capellisport.com Avis 

1 319
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 3 sur 5 étoiles

I ordered my jersey on 4th July, it still has not been shipped (let alone delivered) 7 weeks later. There was no info about it being a pre-order on the website. Be warned. I cannot respond to Capel... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Terrible customer support- can't get a phone number or s real person, just a bunch of AI responses. Still haven't recieved our make up order after the first order was list. My kid's tournament is comi... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

I find it infuriating that the company does not offer free shipping on uniform kits, especially when one is spending over $500! Also, the coupons/discounts they provide on regular store purchases excl... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Edit: One day after writing my review, the Capelli team reached out to me to let me know they were sending the large sized hoodie! It was not something I expected at all (based on my interactions... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements de sport

À propos de capellisport.com

Écrit par l'entreprise

Capelli Sport is a global multi-sports brand from Manhattan, New York, specializing in team sports.

With a strong club community reaching all corners of the world, we empower and unite people from amateur, to youth and pro clubs. Our goal is to build equal and diverse playing fields where everyone can be themselves, live up to their full potential, and enjoy safe experiences.

Our passion for creating products from lifestyle apparel to footwear and performance match kits enables athletes and teams to maximize their success on the field and beyond. Capelli Sport supports all athletes through a unique global sports ecosystem with a focus on service excellence. With years of know-how on our side, we always deliver an exceptional customer experience. By players, for players, Capelli Sport is deeply rooted in sports culture.

Coordonnées de contact

2,7

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 50 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,7

Tous les avis

(1 319)

200 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible tracking even worse fulfillment

Our soccer club uses kits for two years ago. Last order 2 years ago was late by months. We ordered well within the window and the kit for our team was delayed due to civil war in Bangladesh. Remedy…a coupon for future orders, but it expired well before this year’s cycle. Our current kit and gear is once again delayed. The internal tracking is garbage. Some people received their gear yet. It still states it is waiting fulfillment others waiting for their gear. Cannot get an update unless you email several times and become a squeaky wheel. We found out our current order is delayed due to an optional red jacket that is not even required to play, and instead of sending out the rest of the kit separately they are withholding the order until the jacket becomes available. We also had found out that other players had ordered their gear well outside of the window that was provided and they had since received their gear weeks ago. Capelli is willing to take your entire payment and hold onto your gear until your season is over. Customer service is absolute garbage and you end up feeling like you’re being held hostage. Because this is the company our club had decided to use we have no other options. I personally think that Capelli needs to stop charging the full cost upfront and instead take a deposit that is refundable. Should they break the delivery date that we are told to expect our gear. There is nothing special about Capelli’s gear other companies, such as Nike puma and Adidas also have fulfillment issues, but it has been my experience that they are more transparent and upfront with how long it takes to get the gear. Especially if it is gear that is created 100% custom. Personally, I would rather we use a local company in our area and support them even if it cost a little bit more.

2 septembre 2026
Avis spontané
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating delays and limited tracking updates can be, especially when you’re waiting for important team kit. We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We’re looking into the issues you raised with our fulfillment and communication processes to help improve the experience for our customers.

Noté 1 sur 5 étoiles

This is a terrible company

This is a terrible company. Their customer service is an absolute nightmare to deal with. All you get is delays and generalized pre-written statement responses from customer service. They won’t actually give you the information that you are asking for.

Thankfully our league is switching to a different manufacturer after this season. I’m willing to bet many more are jumping ship and I hope the word gets out so no one else makes the mistake to purchase from this horrible company.

Luckily I happen to have a very large social media presence and can and will share my experiences with the 1.5M followers that I have.

Everyone, do what you can to share your distain about this company on every social media platform you can!

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hi,
We’re sorry to hear that you feel this way. However, after reviewing our records, we’re unable to locate any customer account or orders associated with the email address used for this review.

As a result, we have no order or customer-service history that would allow us to verify or investigate the experience described in your review.

If you have previously placed an order with Capelli Sport, please email us at customerservice@capellisport.com with your order number and relevant details so our team can properly investigate the matter.

We work hard every day to support youth sports across the U.S., and we will continue to do our best to remain a pioneer in the industry and move the sport forward, regardless of criticism.

Noté 1 sur 5 étoiles

A complete disappointment

A complete disappointment! This company's shipping delays are unacceptable, and their customer service completely lacks professionalism. I ordered a complete set for a team uniform, and the order details explicitly stated that it would ship within 5 weeks of the order being placed. It is now the start of week 7 (since July 14th, and today is Sept 1st) and absolutely no information has been provided.My emails only get answered with generic responses telling me to wait two more business days, and every two days I receive the exact same reply. There is no phone number available and no way to get a callback from Capelli. I have received zero truthful updates on the progress of my order or anything relevant. It is a shame that a company operates this way.Now that I am digging further into Capelli's reputation, I see that many other people are complaining about the exact same shipping delays and poor customer service. This has been a thoroughly disappointing experience.

31 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Order never arrived

Order never arrived. Absolutely abysmal service. Ordered a jersey the first week of July. I knew these jerseys were on back order and fully anticipated it arriving towards the end of the 3-6 weeks window and was happy to wait. It’s now been 8 weeks. A tracking number was created precisely at the 6 week mark, but the carrier is still awaiting the item. I emailed customer service on 8/20; they said “Kindly note that your order has now been completed and shipped under tracking number ******.
Please allow 1-3 business days for USPS to deliver your order.” I emailed a week later; they said “We are sorry to hear that you did not receive your shipment.We have advised our fulfillment center to reship as soon as possible. Once shipped, you will receive an email with your new tracking number inside.” Never got an email with a new tracking number. I emailed again and said I would have to file a chargeback if I didn’t get immediate answers. It’s been 3 days and they still haven’t responded. So so disappointed. I can’t tell you how incredibly excited I was to have my own Vozinha jersey AND to be supporting a company other than Nike/Adida…and how heartbroken I am that my jersey just never came.

I do not recommend this company to anyone.

13 août 2026
Avis spontané
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hi Jenna, We sincerely apologize for the delay and lack of follow-up regarding your order. We understand your frustration and disappointment, especially after waiting patiently for your Vozinha jersey. We’re glad to see that the jersey has now been delivered, although unfortunately later than expected. We’re sorry we fell short of the service you expected and truly appreciate your patience.

Noté 1 sur 5 étoiles

La peor empresa de uniformes

Experiencia extremadamente decepcionante con Capelli Sport.

Realicé el pedido #1614165 el 19 de junio y, más de tres meses después, todavía no he recibido los uniformes de mi hijo.

Lo más frustrante es que otras familias que realizaron sus pedidos semanas después que yo ya recibieron sus uniformes, mientras nosotros seguimos esperando. Mi hijo tiene partidos programados y todavía no tiene los uniformes que ordenamos hace meses.

Finalmente se creó una etiqueta de envío, pero el seguimiento continúa sin mostrar movimiento. Crear una etiqueta no significa que el paquete realmente haya sido enviado.

Además, no tengo la opción de simplemente cancelar el pedido y comprar los uniformes en otro lugar. La escuela de fútbol de mi hijo nos exige comprar estos uniformes a través de Capelli Sport. Por lo tanto, dependemos completamente de esta compañía para que nuestros hijos tengan el uniforme requerido para poder jugar.

¿Cómo es posible que una familia haga un pedido con meses de anticipación y, después de más de tres meses, un niño siga sin tener su uniforme para sus partidos?

No necesito más fechas estimadas, excusas ni etiquetas de envío sin movimiento. Necesito que Capelli Sport envíe y entregue el pedido #1614165 de manera URGENTE.

Esta situación es completamente inaceptable y extremadamente frustrante para una familia que hizo su pedido con suficiente anticipación y no tiene la posibilidad de comprar el uniforme requerido en otro lugar.

19 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Placed an order 7/8/26

Placed an order 7/8/26; receipt reads delivery within 5 weeks. Still no uniform 7 weeks later, and our team will have to play a season opener regional tournament in old T-shirts with taped on numbers.

27 août 2026
Avis spontané
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hello, We sincerely apologize that your uniforms have not arrived within the expected 5-week timeframe.

We’d really like to look into this and see how we can help. Please email us at customerservice@capellisport.com with your order number so our team can review the status of your order and assist you further.

Noté 5 sur 5 étoiles

i made an error on my part

i made an error on my part. messaged capellisport and was helped every step of the way. now my daughter is happy with her bag

17 août 2026
Avis spontané
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hi Juan, Thank you so much for taking the time to share your experience! We’re glad we could assist you every step of the way and, most importantly, that your daughter is now happy with her bag. We truly appreciate your kind words and support! 💙

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to locate items on website and…

Easy to locate items on website and good tracking communication. Product received ina timely manner and product is of high quality.

18 août 2026
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hi Gerard! We’re happy you had a smooth experience and were pleased with the product quality.

Noté 1 sur 5 étoiles

Over one month past the given date

Over one month past the given date. 5 weeks will be 10+ weeks. Not sure it will even come then. Customer service said there’s nothing they can do. NOTHING. NO REFUND, NO RUSH. NOTHING. This will be delayed, missing two out of the 5 tournamentS. Hundreds of dollars wasted

8 juillet 2026
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Incorrect info on website

I ordered my jersey on 4th July, it still has not been shipped (let alone delivered) 7 weeks later. There was no info about it being a pre-order on the website. Be warned.

I cannot respond to Capelli's comment but I have already raised this to customer support who were not helpful at all. Order number is 3690

4 juillet 2026
Avis spontané
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hi Emma, thank you for sharing your feedback. We’re sorry for the frustration caused by the delay and the lack of clarity regarding the pre-order. We’d really like to assist you further. Please email us at customerservice@capellisport.com with your order number so we can review this for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

The order was processed quickly and…

The order was processed quickly and delivery was made in less than a week!

5 août 2026
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hi Scott, Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear your order was processed quickly and arrived in less than a week. We appreciate your support and look forward to serving you again!

Noté 5 sur 5 étoiles

It was easy to find the items I was…

It was easy to find the items I was interested in purchasing online. I placed the order and it was quickly delivered.

5 août 2026
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hi, Thank you for your review! We’re glad you had a smooth shopping experience and received your order quickly. We appreciate your trust in Capelli Sport!

Noté 5 sur 5 étoiles

Tanks a lot for the great service 🤝 I…

Tanks a lot for the great service 🤝 I am so excited to start my new season ⚔️✝️
God bless you all capellisport TEAM 🤝

5 août 2026
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hi Jesus, Thank you so much for your kind words! We’re excited to be part of your new season and wish you the best of luck!

Noté 1 sur 5 étoiles

Automated dismissive customer service

If there was a negative value, I would definitely reward that for Capelli sports. They have contracted with the club that I signed up for my daughter's soccer rec league through. We have been with SSA for years and have her old practice shirt which is the exact same practice shirt for her. They have the site set-up to only allow for you to purchase all items or none at all. I contacted customer service to get it resolved. They marked my ticket as resolved without addressing the fact that we already have the shirt. They have basically extorted parents/consumers based on an agreement that they made with SSA. This I can afford to prevent from disappointing my daughter with her being disenrolled from the program. They got me this time however I will NOT be signing her up with the league due to the extortion of extra funds for shirts and other items that are unnecessary. The dismissive email was the worst customer service tactic ever and it will be the last time I deal with them due to unethical systems that are designed to extort parents.

5 août 2026
Avis spontané
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Dear Customer,
The team kit (mandatory and optional) is determined by the club.
We follow the club’s instructions regarding the kit requirements and ordering setup to ensure all players receive the items selected by the club.
We appreciate your feedback and we have shared it with our leadership team.
Thanks

Noté 1 sur 5 étoiles

I was sent Childs shorts instead of…

I was sent Childs shorts instead of adults which I paid for. Feels difficult to return which I plan to do today but wish it was easier when a mistake is made at Capelli’s end. I now have to pay to ship it back to them

31 juillet 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Customer

Quick and easy

29 juillet 2026
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hi Brian, Thank you for your feedback! We're glad to hear you had a quick and easy experience. We appreciate your support!

Noté 1 sur 5 étoiles

I received the wrong item and not only…

I received the wrong item and not only do I have to pay to ship it back I have to wait for them to get it back and then another 2-3 weeks to get my refund. So essentially I'm paying money for them to borrow my 105$

29 juillet 2026
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hi Nick,
Thank you for your feedback.
After reviewing your order, we confirmed that the size selected at checkout matches the size that was shipped.
We understand that mistakes can happen when placing an order, and we appreciate that you returned the item in accordance with our return policy.
Your refund will be processed in line with our standard refund timeline. Thank you for your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

Literally the worst company I've ever…

Literally the worst company I've ever dealt with. My order has been in limbo for 14 days. I asked about the status and have been given a series of automated responses. One email says it's "in transit to UPS" another says it's "awaiting pickup by UPS". It's been in that status for over 10 days. Then they said delivery by the 18th, on the 20th they were back to automated responses and said expected pickup by the end of this week. The rest of the team ordered after us and have already gotten theirs. This is over $300.00 worth of merchandise. I'm fed up.

21 juillet 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I received my order within 3 days

I received my order within 3 days, I will be ordering more soon.

Thank you very much

6 juillet 2026
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hi Isaura, thank you for your feedback! We're happy your order arrived quickly and look forward to serving you again.

Noté 5 sur 5 étoiles

Helpful, fast shipping, great quality

I love that the Cabo Verde merch was available so quickly. I liked the team t-shirt the guys were wearing around around the games. They were selling out fast and your customer service helped me out. The t-shirt and hoodie shipped and arrived quickly and are great quality.

17 juillet 2026
Logo de capellisport.com

Réponse de capellisport.com

Hi Robyn, thank you for your kind words! We're so glad our team could help and that you're enjoying your Cabo Verde gear.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus