Audi - Aarhus Avis 718

TrustScore 4.5 sur 5

4,6

Grenåvej 347, 8240 Risskov, DK


Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Første gang jeg var på værkstedet , gik det lidt galt med hensyn til færdiggørelse af bilen, kørte et par gange forgæves da bilen ikke var færdig, havde godt nok en lånebil , men manglede lige en sms... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

⭐⭐⭐⭐⭐ Jeg har købt en Audi gennem salgsrådgiver Johannes Blumensaat, og jeg har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut. Johannes var meget professionel, imødekommende og tog sig tid til a... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Min Audi var til service ved Audi Aarhus i januar måned. Dette var en dårlig oplevelse, som der også kom en anmelde af og kontakt til Audi Danmark. Til servicet blev der også lavet bremseserv... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Imødekommende personale der hurtigt hjælper. Har dog oplevet bilen ikke var klar til aftalt tid, men de tog hurtigt action, og det blev løst

L'entreprise a répondu


À propos de l'entreprise

  1. Atelier de réparation automobile
  2. Magasin de pièces détachées automobiles
  3. Magasin d'accessoires automobiles
  4. Concessionnaire automobile
  5. Service de leasing automobile

Écrit par l'entreprise

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


Coordonnées de contact

  • Grenåvej 347, 8240, Risskov, Danemark

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4,6

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

718 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Chez Trustpilot, nous privilégions le contenu écrit par des personnes réelles. Cependant, cette entreprise a accès notre outil de réponse assisté par l'IA pour l'aider à rédiger ses réponses.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk oplevelse fra start til slut…

Fantastisk oplevelse fra start til slut og har fået den fedeste el-bil jeg kunne ønske mig.

22 juin 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du har haft en fantastisk oplevelse fra start til slut – og at du har fået den fedeste el-bil, du kunne ønske dig.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Første gang jeg var på værkstedet

Første gang jeg var på værkstedet , gik det lidt galt med hensyn til færdiggørelse af bilen, kørte et par gange forgæves da bilen ikke var færdig, havde godt nok en lånebil , men manglede lige en sms eller opringning om at bilen ikke var klar til aftalte tid, men har nu været til service med opdateringer og rep. af adaptive systemer og har fået en fremragende behandling og kompensation, uden at brokke mig, så tak audi. bilen kører fremragende.

16 juin 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Ivan,

Mange tak for din anmeldelse.

Vi beklager, at det første forløb ikke gik som det skulle, og at du måtte køre forgæves uden at få en SMS eller et opkald om, at bilen ikke var klar. Det tager vi til os.

Det glæder os rigtig meget at høre, at dit seneste besøg med service, opdateringer og reparation af de adaptive systemer gav dig en fremragende behandling og en god løsning – og at bilen nu kører fremragende

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

God service og altid hjælpsom personale

Imødekommende personale der hurtigt hjælper.
Har dog oplevet bilen ikke var klar til aftalt tid, men de tog hurtigt action, og det blev løst

2 juin 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Olsen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplever god service og hjælpsomt, imødekommende personale, som hurtigt tager fat. Vi beklager, at bilen ikke var klar til den aftalte tid, men det er godt at høre, at der blev handlet hurtigt, og at det blev løst.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Utrætteligt personale

På trods af en del SW problemer med Audi A6 e-tron som ikke umiddelbart lader sig løse uden “back-Office” involvering forsøger personalet virkeligt at løse udfordringerne og giver ikke op på trods af at det er møg-svært at løse SW problemer på tværs af flere platforme (app, bil osv)

2 juin 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplever personalet som utrætteligt og vedholdende i arbejdet med at få løst softwareudfordringerne på din Audi A6 e-tron.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Reklamation over påsatte Falken…

Reklamation over påsatte Falken sommerdæk, som støjede ved motorvejskørsel. Fik i stedet Michelindæk, som er bedre. Fin fin service.

9 juin 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at reklamationen blev håndteret, og at du nu har fået Michelin-dæk, som fungerer bedre og støjer mindre ved motorvejskørsel.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Så god en behandling skal man lede…

Så god en behandling skal man lede længe efter. Er så tilfreds med Audi Aarhus og deres smitsomme optimisme at jeg helt sikkert venter tilbage!.

11 juin 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Simonsen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du er så tilfreds, og at du har oplevet en behandling, der er svær at finde andre steder. Tak også for de pæne ord om den smittende optimisme.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Johannes Blumensaat,

⭐⭐⭐⭐⭐
Jeg har købt en Audi gennem salgsrådgiver Johannes Blumensaat, og jeg har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut.
Johannes var meget professionel, imødekommende og tog sig tid til at besvare alle mine spørgsmål. Hele købsprocessen forløb trygt, ærligt og uden problemer. Han var god til at forklare detaljerne omkring bilen og sørgede for, at jeg følte mig godt informeret, inden jeg traf min beslutning.
Jeg kan varmt anbefale Johannes Blumensaat til andre, der overvejer at købe bil. Det er tydeligt, at han sætter kundeservice og kundetilfredshed højt.
Tak for en god handel og en rigtig god oplevelse med købet af min Audi. Vh Huda

12 juin 2026
Avis spontané
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Huda,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os rigtig meget at høre, at du har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut, og at Johannes har været professionel, imødekommende og taget sig tid til at besvare alle dine spørgsmål.

Skønt at forløbet har været trygt, ærligt og uden problemer, og at du følte dig godt informeret undervejs.

Tak for din anbefaling – og rigtig god fornøjelse med din Audi.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Håndtering som aftalt

Håndtering som aftalt

8 juin 2026
Avis spontané
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Gert,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at håndteringen var som aftalt.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Hansen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik god hjælp med udskiftning af dæk.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Har lige modtaget min nye Audi Q6 fra…

Har lige modtaget min nye Audi Q6 fra Audi i Århus, det har været en fornøjelse at handle med Søren Hauge og Ali på værkstedet kan kun anbefale den herfra.
Vh Jeffs køreskole

4 juin 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Jeff,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det har været en fornøjelse at handle hos os, og at både Søren og Ali på værkstedet har givet dig en god oplevelse.

Rigtig god fornøjelse med din nye Audi Q6

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Venlig betjening og meget engageret…

Venlig betjening og meget engageret medarbejder. Fik en grundig gennemgang ved udlevering.

27 mai 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Allan,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik venlig betjening og mødte en meget engageret medarbejder – og at du fik en grundig gennemgang ved udlevering.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 4 sur 5 étoiles

Salgsoplevelsen

>Prof salgsoplevelse og fin afleveringssession

14 mai 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Keld,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en professionel salgsoplevelse og en fin afleveringssession.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Altid en fornøjelse!

Altid en fornøjelse at handle med Audi´s salgsteam og rådgivere.

4 juin 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det altid er en fornøjelse at handle med Audi’s salgsteam og rådgivere.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 3 sur 5 étoiles

Rimelig service men høje priser

Rimelig service men høje priser

5 juin 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Erik,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at servicen var Rimelig , og vi noterer samtidig din kommentar om, at prisniveauet opleves højt.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Rigtig flinke og gode ved kunderne

Imøde kommende god til at forklare hvordan det hele virkede

4 juin 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Lars,

Vi sætter stor pris på din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god oplevelse hos os, hvor du blev mødt af imødekommende og service-minded personale.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Medarbejderne hos AUDI Aarhus er meget…

Medarbejderne hos AUDI Aarhus er meget hjælpsomme og imødekommende.

5 juin 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Tobias,

Vi sætter stor pris på din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god oplevelse hos os, hvor du blev mødt af imødekommende og service-minded personale.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Karsten,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Ali er super go til at få løst opgaven

Ali er super go til at få løst opgaven

30 mai 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Nikolaj,

Tak for den flotte anmeldelse – det
sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Alt klappede.Og Audi sørgede for salg…

Alt klappede.Og Audi sørgede for salg af min gamle bil.Fair pris..
God instruktion ved overdragelse af den nye bil.

27 mai 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at alt klappede, at du fik en fair pris på din gamle bil, og at du fik en god instruktion ved overdragelsen af den nye bil.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Rigtig god oplevelse

Rigtig god oplevelse, fra vi kontaktede Århus til vi hentede bilen derude.👍

27 mai 2026
Logo de Audi - Aarhus

Réponse de Audi - Aarhus

Hej Michael,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en rigtig god oplevelse hele vejen – fra første kontakt til afhentning af bilen

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus