Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

2,2

Bas

TrustScore 2 sur 5

9 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Helt otroligt att göra ägarbyte

Helt otroligt att göra ägarbyte ? Ringa till kundtjänst och få ett bemötande som är under all kritik? Varför har de kundtjänst via tel ? De kan ju inte hjälpa med något utan hänvisar sina blanketter på nätet! Gör om och ändå får samma idiot förklaring att något är fel? Vem som skickat detta har bara ett namn ? Trodde alla i Sverige har både för och efternamn? Fortsättning följer!!!????

8 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Jag är mycket besviken på SRV:s…

Jag är mycket besviken på SRV:s hantering av fakturor. Jag mottog en faktura med både påminnelseavgift och inkassoavgift redan efter tre dagar, vilket jag upplevde som oskäligt. När jag kontaktade kundtjänst för att få det omprövat fick jag inget stöd – de hänvisade enbart till sina rutiner och vägrade ändra avgiften. Som kund kände jag mig inte respekterad eller trygg med deras hantering av ärendet.

19 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Sämst i klassen

Sämst i klassen, nog för att det inte finns något incitament för att vara trevlig och serviceminded när man är ett bolag man inte kan välja bort. Men det skadar ju faktiskt inte heller.
Gör precis det som är nödvändigt, och med en tråkig trött ton, kan inte ens låta trevliga.

14 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Otroligt dåligt på alla plan

Otroligt dåligt på alla plan.
Sophämtningen uteblir om kärlen står ens marginellt fel (t.ex. en meter), vilket gör att man helt enkelt hoppar över tömningen och hushållen tvingas vänta ytterligare två veckor.
De ändrar system hela tiden och nu kan man inte längre sortera hemma. Förpackningar som papper, plast, glas och kartong måste nu lämnas på återvinningsstationer. Som en direkt följd blir de stationer som finns kvar ständigt överfulla. Alla klagar, men trots detta ökas inte antalet containrar – tvärtom har vissa sorteringsstationer till och med stängts.

9 janvier 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Inget bra företag...

Vansinnigt projekt med färgsortering (hur är det möjligt att man inte prövar i mindre skala först, med t.ex. ett hushåll och inte tusentals...?). Då kunde man lätt upptäckt problemen och låtit folk fortsätta med t.ex. Sortera hemma.

Utköp av chefer till fullständigt orimliga kostnader, som de tvångsanslutna kommunmedborgarna får betala kostnaden för (Totalkostnad 2 790 000 kr för att Mette Holst inte ska vara fortsatt chef, t.ex.).

Företaget tar ca 0% ansvar när deras förare backar ned brevlådor. (Trots att deras sopbil p.g.a. tidpunkten och tunga hjulspår utanför vägen uppenbart kört ned brevlådorna saknas "färgrester" från sopbilen, vilket enligt SRV utredning gör att det inte kan ha hänt.)

Fungerar ofta bra på återvinningsstationerna, och personalen är trevlig.

9 septembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Färgsortering ett mycket dåligt alternativ till Sortera Hemma.

Plast: 1/5, där 1 är mycket dåligt och 5 mycket bra. Det får bara plats små plastförpackningar i den lilla plastpåsen som får plats i en tioliterhink. Större plastförpackningar som vi tidigare kunde lägga i kärlet Sortera Hemma, måste vi nu köra till ÅVS eller ÅVC. Alla har inte elbil som vi. Deras bilar som drivs av fossila bränslen är miljöovänliga.

Pappersförpackningar: 1/5. Se Plast.

Tidningar: 1/5. Tidskrifter med relativt hårda pärmar tar stor plats i plastpåsen som måste bytas ofta, vilket tar onödig tid.

Metall: 1/5. Se Plast och Pappersförpackningar.

Glas: 1/5. Vi är tvungna att köra glas till ÅVS och ÅVC.

Matavfall: 3/5. Påsen är rymlig, men vi vet inte hur vi ska få nya påsar.

Sammanfattning: Färgsortering är ett mycket dåligt alternativ till Sortera Hemma. Vi vill inte fortsätta att betala för Färgsortering, som tar mycket längre tid och transporter med bil. Risken är att kunder lägger alla förpackningar osorterade i en stor påse i kärlet för brännbart avfall.

Hur får vi respektive kunder utan bil nya påsar?

27 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Katastrof företag

dålig support, skippar tömningar, när tömningen sker hanteras ligger soptunnorna utsprida längs vägarna. Nya sortera hemma lösningen är katastrof, plastpåsar för allt med hänvsning till EU direktiv men det direktivet säger inget om att det ska sorteras i flera olika platspåsar. Hantering av sortera hemma vid snöfall har fallerat varje år vid vägar som inte deras lastbilar klarar.

2 septembre 2024
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus