Avis Nederland Avis 188

TrustScore 2 sur 5

1,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Hired a car and through the reservation confirmation email requested an upgrade of the insurance cover at additional cost of €18. The company then rebooked (double booked) and literally doubling hire... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

As a "preferred" member, I have had to deal with many mishaps from Avis. The latest being that I booked a car via the Netherlands in Norway, where either Avis the Netherlands or Avis Norway took €200... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Via reisorganisatie Style in Travel pakketreis in Portugal geboekt incl autohuur bij Avis. Via extra premie volledige dekking geboekt. Bij inleveren werd schade geconstateerd (bevestigingsclip zonne... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Waardeloos, Een week geleden een reservering geplaatst. Dit werd goedgekeurd en betaald. De dag voor de verhuurdag werd ik gebeld dat ze toch geen busje voor me hebben. Ze boden een kleinere bu... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,8

Bas

TrustScore 2 sur 5

188 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Zoek liever een andere verhuurder

Ik ben via mijn werkgever veroordeeld tot AVIS. Heb inmiddels al prefferd plus status dus heb al enige ervaring.
Deze is bijna alleen maar negatief, een greep hieruit:
- zeer slechte app
- zeer slechte en langszamen klantenservice c.q. digitale klachten afhandeling
- zeer moeijlijk en tijdrovend om airmiles te ontvangen moet iedere boeking weer handmatig worden ingevuld
- meeste auto's hebben geen getinte ramen

Wat wel goed is:
- jonge en schone auto's

- schram op velg (alleen visueel issue) wordt met 300 euro gedeclareerd
- auto wordt in Nederland niet aan huis afgeleverd of opgehaald. In bijv. Belgie wel!
- navigatie systemen vaak helemaal ontregelt, kunnen via eenvoudig knopdruk naar standard instellingen worden teruggezet.
-

15 novembre 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Slechte service en afzeterij

Prima auto meegekregen in Italie, maar er waren al afspraken gemaakt omtrent het bedrag met Tui.
Ik moest een borg betalen van 210 euro. Na terugbrengst heb ik de borg nooit terug gekregen. Vervolgens krijg 2 maanden later bericht dat er een boete is uitgeschreven voor te hard rijden. Reken ze 50 euro administratie voor zichzelf en krijg ik daarop nog een boete.
Heb vaker auto's gehuurd maar heb hier echt de slechtste ervaring mee, ik zou ze zeker niet aanraden.
Laat staan dat we eerst nog ter plekke 2 uur hebben moeten wachten tot we een auto kregen omdat ze alles poco poco deden.

1 novembre 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

AVIS OPLICHTERS

Huur nooit een auto bij AVIS, OPLICHTERS
Auto zat bij een reispakket van Style in travel. Bij aankomst in Faro, de auto opgehaald bij een jongeman die slecht Engels sprak, enkel toen hij een verzekering van €90 wilde bijverkopen was zijn Engels beter, wij hebben het contract getekend zonder extra verzekering, contract zou in de mail komen.(niet ontvangen) Een paar weken na thuiskomst is er maar even €74 van de rekening, reden, pechverhelping, tol op de snelweg, de tol zat normaal gezien tot €51 in het pakket.na een klacht te hebben ingediend bij Style in travel zien ze dat er een dag te veel is aangerekend, hierop wordt €24 terug gestort, maar er was dan eerst nog maar eens €21van de rekening dus in totaal €71 van de rekening, waarom, geen idee in het contract dat we tekende bij style in travel stond, alles inbegrepen, onbeperkte kilometers. We zijn intussen bijna een maand thuis maar de klacht is nog NIET opgelost, wij willen ons geld terug.

27 octobre 2019
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Werkt niet volgens afspraak.

Via NL website auto gehuurd in Olbia Sardinië. Bij aankomst beduidend kleinere auto meegekregen dan gereserveerd en betaald. Auto was niet vol afgetankt. Dat werd op zich wel gemeld maar tank was niet halfvol zoals werd gezegd, maar slechts 1/3 vol. Niet handig als je snel naar je hotel wilt en je eerst moet gaan tanken... Ter plaatse €20 extra betaald zodat er geen bedrag gereserveerd zou worden als borg. Maar ondanks dat werd er toch €209,50 geblokkeerd op mijn creditcard. Dit was mij niet verteld aan de balie. Geen prettig idee dat dit achter je rug om gebeurd. Dus: jammer van de piepkleine auto, de extra benzinekosten die ik gemaakt heb omdat de tank niet halfvol was maar 1/3 en jammer van de niet vermelde borg. Overigens deze punten aangekaart bij lokaal Avis kantoor maar geen reactie... Volgende keer kies ik een ander autoverhuurbedrijf.

24 octobre 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Wat een oplichters.

Via KRAS fly- drive Italië geboekt met auto ophalen op vliegveld Bologna. Na eerst uur gewacht te hebben eindelijk de auto opgehaald, tuurlijk niet de auto die we wilden , maar waren allang blij dat we weg konden. Duidelijk uitgelegd dat alles al afgekocht was via KRAS. Kom je thuis, 147 EUR van de visa afgeschreven. Kijk ik ff het contract na wat dat is, is dat een SPP verzekering, Super Protection Product. Bellen natuurlijk, tja u heeft uw handtekening op het contract gezet, niet zo raar na een vliegreis en uur wachten, en je eindelijk een auto krijgt. En daar spelen ze gewoon op in, en die mensen aan de balie krijgen gewoon commissie per verkochte verzekering.

1 octobre 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Beware of this company!

They are trained to steal you're money. Mostly are the women that helps selling you "extra's". Do not rent you're Car here.

26 septembre 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I've been charged 950 EU for scratches…

I've been charged 950 EU for scratches on an Opel. We took the car to an Opel dealer to find out how much it would cost to repair , estimated was min 70 max 200. The receptionist at AVIS went so far as to estimate the damages to 4 000 EU. I've been phoning for 6 weeks continuously and every time I get promised an e-mail of a copy of the repairs and that my situation will get escalated ...

10 septembre 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Avis is sterk af te raden

Auto gehuurd in Zuid Afrika, na hagelschade van auto moeten wisselen, hoewel dit niet heel soepel ging wel gelukt. Eenmaal thuis begonnen uiteraard de problemen, extra kosten moeten betalen, geen enkele duidelijke verantwoording wat we waarvoor precies moesten betalen. We hebben 4 verschillende facturen ontvangen, met steeds andere bedragen en kosten vermeld, en elke keer als we opheldering vroegen via mail of telefoon kregen we onduidelijk of een incompleet antwoord. Werden van het kastje naar de muur gestuurd, via nederlandse klantenservice naar Avis internationaal, naar Avis lokaal Zuid Afrika terug naar de Nederlandse klantenservice, etc etc. Na bijna 5 maanden hebben we een deel van het geld teruggekregen wat ten onrechte was afgeschreven (puur en alleen teruggekregen omdat we door bleven vragen, want achteraf bleek er weinig te kloppen van de facturen). Nog steeds hebben we echter het geld wat we betaald hebben voor Avis Safedrive (waarvan ons gegarandeerd werd dat dat gratis was) niet teruggekregen, hier nu minstens 3 keer expliciet om gevraagd via mail/telefoon maar dit wordt consequent genegeerd. Ondertussen hebben we de strijd maar opgegeven, er zit teveel tijd en energie in. Aanrader: betaal die paar procent extra om bij een iets duurdere autoverhuur te huren. Onder de streep is Avis helemaal niet goedkoper met alle extra en verborgen kosten, en als ik alle reviews zo lees is de kans groot dat je achteraf nog enorm veel energie erin moet steken.

3 septembre 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

OPLICHTERS AVIS

OPLICHTERS

Op gepast, de medewerker gebruikt een slimme truck op je op te lichten.
Wanneer je geen extra verzekeringen neemt staat er toch een bedrag op de afgifte bon voor de auto. Deze wordt door de medewerker verklaard als het bedrag wat wordt afgeschreven als de auto wordt ingeleverd zonder te zijn af getankt.
Bij navraag, bij Avis, blijken we toch een verzekering te hebben afgesloten. En heeft het niets te maken met brandstof.
Omdat je, ten onrechte, hebt getekend kan Avis niets voor je doen.

de medewerker van het call center gaf toe dat het een rotzooitje was bij AVIS hij gaf mij het advies om het bedrag terug te laten storten naar mijn creditcard en dan een procedure op te starten omdat er zoveel zaken zijn grote kans dat ze dan niks doen
Albert van Ingen

30 juillet 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ik schrik enorm van de slechte…

Ik schrik enorm van de slechte reviews!! Ik ga nl nu ook een toevoegen. Bij het maken van een reservering staat nergens aangegeven dat er een prepaid credit card NIET wordt geaccepteerd. Dat staat wel in de kleine lettertjes bij de reserveringsvoorwaarden. Wie leest dat nou?? Ik heb 1 juli de auto gereserveerd en vandaag bel ik om te vragen hoeveel er borg wordt ingehouden zodat ik weet hoeveel ik op mijn prepay cc kan zetten. Zegt die kwibus doodleuk dat de auto niet wordt meegegeven omdat een prepay cc niet wordt geaccepteerd. Los dat ik dat kul vind, staat het op het boekingsveld en de bevestiging nergens aangegeven. Nu wordt er 50,00 euro ingehouden van het bedrag dat ik nb met mijn prepay cc heb betaald!!!
Wat een slechte en onbetrouwbare bedrijf is dit geworden! Ik moet nu maar zien wanneer ik mijn geld terugkrijg???

24 juillet 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Very bad company

Very bad company

Computer system was down when we arrived so they put in everything by hand. Was still charged for the original reservation. Kept me going until it was to late to get anything back from the credit card company.

Every reaction takes 8 working days for response.

Terrible company.

1 juillet 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Stelletje oplichters bij Avis

Stelletje oplichters bij Avis! Auto gehuurd in Italië. Bij ophalen een digitaal scherm in Italiaans, dus totaal onleesbaar. Het bedrag was hoger dan in eerste instantie geboekt en betaald. Bij navraag bij de bediende gaf deze aan dat dit borg was. Prima, dat gebeurt wel vaker. Echter, bij het inleveren was mijn verbazing groot toen ik de extra 160 Euro af moest rekenen. De man bij de inleverbalie sprak 0 Engels, dus daar kwam ik nergens mee. We moesten wel ons vliegtuig halen, dus ik besloot om het thuis maar uit te zoeken. Bleek achteraf dat het een of andere nutteloze extra verzekering was en geen borg. Contact opgenomen met de (amper bereikbare) klantendienst. En die willen niks nada noppes doen voor klanten. Want, "u heeft het document ondertekend". Ja zo ken ik er nog wel een paar. Klanten keihard voorliegen kan natuurlijk niet en je wordt als klant ook niet serieus genomen. Mijn advies: boek een auto ergens anders. En ik ben niet de enige getuige de zeer slechte beoordelingen overal.

19 juin 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Waardeloze dievenclub

Waardeloze club.
Had 's avonds laat een auto geboekt en betaald, maar moest deze direct weer binnen een paar uur annuleren. (Dit omdat pas na de betaling echt duidelijk gemaakt werd dat de naam op de kaart exact hetzelfde moet zijn als de naam van de bestuurder). Heb ook 's morgens direct customer service gebeld ter bevestiging. De dame verzekerde me dat het bedrag snel terug gestort zou worden zonder kosten. Geen kosten vanwege de directe annulering. Die bevestiging had ik overigens ook al per mail via het systeem binnen. Maar ja, ik wilde er zeker van zijn.

Echter maanden later en na vele verzoeken heeft er nog steeds geen terugstorting plaatsgevonden. Heb nu de credit card maatschappij verzocht om stornering. Avis reageert op geen enkele mail of contactpoging. De afdeling reservering wil verder ook niets meer doen dan naar de afdeling customer service verwijzen. Service die klaarblijkelijk niet bestaat en meer op diefstal lijkt. Pas op met dit bedrijf.

21 mai 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

The worst experience ever

The worst experience ever. They told us different things when we picked up the car and different when we returned it. Nobody explained the charges correctly and when we sent an email back they were not polite at all claiming that is our fault and we have to be more careful next time.

4 mai 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bad experience with @Avis_Spain

Bad experience with @Avis_Spain. Previously reported and got poor response from customer service. Be warned price can suddenly be increased, as if it were normal! outrageous behavior of arrogant staff. No solution after our complaints #fail #rental @budget @Avis #avis #flappdrol

3 février 2019
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Never do it again

To have good time at Kruger park we decided to book 4x4 car to be sure that we will not have problems during two weeks photo holidays. During booking at AVIS in the Netherlands I had good service. The price for 4x4 car is about double and we decided to take 360 insurance to be sure that we will not have problems later.
Unfortunately at start point Kruger Mpumalanga International Airport (Nelspruit) situation was totally different. They didn't had 4x4 car (even we paid all reservation fee in front and agreed very clear about to get 4x4 car). Woman on check-in desk was very surprise why we want so much 4x4? After long discussion (not very nice 2 hours to discuss, in place to spent time in Kruger, especially then it closing time is sharp) we agreed that they will bring to our hotel 4x4 car in evening. As small compensation we got GPS for free (so was agreed and written on the form, it is not possible to use it in park). We got a promised car on evening and it was ok situation. After few days we been back from holidays in South Africa, I got very not nice surprise again - they found some damage on car (later? - after few days, not clear on which car?) and we not need to worry, because insurance will pay. I didn't agreed with any damage, because during delivering the car was no damage at all and it is written in the report. I was surprise again few more times... I got a bill (the money were taken from my credit card immediately) for the GPS, gas (we filed in full tank before delivery) and etc and also administration cost because of damage (which we didn’t had during delivering back car). I wrote immediately email that I not agree with it. They wrote back – I need to pay administration fee, because of damage (again which we didn’t). I called to AVIS again about all situation. The woman on telephone promised me they going to re-open the case. Nothing happen yet. I wrote again email- the same answer – we need to pay. I called again…
I just wonder is indeed AVIS has right just to charge you for that they want and when they want?

28 décembre 2018
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Zeer slecht geen reactie op klacht

Zeer slecht geen reactie op klacht. Huur geen auto bij Avis. Borg wordt niet teruggestort en zijn niet bereikbaar ook een aangetekende brief helpt niet! Fraudeurs en zeer misleidende organisatie.

22 décembre 2018
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Oplichting met brandstof bij Avis, dus niet alleen met verzekeringen!!!

Bij het afhalen van de auto op een voor mij nog onbekende bestemming kreeg ik de mogelijkheid om van mijn creditcard een bedrag te laten blokkeren van € 106,40 voor de brandstof. Ik hoefde dan niet te tanken en het werkelijke verbruik zou worden gefactureerd. Dit heb ik dubbel gecheckt en de (te) vriendelijke man bevestigde dat alleen het verbruik zou worden gefactureerd. Niet dus! weinig gereden en het volledige bedrag afgeschreven. Pure oplichting, maar ze zijn nog niet van mij af!

28-10-2020 Tekst toegevoegd om hopelijk weer bovenaan te komen. Waardeloos bedrijf!!

5 novembre 2018
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Exact hetzelfde meegemaakt

Exact hetzelfde meegemaakt. Via Rental Cars een auto gehuurd met een all-in verzekering o.a. verlaging eigen risico etc. Ik heb op de airport in Bologna een digitale handtekening geplaatst voor de borg van 317,00 euro. Ook geen documenten ontvangen. Vervolgens blijkt na thuiskomst dat Avis een bedrag van 233,00 heeft afgeschreven van mijn creditcard. Uiteindelijk bericht ontvangen van Rental cars dat het een extra verzekering betreft! Bij de balie op de airport is met geen woord gesproken over extra kosten, alleen de borg. En wat voor 1: ik hoef bij ongevallen niets voor te schieten, maar wordt gelijk afgehandeld door Avis? Alsof je daar een extra verzekering voor afsluit...Ofwel rental cars probeert het recht te praten, want het is een 'bindende' overeenkomst en ze kunnen het niet aanvechten? Wat een oplichters. Daarnaast staat op het 'spookfactuur' van Avis dat ook luchthaventoeslag, wegenbelasting in rekening is gebracht, terwijl dit reeds in de huurprijs van Rental Cars inbegrepen zat. Overduidelijk dat ze gefraudeerd hebben dus, want je zou wel erg dom moeten zijn als reiziger om hiervoor te tekenen. Ik heb inmiddels een melding van fraude gemaakt bij mij creditcardmaatschappij. In de voorwaarden van avis staat trouwens ook nog dat bedragen vooraf geautoriseerd dienen te worden, dus ook nog eens zonder toestemming. Ik vind het wel een ernstige situatie dat dit allemaal kan en lees wel dat ik zeker niet de enige ben. Ik ga ook aangifte doen van fraude en een klacht indienen bij de hogere instanties.

1 tip: plaats nooit een digitale handtekening! Hiermee wordt dus blijkbaar gefraudeerd!

12 octobre 2018
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Mafia praktijken Avis/ Payless= Paydouble

Op advies van KLM via CarTrawler een auto gehuurd bij Avis/ Payless. Ook een extra verzekering bij Axa afgesloten zodat alles verzekerd zou zijn (ook eigen risico).
Auto opgehaald in Catania (=Sicilië) en moest op een scherm ondertekenen voor ontvangst, schade aan de auto en extra kosten indien de auto niet vol getankt terug kwam.

Kreeg verder geen papieren mee. Deze werden later na vertrek gemaild. Waarom ik geen papieren kreeg was later wel duidelijk.
Bleek dat de handtekeningen onder een extra verzekering geplaatst waren waardoor ze 441,= extra van mijn creditkaart hadden afgeschreven. Dus onnodige dubbele verzekering waar niet om gevraagd is.

AVIS reageert met een kopie van de "ondertekende" overeenkomst en doet het af met een min of meer standaard mail. Zal dus wel veel vaker voorkomen.

Naam Avis/ Payless kan beter veranderen in PayDouble.
Snap niet dat KLM zulke bedrijven durft aan te bevelen.

Sterke punten:
Uitstekende organisatie voor wanneer je graag belazerd wenst te worden en snel van je geld wilt afkomen.

Zwakke punten:
- Bij ophalen digitaal ondertekenen zonder inzicht te hebben in wat er getekend wordt. Dit wordt afgeschermd en wat zichtbaar is, is in het Italiaans.
- Er wordt geen ondertekend document mee gegeven maar nadien per mail verzonden. Wel duidelijk waarom dit is.
- Reactie van Avis/ Payless is arrogant, standaard mail en ook al kun je bewijzen aan de hand van de voucher van Cartrawler dat alles verzekerd is, wordt er gezegd dat er bij het ophalen ondertekend is. Dus 2x dezelfde verzekering voor 1 auto.
-Cartrawler reageert ook niet op de verstuurde klacht

Snap niet waarom een bedrijf als KLM zich met dit soort bedrijven inlaat.

31 août 2018
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus