Audi - Fredericia Avis 1 076

TrustScore 4.5 sur 5

4,7

Kongens Kvarter 32, 7000 Fredericia, DK


Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk service, der er altid kaffe og rundstykker og et kontor til min kone, så hun kan arbejde mens bilen bliver lavet. Prisen holder som aftalt hver eneste gang.

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Har været til første service eftersyn. Har fået en rigtig god behandling. De er imødekommende og hjælpsomme 🤩 Vores bil kører fantastisk.

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Bestilte vores Audi nr13 eller 14( kan ikke huske😆) Vi har været super tilfredse med Jeppe, & han har ydet en top service, da vi bestilte vores Q6’er Quattro. Altid god kommunikation, & besvar... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Holder ikke deres aftaler og har flere måneders ventetid på værksted og reservedele. Har aktuelt haft en helt ny bil holdene i 1,5 måned og man skal selv opsøge værkstedet for status. Og jeg ved godt... Voir plus

L'entreprise a répondu


À propos de l'entreprise

  1. Atelier de réparation automobile
  2. Magasin de pièces détachées automobiles
  3. Magasin d'accessoires automobiles
  4. Concessionnaire automobile
  5. Service de leasing automobile

Écrit par l'entreprise

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


Coordonnées de contact

  • Kongens Kvarter 32, 7000, Fredericia, Danemark

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4,7

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Chez Trustpilot, nous privilégions le contenu écrit par des personnes réelles. Cependant, cette entreprise a accès notre outil de réponse assisté par l'IA pour l'aider à rédiger ses réponses.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Proff behandling

Proff behandling

19 juin 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej John,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet en professionel behandling.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Emil,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du giver 5 stjerner.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Har været til første service eftersyn.

Har været til første service eftersyn.
Har fået en rigtig god behandling.
De er imødekommende og hjælpsomme 🤩
Vores bil kører fantastisk.

18 juin 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Bjarne,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået en rigtig god behandling ved første serviceeftersyn, og at du oplevede os som imødekommende og hjælpsomme. Skønt også at høre, at bilen kører fantastisk.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk service

Fantastisk service, der er altid kaffe og rundstykker og et kontor til min kone, så hun kan arbejde mens bilen bliver lavet.
Prisen holder som aftalt hver eneste gang.

19 juin 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Jimmy,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplever fantastisk service, og at rammerne gør det nemt for jer, mens bilen bliver lavet. Skønt også, at prisen holder som aftalt hver eneste gang.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

God service

God og hurtig service.
Bilen var færdig før den aftalte tid.

9 juin 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Christian,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået god og hurtig service – og at bilen var færdig før den aftalte tid.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Super oplevelse

Det hele var godt, lige fra bestilling af arbejde, modtagelse, information om arbejde inden reparation, arbejdet der blev udført, information om arbejdet efter reparation og faktura, gode faciliteter mens jeg ventede på bilen.

11 juin 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Jan,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du havde en super oplevelse hele vejen igennem – fra bestilling og modtagelse til information før og efter reparationen, fakturaen samt de gode faciliteter, mens du ventede.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 4 sur 5 étoiles

Audi Q4 service

Helt igennem en god oplevelse

3 juin 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Jesper,

Mange tak for din flotte anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du har haft en god oplevelse hos os, hvor alt forløb som det skulle.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang til en forhåbentlig 5-stjernet oplevelse.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 1 sur 5 étoiles

Vi leasede en spritny Audi Q4

Vi leasede en spritny Audi Q4, som vi fik d. 28/4. D. 7/5 måtte Audi vejhjælp hente bilen, da alt bimlede og bamlede i bilen.
De første 13 dage hørte vi ikke en disse fra Audi. Vi måtte selv forny kontrakten til lånebilen hver 4. dag, netop fordi vi slet ikke hørte noget fra Audi.
På 13. Dagen bliver min mand kontaktet af en Jan fra værkstedet, som var så flabet, da min mand sagde at det var utilfredsstillende med 13 dage uden en lyd fra dem, og sagde han ikke kunne forstå hvad problemet var, da vi jo havde en lånebil.
I tirsdags (19 dage efter vores bil kom på værksted), ringede Audi at de havde solgt den lånebil vi kørte i, så den ville de hente onsdag. Samtidig kunne værkstedet oplyse på mail (Audi ringer åbenbart ikke til deres kunder), at den reservedele vores bil manglede var udskudt på ubestemt tid. Audi afleverer så en gammel Q4 der har kørt 42000 km, slet ikke har det udstyr vores NYE bil har.
Vi står og skal køre på sommerferie om 4 uger, og jeg synes det er under al kritik, at de behandler os som ingenting - men pyt med deres kunder, når bare så får vores penge hver måned.

Jeg glæder mig til, at vi kan stoppe vores aftale om 10 måneder - 55000kr fattigere og med en bil der nok stadig står på værkstedet i Fredericia, og venter på den del de ikke er interesserede i at få fat på til os.

Ægte dårlig “service” og ægte dårlig stil! Skam jer!

7 mai 2026
Avis spontané
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Katrine,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du har haft en utilfredsstillende oplevelse. Det er vigtigt for os at få undersøgt sagen nærmere, så vi kan forstå forløbet og følge op korrekt.

Du er meget velkommen til at kontakte os på kontooprettelser@semler.dk med dine kontaktoplysninger samt bilens registreringsnummer, så vi kan dykke ned i sagen og vende tilbage til dig.

Med venlig hilsen

Christian,
Audi Fredericia- En del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Den var så god

Den var så god

30 mai 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Steen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det var så godt.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 4 sur 5 étoiles

Lidt dyrt men ok

Lidt dyrt men ok

29 mai 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Erik,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at det ellers var ok. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Super god service og meget engagerede…

Super god service og meget engagerede og dedikerede medarbejdere hele vejen igennem. Aftaler blev overholdt, der blev givet god information.

29 mai 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Jette,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet super god service og mødt engagerede og dedikerede medarbejdere hele vejen igennem. Skønt også, at aftaler blev overholdt, og at du fik god information.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Tommy,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet super god service.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Jeg følte mig med det samme velkommen…

Jeg følte mig med det samme velkommen hos Audi. Har kørt Audi i mange år (benzin og diesel), og der har aldrig været problemer med bilerne.
Kan kun anbefale AUDI som biler med høj kvalitet

27 mai 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Jens,

Mange tak for din anmeldelse

Det glæder os at høre, at du følte dig velkommen med det samme, og at du gennem mange år har haft gode erfaringer med Audi. Tak fordi du anbefaler Audi for den høje kvalitet.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 4 sur 5 étoiles
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Niel-Erik,

Mange tak for din flotte anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du har haft en god serviceoplevelse hos os, hvor alt forløb som det skulle.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang til en forhåbentlig 5-stjernet oplevelse.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Virkelig god service og effektiv…

Virkelig god service og effektiv afvikling af services, reparationer osv.. Et rart sted at besøge med venlige og servicemindede ansatte !

23 mai 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Søren,

Tusind tak for de flotte ord og for din anbefaling.

Det glæder os meget at høre, at du oplever både god service, effektiv håndtering og en rar stemning hos os. Vi sætter stor pris på rosen til vores medarbejdere – det betyder meget for hele teamet.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Fredericia - en del af Semler Mobility

Noté 1 sur 5 étoiles

Holder ikke deres aftaler og har flere…

Holder ikke deres aftaler og har flere måneders ventetid på værksted og reservedele. Har aktuelt haft en helt ny bil holdene i 1,5 måned og man skal selv opsøge værkstedet for status.
Og jeg ved godt de så svarer på den her vurdering, med en eller anden undskyldning, så de kommer til at fremstå bedre.

26 mai 2026
Avis spontané
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Harlev,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi kede af at høre, og vi forstår godt din frustration. Det er ikke den oplevelse, vi ønsker at give.

Vi vil gerne undersøge din sag. Hvis du ønsker det, må du gerne sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med bilens registreringsnummer og dit telefonnummer. Så sørger vi for, at den ansvarlige gennemgår sagen og kontakter dig med en status.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 1 sur 5 étoiles

Dårlig service hele vejen igennem

Har leaset helt ny bil. Bliver leveret med diverse tekniske fejl og ryger retur på værksted efter 9 dage. Bilen har nu holdt på værksted i 14 dage og der er ingen tidshorisont. Har fået en ældre bil (plastret til med Audi klistermærker) som lånebil og oplyst at der ingen mulighed er for kompensation. Derudover overførte de 5.000kr mindre end aftalt for køb af vores gamle bil og undskyldte med at dette var en forglemmelse, da de blev gjort opmærksomme på det.

Kan på ingen måde anbefale at man køber sin bil her.

21 mai 2026
Avis spontané
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Steen,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi rigtig kede af at høre, og vi beklager oprigtigt den oplevelse, du beskriver.

Hvis du ønsker en status på din bil, som står på værkstedet, er du velkommen til at sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med bilens registreringsnummer, dit telefonnummer og en kort beskrivelse af din oplevelse. Så sørger vi for, at den ansvarlige gennemgår din sag og kontakter dig med en status.

Vores kunder betyder meget for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia - en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Audi Fredericia har ganske simpelt den…

Audi Fredericia har ganske simpelt den bedste service i Danmark!

20 mai 2026
Avis spontané
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Niels-Erik,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du oplever servicen som den bedste i Danmark.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

God service

Positiv oplevelse
Alle aftaler blev afholdt

14 mai 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Klausen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en positiv oplevelse, fået god service, og at alle aftaler blev overholdt.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastisk værksted og super service

Fantastisk værksted og super service

6 mai 2026
Logo de Audi - Fredericia

Réponse de Audi - Fredericia

Hej Michael,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet et fantastisk værksted og super service.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus