Banner for Carbeth Plants

Carbeth Plants Avis 

2 768
•
TrustScore 4 sur 5

3,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Five Star. Slight delivery problem but not Carbeth Plants fault as package damaged in transit/delivery. Carbeth dealt with this situation in a prompt and very professional manner (By Robyn). Keepi... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

...I received my plants within 3 days in very good condition all planted... I love the variety of plants... but could do with some instructions on the plant for us beginners... but on the whole very p... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a variety pack of 6 terrarium plants. What turned up was only 3 varieties but 2 I of each plant. Completely insufficient to make a terrarium. Very unhelpful customer service that basically... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

After my first lot of plant's wasn't delivered by Evri ( lost in transit) I reached out to this company. My concern was meet by Robyn, who understands my problem. Delt with very professionally, a... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Jardinerie
  2. aussi dans
  3. Jardin
  4. Pépinière

À propos de Carbeth Plants

Écrit par l'entreprise

Carbeth Plants is an online plant specialist that has been delivering indoor and outdoor plants throughout the UK since 2019. We offer a comprehensive range of shrubs, herbs, herbaceous, and fruit plants, with new products being added every day.

We are committed to working towards eradicating or limiting the use of environmentally unsustainable materials wherever possible. We pride ourselves on prompt delivery and have a keen eye for detail when it comes to styling our plants.

We also provide a range of specialist products, including pot-grown Christmas trees, houseplants, Acer trees in a diverse range of colours, and seasonal planting options.


Explore Our Plant Ranges


Plant Care & Customer Support

To support customers after delivery, we share practical growing tips and guidance through our online plant care resources. These are designed to help both new and experienced gardeners get the best results from their plants.

Delivery

Écrit par l'entreprise

Standard and Next Day Delivery options available
We offer free standard shipping on orders over £45 and free next day delivery for orders over £70.

Welcome Offer

10% Off

10% Off
Get 10% off your first order with us when you sign up to our newsletter. T&C's apply.

Coordonnées de contact

Promotion box for Carbeth Plants

The Perfect Gift for Plant Lovers

Our gift cards make gifting easy!

3,9

Bien

TrustScore 4 sur 5

3 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 99 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,9

Tous les avis

(2 768)

2 543 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Lovely, healthy plants as described

Plants arrived looking very healthy & in good condition, well packaged and arrived in good time. Thank you.

26 septembre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Wonderful to hear — thank you for the 5 stars! ⭐
Regards
Carbeth Plants

Noté 3 sur 5 étoiles

sadly plants arrived in a soily mess

sadly plants arrived in a soily mess
there wasnt enough root growth to hold togather in the pots.but have repotted so fingers crossed

1 octobre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Hi,
We’re sorry to hear that the plants arrived in a messy condition and that some compost had come loose from the pots.
We hadn’t received any communication from you regarding this before seeing your review, so unfortunately we weren’t aware there had been a problem or given the opportunity to help.
We’re pleased to hear you’ve repotted the plants and hope they settle in and establish well. If you do have any concerns with their progress, please contact our Customer Service team, the email is info@carbethplants.co.uk, with your order details and some photographs and we’ll be happy to assist.
Kind regards,
Carbeth Plants

Noté 5 sur 5 étoiles

Love ❤️ this company

Love ❤️ this company ! All their plants are beautiful and always delivered really quickly ! Every plant I’ve bought from them has lasted and none of them have ever died whether they are babies or fully grown ! Would highly recommend this company to everyone !

2 octobre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Hi,
What a lovely review – thank you so much! ❤️
We’re delighted to hear that you’ve been so happy with your plants and deliveries, and especially pleased to hear that all your plants, from the little ones to the fully grown ones, are thriving.
Your continued support and recommendation really does mean a lot to the whole team at Carbeth Plants. We look forward to sending many more beautiful plants your way! 🌱
Kind regards,
Carbeth Plants

Noté 1 sur 5 étoiles

Received the plants in really bad…

Received the plants in really bad conditions. I had to asked for refund.

25 septembre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Hi,
We’re sorry that you were unhappy with the condition of the plants you received.
As soon as you contacted us and provided details of the issue, we arranged a full refund straight away. We did not ask you to return the damaged plants or make you wait while the matter was investigated.
We’re disappointed that the plants did not arrive in the condition we expect, but we’re pleased we were able to resolve the matter promptly as soon as you brought it to our attention.
Kind regards,
Carbeth Plants

Noté 5 sur 5 étoiles

All good

All good. Thanks

1 octobre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Fantastic to hear — enjoy your new plants! 🌿
Kind regards,
Carbeth Plants

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery and very well packaged

Fast delivery and very well packaged. no damage in transit. will definitely use again

27 septembre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Thank you for choosing Carbeth Plants. Happy gardening!
Regards
Carbeth Plants

Noté 1 sur 5 étoiles

Sadly I can’t give half a star

Sadly I can’t give half a star
I purchased 3 rubarb plants January 26
In march I said I wasn’t happy
Then told wait and see throughout the year as they can’t help atm
Now after I followed there instructions they all have died
I went back to them
Who say now I’ve waited too long and now they can’t offer me any help
Disgraceful company
Avoid at all costs
I will rewrite to b&qas they use them
If thinking of buying any plants from them
Just put your money in the drain
Easier
Colin
Banbury

5 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Hi Colin,
We’re sorry to hear how disappointed you are with your rhubarb plants.
We have reviewed the correspondence we hold for your order. Our records show that you contacted us in January, when the rhubarb was supplied during its dormant period, and advice was provided regarding allowing the plants time to establish. We cannot find any further contact from you in March, or during the spring and summer growing season. The next correspondence we received was on 4th October.
Had you contacted us during spring or early summer to let us know that the plants had failed to produce growth, we would have been able to assess the issue at that stage and, where appropriate, arrange a replacement or refund.
By October, rhubarb is naturally reaching the end of its growing season and dying back for autumn and winter. This makes it very difficult to assess from its appearance at this stage whether a plant has failed or is simply undergoing its normal seasonal dieback.
We completely understand your disappointment that the plants have not performed as you expected. However, we do feel it is important to clarify that we did not receive a report from you during the spring or summer advising us that the plants had failed to grow.
Regards,
Carbeth Plants

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent to deal with

Easy to order on line. Kept up to date with order. Arrived as promised.

1 octobre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Thank you for your wonderful feedback. We're so pleased you're happy with your order!
Regards
Carbeth Plant

Noté 3 sur 5 étoiles

Worried

I received 12 Buddy strawberry plants and 6(only 5 included) Flamenco plants a couple of weeks ago. I potted them all in John Innes no 2 potting compost but only a few - less than half are showing new growth. None of the Flamenco plants are showing signs of life. They look like blackened stumps. Csn send a photo if wished. I’m I too impatient?

5 octobre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Hi,
Thank you for your review. We’re sorry to hear you’re concerned about the progress of your strawberry plants, and also that you appear to have received only 5 Flamenco plants rather than the 6 ordered.
Bare root strawberries can take a little time to establish and will not always begin producing new growth at the same rate. However, as you’ve mentioned that some of the plants are showing no signs of growth and appear blackened, we would like to take a closer look rather than simply ask you to continue waiting.
We emailed you this morning requesting some photographs of the plants so that our team can assess their condition and advise you further. Once we receive these, we’ll be happy to look into both the condition of the plants and the missing Flamenco for you.
Regards,
Carbeth Plants

Noté 3 sur 5 étoiles

Postage disapointment

So simple to order with good roots on the bare root strawberries. Disappointed I did no manage to get free postage I added plant to reach the amount but did not get it free so I removed them again.,I live in Scotland so I expected it free.

25 septembre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Thank you for your review. We’re pleased to hear that ordering was straightforward and that you were happy with the quality of your bare root strawberries.
We’re sorry for any confusion regarding the delivery charge. Our free delivery offer applies when the order value reaches £45 before any delivery charges are added. If the value of the plants in the basket is below £45, the standard delivery charge will still apply.
We hope this clarifies things, and we hope your strawberries establish well and provide you with a lovely crop. 🍓
Regards
Carbeth Plants

Noté 1 sur 5 étoiles

When packaging was removed

When packaging was removed, it was found that a branch, holding five flowers had broken off and the remaining flowers were starting to show serious signs of neglect. The packaging itself showed signs of having been squashed and one of the stakes was protruding.
Not for me to say whether the fault was your
packaging or the handling by the delivery firm.
Will not use your firm again.

30 septembre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Thank you for your review. We’re sorry to hear that your plant and its packaging were damaged on arrival.
Unfortunately, we haven’t received any communication from you to let us know there was an issue, so we haven’t had the opportunity to investigate or put things right. If a plant arrives damaged, we always encourage customers to contact us with photographs so our Customer Service team can help.
We’re disappointed that this experience has left you feeling you wouldn’t order from us again, particularly as we would have been more than happy to assist had we been made aware of the problem.
Should you wish for us to look into this, please email the team who will be happy to help.

Regards
Carbeth Plants

Noté 5 sur 5 étoiles

Good strong healthy Strawberry plants

Good strong healthy Strawberry plants. I ordered three each of the two varieties Cambridge Favourite and Symphony. All were very well packaged to protect the plants using plastic bags to retain the compost and keep the plant moist and sticks to keep the plants apart. They were protected in a strong cardboard box and received within 24 hours of ordering. The plants had a very well developed root structure and good leaves. Exceptional quality plants when compared to local garden centres. They were planted out in a planter, and I have every expectation that they will have a good crop of strawberries next year.

28 septembre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

We're delighted to hear everything arrived safely. Thank you for your support.
Regards
Carbeth Plants

Noté 1 sur 5 étoiles

Strawberry bare root plants in very…

Strawberry bare root plants in very poor condition.

30 septembre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Thank you for your review. We’re sorry you were disappointed with the appearance of your Hapil strawberry bare roots on arrival.

Bare root strawberries can look quite different from actively growing plants, particularly when dormant, and little or no green top growth isn’t necessarily an indication that the plant is unhealthy. From the photographs provided, the roots appeared strong and well developed, which is the most important factor for successful establishment.

We sent you full planting and soaking instructions and advised allowing around 6 weeks for the plants to establish and show signs of new growth. If, after following this advice, they fail to establish, please do get back in touch with us as requested and we’ll be happy to review the situation and discuss a suitable solution.

Kind regards,
Carbeth Plants

Noté 2 sur 5 étoiles

The plant turned up nearly daed

The plant turned up nearly daed, currently nursingbit back to health

24 septembre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Thank you for your review. We’re sorry to hear that your plant arrived looking in poor condition.
We haven’t received any communication from you regarding this, so unfortunately we weren’t aware there was a problem or given the opportunity to help. If you contact our Customer Service team with your order details and a photo of the plant, we’ll be very happy to look into this for you.
Regards
Carbeth Plants

Noté 5 sur 5 étoiles

Such an easy sight to use even for an…Brilliant site

Such an easy sight to use even for an old technophobe like me.
Great site with easy to understand instructions about each plant. Prompt delivery & plants well packed & no.damage to them.
Will definitely order from them again

30 septembre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Delighted to hear you had a great experience with us. Thank you!
Regards
Carbeth Plants

Noté 5 sur 5 étoiles

Speedy delivery and good quality rose…

Speedy delivery and good quality rose bushes , now getting planted ready for next years display of colour.

30 septembre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Thank you! We’re so pleased everything arrived safely and you’re happy with your order.
Regards
Carbeth Plants

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick and efficient service...and the…

Quick and efficient service...and the plants were actually still alive when delivered...no thanks to the courier!

30 septembre 2026
Logo de Carbeth Plants

Réponse de Carbeth Plants

Thank you for your support and your 5-star review — it means a lot to our team.
Regards
Carbeth Plants

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus