Yallaworldx Avis 

54
•
TrustScore 3 sur 5

3,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Great sale price and good delivery time. Kept fully informed whilst awaiting delivery. I consider the rain machine to be good quality and is perfect for walking my dog in the park. I am a size 12 and... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Unmatched quality and designs for children. I was so sick of black sparkly abaya and it's not always easy to shop in shops from abroad with no international shipping. A bit pricey but nice for occasio... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Shocking company, bought an abaya - was too small, could see straight away, so didn't even try it on my daughter. They refused the refund as the package has a strong odour on, when we didn't ev... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Bad brand ever. I did order 3 times from them. Twice from uk and 3rd international. The first order the items were dirty and some had whole. I decided to give it an other chance i did order a matching... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de puériculture
  2. aussi dans
  3. Magasin de chaussures
  4. Magasin de streetwear
  5. Magasin de vêtements
  6. Magasin de vêtements pour enfants
  7. Magasin de vêtements pour femmes

Écrit par l'entreprise

At YALLA WORLD, we are passionate about helping families around the world celebrate their identity through thoughtfully curated modest fashion and educational products. What began as a small family initiative has grown into a global brand serving customers across the UK, USA, GCC, and beyond. Our journey started as YallaKids, inspired by our own experience as parents searching for engaging Arabic learning resources and high-quality traditional clothing for our children. As our community grew, so did our vision. Today, YALLA WORLD offers a carefully selected collection of modest fashion for babies, children, and adults, designed to combine quality, comfort, and timeless style. To provide a better shopping experience, we operate fulfilment centres in both the United Kingdom and the United States, allowing us to serve our international customers more efficiently. Every order is handled with care, and we are committed to delivering products that meet the expectations of families who value quality and craftsmanship. Customer satisfaction is at the heart of everything we do. We continuously listen to feedback, improve our products and services, and strive to provide a seamless shopping experience from the moment you place an order to the moment it arrives at your door. Our customer support team is always happy to assist whenever help is needed. We truly appreciate every customer who chooses YALLA WORLD. Your reviews and feedback help us grow, improve, and continue serving families around the world with products they can trust. Thank you for being part of our journey. The YALLA WORLD Team


Coordonnées de contact

3,0

Moyen

TrustScore 3 sur 5

54 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 80 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,0

Tous les avis

(54)

19 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great sale price and good delivery…

Great sale price and good delivery time. Kept fully informed whilst awaiting delivery. I consider the rain machine to be good quality and is perfect for walking my dog in the park. I am a size 12 and chose the largest option as I wanted it roomy. I am 5ft 3in and had to shorten my coat. This was easy. Great colour and lovely deep pockets. Most impressed. No hood but that’s ok. Have yet to test in proper rain but did well in drizzle.

30 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Received goods than were stained and…

Received goods than were stained and imperfect. Returned both but told there were additional stains on clothes not mentioned lol. Kept £58.99 and no refund given and kept the goods. Absolute frauds. I
Hope the money is worth it and is keeping you happy.

11 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bad brand ever

Bad brand ever. I did order 3 times from them. Twice from uk and 3rd international. The first order the items were dirty and some had whole. I decided to give it an other chance i did order a matching set but the size was wrong their customer service were so rude and offered no help to exchange so they wanna charge me to pay for the return and they cut off the delivery fee from the refund then order new one and pay new delivery. I let go and take it to tailor. Last order is the worse as i made an international order and they charged me for international delivery and taxes 35£ + 17£. Later on i received an email saying i need to pay 22£ extra taxes to process my delivery. When i refused they said i won’t get my refund fully 😒

19 août 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

The length was longer than expected

The length was longer than expected

30 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

We’re sorry the length wasn’t what you expected. We provide the garment measurements on each product page to help customers choose the most suitable size. If you’d like any help with sizing before ordering, our team is always happy to assist.

Noté 1 sur 5 étoiles

Shocking company

Shocking company, bought an abaya - was too small, could see straight away, so didn't even try it on my daughter.

They refused the refund as the package has a strong odour on, when we didn't even try it on. Bizarre.

Tried going back with support, but they going against the law in not giving a return within the time period

Avoid at all costs!!

21 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

We’re sorry you’re unhappy with the outcome. To clarify, the return was not refused because it was outside the return period. It was refused because the garment was returned with a strong odour and therefore did not meet our returns conditions. We’re always happy to review any genuine concerns, but we cannot accept items that are not returned in resalable condition.

Noté 5 sur 5 étoiles

Really good customer service and love…

Really good customer service and love the matching cloths with my daughter

1 août 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hello Ayah,

Thank you so much for your lovely review! 💚 We're so happy to hear you love the matching outfits with your daughter. We truly appreciate your support and can't wait to welcome you back again soon! 😊

Noté 1 sur 5 étoiles

Paid extra for express delivery and…

Paid extra for express delivery and still not received item. Not happy with the service

22 mai 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hi,

We're sorry to hear that your order has not arrived yet, especially after paying for express delivery.

Could you please send us your order number so we can investigate this for you as quickly as possible? You can email the details to sales@yallaworldx.com, and our team will be happy to check the status of your shipment and provide an update.

We apologize for the inconvenience caused and appreciate your patience while we look into this matter.

Kind regards,
YallaWorld Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Warning Absolutely disappointing experience…

Absolutely disappointing experience with YALLA World.

The quality of the garments was extremely poor. One item arrived with unfinished threads, incomplete sleeve embroidery and no washing instruction labels provided with any of the garments. After a simple cold wash, the colour from one garment bled onto the ivory patchwork which clearly shows the fabric and finishing quality is not up to standard.

What made the experience even worse was the customer service. Instead of acknowledging the faults, every email was met with excuses and copy-and-paste responses. They repeatedly dismissed obvious workmanship issues as “extra thread” and refused to take responsibility.

Despite being a UK business, they attempted to avoid their obligations under the Consumer Rights Act, refused to cover return postage for faulty items and advised refunds could take 20–30 days after receipt which is unacceptable.

Communication was frustrating throughout:
• No named customer service representative
• Questions ignored
• Concerns not properly addressed
• Constant back and forth with no accountability

Warning to customers:
Be very careful when ordering from this company. If something goes wrong with your order, do not expect accountability or reasonable customer service. Keep all evidence, photographs and tracking information. The products may look premium online, but in my experience the workmanship, quality control and handling of complaints were extremely poor.

Would not purchase again and would strongly advise others to think twice before ordering.

19 mars 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hi,

We're sorry to hear that you were dissatisfied with both the products and your experience with our customer service.

We take all customer feedback seriously and strive to resolve concerns fairly and in accordance with our policies. We understand your frustrations regarding the garment quality, return process, and communication, and we regret that we did not meet your expectations on this occasion.

As we are unable to identify your order from this review, we would welcome the opportunity to investigate the matter further. Please contact us at sales@yallaworldx.com with your order number and any relevant details, and a member of our team will review your case.

We appreciate your feedback, as it helps us improve our products and services moving forward.

Kind regards,
YallaWorld Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM

Scam company. I ordered something. I returned it - not even worn. It’s been nearly two months and I haven’t received my refund. Their customer service is atrocious. Please avoid this company.

5 avril 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hi,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration.

To help us investigate this matter and assist you further, could you please provide your order number and any return details or tracking information you may have? This will allow us to locate your return and check the current status of your refund.

You can send these details directly to sales@yallaworldx.com, and our team will be happy to look into this for you.

We sincerely apologize for any inconvenience caused and look forward to resolving this as quickly as possible.

Kind regards,
YallaWorld Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM - Still awaiting order over 1 month later!

I placed an order over a month ago and have yet to receive it! I had planned a matching family outfit to wear on Eid, which I did not get to do as the outfit did not arrive in time. Having initially thought customer service was very helpful in getting back, I was completely wrong! 1 month of the same message back and forth telling me they will look into it and 'check the warehouse', not only do they not get back to me when they say they will, I am having to chase it up! I would never order from them again and would not recommend it to anyone else!

10 avril 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and understand how disappointing it must have been to miss an important occasion due to your order not arriving on time.

We sincerely apologize for the delays and for the frustration caused by the lack of updates during the investigation process. This is not the level of service we aim to provide.

As we're unable to identify your order from this review, please contact us at sales@yallaworldx.com with your order number so we can review your case in detail and provide an update. We would appreciate the opportunity to investigate this further and work towards a resolution.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize again for the inconvenience caused.

Kind regards,
YallaWorld Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

1 month and still have not got my order

It’s been 1 month since my order and I have yet not received it. And customer service are circling around and says they can do nothing and tell me that I just have to have patience and wait. On the website it says 7-14 days delivery and now it has been 1 month. Don’t order from this company. They will take your money and not care that you have not received the package.

1 avril 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hi,

We're sorry to hear that your order has not arrived and understand how frustrating this delay must be.

While delivery estimates are provided as a guide, we appreciate that waiting over a month is far from the experience you expected. We also apologize if our communication has left you feeling unsupported during this process.

As we're unable to identify your order from this review, please contact us at sales@yallaworldx.com with your order number so we can investigate the status of your shipment and provide an update.

We appreciate your patience and look forward to assisting you further.

Kind regards,
YallaWorld Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely TERRIBLE customer service!!! DO NOT buy from them!!!!!

Absolutely TERRIBLE customer service. Liars and scam artists! You should feel ashamed to be called a muslim company!!! During Ramadan I made various orders and they promised it will come for Eid but it didnt, and its been 3 days after Eid and I am still awaiting 3 items of clothing to be sent!!! They are NOT RESPONDING to me! Taking too long! Copy and paste replies! Rude! They owe me 3 items that havent come and refuse to repsond/refund me! WHY! NOT ACCEPTABLE! ATROCIOUS CUSTOMER SERVICE! LIARS!

26 février 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

We’re very sorry to read your feedback and would like to clarify a few important points.

We DO NOT scam customers, and we take such claims very seriously. We are a trusted brand serving thousands of customers globally, and fairness and transparency are at the core of how we operate.

All orders placed before Eid were dispatched within our stated timeframe. Once parcels are handed over to courier companies, delays or losses can occasionally occur, which are unfortunately outside of our control.

During the Eid, our team was celebrating the holiday. As our staff are also muslim they have the right to take this time to celebrate with their families, which may result in slightly delayed responses during these few days.

That said, we always work with our customers to resolve any issues. Your case will be reviewed as a priority this week, and our customer service team will respond to ensure this is resolved appropriately.

We kindly ask for your patience and the opportunity to put this right as we always do for any customer issues

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered the wrong size romper for my…

I ordered the wrong size romper for my child but it also had very small barely visible stains on it. I asked them for a replacement and for the correct size and they sent it to me for free! The quality is okay, in my opinion a little overpriced for what it is but their customer service is great.

6 mars 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hi Sara,

Thank you for taking the time to share your experience.

We're sorry that the original romper wasn't quite right, but we're pleased we were able to resolve the issue and get the correct size sent out for you. Customer satisfaction is very important to us, and we're glad our team could assist.

We also appreciate your honest feedback regarding the product and pricing, as it helps us continue to improve.

Thank you for your support, and we hope to serve you again in the future.

Kind regards,
YallaWorld Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Lovely items we always order off them…

Lovely items we always order off them for the past couple years. would say sizing runs a bit big but quality is lovely and customer service has always been good

13 mars 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hi,

Thank you so much for your continued support over the years. We're delighted to hear that you've been happy with both the quality of our products and the service you've received.

We also appreciate your feedback regarding sizing, as it helps other customers make informed choices when ordering.

We look forward to serving you again soon!

Kind regards,
YallaWorld Customer Support

Noté 4 sur 5 étoiles

Friendly costumer service

I ordered my 3 months old a wedding outfit
It was comfy and looked super cute.

Now I ordered him a eid outfit
It was shipped pretty quick but the courier lost it unfortunately so they shipped a new one now.

12 mars 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hi,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you were happy with your previous purchase and that your little one's outfit was both comfortable and looked great. While it's unfortunate that the courier lost your recent parcel, we're pleased we were able to arrange a replacement quickly.

We truly appreciate your patience and support and hope your new order arrives very soon.

Kind regards,
YallaWorld Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service

I truly appreciate their excellent customer service and support. Their responsiveness and professionalism made the entire experience smooth and stress-free.

2 mars 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hi,

Thank you for your kind words and for sharing your experience.

We're thrilled to hear that our team's responsiveness and support helped make your experience smooth and stress-free. Feedback like yours means a lot to us and motivates us to continue providing the best service possible.

We look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
YallaWorld Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Product is great

Product is great , the material is extremely nice!! Their customer service experience is fast and helpful! Will be ordering again soon!

2 mars 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hi,

Thank you for your wonderful review.

We're so pleased to hear that you loved the quality and material of your purchase and that our customer service team was able to assist you promptly. Your support means a great deal to us.

We look forward to welcoming you back for your next order!

Kind regards,
YallaWorld Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

🚨🚨Yallaworld lies about refund 🚨🚨


I am extremely disappointed with this company’s customer service. I ordered items from their website, but I was not satisfied with the products and requested a return and refund. They responded to my email saying they would get back to me within 2–3 days.

It has now been over a week, and I have received no response whatsoever. This is completely unprofessional and unacceptable. Ignoring customers after promising a reply shows a serious lack of responsibility and respect.

I am still waiting for my refund. If I do not receive a response and resolution soon, I will be forced to take further action and file a formal complaint.

I strongly advise others to think carefully before ordering from this website.

25 février 2026
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hi Amina. We apologise that you haven't had a refund. Please note that during busy periods it can take up to 3 weeks for refunds to be processed after receiving your return because we rely on our third party warehouse to confirm the items received. Please get in touch via the website chat and we will help see whats goung on with the refund. Our team is always here to help and we do not lie about refunds and are more than happy to help resolve any issues

Noté 1 sur 5 étoiles

Yallaworld lies about giving refunds

I purchased two items from Yallaworld. They were too small and so I applied for a return and refund. Yallaworld approved the return and sent me instructions to return the items. Once they received the items, I inquired about the refund. They assured me that they were working on the refund. Now, a month and a half later, I have not heard from them. They have the items to resell and kept my money. Do not shop with them.

2 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Yallaworldx

Réponse de Yallaworldx

Hello justin sorry you didn't receive your refund. Please note according to our returns policy it can take a few weeks to process returns as we use third party fulfilment warehouses. If you still have not received your refund please get in touch with our customer service through the website we are always available to help sort any issues

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus