Ingen annan operatör har reserverat över 200kr och det har alltid reglerats över natt.
Nej aldrig mer ”MER” och inte reservera längre än en dag. Sluta skyll på bankerna.
USELT
Laddboxen som kostade 20000:- slutade fungera efter knappt 3 år. Fruktansvärt dåligt bemötande av MER som gav mig rådet att köpa en ny box. Aldrig mer MER
Sista gången man använder MER
Sista gången man använder MER. Laddar väldigt, VÄLDIGT sällan, fick faktura på 1100kr för 2-3 laddningar (en var full laddning 2 var typ 20%). Aldrig MER.
Dyrt och krångligt
Dyrt, krångligt och sjukt dåligt skyltat när man skulle börja ladda.
Inte ens skrivit ut vad deras app heter eller någon QR-kod till deras app.
Satte i sladden så det såg ut som man ladda i alla fall. Tur det finns andra ställen att ladda på.
Status for ladere stemmer overhodet…
Status for ladere stemmer overhodet ikke med det som app/nettside sier. Ledige ladere er enten "opptatt" eller ute av drift. Ladere som er i bruk er markert som "ledige" i systemet. Var innom 3 steder i et forsøk på å få ladet før jeg ga opp og brukte Circle K isteden
Does not work time after time
Does not work time after time. Tried to charge my tesla several times in Dalarna, Sweden and it never works. This weekend in Leksand the app could find the charging station in the map but also gave the message "No changing station within 1 km from your place". We tried to manually enter the ID:s of the sockets but they could not be found. This is not the first time I have had to find a different station after trying MER. Stay away because it never works with the app. Maybe it works if you have a tag.
I asked them to provide me with an…
I asked them to provide me with an invoice for my company, and they told me that this was impossible. Terrible customer service where they only tell you how can they NOT help you rather than being the other way.
Blir trekt 450 i depositum når en…
Blir trekt 450 i depositum når en bruker vipps, og skal få tilbake resterende. Har ladet flere ganger, men aldri fått tilbake det utestående. Styr unna. Prøver å kontakte de uten hell. Elending, alle andre fungerer uten MER!!!
NOK 450 is deducted from the deposit when a user is tipped, and must get the rest back. Have charged several times, but never received back the outstanding amount. Steer away. Trying to contact them without success. Misery, all others work without MORE!!!
Laddkabeln fastnar
Två gånger inom två veckor så går det inte att lossa laddkabeln. På skärmen står det att man skall använda appen, och appen får inte kontakt med laddaren. Fick ringa supporten bägge gångerna så att de kan fjärrstyra laddaren och lossa kabeln, under tiden tickar taxametern vidare. Jag undviker Mer tillsvidare.
Elendig app, dyrt og dårlig
Elendig app, dyrt og ladingen tar laaaang tid, Laderen ga bare 20 kw
Bra erfarenhet av företaget
Bra erfarenhet av företaget. Dem tar ansvar och löser problem med ett trevligt bemötande!
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.






