Jag beställde en parfym, jag blev uppringd av en trevlig kille som meddelade att det jag hade beställt inte fanns i lager & erbjöds en mindre förpackning för ett lägre pris. Paketet kom inom kort,... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Kontaktade företaget om att det var bråttom att få varorna då de behövdes till 19onde, fick svar att dom skulle packa & skicka så fort som möjligt. De tog kontakt med mig dagen efter för ena hårfärgen... Voir plus
Jag köper ofta produkter från denna butik, speciellt hårprodukter. Jag fick jätte bra hjälp i kundservice med att hitta en salva för min torra hud som funkar hur bra som helst! Köper den varje gång n... Voir plus
Beställde en hårinpackning 30/7 och fick efter ett par dagar ett mail om att just denna inpackningen haft hög efterfrågan och därför var leveransen försenad, 13/8 mailade jag och frågade hur länge til... Voir plus
L'entreprise a répondu
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Vidrigt
Väntat i över ett år och inte fått pengarna tillbaka eller hela beställningen. Fick 1 parfym av 2. Sedan sluta dom svara..
Varning för Ziya – Scam!
Jag beställde två parfymer från Ziya den 2 november för 594 kr. När produkterna inte hade kommit fram den 11 november mailade jag deras kundservice för att fråga om status. Jag fick då till svar att leveransen var försenad, men utan någon förklaring till varför eller när jag kunde förvänta mig produkterna. När inget hänt kontaktade jag dem igen den 26 november men fick inget svar den här gången – och jag har fortfarande inte fått mina parfymer!
Det här företaget känns som ett rent scam. Jag har betalat nästan 600 kr och har varken fått mina produkter eller hjälp från deras kundservice. Rekommenderar ingen att köpa något från Ziya.
Besviken
Första gången jag handlade fick jag varorna ganska omgående. Jag gjorde ännu en beställning 25/9 som jag inte fått. Har fått ett mejl där det står att varan är på väg in.
Har mejlat kundtjänsten 2 ggr och inte fått någon återkoppling, och nu står det på hemsidan att de skall stänga. Lär väl varken få varan eller pengarna tillbaka.
Undvik köp!!
Man beställer, fakturan ligger hos Qliro, sedan får man 2v senare ett meddelande från ziya som säger att produkten är populär och har sålt slut men fler än på ingång…Ziya svarar inte på mejl och sedan förfaller fakturan hos Qliro som vill ha in pengar utan att varan levererats och utan att Ziya svarat på mejl.
Nej. Nåt är inte rätt här. Undvik köp!
Fantastisk personal och ett otroligt…
Fantastisk personal och ett otroligt utbud med bra priser! Leveransen kom inom 3 dagar. Jag var lite orolig i början som man alltid är när man testar en ny butik på nätet men blev positivt överraskad och kommer att handla här igen.
Fantastiskt
Köpte en vaxspray i början av augusti och fick en leveransbekräftelse men sedan hände ingenting mer. Skrev några gånger till kundtjänst men inget svar. Tillslut efter ca 3 veckor så ringde dom upp mig och sa att DHL hade slarvat bort mitt paket. Paketet blev hittat och levererades. Jag blev lovad att få något som kompensation för att det tagit så lång tid. I paketet låg det ett läppstift som gåva. Jättesnyggt. Nöjd och glad blev jag.
Men för några dagar sedan får jag ett sms av Coop där det står att jag har ett paket att hämta från Ziya. Går och hämtar ut det och öppnar. I paketet ligger 2 st Vision sprayvax och en Vision saltspray. Jag har inte beställt något så jag skriver till Ziya och meddelar detta och då ringer dom upp och säger att detta är en gåva till mig som ursäkt för sen leverans. Jag blir helt paff. Ska jag få allt detta tänkte jag. Jo, får även ett mail där det står att ärlighet ska belönas.
Så är mer än nöjd med hur Ziya har skött detta ärende. Kommer att köpa mer av dom när mina produkter tagit slut.
Rekommenderar även andra att handla här.
Så är har jag aldrig blivit bemött av någon kundservice tidigare.
UTMÄRKT!!
Dålig service och leverans – undvik Ziya!
Om jag kunde skulle jag ge företaget Ziya betyg 0. Deras leveranser och kommunikation är under all kritik. Det har gått tre veckor och jag har fortfarande inte fått mitt paket, trots att jag har mailat dem upprepade gånger om status. Köp inte här.
Beställde två produkter som jag fick…
Beställde två produkter som jag fick hem 2 veckor efter jag kontaktat kundservice flera ggr. Trevligt bemötande till slut fick jag varorna med.
Jag beställde en parfym
Jag beställde en parfym, jag blev uppringd av en trevlig kille som meddelade att det jag hade beställt inte fanns i lager & erbjöds en mindre förpackning för ett lägre pris.
Paketet kom inom kort, jag kontaktade företaget om återbetalningen, den kom direkt.
Det blev inte som jag hade tänkt men personalen var hjälpsamma & serviceinriktad.
Jag beställde i juli månad present till…
Jag beställde i juli månad present till min fru, först sa dom att det var försenat, efter många Mail från mig så blev det tyst därifrån, dum som jag var så Swishade jag hela summan vid beställning, så VARNING för detta bolag!
2024-08-22
The prices and range of perfumes and…
The prices and range of perfumes and colognes are amazing. The level of customer service is superior to any other company or online store I’ve seen. The patience and professionalism I’ve received was truly astounding. They went above and beyond to help me find my signature scent. I cannot recommend them enough. :)
Lite växtvärk kanske men kommer blomma snabbt.
Min beställning tog lite mer tid än jag förväntat pga leverans strul. Jag kontaktade Ziya's kundtjänst och fick svar väldigt snabbt. Deras kundtjänst är inte bara snabb utan också väldigt trevlig! Mina varor skickades så snart som det var fysiskt möjligt och jag är jättenöjd. Däremot finns rum för förbättring i lagersaldot på hemsidan för att slippa att folk blir upprörd vid längre leveranstider. Men det är något jag inte har någon tvekan om att teamet bakom Ziya kommer att fixa. Jag kommer fortsätta beställa och ser framemot att se ett så ungt företag växa.
Ni är grym! Kärlek till er.
Hjälpsamma och kunniga
Jag köper ofta produkter från denna butik, speciellt hårprodukter. Jag fick jätte bra hjälp i kundservice med att hitta en salva för min torra hud som funkar hur bra som helst! Köper den varje gång nu, Gahns hydrozon!
Alltid fått min leverans i tid, kunnig personal och väldigt bra kundbemötande.
Superbra och hands-on kundsupport
Superbra och hands-on kundsupport. Känn dig trygg.
Funkat över förväntan för oss å shoppa…
Funkat över förväntan för oss å shoppa hos dom.
Fått det vi beställt i tid utom en gång pga postnord.
Så vi kommer fortsätta vara kunder hos er.
Brett utbud till ett bra pris och…
brett utbud till ett bra pris och snabba leveranser.
Jag är nöjd
Jag är nöjd, bra kvalite, snabb leverans, riktigt fina priser och trevlig kundservice
Superbra!
Kontaktade företaget om att det var bråttom att få varorna då de behövdes till 19onde, fick svar att dom skulle packa & skicka så fort som möjligt. De tog kontakt med mig dagen efter för ena hårfärgen var slut, erbjöd en annan & kompensation, varorna kom efter 2 dagar. SUPERNÖJD med deras bemötande!! Toppen företag!
Aldrig mer!
Beställde en hårinpackning 30/7 och fick efter ett par dagar ett mail om att just denna inpackningen haft hög efterfrågan och därför var leveransen försenad, 13/8 mailade jag och frågade hur länge till det skulle dröja men har fortfarande inte fått svar. Första och sista gången jag handlade från detta blufföretag och jag misstänker starkt att jag inte kommer få varken ett svar eller det jag beställt.

Réponse de Ziya
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







