Anydaydirect Limited Avis 

333
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

The two packages arrived separately a day apart, strange, but that wasn’t really a problem. The dresser was self assembly, beautifully packaged, every piece individually wrapped and all parts in p... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Trouble free order! Great delivery service and easy instructions for assembly. Very well made, it's very solid and sturdy and extremely good quality wood used. Highly recommend.

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

The chairs are absolutely stunning and exactly like in the picture. They are very good quality and look more expensive. Only issue was, they were difficult to assemble as the holes needed to be a... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Anydaydirect Ltd were very helpful. The Shire summerhouse was cheaper through them than through other outlets. Delivery from Shire was when they said it would be. The Shire delivery man was very frie... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'ameublement et de décoration
  2. aussi dans
  3. Magasin d'ameublement d'extérieur
  4. Magasin de jouets
  5. Magasin de mobilier de jardin
  6. Magasin de produits capillaires

Écrit par l'entreprise

Welcome to Anydaydirect where we offer a wide range of home, outdoor and beauty products at affordable prices, with something for all the Family. At Anydaydirect, we pride ourselves on delivering top-notch service and quality products directly to your doorstep. As an online retailer, we specialise in a wide range of everyday essentials, from household goods to personal care items, all conveniently available at competitive prices. Our commitment to customer satisfaction is at the heart of everything we do. We strive to make your shopping experience seamless and enjoyable, offering a user-friendly website designed for easy navigation and secure transactions. Whether you're stocking up on haircare products, upgrading your home essentials, or treating yourself to a little luxury, Anydaydirect ensures that you find exactly what you need with just a few clicks. What sets us apart is our dedication to reliability and efficiency. We work tirelessly to ensure prompt delivery and dependable service, so you can shop with peace of mind knowing that your order will arrive on time and in pristine condition. Our friendly customer support team is always on hand to assist you with any queries or concerns, ensuring that every interaction with Anydaydirect is nothing short of excellent. Join thousands of satisfied customers who rely on Anydaydirect for their everyday needs. Experience convenience, quality, and outstanding service with every purchase. Shop smart, shop Anydaydirect.


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

333 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(333)

87 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give -10

If I could give -10, I would do that in a heartbeat.
They've sent a bend all over metal shed.
I ve told them, they did not want it back.
I asked for a refund . They said they will do it.
Here I am a month later, still waiting for my over 200 pounds refund, and they keep on saying they've sent it but my bank refuses to put it in my account????:)))))))) pathetic. Now their last answer is :wait MORE like 10 WORKING DAYS!!!!!
We both know they will never ever refund anything!!! Ashame I can not post pictures of the state of the product they've sent. NEVER, I beg you save your hard worked money, NEVER BUY ANYTHING FROM THEM!!!

3 juillet 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

We're sorry to hear you're disappointed.

To clarify: your refund was processed from our side within the promised timeframe. Once we issue a refund, the time it takes for the funds to reach your account is determined by your payment provider or bank — we have no control over that part of the process. We recommend following up directly with them, as they may be able to assist further.

As for the shed, we offered disposal as a practical option — which is standard practice across many retailers for large or damaged goods — but also gave the option for collection if you preferred. We're sorry if that wasn’t clear or if it added to your frustration.

While we're human and not perfect, we genuinely do not send out damaged products intentionally. Most items are sealed directly by the manufacturer, and we work closely with suppliers to improve packaging and reduce issues like this.

We understand that you're upset, but we ask that reviews reflect the full picture — especially when the situation involves factors outside of our control. We're always here to help within what is possible on our side.

Noté 5 sur 5 étoiles

"The website was very easy to use



"The website was very easy to use, and my delivery arrived a day earlier than expected.

11 juillet 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review which is greatly appreciated. 👍💕

Noté 1 sur 5 étoiles

3-5 days delivery!!! In your dreams

When you buy from a retailer such as anyday direct you know they are merely a middle man. So the only differences between them and countless others are:
Price, delivery and communication.
I ordered an awning on 21st July with a delivery time of 3-5 days. They price was very good! I was expected to download a 3rd party app that wanted access to my Outlook ( not just my email) to gain tracking- no thanks!
After 4 days and no contact I emailed them to see if their was an update.
I received no reply.
On Monday (7 days after order) I emailed yet again.
I had a reply that said it was being sent out to the courier that day (funny,that!) and that they would send me tracking details and I should expect it Wednesday.
Today is Wednesday and the tracking from the courier shows it as "being prepared for delivery" So it wont be today.
So 3-5 days!!! Mmm Try doubling that!
Still wating for the courier to get back to be after they twice closed their chat due to inactivity. By that they mean me waiting for them to respond!

30 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review, we understand your frustration when delivery times may exceed the estimate provided with the order and do apologise for any inconvenience, but generally there is a reason and if we are provided with that reason, we do immediately advise our customers. In your case the estimated delivery was 3-5 working days and yes we are 2 days late. Your order was collected on working day 5 or 28th July and delivered on working day 7 or 30th July. This was due to backlog in the warehosue for 2 man delivery orders and a misunderstanding by the person dealing with this. Mistakes do happen, but we are glad to see your order is delivered.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible experience. Buyers beware

Terrible experience. No communication followed after I ordered a 3-5 working day delivery item on a Sunday in readiness to expect it at the latest on the following Friday.
Just an email acknowledgement on order/payment.
I called them on the Wednesday and it still sat in the warehouse. In short was given lots of excuses and nonsense about preparation time and delivery company overload. I think a case of trying to insult my intelligence. I ordered a generic item already in a box probably from china and ready to be shipped. No prep needed. Compromised why we purchased it and intended use.
Still hasn’t received it 7 days after order. Would never use them again. Probably the worse online ordering experience ever. Buyers beware

20 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your feedback.

We’re sorry to hear you were disappointed, but we would like to clarify a key point: our stated delivery timeframe is an estimated 3 to 5 working days, not a guaranteed date. Your order was dispatched on the 4th working day, which is within the timeframe we provided at checkout.

We understand that you may have had specific timing requirements for this item. However, if delivery by a certain date was essential, we would always recommend contacting us before placing the order to confirm availability and explore express options. We cannot be held responsible for assumptions made beyond the stated delivery estimate.

While we do everything we can to dispatch promptly, occasional courier delays — particularly during busy periods — are unfortunately outside our control. We do appreciate the frustration that can cause and regret any inconvenience caused in this case.

If your order has still not arrived, please contact us at customerservices@anydaydirect.com so we can investigate further.

Noté 5 sur 5 étoiles

Bouncy castle

After one order being cancelled, because of no stock ,I re-ordered and received my order with in 5 days excellent service

16 juillet 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review which is greatly appreciated. 👍💕

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery

14 juillet 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review which is greatly appreciated. 👍💕

Noté 3 sur 5 étoiles

Try them, I would again but check your product

I gave only 3 stars because the product that arrived was damaged on every piece and the box absolutely stank of aftershave.
However, their customer service was brilliant, fast and fair.
I would recommend trying them and I would again but in all fairness I would really advise that you unpack and check all the product as soon as it arrives. If there is a problem, they do act fast and were fair on this occasion.

11 juillet 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review. Any order from any company should always be checked, mistakes do happen and we are glad to see that you were happy with the way this order's issue was handled.

Noté 5 sur 5 étoiles

Couldn't have been better!

The price was as good as I could find. I emailed to ask about delivery and they responded within 10 minutes! Tracking was supplied and the driver rang half an hour before delivery. Couldn't have been any better. Will certainly use again.

9 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review which is greatly appreciated. 👍💕

Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience with my delivery,

Great experience with my delivery,
Arrived on time.
The shed had easy enough instructions for me to put it together on my own. A little flimsy but greatly packaged on arrival.

8 juillet 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review which is greatly appreciated. 👍💕

Noté 4 sur 5 étoiles

Good quality product.

Delivery was late as delivered in 2 parts on different days. Inconvenient and annoying as my handyman came to put together as I hadn’t realised it was an incomplete order. Had to pay him anyway. Steven was helpful in tracking down missing package and it arrived as promised later in the week. Pleased with product. Good quality and looks lovely. It took two adult men all day to put together though. But worth it. Delivery company ‘0’ stars.

12 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review which is greatly appreciated. Whilst much due dilligence is done to select our couriers partners, once an order is collected by the couriers, we are in their hands... 👍💕

Noté 5 sur 5 étoiles

Bang on time

Bang on time, met my deadline perfectly!

4 juillet 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review which is greatly appreciated. 👍💕

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered a pergola

Ordered a pergola. The courier was less than helpful and seemed to be having communication problems and I reached out to the team at anyday direct. They took full ownership of my problem, responded within minutes, loaded with the courier and resolved the problems. Good customer service matters the most to me and Anyday Direct knocked it out the park. The pergola is up now ( ha- that was fun, said no one ever) and it looks amazing. I’m delighted.

27 juin 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review which is greatly appreciated. 👍💕

Noté 1 sur 5 étoiles

It doesn’t fit together

It doesn’t fit together. We got as far as about to put stabilising bars on and the screw hole was about 10mm off so I want to send it back but having trouble to do this

27 juin 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

All we ask is proof of damage or faulty, which is not unreasonable and in line with our returns policy which clearly states....We have no issue with returns. If a faulty or damaged item is delivered, or you receive an incorrect item, you will be offered a replacement. If this is not satisfactory, a full refund will be offered and you will be required to contact us to return the item. Faulty items must be returned within 30 days if a refund is to be issued. This does not affect your statutory rights as a consumer. Unfortunately, if you arrange to return an item yourself, you will not be able to claim a refund for the cost of shipping. For damaged products, please send us a video and pictures as this helps us resolve the issue quickly and asses who is responsible for the return costs. Sad that we are made out to be holding this return up from being resolved. Please send the pictures as requested to our customer services team.

Noté 4 sur 5 étoiles

Some of the panels was damaged and bent…

Some of the panels was damaged and bent when it was delivered home but.took that long to out up i couldn't take it back down. The gloves are rubbish the metal panels ripped them and I even cut my hands even with the gloves

26 juin 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review which is noted and will be fed back to the team. Mucha appreciated. 👍💕

Noté 5 sur 5 étoiles

Good communication

Good communication, quick and efficient delivery and great price, would use again many thanks.

26 juin 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review which is greatly appreciated. 👍💕

Noté 5 sur 5 étoiles

Listing was great

Listing was great. Full description & measurements.
Easy paying options, swift to post. Could have been kept upto date more with delivery but still very good.
This is the 2nd chair I've purchased. Excellent quality & value

26 juin 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review which is greatly appreciated. 👍💕 Please check spam or junk folder in case emails get inadvertently put in these folders

Noté 4 sur 5 étoiles

Delivery was set up to leave parcel on…

Delivery was set up to leave parcel on porch, but it wasn't left. Was rescheduled for next day which made day plan's to cancel to receive it. However driver very polite and it pays back

25 juin 2025
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you for your review which is greatly appreciated. 👍💕

Noté 3 sur 5 étoiles
Logo de Anydaydirect Limited

Réponse de Anydaydirect Limited

Thank you Shirley. There have been some issues with the key courier we use and not the service we expect or pay for from these selected partners. This has been escalated to try and make them aware of the effect their service failure has on our reputation. This is not something we take lightly. 👍💕

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus