ZELLBURY 

La note de cette entreprise n'est actuellement pas disponible en raison d'une violation de nos conditions d'utilisation.

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

absolute ridiculous and fraud company have been chasing my refund since last 3 months and now they dont even respond on email as well

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

I am not happy with the delivery service. Please improve it, as I faced a lot of problems after placing my order. I think there are some management issues as well. However, after I complained, my las... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

only for smart people.. 4 unstich suits order kiye han recently lekin sbi ardhy rukh han healthy insan ka to ban hi nai skta ... side patch mashallah se itna bra hai k bamushkil pura ae fabric qual... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Poor packaging and extremely slow delivery. It took 8 days to receive my order, and the packaging was not up to the mark. Very disappointed with the overall service. I hope they improve their delivery... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements pour femmes
  2. aussi dans
  3. Magasin de vêtements

Écrit par l'entreprise

Online Fashion Shopping in Pakistan made fabulous and trendy by Zellbury. One-stop online fashion store for Women's, Women's and Kids Clothing. Top up your wardrobe with our new arrivals. Free delivery Nationwide. Order Now!


Coordonnées de contact

Violation des conditions d'utilisation

Tous les avis

(110)

67 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

It was very disappointing to buy a…

It was very disappointing to buy a dress from Zellbury. I wore it only once, and the embroidery already got damaged. Now it’s not even wearable. I was not expecting such poor quality for this price.

9 janvier 2026
Avis spontané
Logo de ZELLBURY

Réponse de ZELLBURY

We sincerely apologize for the inconvenience caused and the poor experience with your order. This is not the standard we aim to provide. Please share your order details so we can look into this and assist you accordingly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely poor online services

ZELLBURY you must 1st look at your online portal including calling center, very frustrating services. Had ordered on 6th December and still struggling to get the hands on it. Extremely poor service. I would advise everyone not tobuy anything through website. You'll lose money and experience frustrating customer service.

6 décembre 2025
Avis spontané
Logo de ZELLBURY

Réponse de ZELLBURY

We sincerely apologize for the inconvenience caused and the poor experience with your order. This is not the standard we aim to provide. Please share your order details so we can look into this and assist you accordingly.

Noté 3 sur 5 étoiles

I have ordered bag from zelbury but it…

I have ordered bag from zelbury but it was so large ...I want to return it plz help me

19 décembre 2025
Avis spontané
Logo de ZELLBURY

Réponse de ZELLBURY

We sincerely apologize for the inconvenience caused, if your concern is still not resolved, please share your order ID so we can look into it and assist you accordingly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointed

Very disappointed, bkwas brand plz don't pay online means pre paid order. They don't refund in case size color issue or returned the order

2 décembre 2025
Avis spontané
Logo de ZELLBURY

Réponse de ZELLBURY

We sincerely apologize for the inconvenience caused and the poor experience with your order. This is not the standard we aim to provide. Please share your order details so we can look into this and assist you accordingly regarding your refund.

Noté 1 sur 5 étoiles

Hostile refund process!

Truly pathetic people. I placed an online order and paid upfront via bank card. Out of 4 articles that I ordered, they didn't deliver one article unapologetically and upon my inquiring, admitted that they canceled that article due to 'quality issues'. I requested them to initiate a refund for that article but they shared a voucher code instead and asserted me to place a new order and redeem that code.
I told them to either send the article that I ordered or pay back the amount but they are very stubborn. I'm seriously disappointed by the way they handle grievances. SHAME ON YOU!

25 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Worst online shopping experience with Zellbury.

I am writing this review after experiencing worst online shopping experience.
I received only one item in my parcel whereas two items were supposed to be delivered. The Zellbury receipt inside the package showed the purchasing of two items, one is the one I ordered and the other one was wrong and also not received. It was a paid order.
I complained through calls customer service, emails and Whatsapp but no response is received. They have the pathetic customer service as they neither provide any update nor resolve the issue. Even they are not reimbursing my payment. They simply don't reply. They don't even issue a complain number for tracking complain.
I have been approaching them continuously for last 5 days but they are not giving any positive response and update.
I will never recommend Zellbury to anyone for shopping.

3 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Poor quality, damaged, wrong size

Poor quality, old, damaged, poorly stitched, wrong size, and overpriced.

I ordered 3 tunics for 9 thousand rupees from the Kasur Railway branch/Warehouse of zellbury. and when I received them I literally cried 😭😭😭 it was some pieces of clothes poorly stitched together with laces nothing like shown on the website. Even the size was smaller than what I ordered and one of them was completely damaged because the fabric was too old, looked like used before. I have given them to my mother for kitchen use ☹️😠😭

Don't buy anything online in Pakistan especially from these so called brands like zellbury that are looting Pakistanis. I will never even shop from their outlets in my life. I absolutely hate you Zellbury!

22 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Totally disappointed

Totally disappointed. Very bad services.he can send damaged item.even I went to zellbury store to change it.he can't change it.Allah will ask you zellburry you can waste my 8000 rupees.

14 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

WORST EXPERIENCE

WORST EXPERIENCE
Wish I could even give them 0 star. Their customer service is really really worse. They just keep you hanging your whatsapp to email and then phone call. They didn't refund me any money or didn't granted me any voucher too. WORSE WORSE.
Everyone please spend 500-1000 extra on any other brand than zellbury to keep you safe from their childish behavior and low quality clothes.

14 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely Disappointed with Zellbury

Extremely Disappointed with Zellbury

I recently purchased 4 men’s shalwar kameez from Zellbury, and I regret every bit of it. The material is of very poor quality—thin, cheap-feeling, and gets wrinkled again just moments after being pressed. On top of that, the stitching is pathetic and feels rushed, with loose threads and uneven seams.

Each piece cost between 4,000 to 5,000 PKR, which is extremely overpriced given the substandard quality. I expected at least decent craftsmanship and fabric for that price, but what I received was nowhere near acceptable.

1 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Never Place a Website Order and Pay in Advance!

I placed an order on their website on 15th March for Eid and made the payment online. A week later, they canceled the order. I received two emails. One said that my payment will be refunded in 10 business days, and the other said that they are issuing a voucher for the amount, and I can purchase from their website. I told them I don't want to purchase from their website again, and kindly refund my money in my bank account.

Once again, I received two emails. One said the amount will be refunded. The other said that my refund request is under review!

I haven't received my refund, and since then, all I am getting are copy-pasted replies from their customer service team. It has been over a month now, and I am at a loss. They are the ones who cancelled the order, not me, and now they are not refunding my money! They have stopped replying to me. I regret paying in advance. I strongly advise people not to place an order on their website, and even if you do, NEVER make the payment online/in advance. They will cancel your order, and you will not see your money again.

15 mars 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus