Hired a car and through the reservation confirmation email requested an upgrade of the insurance cover at additional cost of €18. The company then rebooked (double booked) and literally doubling hire... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
As a "preferred" member, I have had to deal with many mishaps from Avis. The latest being that I booked a car via the Netherlands in Norway, where either Avis the Netherlands or Avis Norway took €200... Voir plus
Via reisorganisatie Style in Travel pakketreis in Portugal geboekt incl autohuur bij Avis. Via extra premie volledige dekking geboekt. Bij inleveren werd schade geconstateerd (bevestigingsclip zonne... Voir plus
Waardeloos, Een week geleden een reservering geplaatst. Dit werd goedgekeurd en betaald. De dag voor de verhuurdag werd ik gebeld dat ze toch geen busje voor me hebben. Ze boden een kleinere bu... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Waardeloos! Onterechte creditcardafschrijving. Huur hier nooit een auto!!
Telefonisch een auto gehuurd bij deze oplichters. Kreeg een bevestiging per mail met de totale prijs en gaf hier akkoord op. Bij het afhalen moesten we een formulier ondertekenen zodat we de auto mochten meenemen. Er werd nog gevraagd of we extra pechhulp wilden. Dat wilden we niet.
Na de huurperiode wordt er opeens een extra bedrag afgeschreven van m'n creditcard. Na flink uitvogelen waar deze kosten vandaan komen, blijkt dat zij gewoon hogere kosten vermeld hebben op het afgifteformulier. "Ja hier heeft u voor getekend". Krijg je dan te horen. Maar wanneer tegen je gezegd wordt: "Dit is puur alleen zodat je de auto mee kan krijgen", ga je er vanuit dat je daarvoor tekent. Er staan 1001 verschillende soorten bedragen (met btw, zonder btw, per km etc) dat je die zo 1, 2, 3 niet herkent. Je vertrouwt erop dat het klopt.
Na afloop wordt er ook nog even extra pechhulp geïncasseerd.
Na meermaals telefonisch contact word je van het kastje naar de muur gestuurd. Vaak krijg je een slecht Engels sprekend persoon aan de lijn die het zogenaamd voor je uit gaat zoeken. Onzin!
Uiteindelijk per mail het document ontvangen wat ik bij de balie had getekend. Echter is op dit document mijn handtekening vervalst! Als je denkt dat het niet gekker kan worden.
Ik ben zelfs bij het hoofdkantoor langs geweest waar ik te maken had met een bijdehandte receptioniste die aangaf dat er zoveel klachten zijn dat het wel even kan duren. No surprise there.
We zijn nu 2 maanden verder en kreeg onlangs een mail of ik opnieuw m'n klacht wilde indienen vanwege een technische storing. Hou op met me!
Inmiddels m'n geld nog steeds niet terug en vraag me af of ik er ooit nog wat van ga horen. Waardeloos!! Huur hier nooit een auto.
Hopeloos bedrijf!
Wat een slecht bedrijf is dit. Ik had een auto gehuurd in Southampton. We waren met 4 personen en hadden een midsize auto gehuurd (C4 Picasso). De medewerker achter de balie was niet heel vriendelijk en wilde een verzekering aansmeren die duurder was dan het totale huurbedrag! Vervolgens stond er een kleine Skoda voor ons klaar. Ik terug naar de balie en volgens hem was dat dezelfde categorie als de Citroën C4. Mooi niet dus en ik moes echt aandringen dat ik de juiste categorie auto mee kreeg. Echt niet fijn zo'n begin.
Nu blijkt dat ik in Engeland 1 verkeersovertreding heb begaan. Kan gebeuren. Avis brengt nu een hoger bedrag aan administratiekosten in rekening dan de hoogte van de boete zelf. Wat een stelletje boeven zijn dit toch. Geen idee of andere verhuurbedrijven minder slecht zijn, maar voor mij nooit nooit meer Avis
Waardeloos bedrijf!
Waardeloos bedrijf!
Ik heb aan Avis uitgelegd dat ik de auto via Expedia heb gehuurd, inclusief belastingen, toeslagen en verzekeringen.
Echter kreeg ik de auto niet mee, als ik het contract niet tekende met de extra kosten (€80,-).
Mijn advies: boek niet bij Avis! Oplichtingspraktijken.
Zwaar opgelicht!
Zwaar opgelicht!
Ik huur een auto bij EasyTerra. (uiteindelijke verhuurder Avis) en verzekerd bij AutoEurope.
Het lijkt er op dat je relatief gezien goedkoop uit bent, goed gedekt bent en een prima service ontvangt maar niets blijkt waar te zijn..
Krijg na het huren van de auto een schrijven waarbij op staat dat ik alsnog luchthaventoeslag moet betalen bij aankomst van 12%.
(ben niet anders gewend dat het normaliter bij het bedrag in zit maar oke kan ik fout hebben) dus ik bel naar EasyTerra en stel de vraag of het klopt dat ik die kosten ter plaatse nog moet betalen.
Er wordt mij letterlijk verteld: meneer maakt u zich niet druk want deze kosten hoeft u alleen te betalen zodra je op het vliegveld nog extra diensten afneemt. en betreft de verzekeringen (ik had alle verzekeringen er bij afgesloten die je maar kon) bent u echt goed gedekt en ga ter plaatse niet nog een verzekering af sluiten.
Nu kom ik aan op het vliegveld en haal mijn huurauto op.
Moet ik 81,50 dollar bij betalen anders krijg ik de auto niet mee!!
12% luchthaven toeslag zou uitkomen op ± 40 euro.
Dus in alle irritatie en discussie heb ik maar betaald, dacht ik los dit later wel op met het bedrijf (kwam in de avond aan, kon ook Easyterra niet bereiken op dat moment).
Blijkt achteraf dat ze me verkeerd verrekend hebben want het moest de 40 euro zijn i.p.v. 81,50 dollar. dus ik kreeg een klein gedeelte retour.
Nog steeds niet tevreden omdat mij beloofd/gezegd was dat ik geen luchthaventoeslag hoefde te betalen. naar vele mails en pogingen tot telefonisch contact met zowel de aanbieder Easyterra als verhuurder Avis geen tegemoetkoming waardoor zij daad bij woord zouden kunnen voeren.
dan de verzekeringen die je bij kunt boeken wat blijkt te lopen bij AutoEurope.
Zoals eerder vermeldt had ik 2 verzekeringen er op lopen, cover en ik geloof super cover. kosten: ± 85 euro.
Band, wiel, dak, raam etc schades allemaal gedekt!
En LET OP! er wordt meerdere malen zwaar geadviseerd om bij de verhuurder ter plaatse geen extra verzekeringen af te sluiten want meneer u bent zo goed verzekerd als dat u maar kunt zijn.
nou prima.. en wat gebeurd er.. ik krijg een lekke band.. nou geen problemen ik bellen naar de verhuurder ter plaatse Avis.
Die kwam naar een enige periode langs om de band te verwisselen.
En wij weer door (kosten €75 euro) en thuis konden we dan om restitutievragen bij AutoEurope.
Zogezegd zo gedaan.. naar 2 á 3 weken tijd komt AutoEurope met de conclusie dat ze niet tot betalen over kunnen gaan want Road Assistance zat er niet bij in begrepen...
En ik maar denken dat ik volledig verzekerd was en echt geen extra verzekering ter plaatse af hoef te sluiten (wat wel Road Assistance dekt)
Dus ook hier wederom voegen ze geen daad bij hun woord.
Want nee meneer geen extra verzekering afsluiten ter plaatse! u bent goed gedekt!!
En dan kan er terug worden gekomen op de moeilijk te vinden kleine letters waarbij Road Assistence niet gedekt wordt maar moet je dan bij alles oppassen dat je niet gewoon opgelicht wordt en ze niet op hun woord mogen vertrouwen en geloven..
Totale kosten voor 9 dagen huur (goedkoopste klasse auto) in Curacao: € 490,-
PS: als je telefonisch contact wil is het ten aller tijden in het Engels want er is toevallig nooit maar dan ook nooit een Nederlands iemand aanwezig.
Stelletje dieven!
Wat een slecht bedrijf! Door vertraging later aangekomen dan verwacht. Geprobeerd telefonisch contact op te nemen om dit door te geven, geen gehoor. 2 uur later dan gepland daar aangekomen, moesten we nog eens twee uur in de rij wachten tot we aan de beurt waren. Toen kregen we te horen dat we te laat waren en ons contract niet meer geldig was! We moesten 200 euro excl belasting extra betalen wat neerkwam op het dubbele van de afgesproken eerste prijs!! Na twee dagen hielt de auto ermee op, weer ruim anderhalf uur telefonisch contact proberen te krijgen, na super lang van het kastje naar de muur te worden gestuurd werden we dan eindelijk geholpen! Auto afgevoerd en de volgende dag konden we de nieuwe auto ophalen. Dit was tot onze verbazing een miniklasse met schakel in plaats van middenklasse met automaat! Er was geen andere mogelijkheid dus hier moesten we het maar mee doen. Bij het inleveren moesten we alsnog de extra kosten betalen!! Schandalig, ik ben hier in ieder geval nog niet klaar mee en zal alles op alles zetten om mijn geld terug te krijgen! Stelletje dieven!
As a member of presidents club…
As a member of presidents club (spending lot of money) I expected a respectful treatment and not tried to be bullshited. Avis did that.
I recommend to anyone that is wasting his money in Avis to stop that as they really don't care, I had many times small problems with them but I gave them a chance again and again and they kept disappointing me again and again until it was so rude that I didn't accept anymore.
Onterecht kosten aangerekend.
Je boekt op de site een auto met alles inclusief. Bij aankomst weiger ik alle upgrades, extra verzekeringen en depannage diensten. Ik neem énkel de brandstoftank af. Toch krijg ik achteraf een factuur van 128,83 USD ipv enkel de brandstof ter waarde van 58,67 USD. Goedkope prijzen afficheren op de site om de interessantste te zijn, maar achteraf gewoon de helft meer aanrekenen. Misleiding noem ik dat.
Niet de goedkoopste, maar wel een zorg minder.
Niet de goedkoopste, maar wel toegankelijke, sympathieke en professionele service. En dat is mij meer waard.
Eindafrekening werd in mijn voordeel herberekend.
Onvoorziene meevaller!
Update: Avis heeft de zaak juist afgehandeld uiteindelijk (Avis is totaal onbetrouwbaar en frauduleus)
Update:
Na een mislukte poging van de 'tussenpersoon' Happycar om deze zaak te mediaten heb deze review geplaatst en heb ik zelf Avis benaderd. In eerste instantie kreeg ik geen reactie, maar na nog een mail sturen wel. In de die mail werd een gedeelte van het teveel betaalde bedrag teruggestort, omdat ik blijkbaar teveel had betaald voor een "upgrade". Toen ik daarna terug mailde dat ik nooit om een upgrade had gevraagd, deze nooit heb aangeboden gekregen oid en daarom ook niet wil betalen voor een upgrade is alles wat ik teveel had betaald teruggestort. Het heeft dus wel wat voeten in de aarde gehad, maar uiteindelijk heeft Avis dit juist afgehandeld.
Avis is een totaal onbetrouwbare partij die frauduleuse praktijken er op na houdt. Ik heb via Happycar bij Avis Toulouse een auto gehuurd. Afkoop van eigen risico voor diefstal en schade had ik erbij genomen. Ter plaatse (in Toulouse) werd gevraagd of ik een verzekering wilde. Ik heb aangegeven dat ik die al had via Happycar en ook die papieren laten zien. Ik wilde wel een afkoop van een lege tank. 60 euro, prima. De kosten werden verder niet doorgenomen bij de balie, ik heb de kosten niet eens gezien in het contract. Er werd direct doorgebladerd naar de handtekeningpagina. Het ging allemaal zo snel dat ik achteraf pas door had dat ik opgelicht was. Achteraf in Nederland blijkt ruim het dubbele bedrag van de huur nog eens afgeschreven van mijn creditcard. Het is mij geheel helder dat Avis Toulouse aan frauduleuze praktijken doet. Zij hebben doelbewust de kostenpagina overgeslagen, de kosten niet doorgenomen met mij en mij het contract laten tekenen om zo de kosten in rekening te kunnen brengen en ik geen poot zou hebben om op te staan. Zij zijn ook niet bereid om dit achteraf te repareren. Dat maakt voor mij geheel duidelijk dat Avis niet te vertrouwen is en zij er frauduleuse praktijken op na houdt. Het is mij duidelijk dat zij met opzet de kosten NIET met de klant doornemen. Als zij betrouwbaar en transparant zouden werken om misverstanden te voorkomen dan zouden zij de kosten helder met de klant doornemen. Dat doen zij blijkbaar expres niet. Als dit bij mij namelijk per abuis niet is gebeurd, dan zouden zij deze fout achteraf herstellen. Dat doen zij dus niet. Dit is blijkbaar hun werkwijze. De kosten niet doornemen/laten zien in het contract om vervolgens snel het contract te laten tekenen om zo ten onrechte meer kosten in rekening te kunnen brengen. Zeer kwalijk! Totaal onbetrouwbaar deze partij. Het was de eerste keer in mijn leven dat ik een auto huurde. Dit moet via een creditcard. Dat maakt het huren van een auto compleet fraudegevoelig. Autoverhuurbedrijven kunnen je heel makkelijk oplichten op deze manier en blijkbaar doet Avis dit dus.
AVIS CATANIA Italy AVOID
AVIS CATANIA Italy.
AVIS customer complaint (15 may 2017)
Rental contract: Catania Airport Sicily nr 218028716
Rental contract KLM/Cartrawler nr. IT57549930
Insurance policy nr. AXA G001NLDI757549930
Financial problem
Avis overcharged credit card with € 582,35, after already € 483,80 had been reserved for a damage claim. Total € 1.066,15
The damage claim is covered by AXA (case nr. 17010718) and in process. AXA will indemnify me, after assessing claim. That Avis reserves the damages (i.e. ca. € 483,80) is OK, but not more than that.
Now more than three weeks later. I have received in total an ununderstandable invoice, an ununderstandable credit invoice for 0,01 Euro and a new ununderstandable invoice. I requested Avis time and again for an explanation, but received nothing. We are not finished yet.
Pick-up problem
On arrival on may 1 in Catania we wanted to pickup our BMW 2 Tourer or equivalent at the Avis counter. The salesgirl wanted first to know how many we were in our party and how many suitcases we had. These questions are completely irrelevant if you have a preselected type of car. Then the salesgirl tried to sell us a more expensive type Volvo V 60. The extra cost would be € 55,- I rented my car for € 597 from may 1 to may 15. I told her I was not interested in this Volvo. I was shocked to find out later that this Volvo is now available for € 391 for 15 days or the reserved BMW for € 372).
A perfect AVIS/KLM Cartrawler ripp off. Then the salesgirl tried to sell me an expensive full fuel arrangement by asking € 1,86 excl. vat for diesel, while the market price at filling stations is € 1,39). I refused that too, beause I had reserved a full-to-full contract. Avis reserved a refuel amount of € 98,55 on my credit card, which was removed after car return. Then the salesgirl wanted me to buy excess damage coverage. I showed her my policy from AXA, but that was refused, telling me that AXA was just a personal policy. I again told her that I did not want the Avis insurance and that she could gladly reserve € 2.400 on my credit card.
Then the salesgirl wanted to sell me insurance for towing away the car in case of a flat tyre for € 5,- per day. That I refused (I found out later that it was also covered by AXA). When I asked for an emergency telephone number in case of the (highly improbable) flat tyre, the salesgirl refused to give one, telling me that that would be my own problem. I asked the if I could call their office to get a telephone number in case I needed an Avis preferred tow away company. I got the Airport Catania nr. 095340500 (as on my contract) with the restriction form 9-5 office hours.
We ended up with a black Mercedes A 160D Aut. although the contract stated white and there was a BMW emblem on the keycard.
The car was perfect, that even Avis/KLM Cartrawler could not spoil !!!
I was charged over 150 EURO for no reason!
I was charged over 150 EURO for no reason, many days after I left the country. I had several emails with them and they could not justify the charge!
I will never use AVIS again, and you should not either, especially in NL!
Misleiding bij een auto huur in Servie …vliegveld Nis .
Misleiding bij een auto huur in Servië luchthaven Nis .
De auto was in Nederland besproken en betaald Holliday auto's .
Ook verzekering erbij genomen
Nu op het vliegveld dus de auto ophalen , j
Ja een super vriendelijke Dame aan de balie met eigen bedoeling hiermee .
Onderhand had ze dus de betaling gezien van de in Nederland gehuurde en betaalde auto geen woord over gerept van U moet bij betalen voor de auto.
It,s your Lucky Day ! riep ze .
Nou naar veel gekopieerd en ondertekenen aan dat mini balie daar,Tenslotte je tekent en controleert de auto altijd ,is er door de mini letters op het gekopieerde kopie bijna niet te lezen en er staan anderen mensen in je nek te hijgen.Onderhand is ze druk bezig met haar 2 collega,s grappen, Jazeker voor haar eigen provisie .
Kortom het contract wat wij hadden werd dus genegeerd en een nieuw contract aangesmeerd op een slimme manier waar je thuis in Holland pas achterkomt .
Extra kosten dus 130 euro voor 4 dagen plus de auto was besteld in Nederland voor 55 euro en 39,35 verzekering bij Holliday,s auto,s .
Slinkse manier van oplichting en ja U heeft getekend ervoor zegt Avis .
Ja je tekent altijd ervoor , maar geen woord dat er een nieuw contract wordt gemaakt en een allrisk verzekering erbij , die we dus hadden besteld bij Holliday,s auto,s.
We zijn er dus goed ingestonken door dat je aan een balie staat druk druk druk.
Ja lees dan maar eens 6 pagina,s A4 .
Ze had wel alleen de huur van Holliday,s auto,s er af gehaald.
Mensen in het verleden bij Avis ,Duitsland Nederland Griekenland correct gehuurd
,Maar vanaf nu nooit mee bij Avis een auto huren !
ben er klaar mee met maar U heeft toch getekend !
Pure misleiding met een glimlach !
Onterecht extra kosten afgeboekt
Ik hoopte bij AVIS een eerlijke autoverhuurder getroffen te hebben. Helaas werd er na afloop onterecht een volle tank in rekening gebracht. Ik heb zelfs expliciet bij inleveren erop gewezen dat de tank vol zat. Elke email die ik stuur duurt weken voordat ik een reactie krijg. Het is echt een waardeloos bedrijf.
Makkelijk
Het boeken van een auto ging makkelijk via hun website. Dankzij de Avis card ging het inchecken snel en krijg ik leuke aanbiedingen. Sleutel ingeleverd door het deponeren in een sleutelbox ging vlekkeloos.
zoals weer verwacht een prima service
Ophalen vriendelijk, direct en aflevering fito
Alles is tiptop geregeld!
Gewoon hoe het hoort, goede betrouwbare auto's en service.
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








