WatchCo.com Avis 

469
•
TrustScore 3 sur 5

2,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Strap supplied was totally different from what supplied. Too small for my watch, even though I used the reference number on my watch. Would not recommend.

Noté 1 sur 5 étoiles

Purchased a watch for my daughters 13th Bday. I should say, or so i thought. Recieved email with order confirmation. Credit card shows transaction, yet item never shipped. Watcho rep was rude and co... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good range from which to choose. Prices very competitive. Freight charges - an issue to an Australian buyer - seemed reasonable. Illustration of watch was quite accurate. Full disclosure of manuf... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I am a collector and was not familiar with WatchCo prior to purchasing a Seiko Monster. I got the best price anywhere, and I mean anywhere, and shipping was quick. I also asked two dumb questions be... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Horlogerie
  2. Magasin de vêtements

Informations provenant de diverses sources externes

Watches For Sale. Free shipping, price protection, 1-yr return policy on all our authentic brand name watches for sale. Save on Seiko, Fossil, Citizen watches.


Coordonnées de contact

2,9

Moyen

TrustScore 3 sur 5

469 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,9

Tous les avis

(469)

2 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Strange communication

Because my purchase was not automatically confirmed I e-mailed watchco. My e-mail was personally answered and thus I considered that my purchase was OK. After receiving several such e-mails confirmations (I have no idea why this was done repeatedly) I was informed by a different representative that part of my purchase was out of stock. The product I had ordered, however, had been marked as in stock at the time of the purchase. Then a replacement was offered. The price for the originally ordered product was USD 50, the replacement would have been USD 125! Thereupon I cancelled the whole transaction. They're friendly but not very capable.

25 juin 2019
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Hi Michael,

I see that you left negative feedback on your last order with us. Here at WatchCo, we want to make sure everyone is 100 percent satisfied with his or her experience with us.

Upon further investigation, I noticed that the confirmation email went out from our servers six times, so I am not sure why none of them made it to you. We only offered several personal email confirmations because we were receiving separate emails from you asking for confirmation, and we didn't want to ignore them.

I am also showing that the item was listed as available from the manufacturer on the website but not listed as in stock. Unfortunately, the manufacturer informed us that they chose to discontinue the item instead of sending more to us as they previously promised.

I also apologize for the confusion caused as we never would have expected you to pay extra for the replacement item. We were simply offering that as a substitute at the original price as a courtesy to you. I couldn't find anywhere in any email exchanges where we requested more funds from you. For all of these shortcomings, I do sincerely apologize that your order was less than perfect.

Is there anything I can do for you to make your interaction with us significantly better? Please let me know at your earliest convenience.

Thank you so much,

Brice
Customer Service Lead
WatchCo

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor Communication.

I ordered a watch that said 'In Stock' clearly on their website and a few days later got an email saying it was on back order for 5-10 days, I replied to say I needed it before a certain date, I got no reply... I chased up again and got a reply that my order had been cancelled. Waste of time.

-------------------
Update: I have the print screen of you guys not replying, stop trying to weasel your way out of this, you messed up and deserve a one star review, learn from it.

24 avril 2019
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Hi Matthew,

I am very sorry for any confusion caused! The item was not listed as in stock on our site as we had stated to you earlier.

Can you forward the emails you sent that you stated you received no response to? After going through all of our correspondence, I could not locate any emails you sent us that were not replied to.

Your order was only canceled per your request since we stated the manufacturer could not get it to you by the time you said you wanted it.

Can you respond to any of the emails we have sent you trying to improve your interaction with our company? Thus far all of our emails and voice mails we have sent you have been ignored.

Please let us know what more we can do for you.

Thanks so much, Matthew!

Update: Can you please reply to our emails with the screenshot? We still cannot find any emails that we did not reply to. It may be easier than communicating via an online review, but we're obviously willing to work with you in whatever way is most convenient.

As an aside, we are not trying to "weasel our way out" of anything. We have no control over reviews that people leave here. We only have control over trying to improve their experience with our company, which is what we have been trying to do for you for some time. If you feel a one-star review is deserved and do not want to communicate with us, that's fine, too. Just let us know please--thanks again, Matthew!

Noté 1 sur 5 étoiles

Overcharged me over $80.

I attempted to purchase a Garmin Fenix 5 Plus Titanium for AUD $874.72, plus postage for a total of $894.83. Entered my details, then my bank rejected the transaction as a potential fraud. The message that I received from the bank indicated Watchco attempted to charge me AUD $981.03.

I brought this to their attention in an email with screenshots and asked for the reduced price to be honoured. Four days later, they change their website to only list USD prices, then inform me that it was “due to currency conversion” with no apology for trying to overcharge me.

The customer service is obviously lacking. I’d read the reviews and took a risk - thankfully, the fact I only had enough money in the account saved me from an exorbitant overcharging. Would never, ever recommend using this company given that they refused to acknolwedge their own mistakes while, simultaneously, addressing them so that it looks like they never existed. Terrible business practice and it makes me wonder about the level of honesty with which they would engage with other sales.

Edit: DO NOT PURCHASE FROM WATCHCO.

“Plse send crdit card info so we may investtigate”. This is the exact message I recieved through TrustPilot from WatchCo. There is NO WAY that any reasonable person would respond to this request. Instead, I sent them my email address and the name of the Customer service representative I had been emailing. They responded by declaring there was no record of my transaction and flagging my review.

WatchCo are dishonest. Plain and simple. They claim this is a currency conversion issue. If that were the case, then they need to adjust their conversion to be in the same ballpark as the actual price, or advertise solely in USD. Instead, they continue to advertise the watch at a price that you are unable to buy it at. Also, they refuse to acknowledge that this is even a problem. And finally, they attempt to silence their critics by asking for details no one would ever provide and then using that as the sole basis to claim a transaction never happened.

EDIT 2: Just to clarify, I provided WatchCo with my email address and the customer service person I was dealing with (who was equally unhelpful). Their claim of not being given the opportunity to respond is ridiculous. Their claim of wanting to help me is equally ridiculous as they haven’t tried to contact me again in relation to my TrustPilot review, despite the fact I sent them my email address. I sent Trustpilot AND WatchCo the same evidence (screenshots) and WatchCo continue to ignore its existence. Please, do not use WatchCo.

26 novembre 2018
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

To confirm, neither this reviewer nor TrustPilot has sent us any contact information, nor any record of previous correspondence. We also have no record of any transaction like this occurring. We've asked both the reviewer and TrustPilot for more information so we can investigate. Both the reviewer and TrustPilot have chosen not to assist us in our investigation into this review. So while we don't have any instance of what the reviewer is stating on our end, we still want to help the reviewer out. But the reviewer and TrustPilot have not cooperated, so there is nothing more we can do.

Noté 1 sur 5 étoiles

Charged my credit card but didn't send my purchase

They charged my credit card on 29 June, then failed to send my purchase. Now (7 July) they are saying they voided my purchase and never accepted payment from my credit card. They said this 'applies to my account' within 2-3 business days (whatever that means). Well it's been over a week and all I have is a charge on my credit card and no refund. So they have taken $250 from me. Also, they said they voided my purchase because my credit card didn't pass their fraud risk assessment. No other merchant has ever had a problem with my credit card.
Edit - After WatchCo.com saw my review they asked me to send my credit card details so they could look into the issue, but they wanted me to send the information in a reply message rather than in a secure web form. I refused, but I did send my order number.
Now I see that they are claiming they don't have a record of me, so I have just now sent Trustpilot the emails that WatchCo.com sent to me confirming my purchase and telling me the order was voided.
2nd edit - WatchCo.com is still trying to get my review removed, saying they have no record of me. Funny that they have sent me 3 emails about my order!

7 juillet 2018
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Hi RA,

I am very sorry to hear about your experience with our company! Unfortunately, your credit card company voided your pre-authorization with us due to suspected fraud. We're assuming it's because we carry watches and jewelry and this is the first time you've tried placing an order with our company. You may contact them for further information. We have no record of any order from you, nor do we have any funds from you. You may contact your credit card company on why they have withheld your funds from you, but we never had them. TrustPilot, not our company, asked for your credit card details via its web form. We would never ask for them in such a matter, but TrustPilot would not allow any other way. The reason there is no record of your order is that no order was ever placed. That said, please let us know if there is anything we can do for you, and we apologize sincerely for all of the confusion and misunderstanding created with us, your credit card company and TrustPilot!

Noté 1 sur 5 étoiles

Incorrect specs listed on their site

Incorrect specs listed on their site, that wasn't fixed after I pointed it out. They claim 3 different messages sent (including 2 by their own website) were not received. Took escalation to Paypal to get their attention.

Edit: Since reply isn't an option I'll just edit. Put away the attitude. If I press "Contact us" on your website TWICE a week apart, and you say you didn't get them that's not something that I can help. I attempted to send you a copy of the third communication (email) sent on Paypal, but Paypal would not let me. I tried twice. I told you this. I sent you the error message I was given. And you still didn't update the incorrect specification on your website. Fix your website, fix your email, fix the specs on the site. Don't put that passive aggressive bull on a customer because you can't be bothered.

3 juillet 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Hi,

I am very sorry to hear to hear about your experience, however, we are very confused at what you wrote. We have not received any emails from you and have asked you to forward them to us multiple times but you have chosen not to. Were they ever sent? We have promptly replied to your messages on PayPal and the manufacturer has confirmed to us that the specs we have listed on our site are indeed correct.

We tested our contact form more than a dozen times ourselves over the last three days and all messages reached our email. We continue to get dozens of emails and contact form submissions every hour.

I'm not sure how you would forward an email you sent us through the PayPal messaging system. Why not just use email like you said you originally did? I'm not sure what you mean by "passive aggressive" and "bull". We are not in the business of trying to exasperate our customers. But if you can't forward the emails you sent and can't tell us the problem you have with the specs the manufacturer gave us to put on our site, I'm not sure what you expect us to do.

Please let us know what more we can do for you to improve your interaction with our site! :)

Thanks for your business!

Noté 5 sur 5 étoiles

Thumbs up

Easy online ordering experience.

8 mai 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Fantastic to hear! Thanks so much for choosing our small business, and let us know if there is anything further we can do for you, just let us know!

Noté 5 sur 5 étoiles

Superlative Service

Wow! That was fast. Excellent service. The Norton Shopping Guarantee was added peace of mind.

25 avril 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Fantastic to hear, Hudson! Thanks so much for shopping with us! :)

Noté 5 sur 5 étoiles

You make ordering easy

You make ordering easy, and my husband is happy with what he ordered, however it will not arrive for a few more days. WatchCo. com has many wonderful choices and happy to have one of the newest watches on order.

16 avril 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Awesome to hear! Just send us an email to info@watchco.com if there is anything further we can do for you after you receive it. Thanks, again!! :)

Noté 5 sur 5 étoiles

The site is very easy to navigate and…

The site is very easy to navigate and the prices are excellent. A wide selection of product to choose from. I will be interested in how quickly I receive my product.

10 avril 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Thanks so much, Gwen! We appreciate the kind words--please let us know if there is anything more we can do for you in the future!! :)

Noté 1 sur 5 étoiles

Time

I ordered a blackstrap balaclava from watchco.com on 4/8/18. The next morning I get an email from a watchco representative telling that my product wasn’t even in stock, and that I had to wait for 5-10 days for them to restock, or cancel the order. A complete waste of my time.

9 avril 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Hello Venchenzo,

We are very sorry for any confusion caused! Upon further investigation, I noticed that your item was not listed as in-stock when you had placed your order. We emailed you right away to confirm this to you. However, we still want to make you can get your item! Please reply back to the email we sent you so we can arrange delivery. :)

Is there anything I can do for you to make your interaction with us significantly better? Please let me know at your earliest convenience.

Thanks for choosing us, Venchenzo!

The Watch Co

Noté 5 sur 5 étoiles

Great watches

Great watches, good prices, fast service.

7 avril 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Thanks for the kind words! And thanks for choosing our small business--we really appreciate it!! :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Fossil machine

Fast delivery, very trustworthy. Very happy with my purchase

6 avril 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Excellent to hear, Melissa--thanks so much!

Noté 2 sur 5 étoiles

I tried to order a watch for my cousin…

I tried to order a watch for my cousin as a congratulatory gift for her new job! Every time I do something goes wrong and it gets returned. I was finally able to purchase it thru my Amazon and it still screwed up. I gave the right billing address. What is really going on?

3 avril 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Hello,

We are very confused by your review. We have not processed any returns for this order because it was just placed a few hours ago. Nor do we see any other orders under your name or email address. We are not Amazon--are you confusing us with them or another company? Please let us know here or at info@watchco.com Thanks!

Noté 5 sur 5 étoiles

This company sold me the greatest watch…

This company sold me the greatest watch I have ever owned (I absolutely love it). They are super professional and the shipping was super fast! They are an A± company!

Thank you.

23 mars 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Awesome to hear, Brian--thanks so much for the kind words and for choosing our small business! :)

Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointing Customer Service.

I purchased a pair of Smith Universal Wireless Helmet Audio Chips on the 21 November 2017 from Watch Co. They took almost one month to arrive by post. I put the Chips in the ski helmet and we took them away with us for our ski holiday in January/February 2018. They lasted one day and then stopped working. After arriving home from our overseas trip on the 01 March 2018 we spent many hours trying to trouble shoot the problem without success. I approached Watch Co requesting a full refund. They have denied a refund and instructed me that I should contact the manufacturer directly i.e. it is not their problem as they do not give refunds on second hand items and that I am outside a refund period anyways. I am very disappointed with their attitude in the email correspondence. They obviously do not give a damn about their clientele. I will not purchase from them again and I certainly will be advising people to avoid dealing with them. My friend purchased goods from them and they sent the wrong item, they have never responded to his emails about the incorrect delivery. My purchase was only small in dollar terms i.e. about $160 AUD; it would be a very disappointing circumstance if it was $2000 AUD watch. My advice is stay away Watch Co and buy from company that has some business ethics and morals. There are plenty of companies who understand customer service and satisfaction. Good luck to Watch Co as they will need it to stay in business.
---------------------------------------------------------------------------------------------

29 March 2018. In response to Watch Co reply and to reconfirm the facts. Not the rewriting of the history as done by Watch Co in response to my initial review.
The goods were ordered and paid for on the 21 November and arrived on the 09 December. Sorry not one month as I stated in my initial review but certainly not 7 days as stated in Watch Co's reply. They were purchased as a family members birthday gift. Birthday 15 December. My subsequent order correspondence with Watch Co will confirm this i.e. I emailed Watch Co chasing the goods as we were concerned that they would not arrive in time to hand over as a gift. We live in tropical Queensland Australia. We have no daily use for Ski Helmet Headphones. The headphones were set up and put away until we travelled away on our ski holidays. We left in early January and arrived home in early March. The headphones failed on the first use. We packed them away disappointed with our purchase. When we returned home to Australia we attempted to troubleshoot the problems with the headphones but with no luck and then contacted Watch Co. asking for a full refund. Which in the circumstances seem reasonable and a typical request for goods that fail so soon.They are not 2nd hand or used as we never got to use them. Watch Co. advised us basically go away and deal with Smith and to look for the warranty that came with the original purchase. I advised that no warranty came with original purchase and Watch Co offered to obtain one. No other offers were made by Watch Co. We have since had the headphones fixed in Australia, with a further offer by this Australian company that if the fix does not work that they will replace them or refund the money within the manufacturers warranty period and will deal with Smith on our behalf. I referred my friend to Watch Co to purchase the same item and the wrong item was sent to him. He has emailed Watch Co without response. I will ask him to resend his request to Watch Co today as per their request. We purchase lots of ski related items from all over the world. Typically they are delivered within 5 working days. We have had other warranty issues with items purchased in the UK and USA and in both instances the online retailer bent over backwards to help us solve the problem or replaced the part or goods. From a comparative point of view Watch Co's service and attitude is lacking. Their reply to my initial review confirms my opinion that they have some underlying business ethics issues as they made statements that a just false and misleading in an attempt to cover their bad service.

-----------------------------------------------------------------------------------------
29/03/2018. Watch Co. are now advising that I am making up stories. What next. Trust Pilot and Watch Co have now been sent a copy of the order that my friend made for their reference and as proof. Watch Co make comments that I have been demeaning to them and their representatives, really I am just being responsive to their tone and manor and lack of respect for their customers. They should toughen up. If you give it you should be able to take it.

---------------------------------------------------------------------------------------
30/03/2018 In Response to more re writing of history by Watch Co. Stop trying to discredit my factual and unfavourable review.

The facts: -
I have never been offered a refund or a replacement of goods until now. Which I am not interested in as I do not want to have any further dealings with Watch Co. ever.

I have provided evidence of purchase to Trust Pilot confirming date and time of delivery. Extract from Order. Your Order #100086767 (placed on November 21, 2017 4:47:48 PM CST). A full copy of my order etc is available to anyone who may like to view it.

I have provided evidence of friends purchase to Trust Pilot and to Watch Co. Unfortunately I was unable to provide copy of email he sent them to advise incorrect item was shipped. My friend spent sometime yesterday trying to recover the email. If it is located we will be sure to send to it Watch Co and Trust Pilot for their reference.

I gave Watch Co some favourable advice on how they should treat customers without me being demeaning. This was based off my 25 years experience of running my own very successful high volume customer focused business. I have experience in this space.

I gave Watch Co my opinion of their business in a firm and professional manner.

In one piece of correspondence after the gave me the standard company line to go away I responded by by saying thank you "Mild Expletive". Hardly very demeaning but clearly evidence of my feelings at that point in time. I suspect that they have heard some harsher terms than that. Watch Co did respond by referencing me as being "Classless". In retrospect some may see "Mild Expletive" as offensive and I publicly offer my apology to Watch Co and their representative for using that term.

I have never mentioned in prior email or reviews that the purchased item took over 10 hours of my time to set up. It would not pair with my phone or any other phone we owned. Finally it paired and as mentioned prior it was put away for a few weeks until we travelled away. It worked for about 1 hour and stopped. We were overseas in a remote area and waited until our return to communicate with Watch Co. It is not used and for Watch Co to state that it is just unfair. We never got to enjoy and use the product we purchased from them. It is not an item that you use daily. We purchased if for our extended OS skiing trip and did not get to use it at all.

Watch Co show really don't care about the customer until they are in the spotlight in a review forum.They will bend and create stories to benefit their position. I just can't believe it and how much effort that they are going to to recreate the events surrounding this matter.

I am more than happy for Trust Pilot to request from me all correspondence to and from Watch Co. so that they can be certain of the facts.

Thanks,
Chris

20 mars 2018
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Hi Chris,

To reiterate what we've already stated to you in our emails, the item took seven business days to arrive from the USA to Australia, not "almost one month". (The item was ordered and shipped out on November 29th and delivered on December 7th--seven business days later. The product was never ordered and paid for on November 21st. TrustPilot has documented proof of this. (The tracking number is USPS LZ156436151US for anyone who would like to verify.)

As it is clearly stated on our site, we are not able to offer refunds on used/worn products, and our international returns policy dictates that refunds can only be offered within 30 days of the date of purchase. You first asked us for a refund on your used product nearly four months after you purchased it.

As we have also stated to you previously, we are not an authorized repair facility--we are only an authorized dealer. SMITH not only does not allow us to repair their products, but we are not even equipped to handle repairs. We informed them of your situation, and they instructed us to have you contact them directly as we have previously shown you. We never told you to "basically go away" as you have claimed. Again, we do not offer any additional warranty on our own--the only warranty that comes with the item is the one from SMITH which you received, and SMITH has confirmed as much to you.

We also again ask to please let us know who your friend is so that we may investigate this claim, as we do not have a record of the incident you are speaking of, and you have not given us any information to go on for this matter. We still have received no email from you or the person you claim is still waiting for an email response.

All that said, we were still willing to make a special exception for only you, given that the product appeared to be a manufacturer's defect according to your claim. We were willing not only to refund you in full but send you a brand new pair, as well as give you a future credit. However, your belittling of our customer service representatives via email, use of profanity and subhuman treatment of our employees will not be tolerated. If after us being abused by you, still offering you a full refund, still giving you a replacement product and still offering you a future credit on our site is not "bending over backwards", then you're right. Our customer service is clearly lacking. What more could you have wanted?

To repeatedly publish false information trying to smear our company because you did not like our posted policies is very disturbing and disappointing. To say we never offered you refunds, replacements and credits when you have proof we did is also confusing and disheartening as well. For anyone who wants the facts and proof of everything we are stating is true, you may contact us at info@watchco.com and cite this review. We will be happy to offer all the documentation to you. It is up to the reviewer if he wants to offer the same by publishing his email address for correspondence.

While this entire review is disturbing, the line here is most troubling to us::

"They should toughen up. If you give it you should be able to take it."

We have NEVER been demeaning, rude or called our customers names as you have to our representatives multiple times. Thus, we have never "given it" and would never expect a fellow human being to "take it". And this is why this matter is closed. Anyone who is reading this can contact TrustPilot directly for confirmation and corroboration that everything we are stating is fact.

As we complete our third decade of delivering great products across the globe with stellar customer service, we certainly appreciate your good wishes for us going forward. We wish nothing but the same to you as well.

Noté 5 sur 5 étoiles

All good

All good! Best regards for this shop , buy very good gifts ,i think my son will be happy ! Good luck!

10 mars 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Thanks for the kind words and your business. We really do appreciate it!!

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to understand and use

Easy to understand and use. Vast array of products.

8 mars 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Awesome to hear, Richard! Thanks for the kind words and positive feedback!! :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick response

Quick response, good price + discount. So far, so good! Thanks.

3 mars 2018
Avis spontané
Logo de WatchCo.com

Réponse de WatchCo.com

Thank YOU, Dagmara! We appreciate you choosing our small business. :)

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus