Leadsgorilla App Avis 

193
•
TrustScore 3 sur 5

3,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam. I requested a refund before the 30 days. Leads Gorilla never responded. Paddle, the company that facilitates the sale never responded. They stole my money. Paypal denied by request for... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Unfortunately this does not work. There is something really wrong with setting up Google API keys that should interact with this app. I tried many times, nothing changed. Contacted cust... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

This app is not perfect, that said if you want to personnally look for businesses around you, it'll definitely come at both a financial and time cost that could delay your starting point for a bit. Th... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Attempted to set up SMTP & I couldn’t locate information LeadsGorilla was asking for. In the first email, the instructed me to contact MailGun Support. MailGun was no help as it isn't their se... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Entreprise de logiciels

Écrit par l'entreprise

LeadsGorilla is the world’s leading local client finding & closing platform used by more than 21.000+ agencies, consultants, small businesses & entrepreneurs worldwide.


Coordonnées de contact

3,0

Moyen

TrustScore 3 sur 5

193 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,0

Tous les avis

(193)

10 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I'm extremely satisfied with the…

I'm extremely satisfied with the Gorilla software – it functions seamlessly, offers comprehensive features, and delivers indispensable tools for digital prospecting. I want to give a special shout-out to the support team, spatially to Jeremiah, for his exceptional assistance whenever I encounter any issues. My heartfelt thanks to the entire team!

25 octobre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Your lead gorilla doesnt come out…

Your lead gorilla doesnt come out clear.tutorials jems along the way. Writing on rutorial not that clear and visible. Difficult to set api key. Please I know you capable to correct.

16 septembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Product barely worked then I contact…

Product barely worked then I contact them to delete subscription and ask for my money back guranteee however they still charged me for the following month plus I didn’t get my money back

3 septembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

When a company prentends to sell at a…

When a company pretends to sell at a discount, access to data that will make a difference with AI and at such a cheap initial price. RED FLAG. Before I bought anything, I tried to ask a few questions to their support service: NO REPLY, Poor customer care service . No communication a total deception. Glad I didn't go ahead. Do not part with your money. When I read the other comments who receive emails for upsells it is obvious that this fraud is using automated AI to push for sells and no humans customer care to at least reply, answer questions or solve issues.

7 août 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

STAY AWAY! Product worked less than half of the times

Product worked less than half of the time. Sluggish as hell when it did! A lot back and forth with the support didnt solve any of the problems. Received a lot of hype with features that didnt work, also they pushed daily 2 emails for new features and pushed you to give more money for something. STAY AWAY!!! There are better lead gen products out there! the last straw for me was when they charged me without sending me an upcoming invoice.

8 août 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Never received the login details

I buy yesterday them, after Watching multiple ads on social media, they claim 23000 members are never wrong, I never get my login details, write emails to support no response, write message on facebook but understand no response. I think I have lost the money under the biggest scam

9 juillet 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Leads Gorilla is Frustrating. Took my, Money No Service

It has been a nightmare dealing with these guys. I paid for my subscription and did not get my login details. I have projects that are waiting to launch and it is costing me thousands a day that my campaigns are not active. Their customer care is non existent.
They have a great selling funnel to get you to buy into the system but terrible customer care. I have yet to access my profile and use the product I paid for.

3 juillet 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointed and frustrated!

Very disappointed and frustrated so far! I paid for the pro version and even bought the extra bonuses. I followed the API key video, and it's not working. I reviewed the PDF and noticed it had more APIs to add than what they walked through in the video. I added the additional API and created a new API key, and still nothing! I've emailed. I've sent feedback on the website, including a video, but nothing. The disrespectful part is that while no one has responded to my email, they keep sending me email marketing trying to upsell and get me to purchase more products from them. Why would I buy more when my initial product isn't working?! I even got an email today asking how the service is going so far and if I have any complaints! Infuriating, to say the least!

20 juin 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I'm delighted with the Gorilla…

I'm delighted with the Gorilla software, which works very well, is very complete and provides invaluable services in terms of digital prospecting. A special tip of the hat to the support team, who are very helpful when I run into difficulties. Many thanks to you all

14 juin 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I love Leadsgorilla App

I love Leadsgorilla App, easy to use, tons of leads, free prospect reports, DFY mails and keep counting… If you are on the fence to get it… Just do it!

15 juin 2023
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Ignore the negative reviews.

I nearly didn't buy this software due to the negative reviews / claims it was a scam. But after watching multiple youtube videos and a lot of pondering, I eventually added my paypal details and signed up. (Thought being that I could always claim the money back from Paypal if it was a scam).

It turns out it wasn't a scam and it does do what the website says it does. I've only just started using it, but it does seem to be a very useful tool if you offer a service that at all targets small / local businesses.

Update 1: There are some small bugs, but for the price of the software that is to be expected.

(I will be the first to come back and update if my experiences change... but so far so good :)

11 juin 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Cheated by them

Cheated by them
I have enough proof anyone wants to buy before that please contact me i will share proofs

8 juin 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Scam software

They have extremely poor customer care service . No communication and total deception.Email setting is not possible with private business email and on top of it I have been billed twice on something they said it's one time payment ,sadly they're not responding to my complains .

18 mai 2023
Avis spontané
Logo de Leadsgorilla App

Réponse de Leadsgorilla App

We apologize for the negative experience you've had with our software and customer care service. We understand your frustration with the lack of communication and the difficulties you've encountered with email settings.

Regarding the issue of not being able to set up email with a private business email, we apologize for any inconvenience caused. We strive to provide compatibility with various email providers, and we apologize if there were limitations in that regard. We appreciate your feedback, and we will look into improving our email setup process to address this concern.

Furthermore, we understand your disappointment with being billed twice despite being informed it was a one-time payment. This is not the experience we want for our customers, and we apologize for the confusion and inconvenience caused. Our customer support team is here to assist you, and we apologize if they haven't responded to your complaints promptly. We will investigate this matter to ensure that your concerns are addressed and resolved in a timely manner.

We genuinely appreciate your feedback and want to resolve these issues for you. Please provide us with your details and any relevant information through a direct message, and we will prioritize your case to ensure a swift resolution. We value your satisfaction as a customer, and we want to make things right.

Once again, we apologize for the inconvenience caused, and we appreciate your patience. We are committed to improving our software, customer care service, and communication based on your feedback. Thank you for bringing these concerns to our attention, and we will do our best to resolve them to your satisfaction.

Noté 1 sur 5 étoiles

Zero support, no communication, private Facebook group a joke

After purchasing LG that was the last I'd hear from them. Zero support. The private FB group is not moderated & you can't get answers from them there. The program has glitches which are not addressed. They do paid FB & Google ads to get more signups but they don't care about their customers. It's a money grab! Do not buy this program!

9 mai 2023
Avis spontané
Logo de Leadsgorilla App

Réponse de Leadsgorilla App


We're truly sorry to hear about your negative experience with our support, communication, and the private Facebook group. We apologize for the lack of assistance you received and the unaddressed glitches in our program. Providing excellent support and maintaining open channels of communication are priorities for us, and we apologize for falling short in these areas.

Regarding the private Facebook group, we apologize if you found it to be unhelpful and lacking moderation. We understand the importance of a supportive community and reliable sources of information. We will review the group's moderation and take steps to ensure that it becomes a valuable resource for our users.

We apologize for any inconveniences caused by glitches in our program. We continuously work on improving our software and addressing any issues that may arise. Your feedback helps us identify areas for improvement, and we appreciate you bringing these concerns to our attention.

We assure you that our intention is not to disregard our customers. We value each and every customer and strive to provide the best experience possible. We apologize if our recent advertising efforts have given a different impression. Our aim is to grow our user base while ensuring that our existing customers receive the support and attention they deserve.

We genuinely appreciate your feedback, and we will use it to enhance our support, communication, and overall user experience. If there's anything specific you would like us to address or if you have any further questions, please reach out to our customer support team directly. We apologize for any inconvenience caused and hope to have the opportunity to rectify this situation and regain your trust in our program.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus