Hired a car and through the reservation confirmation email requested an upgrade of the insurance cover at additional cost of €18. The company then rebooked (double booked) and literally doubling hire... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
As a "preferred" member, I have had to deal with many mishaps from Avis. The latest being that I booked a car via the Netherlands in Norway, where either Avis the Netherlands or Avis Norway took €200... Voir plus
Via reisorganisatie Style in Travel pakketreis in Portugal geboekt incl autohuur bij Avis. Via extra premie volledige dekking geboekt. Bij inleveren werd schade geconstateerd (bevestigingsclip zonne... Voir plus
Waardeloos, Een week geleden een reservering geplaatst. Dit werd goedgekeurd en betaald. De dag voor de verhuurdag werd ik gebeld dat ze toch geen busje voor me hebben. Ze boden een kleinere bu... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Avis Faro Portugal.
Bij Avis op luchthaven Faro in Portugal via Sunnycars een volledig verzekerde auto gehuurd. Bij het ophalen van de auto voor ontvangst daarvan moeten tekenen met mijn vinger op een scherm van een tablet en bij thuiskomst blijkt er een contract aan gekoppeld te zijn voor een hoop verzekeringen en is er 262,87 euro van mijn creditkaart afgeschreven door Avis. Jammer dat Sunnycars met dergelijke malafide verhuurders zaken doet.
Oplichting Avis Faro
Onderstaande klacht is netjes door Avis customerservice opgepakt en opgelost. Moest er wel een aantal keer voor heen en weer mailen maar toch netjes.
Helaas ook nu weer door een auto verhuurder opgelicht.
In dit geval was het Avis.
Heel duidelijk aangegeven dat wij alles al betaald hadden en niks extra wilden en toch schrijven ze na de vakantie gewoon een bedrag af van je CC. Op het huur contract staat het namelijk niet en de rekening die je krijgt staat het wel en daar plakken ze in pdf je handtekening is en op de eind afrekening doen ze net alsof je een aanbetaling hebt gedaan in plaats van alles betaald.
AVISchuwelijk
Avis, get your shit together. Staan in Sicilië 5 uur te wachten op een auto, wel betaald, nog niet gekregen. Met massa’s mensen tijdens corona in de rij, wachten op bevestiging via hoofdkantoor in Rome? En enkel cash betalen wanneer je een extra omnium verzekering pakt........WTH Avis, bedankt voor niks!
Wat een slechte organisatie
Wat een slechte organisatie! We staan hier op sicilië al 3u op onze auto te wachten. We moeten zgn uit Rome of Milaan gebeld worden voor de verdere afhandeling van onze boeking. Een hele verhuurhal vol geïrriteerde huurders die allemaal moeten wachten. Niet Coronaproof en niet zo te doen zo. Nooit meer bij AVIS
Fraud!
Shocking that this company is still operating. ZERO customer service, took 400 euro from my credit card which was charged 1 hour before I handed in the car back at the airport. Still cannot access invoice and no one can explain what 'damage' it was. TOTAL SCAM
Total fraud
Total fraud. They deducted nearly 400 Euros from our credit card for a supposed damage one hour before we brought the car back. Five weeks later, Avis Netherlands can still not tell us why this money was deducted and are unable to send us a bill. What a crappy company.
Belachelijke persoon werkend bij de…
Belachelijke persoon werkend bij de Avis in Rotterdam. Onbeleefd en totaal ongeïnteresseerd/gemotiveerd om een betalende klant te helpen.
Wilde per se een creditcard code bij het pinnen terwijl met id of paspoort gezien kan worden wie de eigenaar is. Overigens altijd al zo gedaan. Checkt het vervolgens niet eens en kijkt lachend bij nieuws dat het, het niet gaat worden. In Spanje kon het wel bij Avis maar blijkbaar in Nederland niet.
Ik zou zou iemand meteen ontslaan.
Ik die regelmatig autos huurt zal hier nooit meer terugkeren of iemand laten huren.
Nu maar weer in de snikhete zon op een bus in de buurt wachten
Thanks Avis
Avis preferred
Ik heb een voucher gekregen met een ongespecificeerde vervaldatum. Het downloaden van twee apps had als resultaat dezelfde vage informatie. Klantenservice gebeld. Een bandje zei steeds "Blijft u alstublieft aan de lijn." Na 1 uur en 6 minuten gaf ik het op.
Schoften
Bij de fly and drive zat helaas een huurauto van avis.
Bij aankomst in Brindisi de balie van avis opgezocht je
natuurlijk proberen ze je een upgrade aan te praten dit niet genomen wel hebben ze mij het aftanken aan gesmeerd wat ik niet in de gaten heb gehad A €90 dit terwijl wij een Panda gehuurd hadden volle tank €45.
Bij terug komst eerst de discussie over het aftanken
later kreeg ik een bekeuring thuis .
De administratie kosten van €49 wat schofterig duur
wij huren nooit meer een auto bij avis
A confusing return turned out okay.
A confusing return turned out okay.
I rented a car during the Corona lock-down and the day before pick-up I was told to come to their downtown location instead of the south one, since their south location was closed.
On the rental agreement they didn't update the return address, so here it was still set to be the south location. Despite the confusion and insecurity about where I had to return it, it all turned out okay. I mailed and called their customer service both in NL and DK, and they were all very understanding.
The rental turned out good and nothing to put on either car quality or customer service level. Only a human mistake forgetting to inform me properly about the return. Always happy with Avis and especially that they don't have a kilometre limit on rentals.
een ongelooflijk slecht bedrijf die…
een ongelooflijk slecht bedrijf die liegt en bedriegt. Schandalig wat ze doen. Gewoon ten onrechte geld van je creditcard inhouden en niet terug betalen. Geen enkele reactie op telefoons of emails. Nul klantenservice, klantvriendelijkheid of ueberhaupt iets. Nooit in mijn leven boek ik nog hier een auto
42,35 administratiekosten
Waardeloze callcenter. Je belt waarschijnlijke bij een student of werkeloze thuis aan de keukentafel. Boete van 100eu gekregen van de Duitse politie voor te hard rijden, niks mis mee, maar kreeg nog even bijna 43eu er bovenop van Avis voor administratiekosten(lees: het geven van mijn privegegevens) druk op de knop dus, 42,35eu, kan ik ff vangen!... Zogenaamd waren ze in beroep gegaan. Knap, als je er niet bij was. Staat in de Algemene Voorwaarden, maar waarom dat zo hoog moet zijn kon meneer geen antwoord op geven, wel de hoorn zogezegd erop gooien.
Een let op dus, de afrekening kan aardig oplopen met dit soort verborgen geldklopperij...
Avis Car Rental Milan Malpensa worst…
Avis Car Rental Milan Malpensa worst experience in feb 2020
- waited 1 hour before the car arrived
- made a reservation for a Jeep Compass 4x4 with wintertyres
- got a Dacia Lodgy Stepway with summertyres
Afterwards I claimed a downgrade at Avis Customerservice. You will not believe what they told me: "it is an upgrade, but you do not have to pay extra!!"
My advice is never rent a car from Avis!
schade autoruit als extra verdienmodel
Als preferred customer heb ik regelmatig een auto gehuurd via Avis maar de ervaring die ik in Alicante heb opgedaan is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk. Er was schade aan de voorruit en daarvoor was ik aansprakelijk. So far so good. Naast schade werd mij ook nog een bedrag als behandelingskosten in rekening gebracht. Ook dat kan ik nog begrijpen, alhoewel ik waarschijnlijk voor dat bedrag bij carglass een paar voorruiten had kunnen aanschaffen. Maar daarnaast werd me nog een bedrag in rekening gebracht dat hoger was dan de gehele huursom. Toen ik daar naar vroeg werd mee medegedeeld dat dit schadekosten waren. Heb toen uitgelegd dat deze al apart op de afrekening stonden. Daarna werd mij meegedeeld dat over het schade bedrag ook nog een keer een luchthaventoeslag van 15 % werd gerekend. " het staat allemaal in de overeenkomst" was het laconieke en korte antwoord. Verder geen enkele toelichting. Hoe kan een klant ook zo dom zijn ernaar te vragen. Na mijn vraag met de relevante artikelen waar dat dan stond werd het stil. Afgezien van de stilte een zotte vertoning. Als ik de auto naar een andere locatie had teruggebracht had ik over de schade geen toeslag betaald. En wat zijn dan die extra kosten van schade bij inleveren van een auto op de luchthaven in plaats van ergens anders?
En staat in de toelichting op de voorwaarden niet dat de toeslag een eenmalig bedrag is dat in de offerte is inbegrepen? Door de schade werd de luchthaventoeslag ineens bijna 7 maal zo hoog. Maar wat heeft luchthaventoeslag met schade te maken. Zijn voor schade de behandelingskosten niet al bedoeld?
AVIS Bari Airport (Italië)
AVIS Bari Airport (Italië)
Had een Seat Alhambra automaat gehuurd en zei bij de bali dat ik geen extra navigatie nodig had (omdat ik van die losse dingen op een kast zag liggen en ik mijn eigen TomTom mee had)
In crappy engels en noodtempo uitleg gekregen over het contract en zag daardoor niet dat ze er toch 140 euro extra op hadden gezet voor navigatie en wegenservice ( was rond 35 euro)
OPLICHTERS
Nooit Avis doen! Zeer slechte service!
Creditcard werkte niet zodat de €110 borg voor verkeerde brandstof tanken (wat??) niet betaald kon worden.
Mogelijk defecte magneetstrip of defect apparaat.
Men accepteerde geen cash, geen normale betaalpas en ook €50 extra voor de baliemedewerker als hij voor mij zou betalen ging niet.
Avis heeft geen plan B voor een niet werkende, verloren of door midden gebroken creditcard.
Met Avis afgesproken om over 4 dagen met een andere creditcard terug te komen om de voor ons gereserveerde auto voor de rest van de tijd op te halen.
Volgende klant graag.
Bij de buurman zonder enige moeite voor 4 dagen een auto gehuurd.
Na die afgesproken 4 dagen bleek men onze auto niet vastgehouden te hebben en was er geen andere auto beschikbaar.
Volgende klant graag.
Wat een slecht bedrijf dat AVIS.
Lees de overige reviews maar eens.
Ik nooit nooit nooit nooit meer AVIS.
Verry bad
Verry bad!
I get the car from the lower category the i paid for, i paid for group E and i get Groep D.
Also they promiss me for a compensation because i wait for more then 2 hours for my car at Johannesburg. But i get nothing!
Dont book a car here!
Onbetrouwbare verhuurder!
Onbetrouwbare verhuurder!
Ik heb in september 2018 een awd auto gehuurd in Oslo. Na één week werd ten onrechte een bedrag afgeschreven omdat de auto niet zou zijn afgetankt terwijl ik 2 km voor de luchthaven de tank volledig heb gevuld.
Diverse malen hierover gereclameerd maar kreeg eerste malen nog wel bericht dat de afhandeling wel tot 5 weken (!) zou kunnen duren maar na het laatste mailtje van mij hoor ik helemaal niets meer.
Voor mij dus nooit meer Avis!
Op 13 september een auto gehuurd in…
Op 13 september een auto gehuurd in Australië. Hier is een steen op het raam van de auto gekomen waardoor we schade hadden. Prima, wij betalen uiteraard de schade en dan zou de claim gesloten moeten worden. Nou NIET dus. Inmiddels zijn we 8 december en ik ben er nog mee bezig. Na een maand kreeg ik EINDELIJK het juiste bedrag wat ik moest betalen (in de mail werd een ander bedrag genoemd dan in de dreigbrieven die ik ontving via de post). Ik gelijk het bedrag betalen zodat ik het bedrag weer kon claimen bij mijn verzekering. Nu ben ik inmiddels alweer bijna 2 maanden bezig om te bewijzen dat ik echt betaald hebt (het moet niet gekker worden). Grootste oplichters waar ik ooit mee heb te maken gehad, we zijn bijna 3 maanden verder en ik mag er wel geld op toe krijgen zoveel tijd zit hierin.
I should've checked all the reviews…
I should've checked all the reviews here before going for it. They charge me 170 euro for an inch scratch on protective cover of the car wheel. The scratch is so small that I didn't notice it at first place when the car was clean.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








