Breng geen waardevolle voorwerpen binnen, u bent ze kwijt zonder geldontvangst
Schilderij B.GRONEMAN binnengebracht op 20 april 2026 na vooraf te informeren.
Dit schilderij werd NIET vooraf getoond aan het publiek (naar zeggen, stond wss achter een ander schilderij) !!!!!??!!
ANTWOORD Veilinghuis:Dit object zijn zeker verkoopbaar in onze veiling.
U mag deze binnen komen brengen.
Ons Adres is Belcrownlaan 28 te Deurne.
Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag van 8 uur tem 16 uur.
Op 21 april 2026 schreef ik:
Het schilderij B. GRONEMAN 44 dat ik binnen heb gebracht, zie ik niet op de foto's...is dit voor veiling over 14 dagen soms?
ANTWOORD veilinghuis:
Wij kunnen onmogelijk elk object fotograferen wij doen hier wel ons best voor maar dit zou waarschijnlijk zal dit achter een ander schilderij staan.
Dit schilderij is ook onder de 10€ gegaan dus hier krijgt u ook niets voor betaald.
Mijn reactie:
De kopers hebben de tijd niet gekregen om het te bekijken ter plaatse (pas maandag 20 april 12u binnen gebracht) of online niet zichtbaar?
Is zeker wat waard !!!
Dit is niet correct. Ik heb hier hogere prijzen ontvangen via 2de hands.
Graag uw reactie want dit is niet fair.
ANTWOORD veilinghuis:
De uiteindelijke opbrengst is afhankelijk van het biedgedrag, en wij kunnen op voorhand niet inschatten hoeveel interesse er zal zijn voor bepaalde items.
Mijn mail:
Hoe kan er interesse zijn als het object niet getoond wordt vooraf en u het zelfs stalt achter andere schilderijen. Er kan dan onderzoek naar gedaan worden. Daarover gaat het !
Er is totaal geen ruimte voor geweest.
Zo hebt u altijd gelijk maar zo werkt een veiling toch niet. Hoe kan u iets kopen als u 10 seconden tijd hebt en zelfs de naam van de schilder nog niet hebt kunnen researchen?
Ik ben een waardevol schilderij kwijt door onprofessioneel werk van uw instantie waar we "dachten" op te kunnen vertrouwen.
Hoe zou u zichzelf voelen als u al deze moeite zou gedaan hebben. (Mailen met foto's of het zinvol is om te veilen, naar jullie brengen,...).
Op deze manier kunnen jullie waardevolle stukken van leken onrechtstreeks zeer waardevol maken.
Ik had het beter verkocht aan het bod op 2de hands waar het ONLINE gepubliceerd werd en kopers kunnen BEKIJKEN.
Iets wat bij JULLIE veilinghuis dus NIET gebeurd is en ik absoluut aanklaag.





