Stuurt ongevraagd enorme catalogus. Zo verspillend. Herhaaldelijk heb ik gevraagd mij van de mailinglist te halen, maar ze blijven zenden. Ook nare ervaring qua goudtaxatie te Utrecht (Goudwisselkanto... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Stuurt ongevraagd enorme catalogus. Zo verspillend. Herhaaldelijk heb ik gevraagd mij van de mailinglist te halen, maar ze blijven zenden. Ook nare ervaring qua goudtaxatie te Utrecht (Goudwisselkanto... Voir plus
L'entreprise a répondu
Nog niet eerder werden wij zo warm ontvangen als na de veiling van maart 2019. Altijd gewent aan de grote stad waar alles beter zou zijn, nou, Fa. De Ruiter, onze felicitaties hoe jullie het voor el... Voir plus
Als je zelfs je vaste klanten weigert tijdens een kijkdag, alleen maar omdat ze hun ID niet bij zich hebben, getuigt dat van een diep gebrek aan klantvriendelijkheid en gezond verstand. Zo’n kille, bu... Voir plus
In Contact gekomen met Jaco Groeneveld van het Veilinghuis De Ruiter, hiermee direct een afspraak gemaakt bij ons thuis. Zeer aangenaam en bekwaam persoon, waarbij ik mijn verzameling munten na wa... Voir plus
L'entreprise a répondu
Veilinghuis De Ruiter bemiddelt tussen koper en verkoper. We adviseren u graag over de voordelen van kopen, veilen en verkopen. Bent u benieuwd wat uw waardevolle object waard is? Bezoek onze taxatiedagen voor een gratis taxatie van uw kostbaarheden.
Industrieweg 24, 3286 BW, Klaaswaal, Pays-Bas
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Tevreden met aankoop , online veiling,
ring qua kwaliteit ,prijs,..
Als, telef'' afspraak en ook dame bij afhaal, kantoor 9300 Aalst'B'
Voor herhaling, ...dvg
Slecht bedrijf, willen niet eens de goudprijs per gram geven, en zeer onpersoonlijke mails. Het interesseert ze blijkbaar niets. Rijk genoeg zeker.
De omschrijving zeer lichte gebruikssporen blijkt in werkelijkheid vaak zeer misleidend. Waar je minimale schade verwacht, zit het product vol met butsen en krassen. Dit is helaas niet de eerste keer dat ik dit ervaar en het zorgt voor een flinke deuk in het vertrouwen.
Als je zelfs je vaste klanten weigert tijdens een kijkdag, alleen maar omdat ze hun ID niet bij zich hebben, getuigt dat van een diep gebrek aan klantvriendelijkheid en gezond verstand. Zo’n kille, bureaucratische houding laat zien dat jullie totaal geen waarde hechten aan relaties of loyaliteit. Dit is geen enkel respect voor trouwe klanten die altijd netjes hebben gehandeld. Als bedrijf ben je blijkbaar zo star en onverschillig dat je de menselijkheid compleet uit het oog verliest. Zo’n service verdient niet eens een slechte review, maar een waarschuwing aan anderen om jullie te mijden.
Je komt voor informatie over het kopen van goud.
Ik werd na enig wachten door een schuw kijkend iemand naar binnen gelaten in een rommelige aangrenzend kantoortje. Met veel gezucht kwam de beste man niet verder dan me wat plaatjes laten zien van hun site. Een contante betaling zou anoniem zijn, wel met een opslag van 5%, iets waarom ik geheel niet vroeg maar hier blijkbaar centraal staat. Toen hij niets meer zei, stond hij op en straalde uit "vreemde vogel, wegwezen jij". Op mijn opmerking "word ik geacht weg te gaan" reageerde hij niet eens.
Zeer klantonvriendelijke bejegening

Réponse de Veilinghuis De Ruiter
Stuurt ongevraagd enorme catalogus. Zo verspillend. Herhaaldelijk heb ik gevraagd mij van de mailinglist te halen, maar ze blijven zenden. Ook nare ervaring qua goudtaxatie te Utrecht (Goudwisselkantoor). Veel te laag aanbod, in mijn herinnering zelfs ruim onder de smeltwaarde. Mensen let goed op.

Réponse de Veilinghuis De Ruiter
Verstand van zaken, persoonlijke benadering. Nu aantal keer iets gekocht en altijd netjes geholpen zowel voor als na de koop

Réponse de Veilinghuis De Ruiter
I will never participate again in an auction from Veilinghuis de Ruiter!
I participated in an auction on 11.10.2022 of Veilinghuis de Ruiter via an internet platform. The strange thing was, that other than for all previous auctions, there was neither video nor sound to follow this auction - this already is negative.
I bet on 3 lots, which according to the internet platform have been sold to me.
3 days later I asked for the bill and received a negative answer for all 3 lots from the auction house - these lots have been outbid by other persons. This in my eyes is not serious.
After asking what happens, the answer from internet platform was, that these items have been proposed on various platforms and they have not been synchronized. This is not a serious performance from the auction house.
Else I was told, that I should at least have one of the three items, but even that one has not been accorded to me - this is legal, but not fair.
I already did a lot of online auctions - also with this internet platform - and always served correctly and fast, but not with this auction house.
All of a sudden, some days later, I got an e-mail from this auction house, saying, that I should now pay for two of the three items, which had been sold to me - they changed the idea...???
Even after questioning, why this information changed, no answer, but again a bill for two items - no explication, no excuse - nothing!
For my feeling, the auction house is not serious - as already stated in some other comments from different users, which I just read afterwards
Super fijn contact gehad met het bedrijf! Vooral met Joep van der Pal. Hij heeft mij super fijn geholpen en ik heb dat enorm fijn ervaren. Veilinghuis; enorme aanrader!
Nogmaals bedankt!

Réponse de Veilinghuis De Ruiter
In Contact gekomen met Jaco Groeneveld van het Veilinghuis De Ruiter, hiermee direct een afspraak gemaakt bij ons thuis. Zeer aangenaam en bekwaam persoon, waarbij ik mijn verzameling munten na wat onderhandelen ook verkocht heb aan hem. Betaling was ook direct in orde dus hierbij een zeer fijne ervaring gehad.
Mooi werk !
Dirk Van der Niepen (Brasschaat, België)

Réponse de Veilinghuis De Ruiter
Veilinghuis met mooi aanbod en vriendelijke en hulpvaardige medewerkers

Réponse de Veilinghuis De Ruiter
You can find absolutely amazing things, starting from Asian till Aboriginal items. Exceptional good selection of antiquities. Easy biding process. And definitely great service and attention to detail, with very prompt communication from the auction team with very good explanations and instructions. Highly recommended!

Réponse de Veilinghuis De Ruiter
Die gratis taxatie blijkt niet helemaal waar te zijn, taxeren alleen als het te veilen is.
(kleine tip, zou de website aanpassen)

Réponse de Veilinghuis De Ruiter
18 januari 2021 via catawiki 3 gouden ringen met briljant en saffieren gekocht van de ruiter. 17 mei j.l bleek uit een ring ,een rijring met saffier en briljant een briljantje verdwenen. Na telefonisch contact foto en ordernummer opgestuurd.De reactie was er teleurstellend. er is geen garantie op een vintage ring,steentje kan er uitvallen. nogmaals gebeld. Ringen worden volgens medewerker gecontroleerd. Maar steentje kan er uitvallen. ik heb de ring nalaten kijken. Zetting is niet beschadigd. ik heb de ring nog geen 4 maanden gedragen,mag toch verwachten dat ik er iets langer plezier van zou hebben. Service en garantie tot aan de deur.
Naar aanleiding van het antwoord opnieuw kontant opgenomen met veilinghuis per mail. tot op heden geen enkele reactie. Opnieuw in gebreke

Réponse de Veilinghuis De Ruiter
Lot gewonnen en is gratis verzonden .Super en heel vriendelijk personeel.

Réponse de Veilinghuis De Ruiter
Zeer teleurgesteld over mijn aankoop. Antiek nachtkastje mooi op de foto's in de catalogus van de Kunst en Antiek veiling. In het echt met goudbruine verf opgeleukt voor een "authentieke look" en met antiek triplex? Koop hier dus nooit iets zomaar uit de catalogus! En raar van dit veilinghuis dat ze zo'n kavel bij een Kunst en Antiekveiling laten meedoen. Soort kat in de zak ervaring. Niet leuk.
Prettig veilinghuis met een enorme keus voor elk wat wils. Vriendelijk personeel en je voelt je welkom.
Prachtige, dikke, GRATIS catalogus !
Ook het afhalen van je kavel is prima geregeld.
Jaap Kouwenhoven

Réponse de Veilinghuis De Ruiter
Korte lijnen, zakelijk en goed, fijne aftersale en goede afspraken die worden nagekomen, ondanks die hectische Covid-19 tijd die we thans ondergaan.

Réponse de Veilinghuis De Ruiter
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.