Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

2,3

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

15 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Hemskt ställe!

Jag har ett klippkort och har besökt Centralbadet ungefär 20 gånger under 2025–2026. Jag har fortfarande klipp kvar men kommer inte att använda dem, eftersom upplevelsen tyvärr inte motsvarar vad man betalar för. Jag har dessutom testat både spa, gym och massage — och helhetsintrycket har varit negativt i samtliga delar.
Det är extremt mycket folk överallt, och omklädningsrummet är både litet och smutsigt — hår på golvet och även i duscharna. Miljön upplevs inte hygienisk eller välskött.
Ljudnivån är hög i hela anläggningen. Besökare pratar och ropar högt, vilket gör det omöjligt att slappna av. Det känns mer som ett vanligt badhus än ett spa.
Personalen i receptionen är inte särskilt trevlig eller tillmötesgående, och helhetsintrycket blir därför ännu sämre.
Med tanke på prisnivån är upplevelsen kraftigt övervärderad. Man betalar för lugn och kvalitet men får trängsel och oväsen.
Jag kommer tyvärr inte tillbaka.

6 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Trångt, smutsigt, överbokat, låg service

Trångt, smutsigt, knappt med produkter i duschrum. Smutsiga toaletter. Överbokat och fullt i alla pooler. Mycket hög ljudnivå. Svårt att hitta. Låst mellan stora poolsalen och restaurangen. Ingen svensktalande personal i restaurangen. Trött oengagerad personal i receptionen. Vi kommer inte tillbaka.

31 janvier 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Skitdyrt och ganska så skabbigt ställe

Skitdyrt och ganska så skabbigt ställe. Ingen idé att gå med någon av motsatt kön då det är 1800-talets regler som råder (bastuområde för respektive kön). Inget balsam finns eller body lotion utan det finns 4 schampflaskor och shower gel i duschområdet för kvinnor men inte i själva duscharna (måste gå fram och tillbaka hela tiden när man duschar) Tunn frottéhandduk (ingen tjock lyxig badrock). På gränsen till katastrof. Aldrig igen.

11 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Jag och min fru besökte Centralbadet…

Jag och min fru besökte Centralbadet för en avkopplande stund. Det var allt annat än det tyvärr. Det var alldeles för mycket folk vilket gjorde att det inte fanns platser i poolerna. Hög ljudnivå med en akustik som inte tog hand om bruset från sällskap som inte respekterade skyltning om att hålla ljudnivån nere gjorde att möjlighet till avkoppling var obefintlig. Allmänna utrymmen, ex.vis toaletter, var dåligt städade och det låg blöta papper blandat med hårstrån lite här och var. Det fanns inte heller pappershanddukar att använda efter man tvättat händerna efter sitt toabesök. Att betala 795kr/pp för ett 3h besök i den miljön det gör vi inte om tyvärr. Skärpning Centralbadet!

3 janvier 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Personalen var otrevlig

Personalen var otrevlig, vi skulle beställa mat men fick vänta på att han skulle komma. När vi väl skulle beställa gick han iväg när vi pratade med honom. Servicen var inte bra alls. Men trevligt vid spaet men skulle inte åka dit igen.

26 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Alltid nån som pratar högt

Mycket dålig upplevelse. Det var extremt hög ljudnivå och man hörde konstant högt skvaller runt omkring sig. Folk pratar utan respekt för andra besökare, som om de vore hemma hos sig själva. För ett bad/spa där man förväntar sig lugn och avkoppling var detta väldigt störande. Rekommenderas tyvärr inte.

16 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Tråkigt när policys ska göra att man…

Tråkigt när policys ska göra att man tappar kunder. Det måste vara bättre att få en nöjd kund än att vinna 1500kr på ett presentkort som brunnit inne med några dagar och därför inte kan förlängas - pga policy.

29 novembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Bedste start på dagen

Bedste start på dagen, besøgte Centralbadet tidligt om morgenen i forbindelse med arbejdsrejse til Stockholm.

Virkelig et smukt sted, personalet i selve bad receptionen var utrolig venlige. Hende der sad i receptionen i indgangen, kunne have godt af et kundeservice kursus. Hun var meget negativ of virkede fornærmet over at få spørgsmål.

Anyways, stedet er lækkert, poolen til motionssvømning er skøn og sauna'erne helt fantastiske.

Der var meget roligt og ikke så mange mennesker, kom tidlig morgen på en hverdag, så det passede så fint.

Skal helt sikkert retur

19 novembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Hade gett minus och inte ens en…

Hade gett minus och inte ens en stjärna. Smutsigt, stressande miljö med otillåtet antal besökare. Har köpt klippkort men hinner inte använda alla gånger pga dålig bokningssystem som krånglar mycket tills man ger upp. Folk som pratar högt och ingen personal som reagerar. Alla produkter fylls inte i tid och när man säger till, händer absolut ingenting. Långa köer och bakom disken står minst 5 personal och snackar. Få personal som kan svenska och bli arga när man ställer frågor. Kommer alldrig köpa klippkort på det här stället. Slöseri med mina pengar.

31 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bokade en behandling som Centralbadet…

Bokade en behandling som Centralbadet avbokade. Jag fick ingen information om hur jag skulle få tillbaka pengarna. Jag skrev och frågade och efter det dygn fick jag besked om att pengarna skulle vara innestående mig tillgodo. Jag får fortsätta mejla för att ta reda på hur jag isåfall gör när jag bokar men får bara korta svar. Otroligt oproffsigt att avboka en tid och sedan låta kunden anstränga sig för att få information om hur de tänker göra med pengarna. Jag hade velat använda mina pengar till en behandling ngn annanstans idag. Och framförallt har jag ingen lust att ha innestående pengar hos Centralbadet- de har tappat mitt förtroende.

31 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Centralbadet tyvärr inte upp till sitt koncept och har dåliga ursäkter!

Vi besökte Centralbadet för att få en avkopplande stund med spa och lugn. Intrycket vid ankomsten var magiskt, den vackra entrén och den stämningsfulla miljön gav en känsla av lyx och ro.
Vi anlände lite i förväg på lördagsmorgonen, runt kl. 9.10, inför vår bokning kl. 9.30. Tyvärr blev väntan i receptionen ganska lång eftersom endast en person arbetade, vilket skapade kö.
En annan sak som påverkade upplevelsen var ljudnivån. Lokalen saknade ljuddämpning, och även vanligt prat och skratt ekade kraftigt. Det gjorde att atmosfären kändes mer livlig än lugn, vilket inte riktigt motsvarade förväntningarna på en stillsam spa-upplevelse.
Trots den vackra miljön och den stora potentialen till harmoni kände vi oss tyvärr mer uppjagade än utvilade, och valde därför att avsluta besöket tidigare än planerat. Vi hittade heller aldrig solljusterapin som vi hade sett fram emot.
Vi tog inga bilder under besöket eftersom vi kom för att koppla av och valde att lägga undan mobilerna, just för att kunna vara i stunden.
Vi hoppas att Centralbadet framöver ser över ljudmiljön och bemanningen, för platsen i sig är verkligen fantastisk och skulle med små förbättringar kunna erbjuda en mer rofylld och minnesvärd upplevelse.
Tyvärr en ENORM besvikelse. Priserna är höga och ännu dyrare under helger, men upplevelsen långt ifrån avkopplande. Mycket folk, ljudnivån under helgerna är stressande och miljön känns rörig. Centralbadet lever inte upp till sitt eget koncept av lugn och harmoni just nu.
Jag fick förklarat att det beror på fler besökare under helgerna, men kanske borde man anpassa miljön eller antalet gäster för att behålla ro och harmoni. Centralbadet tyvärr inte upp till sitt koncept och har dåliga ursäkter!

25 octobre 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Det är ett alldeles för högt pris för…

Det är ett alldeles för högt pris för det man får. Det är för många personer i Jacuzzi och man måste vänta på att få en plats. En gång var de två uppvärmda poolerna kalla och de erbjöd inga pengar tillbaka på grund av det. I motionspoolen simmar folk lite hur som, plaskar långsamt, vilket gör det svårt för någon som faktiskt vill motionera. På relax-avdelningen står det på en skylt silent area men folk skrattar och talar högt, ingen direkt avkoppling där. Man får sitta och lyssna på andras konversationer när man bara vill stressa ner. Personalen är dock trevlig. Gymet är litet och urvalet av maskiner dåligt.

20 mars 2025
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus