Audi - Amager Avis 661

TrustScore 4 sur 5

4,2

Englandsvej 437, 2770 Kastrup, DK


Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Skulle have bilens software opdateret og da vi samtidig skulle rejse på ferie fra Kadtrup slog vi to fluer med et smæk. Vores flyver blev forsinket, og vi ankom derfor uden for åbningstiden. Vi kunne... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Super dejlig oplevelse af købet af min nye Audi Q6, meget venligt personale hele vejen igennem lige fra selv købet hos Thomas til jeg overtog bilen, da følte jeg mig klædt godt på da jeg kørte afste... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Vi havde en rigtig god oplevelse da vi købte vores Audi. Sælgeren Alexander var rigtig god til og besvare alle vores spørgsmål og henvendelser. Vendte altid tilbage når man havde ringet til ham. 😊 M... Voir plus

L'entreprise a répondu


À propos de l'entreprise

  1. Atelier de réparation automobile
  2. Magasin de pièces détachées automobiles
  3. Magasin d'accessoires automobiles
  4. Concessionnaire automobile
  5. Service de leasing automobile

Écrit par l'entreprise

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


Coordonnées de contact

  • Englandsvej 437, 2770, Kastrup, Danemark

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

661 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Chez Trustpilot, nous privilégions le contenu écrit par des personnes réelles. Cependant, cette entreprise a accès notre outil de réponse assisté par l'IA pour l'aider à rédiger ses réponses.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk bilkøb

Fantastisk bilkøb

19 juin 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Helle,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft et fantastisk bilkøb.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

God service alle aftaler overholdt ikke…

God service alle aftaler overholdt ikke mindst ved levering og afhentning af bilen

17 juin 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Carl,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet god service, og at alle aftaler blev overholdt – især i forbindelse med levering og afhentning af bilen.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Noté 4 sur 5 étoiles

God modtagelse

God modtagelse, tilbud om video gemmengang af nøglepunkter under eftersynet og gemmengang af service eftersynet ved afhentning, alt i alt en god oplevelse

16 juin 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Per,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik en god modtagelse, tilbud om videogennemgang af nøglepunkter under eftersynet og en god gennemgang ved afhentning. Skønt at det samlet set var en god oplevelse.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Fortræffelig oplevelse fra start (over-…

Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' .
Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos Audi Amager - kaffe er også fin🤩
vh Mikael

27 mai 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Mikael,

Tusind tak for den flotte anmeldelse.

Det glæder os meget at høre, at du har haft en god oplevelse hele vejen!

Hvor er det dejligt at høre, at du er glad for din Audi Q6 og for dit leasingvalg hos os. Og vi er selvfølgelig også glade for, at kaffen faldt i god smag!

Vi ønsker dig rigtig mange gode kilometer i din nye Audi og glæder os til at byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Amager - en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Perfekt oplevelse

Perfekt oplevelse.
Kæmpe tak for fantastisk behandling af Jannik, Jerry og Alexander. 5 stjerner deres vej.

21 mai 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Uldam,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du har haft en perfekt oplevelse. Tak også for de pæne ord om Jannik, Jerry og Alexander – det sætter vi stor pris på

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Noté 1 sur 5 étoiles

Medarbejderen var flabet og nedladende…

Medarbejderen var flabet og nedladende overfor mig. Derefter skrev jeg en klage til Audi Amager og Audi Danmark - det var dumt nok ham der svarede.

Jeg tog ham i direkte at lyve over for mig på skrift og være overraskende flabet fortsat på mail.

Sikke dog mangel på “luksus” fra et mærke som audi- langt fra hvad man ville forvente

20 mai 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej

Vi beklager dybt den oplevelse, du har haft. Vi tager din feedback meget alvorligt og vil undersøge sagen grundigt for at forbedre vores service.

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: kontooprettelser@semler.dk og indlede en dialog med os.

Med venlig hilsen
Simon,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Super flot showroom hos Audi Amager

Super flot showroom hos Audi Amager, perfekt service og sælgerene har styr på alt. Bilen blev leveret som aftalt til tiden.
Kan klart anbefales 👍😊

20 mai 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Flemming,

Mange tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på den.

Det glæder os meget, at du havde en god oplevelse med perfekt service og levering til tiden.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Noté 4 sur 5 étoiles

God bil

God bil. Kører super

22 mai 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Frits,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med bilen.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Noté 1 sur 5 étoiles

Aldrig mere Audi

Aldrig mere Audi. Jeg har for 5 måneder siden købt en ny Audi A6 e-tron. Der har siden levering været MANGE software fejl. Bl.a. at bilen periodisk ikke kan låses op. Jeg har derfor nu i 5 måneder ikke kunne anvende min bil. Audi er FULDSTÆNDIG lige glade, deres svar er, at jeg blot skal vente på en software opdatering, som de ikke kan garantere løser problemerne, og den vil komme løbende fra uge 26. Så nu bliver det +6 måneder hvor jeg ikke har kunnet anvende min bil. Audi er FULDSTÆNDIG lige glad, det er bare dårligt kundeservice og helt uacceptabelt. Køb ALDRIG Audi.

AUDI svar 27. maj: Tak Audi for at I forstår min frustration, det hjælper dog ikke på, at jeg har købt en meget dyr bil, som står i indkørslen uden at jeg kan bruge den pga software fejl. Det har nu stået på i 5 måneder. Selv om der ligger en sag hos jer, så hjælper det ikke på, at jeg ikke har en bil jeg kan bruge. Det er simpelthen ikke rimeligt, jeg havde jo købt en bil for at have noget at køre i.

23 mai 2026
Avis spontané
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Michael,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi rigtig kede af at høre, og vi forstår godt din frustration

Vi beklager de udfordringer, du har oplevet med din bil, og vi har fuld forståelse for din utilfredshed. Vi er bekendt med, at der er en sag i gang, og vi håber, at den bliver løst på bedst mulig vis.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Noté 1 sur 5 étoiles

Nu må det her stoppe

Nu må det her stoppe. Jeg mener helt ærligt, at sagen har nået et niveau, hvor der bør ses mere juridisk på forløbet, og hvor det burde være relevant at involvere relevante myndigheder i den måde, sagen bliver håndteret på.

Jeg har nu haft min bil på værksted hos Audi Amager, hvor der samtidig er blevet påført skade på min lygte, som jeg også tidligere har gjort opmærksom på. Siden da har jeg forsøgt at komme i kontakt med en ansvarlig person hos Audi Amager seks gange uden held. Det er ganske enkelt uacceptabelt, at man som kunde ikke kan få dialog eller svar i en sag af denne karakter.

Samtidig kan jeg nu se, at en tid i dag, som aldrig har været aftalt med mig, pludselig er registreret som slettet. Derudover modtager jeg en faktura på 3.850 kr. for leje af bil i perioden 23/04–29/04, selvom dette på ingen måde stemmer overens med min oplevelse eller de aftaler, der har været.

Jeg har ærligt talt aldrig oplevet et så uprofessionelt og uacceptabelt forløb fra et autoriseret Audi-værksted. Det næste naturlige skridt må være, at den fremsendte faktura på lejebil bliver krediteret, og at der samtidig findes en løsning på den skade, der er blevet påført min bil under værkstedsopholdet.

Hvis jeg var Audi, ville jeg seriøst overveje samarbejdet med Semler, da denne form for kundehåndtering og drift på ingen måde lever op til det niveau, man bør kunne forvente af et premium-brand.

22 mai 2026
Avis spontané
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej John,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du har haft en utilfredsstillende oplevelse. Det er vigtigt for os at få undersøgt sagen nærmere, så vi kan forstå forløbet og følge op korrekt.

Du er meget velkommen til at kontakte os på kontooprettelser@semler.dk med dine kontaktoplysninger samt bilens registreringsnummer, så vi kan dykke ned i sagen og vende tilbage til dig.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Noté 1 sur 5 étoiles

3 måneders ventetid for at undersøge hvorfor kamera ikke virker

Service????
Vores Audi Q4 er leaset via Audi i september 2025. Altså det er jeres egen bil.
For et par måneder siden forsøgte jeg at bestille tid til at få skiftet til sommerdæk. Der var 3 måneders ventetid. I dag har jeg kontaktet jer, da et at kameraerne ikke virker. Jeg kan få en tid til August! Øhhhh, jeg betaler en leasingafgift. Hvordan forholder jeg mig til, at jeg betaler for et produkt der ikke virker som det skal?!
Kundeservice undersøgte om tider på jeres værksteder i hele Storkøbenhavn (en cirkel fra Køge over Amager til Hillerød).

21 mai 2026
Avis spontané
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Kristina,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi rigtig kede af at høre, og vi forstår godt din frustration.

Tider til hjulskifte og fejlsøgning bliver ofte booket i rigtig god tid, især i sæsonperioder, og derfor kan der desværre opstå længere ventetid, når efterspørgslen er høj. Det ændrer dog ikke ved, at vi beklager den situation og den følelse, du sidder tilbage med. Vi arbejder løbende på at reducere ventetiderne.

Vores kunder betyder meget for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager - en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Asbjørn,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet fagligt og empatisk personale.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Professionel håndtering af alle faser i…

Professionel håndtering af alle faser i hele forløb fra aftalestart til afhentning og videre opfølgning og service telefonisk

13 mai 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet professionel håndtering i alle faser – fra aftalestart til afhentning samt den efterfølgende opfølgning og telefoniske service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Forhandleren er rigtig god og bilen er…

Forhandleren er rigtig god og bilen er fantastisk.

5 mai 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Ebrahim,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en rigtig god oplevelse med forhandleren, og at du synes bilen er fantastisk.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Venlige imødekommende og besvarede…

Venlige imødekommende og besvarede spørgsmål professionelt.

5 mai 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej John,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplevede os som venlige og imødekommende, og at dine spørgsmål blev besvaret professionelt.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Noté 3 sur 5 étoiles

Audi Amager gør et udmærket stykke…

Audi Amager gør et udmærket stykke arbejde, men den nye Audi A6 Etron jeg har købt, skuffer på software som ofte fejler.

5 mai 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Peter,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du generelt oplever et udmærket stykke arbejde hos os – og vi beklager, at din nye Audi A6 e-tron skuffer på softwaren og ofte fejler. Fabrikken arbejder løbende på at forbedre software via opdateringer.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Seriøs kompetent og professionel…

Seriøs kompetent og professionel salgsafdeling. Holder hvad de lover og levere som aftalt

5 mai 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Bjarne,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet en seriøs, kompetent og professionel salgsafdeling, og at vi har holdt, hvad vi lover og leveret som aftalt.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Særdeles god betjening i hele forløbet.

Særdeles god betjening i hele forløbet.

22 avril 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Brita,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet særdeles god betjening i hele forløbet.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

God service

God og saglig dialog.

14 avril 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en god og saglig dialog.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Audi Amager er en god køb oplevelse og…

Audi Amager er en god køb oplevelse og meget høj service man møde lige fra når man kommer ind i butikken

18 avril 2026
Logo de Audi - Amager

Réponse de Audi - Amager

Hej Peer,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en god købsoplevelse og oplevet meget høj service – helt fra du trådte ind i butikken.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus