Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Thank you for your response. It sure seems odd that you are still using the same name but cleaned house. Also how on earth are you a victim? There are rumors that Bob is still the owner just rearrange... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought a 40ft High Cube, was told I would recieve a high quality trailer. After being blown off 4 or 5 times I began to lose hope and thought I was never going to get the container. I strongly belie... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

I bought a container home to use as a backyard guest house, and it's honestly been such a cool addition. It's got this sleek, modern look that my friends keep raving about, and it's surprisingly comfo... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

We placed order for 4 containers on Jul 31st 2023 that were supposed to delivered in 90 days. It has been over 210 days (7 months), not a single container has been delivered or installed. One is sti... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Constructeur de maisons personnalisées
  2. aussi dans
  3. Constructeur de maisons modulaires
  4. Constructeur immobilier

Écrit par l'entreprise

Bob's Containers provides a revolutionary ecommerce experience to the shipping container customization industry. Browse, customize, and finalize one of our designs or develop your own fully custom designed container home, office, or just about anything else you can dream that can fit within the confines of a shipping container. We offer 20 ft and 40 ft containers in our builds in both standard height and high cube options. Browse our website for current models and transparent pricing. Call one of our container techs today to learn more about the process. It's a no brainer... Choose Bob's Containers.


Coordonnées de contact

2,2

Bas

TrustScore 2 sur 5

54 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 75 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,2

Tous les avis

(54)

4 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

In a new space these guys are doing it best

Having closely followed the developments and customer feedback on Bob's Containers, I am consistently impressed by their dedication to innovation and continued pursuit of improving customer satisfaction in the container home industry. Their proactive approach in addressing customer concerns and their commitment to build quality and service is evident in their open communication and the positive testimonials shared by many customers. Whether you are looking into container homes for residential or commercial use, Bob's Containers stands out as a leader in the field, driven by integrity and a strong can do philosophy. Their extensive range of designs, customization options, knowledge regarding permitting and financing further reflects their versatility and expertise in meeting diverse customer needs. Highly recommend considering Bob's Containers for those who value reliability and quality service in transforming their space with innovative solutions.

30 novembre 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Bob's Containers was so good

Bob's Containers was so good! My container home is awesome. The craftsmanship is really great, and the modern design looks cool. It was easy to make the layout just how I wanted. The team helped me with everything I needed. Delivery was on time, and setting it up was super easy. Everyone keeps telling me how much they like my new home. Thanks, Bob's Containers!

9 août 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I was lookin for an affordable and…

I was lookin for an affordable and eco-friendly housing option, and Bob's Containers totally came through for me. My container home is not only stylish but also super functional. The insulation is excellent, keeping me comfy in all weather. I gotta say, I was a bit worried at first about how it would all turn out, but the team at Bob's was great. They helped me with all my questions and made sure I got exactly what I wanted. The whole experience from design to delivery was pretty seamless, even tho I made a few changes along the way. Highly recommend Bob's Containers for anyone considering a container home! You won't be disappointed!

6 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I bought a 40ft High Cube

I bought a 40ft High Cube, was told I would recieve a high quality trailer. After being blown off 4 or 5 times I began to lose hope and thought I was never going to get the container. I strongly believe I would have never received my beaten to hell container (plates covering rust spots, huge dent in the roof, and not water tight). Do not do business with this company, you will regret it like I do.

15 août 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

We placed order for 4 containers on Jul…

We placed order for 4 containers on Jul 31st 2023 that were supposed to delivered in 90 days. It has been over 210 days (7 months), not a single container has been delivered or installed. One is stilling on our lot with no insight into when it will be installed. We have paid a lot of money. We have tried to work directly with Bob (the owner) in a constructive way to complete the project. Bob makes a lot of promises and has never delivered anything yet. He does not communicate, has failed to show up for call we setup. We were planning to have a long term relationship, but this has turned out to be nightmare.

29 février 2024
Avis spontané
Logo de Bob's Containers

Réponse de Bob's Containers

We hear you Hyder, and we’re sorry this happened. Prior ownership is no longer part of our entity, and the current Bob’s Containers team is working to rebuild trust with customers who were left in difficult situations.

We cannot provide direct refunds for payments made under prior ownership, but we do want to review unresolved projects and try to help where we can. For verified prior deposits, we may be able to offer credit of up to 50% toward a new build.

Please contact our current team directly with your project details so we can review the file and discuss what options may be available.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid Bob's Containers

Avoid Bob's Containers, support team communication is poor, warranty request overridden by Bob. Support team contractors for warranty request can be overridden by Bob. They have started to advertise for Extended warranty periods. Avoid. Purchased container, delivered and placed on level concrete pad by their support team, who damaged an area where 2 warranty request were submitted. Same request for flooring submitted 4 months later after attempt to fix it the first time failed. Do not recommend this company. Avoid Bob's Containers.

1 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Bob's Containers

Réponse de Bob's Containers

We are sorry for the past ownerships communication and dissatisfaction of your build. From what we can see the unit was delivered, inspected, and passed all quality checks.

Let us know if we can make it right.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible business, stole our money.

Wow check out their Yelp reviews - 3.1/5 and none of them actually sound fake.

Update 11/7/2023: Just finally got around to posting his communication referenced below. If Bob's is offering incentives for positive reviews, please let me know!!

Update 10/28: Bob had once again said he was going to pay and deadline was yesterday. Never heard back. He also wanted this review taken down to free up more capital for some sort of project so he could pay me back more quickly (will post that email shortly). I’ve noticed many of the 5 star reviews lately are from people who haven’t actually purchased anything (based off some of the wording) or purchased but haven’t even started the build process or received there unit. Make what you want of that but to me seems fishy, on top of wanting my review removed to open up more capital. Can’t help but wonder if reviews are being incentivized. Regardless, I’d encourage anyone dealing with this company to either 1) go elsewhere, 2) don’t review a company on a product you purchased but have not yet received, and 3) do not sign a contract that states final payment has to be made before they’ll deliver. .

Update 10/17/23. On 9/13 I sent a more than fair settlement offer which Robert Balderas accepted, but then refused to pay so we had a pre trial hearing on 10/13 (for which he was not present), and now the hearing is scheduled for January. We decided to send a settlement offer because we would rather be done with this and have money in hand. Now we will be going after the full amount in January.

Background: We hired Bob’s Containers for a custom built container home in February 2022 with an estimated completion date of April/May. We had multiple issues with getting the container started and at one point their staff said we could cancel the project since the containers weren’t even scheduled to be built, and we would get a refund after a release agreement was sent. The agreement was never sent and then the owner contacted us and said there were no refunds. That became a whole other issue but ultimately all were in agreement to build. The container was started in July to be completed at the end of August. We were contacted by their finance department on 9/14/2022 and told the container would be ready to ship in 2 days time, and required the remaining 50% balance (over $50,000) which we paid immediately. Turns out, the container was not even close to being ready and would not be ready until the first week of October, 10/4. At that time, they were unable to find a company to ship the containers in a timely manner and I asked if we could find our own shipping company. I was told this was fine as long as they (Bob’s) had a chance to speak to the company to ensure they were capable of providing safe delivery. Craig Turner (Logistics), along with Dustin Hill, the COO, both were involved and confirmed the company we found would be fine, and they would process our refund as soon as the containers left their lot. We paid $15,000 to Bob’s Containers for shipping prior to this as part of the initial invoice. There would be a $500 fee per container withheld for shipping prep (reasonable) with a refund of $14,000. Our shipping company picked up the containers on 10/7/2023.

We reached out multiple times after they were picked up and initially were told the refund process would be started and then they stopped responding for around two weeks. They eventually surfaced and said they needed to process a release contract. We ultimately filed in small claims court at the end of October.

We had a hearing in February, to which Bob’s did not show up. We received a default judgment in our favor, however, Bob’s attorney surfaced within the appeal time period and filed for a new hearing.

I’ve attached the email communications with regards to shipping refunds as proof of above, as well as when their finance team reached out for final payment. As noted before, we had many issues at the start of the container build, and we did have some quality issues including failed code inspections.

25 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Bob's Containers

Réponse de Bob's Containers

Ryan- Prior ownership is no longer part of our entity, and the current team is not involved with the communications or decisions referenced here.

We also want to be clear that the company today is focused on earning peoples trust through completed work, better communication, and follow-through.

We cannot provide direct refunds for prior ownership disputes, but we are reviewing legacy customer files and may be able to offer credit of up to 50% toward a new build where appropriate.

Please contact our current team with your documentation so we can review the file directly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do NOT use Bobs Containers

Container was delivered months late and not up to code. We had to pay out of pocket to fix this. They also owe us over 10 grand but won't give it back. Run far away from this company.

17 octobre 2022
Avis spontané
Logo de Bob's Containers

Réponse de Bob's Containers

That is not the experience anyone should have after trusting a company with a major project.

Bob’s Containers has changed ownership/management, and prior ownership is no longer part of our entity. We are trying to address older unresolved matters in a practical way, even though we cannot issue direct refunds for prior ownership issues.

If you’re open to contacting us, our current team can review your documentation and determine whether credit of up to 50% toward a new build may be available.

Noté 5 sur 5 étoiles

Container office/workshop

We purchased a 40’ Alpine model without the kitchenette to be used as an office space / workshop. The unit is beautiful and the process was really easy. We worked with Nathan, Will, Sal, Wes, Jackie, and others. Emory delivered our unit and was awesome. We needed to cut a few tree limbs so as not to damage the container- great customer service. We haven’t moved our things in yet, but are very happy with our purchase! Will comment again after occupying.

28 juillet 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Luring customers in by pretending items ready….

Luring customers in by using affiliates pretending to be private party then just linking you to bobs containers website. Real shady business. Very dishonest and making unsuspecting people waste their time. Shady business tactics

19 mai 2023
Avis spontané
Logo de Bob's Containers

Réponse de Bob's Containers

We take this seriously Nate. Bob’s Containers is under new ownership/management, and prior ownership is no longer part of our entity.

We would love an opportunity to try and right a situation. Please reach out to us.

Noté 1 sur 5 étoiles

I Strongly advise against using Bob’s…

I Strongly advise against using Bob’s Containers to build your home due to numerous issues. These include the company's failure to honor the warranty, non-compliance with building code standards, delayed completion, very poor communication, and unprofessional behavior from the owner.

- Water pipes froze at 20 degrees, building code standard was not followed and we had to relocate all the water pipes in the house. Bob’s refused to cover the repair cost.
- The HVAC equipment came dead on arrival - They refused to fix the issue unless we signed a form releasing them of all responsibility (including the 1-year warranty)
- The HVAC equipment did not comply with the building code. (there was No Disconnect Boxes)
- Oversized HVAC unit was installed in the Bedroom causing the unit to continually short cycle
- All the doors came wracked upon delivery and would not close properly – they did not honor the warranty
- They lost the keys to the house, and we had to have a locksmith replace all the door keys
- Incorrect shower faucets installed, resulting in visible patch after the repair.
- Unprofessional owner with final say on decisions.

I have all communications and pictures of the issues and I am more than willing to share more details if it helps you with your decision.

1 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Bob's Containers

Réponse de Bob's Containers

We’re sorry you had to deal with this. Code, warranty, and communication issues are serious, and we understand why this experience damaged your trust.

Bob’s Containers is now under new ownership/management, and prior ownership is no longer part of our entity. We cannot provide direct refunds for prior ownership issues, but our current team is reviewing legacy files and may be able to offer credit or support where appropriate.

Please contact us with your project details, photos, and documentation so we can review it directly.

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM*****FRAUD*****

SCAM*****FRAUD***** If I could provide negative stars I would. Where do I start. These guys are of the upmost dishonest shady company in the US period. I'll start from the beginning. My parents are elderly. My dad is very ill with Parkinson's disease. My dad is a United States Navy, veteran. My mother has the early stages of dementia. We moved them to my property, so my wife and I could help with their conditions. We saw a tv show that had a container home from Bobs Containers. We called them up and a few weeks later, we sent them roughly 50k. The very next day before they even started the build we canceled the build after consulting the floor plan with my dads doctors we all agreed this was not the best fit. Bobs containers agreed with a signed contract stating they would return the money. Well that was about a year ago. They have not returned a penny. So I guess it is Bob Balderas the owners directive to his staff to rip elderly sick people off for their savings. I know this review will be removed because I am not an avid reviewer. Well I will keep reposting because this is the truth and I do not want to see ANYONE else get scammed like my family did. If you have had the same or similar experience please feel free to contact me Thank you for reading this lengthy review.

30 avril 2022
Avis spontané
Logo de Bob's Containers

Réponse de Bob's Containers

We’re truly sorry for the hardship your family experienced. We hear how personal and upsetting this situation is.

Prior ownership is no longer part of our entity, and Bob Balderas is not involved with the current Bob’s Containers team. While we cannot provide direct refunds for payments made under prior ownership, we are reviewing legacy customer files and may be able to offer credit of up to 50% toward a new build where appropriate.

Please contact our current team with your documentation so we can review the file directly and see what options may be available.

Noté 1 sur 5 étoiles

These people are crooks

These people are crooks. I have a 85k judgment against them for breach of contract. I also have been contacted by someone else with the same problem.

1 décembre 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Happy with my home

I will admit I was a difficult customer to work with. That said I am fairly happy with Bob's Containers crew on putting up with me. They pushed back and guided my vision to a container in my budget.

My only compliant is delay in shipping once it was complete. I was ready to received it but they held onto it for 2 more weeks waiting for my payment to clear. I feel like you should pay when it arrives but their policy is payment before shipment.

At delivery it rubbed a tree and scratch the paint but they sent someone to fix it. Took a couple weeks though.

6 janvier 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I would hire them again

I found them on TikTok and loved their tour videos. It happened that it was that time in my life I was looking for a my first home. I always loved tiny home but was not into the home on wheels looks as it felt like mobile home

Well fortunately none of this felt like mobile home. I did a tour and saw how they build shipping container homes. Just like a house.

So I order a 40ft home for my land in Arkansas. It arrive 4 weeks later and I’m now a happy first home owner. They even handled the permitting

9 mai 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

This company has a really great…

This company has a really great website. Not only was it easy to explore all the options for container homes, but I was able to customize it myself, from The flooring down to the door handles. I was happy to be able to schedule an in-person tour so I was able to actually see what everything would be like for me. Now my container home truly feels like something I created.

13 octobre 2022
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus