Avis Nederland Avis 188

TrustScore 2 sur 5

1,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Hired a car and through the reservation confirmation email requested an upgrade of the insurance cover at additional cost of €18. The company then rebooked (double booked) and literally doubling hire... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

As a "preferred" member, I have had to deal with many mishaps from Avis. The latest being that I booked a car via the Netherlands in Norway, where either Avis the Netherlands or Avis Norway took €200... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Via reisorganisatie Style in Travel pakketreis in Portugal geboekt incl autohuur bij Avis. Via extra premie volledige dekking geboekt. Bij inleveren werd schade geconstateerd (bevestigingsclip zonne... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Waardeloos, Een week geleden een reservering geplaatst. Dit werd goedgekeurd en betaald. De dag voor de verhuurdag werd ik gebeld dat ze toch geen busje voor me hebben. Ze boden een kleinere bu... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,8

Bas

TrustScore 2 sur 5

188 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Lokkertjes op de site

Via Avis heb ik een goede aanbieding op Gerona Airport geboekt. De volgende dag krijg ik een mailtje dat de auto niet te leveren is. Gebeld. Ik zou via de franchisenemer op Gerona Airport kunnen boeken. Dat ook gedaan. Weer volgende dag een mailtje dat de auto niet aanwezig is, terwijl hij nog steeds op hun site staat.

3 mai 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Very bad experience with Avis Nederland

I want to share a very bad experience I had with Avis in Netherlands. I rented a car for 7 people but when I arrived in Netherlands, it was indeed for 7 people but no place for luggage, I complaint and all they said was this is what we have.
After I brought the car back after my vacation, everything was good but right after I am home, i get in total 6 charges that were supposed to be traffic fines and also that I returned the car damaged. I contacted the customer service and they corrected by saying that they were charges of 6 speeding tickets and no damage to the car.in January of this year, I received 2 letters from the dept of Justice of Netherlands that 2 fines are still open and I have been going back and forth with the customer service department and till todayI still have not been able to resolve the issue and I had 2 pay to tickets today again to the department of tickets that Avis already charged me on my Credit cards between August and September last year but only paid 3 of the 5 tickets. I always rented from Avis around the world that I visited but with this experience I will never rent again. I gave them enough time.to resolve this matter and they unforunately did not comply!

20 mars 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Helaas kan ik geen -10 sterren geven

Helaas kan ik geen -10 sterren geven. Wat een oplichters bedrijf.
Vorig jaar via TUI een auto gehuurd. IPV een automaat werd het een zeer beschadigde handgeschakelde auto.
Van alle beschadigingen direct bij afhalen, waar iemand van AVIS bij was, foto's gemaakt.
Bij het inleveren van de auto is iemand van AVIS op Mambo beach Curaçao in -en om de auto heen geweest. En alles werd goed bevonden.
De oplichters van AVIS hebben de borg ( 500 dollar) nooit terug betaald.

Meerdere mailtjes zijn er heen gegaan maar AVIS reageert nergens op.

22 février 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Levensgevaarlijke auto

Specifiek om een auto gevraagd met winterbanden omdat we van Barcelona naar het skigebied in Andorra zouden rijden. De auto bleek alles behalve fatsoenlijke banden eronder te hebben want bij de terugreis gleden we alle kanten op in de sneeuw. Ook de gevraagde sneeuwkettingen deden alles behalve wat ze moesten doen. 1 ketting bleek kapot. We waren blij dat we zonder kleerscheuren teruggekomen waren. Door deze omstandigheden veel tijd verloren en uiteindelijk op het nippertje het vliegtuig kunnen halen. Vandaag de klantenservice gebeld: ik krijg een slecht Nederlands sprekende medewerker aan de lijn die je probeert af te schepen met een voucher. Nadat ik aangaf het hier niet mee eens te zijn wordt de verbinding gewoon verbroken. Wat een walgelijk slecht bedrijf zeg. Nooit meer een auto huren bij dit bedrijf!

10 janvier 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Niet bij Avis of Budget boeken

Niet bij Avis of Budget boeken! Bereken per bekeuring 42.35 aan administratiekosten en besodemieteren je met de verzekeringspremies aan de balie. Daarbij krijg je ook nog een afgetrapte auto mee. Nooit meer!

7 décembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Wat een slecht bedrijf. Kan helaas niet minder dan 1 ster geven.

Wat een slecht bedrijf. Bestel een auto op de Nederlandse site en betaal via creditcard €190,00. Haal auto op in Catania. Moet daar ruim 1,5 uur wachten omdat iedereen het druk had maar niet met het het helpen van klanten. Moet je achter een scherm, i.v.m. corona, tekenen voor ontvangst. Blijk later dat ze je nog even €164,00 in rekening brengen voor o.a. verzekeringen waar je niet om hebt gevraagd. Telefonisch contact gehad met de klantenservice maar die nemen niet op. Mail gestuurd en dan ontvang je een mail terug met dat het in behandeling is genomen. Dat is, ondanks meerdere mails, het laatste wat je van hen hoort. LEES EERST ALLE BEOORDELINGEN OVER DIT BEDRIJF, HET STAAT VOL MET DEZE ERVARINGEN.

25 novembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

AVIS claimt kosten bij twee partijen en reageert daarna niet meer

Hebben schade aan een huurauto op zowel mij als op de verzekeringmaatschappij van de derde partij verhaald, wat dus van twee walletjes eten is.

Heb daarover de klantenservice gebeld, zouden binnen 5 weken erop terugkomen, maar geen reactie na 5 weken. Email gestuurd, reactie binnen 15 dagen blijft ook uit. 2e email gestuurd. Klantenservice 2 keer gebeld, 1x 1.5 uur in de wacht, 1x 1 uur 10 min in de wacht. Heb nu opgegeven en ga kosten proberen op creditcard terug te vorderen

10 novembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Look at the reviews for Zagreb Airport…

Look at the reviews for Zagreb Airport Avis!!
They are abusing the name of AVIS by ripping off EVERY customer!
They add on very expensive extra insurances that the customer does not want, then simply ask the customer to sign quickly in 2 places.
The costs for the extra insurance are shown in the local currency (KUNA) so the customer does not realize that hundreds of euros extra are added on. My car should have cost €133, instead they charged €324!!

This is disgraceful, criminal, incompetent, untrustworthy, illegal, and it is AVIS!!!!!!!!!!!!!!

4 novembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

OPLICHTERS

Ten eerste heb ik het kantoor 6 keer proberen te bellen aangezien ik de auto graag een dag later wou inleveren dan was afgespoken. Helaas kreeg ik niemand aan de lijn dus heb ik de auto maar op de dag zelf ingeleverd zoals het hoort. Bij de balie had ik wel nog even aangegeven dat ik het niet fijn vond dat ik ze de telefoon niet opnemen waarop de medewerkster zeer arrogant antwoorde en mij vervolgens alleen nog maar negeerde. Nu (2 maanden later) heb ik mijn borg nog steeds niet terug. Na meerdere mails en telefoontjes had ik dan eindelijk contact met iemand en die vertelde me dat ik mijn borg niet terug krijg want ik zou de auto te laat hebben ingeleverd… dit slaat helemaar nergens op maar hier zal ik het zeker niet bij laten. Huur in ieder geval nooit een auto bij avis want het zijn pure oplichters!

3 novembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

13 augustus 2021 heb ik een auto…

13 augustus 2021 heb ik een auto gehuurd via discovercars bij avis. Ik heb 15 augustus 2021 netjes de auto teruggebracht. Ik kreeg toen een mail op dezelfde dag waarbij alles prima was, en dat ik geen extra kosten erbij kreeg. 13 oktober om 04:35 (2maanden later) werd er 3x een bedrag van €48,80 afgeschreven van mijn creditcard. Ik kreeg hiervoor geen mail of dergelijke. 16 oktober heb ik een mail gestuurd waarom ik geen mail heb gekregen en waarom ze 3x bij mij hebben afgeschreven. Ik kreeg een geatomiseerde mail waarop stond dat ze binnen 10-15 dagen zouden reageren. Ik heb ook enkele keren geprobeerd om telefonisch contact op te nemen. Aan de lijn kreeg ik een keuzemenu waarop ik het gesprek in het nederlands wou voeren. Heb meer dan een half uur gewacht aan de lijn voordat ik met iemand kon spreken. En ja hoor ik kreeg iemand aan de lijn die geen woord nederlands sprak. Paar dagen later heb ik het opnieuw geprobeerd. Heb weer meer dan half uur gewacht, maar dit keer kreeg ik niemand te pakken.

Wil je een auto huren? Doe dat niet a.u.b bij Avis.

3 novembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Echt een zeer slechte partij

Echt een zeer slechte partij. Ik heb een auto gehuurd op Malaga airport. Toen ik met de auto weg reed kreeg ik al een melding "airbag error". Ik heb er geen aandacht aan besteed omdat ik dacht dat het gewoon een software fout was. Bij het terug brengen van de auto werd aangegeven dat ze dit als "schade" zien. Kreeg ik een factuur van 430 euro. Echt belachelijk. Ik ga hier nooit meer een auto huren.

2 novembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible

Rented a car. Never got the deposit back, or could reach them ever again. Please avoid.

19 octobre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Zeer ontevreden, klantenservice ziet negeren als oplossing

Zeer ontevreden over de follow-up van de klantenservice. De autohuur ging goed en was fijn, maar daarna heb ik veel vragen gehad bij de afrekening en onduidelijke factuur. Sterker nog: er werd gewoon een bedrag afgeschreven van mijn creditcard, zonder toelichting of factuur (na het inleveren van de sleutel in een sleutelbox). Ik moest hier zelf achteraan bellen om de factuur op te vragen. Deze factuur gaf mij nog steeds veel onduidelijkheid over hoge, onverwachte kosten. Meneer van de klantenservice, ene Jeroen Maassen van den Brink, gaf aan: "Laat het me weten als iets onduidelijk is". Ik stuur hierop een uitgebreide mail met mijn vragen, op maandag 9 augustus. Geen reactie meer. Vervolgens mail ik opnieuw op zondag 29 augustus, met vriendelijk verzoek om mijn vragen te antwoorden. Geen reactie. Ik heb nog een keer gebeld op woensdag 8 september: "We komen er bij u op terug, we zitten midden in een chaotische periode". En nu, weer 10 dagen later? Niks gehoord. Avis gaat kritische vragen gewoon uit de weg en denkt mij blijkbaar de mond te snoeren door me gewoon te negeren. Ik vind het belachelijk en laat het er niet bij zitten.

21 septembre 2021
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Klanten moedwillig een paar tientjes meer onthouden.

Klanten opzadelen met paar tientjes meerkosten. Uit principe dan toch maar de moeite nemen om een beoordeling te schrijven.

Betreft huurovereenkomst: 523404932

Grotere auto gekozen, maar bij inleveren was er te weinig personeel om de auto te controleren. "Meneer, u bent bij Avis, dat komt wel goed." Mooie woorden, maar een te groot deel van de reservering is ingehouden op mijn creditcard (gelukkig maar ca. €20). Als Avis het inleveren net zo serieus zou nemen als de sales die komt kijken bij het aanbieden van een grotere auto, zou ik dit probleem niet aan de kaart hoeven te stellen. Jammer, ik dacht dat Avis een premium merk wilde zijn, maar ze gaan gewoon mee met de aftandse budget bedrijven.
Tot dusver gaat het bij Alamo altijd goed. Daar maar een keer een positieve review over achterlaten!

12 septembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Uitermate slechte ervaringen

Uitermate slechte ervaringen. Het eigen risico bedroeg 1000 euro bij schade. Uiteindelijk schrijft Avis 439 euro extra af. Op mails komen geen reacties bellen lukt ook niet.
Gewoon opgelicht heet dat in goed Nederlands
Th.hagemeier

6 septembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Resevering eruit door Avis zelf!

Wij hebben in oktober 2020 een reservering geplaatst voor augustus 2021. Deze heeft Avis, zonder ons hierover in te lichten, eruit gegooid. Nu hebben wij geen auto tot onze beschikking tijdens onze vakantie en Avis zegt alleen maar: sorry, het is heel druk. Dit is zeker niet ons probleem, onze reservering staat al meer dan 10 maanden vast! Als wij nu een auto willen huren betalen we 3x het bedrag dan onze oorspronkelijke reservering was. En Avis geeft niet thuis! Nooit reserveren via Avis, dat is ons advies. Wat een verschrikkelijk slechte klantenservice. Ik zou mijzelf schamen om dit aan mensen te moeten 'verkopen'.

26 juillet 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

scammer company, had to pay twice (380 Euro)

scammer company, I had to pay twice (380 Euro) as their reservation was not available at AVIS! shame!
Actually it has to be 5 stones not 1 star!!!!!

I reached the AVIS agency at Schiphol Airport with my voucher from eayterra in the hand. I had to know that my reservation was not available. Easyterra was not reachable by phone (Sunday) and had no backup phone number.
Avis did not accept to honor the reservation although all details of the booking were clear and already paid. They asked me to book with them directly (again) and pretended to having received the booking. I told the agent that this reservation is done over internet and e-systems that transfer the booking details immediately -
as per my experience with e-commerce. As she knew that she cannot bluff anymore, she said that the reservation has to be by them minimum 4 hours in the system until they release it. As I had to catch my flight to join the funeral of my mother, I had to make an additional reservation with AVIS and pay twice.

I requested a refund over 15 days ago from easyterra. Until today they did not reply.

Calling their worst customer service is absolutely nonsense. They either hang up or are not available. Today, their polish customer service agent said to me very cool and unpleasant:" i will not hear even if you would explain to me your case for hours..."

I am really speechless!

16 avril 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bij dit bedrijf nooit een auto huren…

Bij dit bedrijf nooit een auto huren zijn oplichters je huurt een auto en betaald vooraf voor een Audi Q2 krijg je een Kia station mee wat volgens hun een zelfde categorie is en als je niet tevreden ben en je wil het annuleren zeggen ze dan ben je je geld kwijt want je hebt vooraf betaald

26 mars 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

1 ster is nog teveel !!

1 ster is nog teveel !!
Leugenaars en oplichters !!
Hoe makkelijk is het om een gezin die in de nacht aankomt in Dubai een downgrade-auto mee te geven omdat de gehuurde auto niet beschikbaar is.
‘Morgen komen we hem omwisselen bij uw hotel’. Nou, ze moeten nog komen.
En dat eeuwige gepik met die afkoop eigen risico hé……… aangeboden en aangevinkt bij de boeking maar bij het ophalen is er niets van bekent en/of terug te vinden.
Na het doen van mijn beklag een hele nette mail dat ik echt één van de weinig klagende klanten ben en dat het opgelost gaat worden. NOT !!
"We trust this email finds you well. First off, please accept my most sincere apologies on behalf of the Avis Terminal 3 Team for the inconvenience and frustration the delay of your rental car replacement has caused you. Here at Avis, we pride ourselves on providing our customers with service that exceeds their expectations every day and we are truly sorry to hear that this is not the case for you this time around. Please rest assured we have already escalated your concern on the same to the concerned team and they will contact you to assist accordingly.
Please do not hesitate to contact us should you have any other queries or require further assistance
Bilha Murigu
Customer Experience Executive"
8 dagen met een ouwe auto gereden met meer dan 100.000 km op de teller, trillend over de snelweg, diverse storingslampen die branden op het dashboard en een tankmeter die niet werkt.
Nooit, nooit, nooit meer een auto bij AVIS huren !!

18 janvier 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Onbetrouwbaar bedrijf!!

Onbetrouwbaar bedrijf!!! Ik wacht al 5weken tot ze mijn geld terugstorten. Elke keer is het smoesje naar smoesje. Wie wilt nou zaken doen met zo'n bedrijf!!! Schaam jullie!!!

18 janvier 2021
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus