connextfx.com Avis 

126
•
TrustScore 4 sur 5

4,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

System​ protection​ and​ procedure is​ weak the​n​ hackers are​ able​ ​to​ steal​ money​ of​ customers' account.​ Company have​ to​ take​ response​ for​ all​ risk.

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Sàn có nhiều lựa chọn tài khoản giao dịch, tuỳ nhu cầu mà quyết định. Ultra có spread thấp dành cho ai hay trade news hay scalp hằng ngày, Micro thì dành cho ai vốn ít còn Standard thì lại khá cân b... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

He estado operando aquí vía MT5 a través del broker Connext. Leí sobre algunos patrones gráficos, pero debido a que no tengo suficientes conocimientos, algunos patrones eran difíciles para mí explota... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Tính tới giờ thì không có gì phàn nàn, từ mở tài khoản tới portal đều có hướng dẫn rõ ràng, giao diện đơn giản mà hiệu quả, dễ hiểu. Dùng tới nay là được hơn 3 tháng, thấy khá rõ ràng... À MT5 ở đây đ... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Courtier en finances
  2. aussi dans
  3. Conseil en investissement
  4. Service de finances alternatives
  5. Société financière non banquière

Écrit par l'entreprise

Established in 2022, ConnextFX is led by a team with over 20 years of exceptional experience in the financial sector. We are committed to delivering knowledge, transparency, and experience as our core values to clients worldwide. Operating across multiple continents and countries, ConnextFX provides a diverse range of trading instruments, including forex, stocks, precious metals, energies, and cryptocurrencies. Our clients benefit from competitive trading conditions, such as access to over 60 major and minor currency pairs, flexible leverage up to 1:1000, and a minimum deposit starting from just $10. At ConnextFX, we also empower traders through our Copy trading system, enabling clients to follow and replicate the strategies of top-performing traders, making trading accessible to beginners and efficient for experienced investors alike. We prioritize security by utilizing reputable funding methods, segregated client funds, and secure account setups. Transparency is ensured through regular updates, client-centric policies, and 24/7 dedicated support. With professional trading platforms designed for flexibility and accessibility, ConnextFX empowers clients to trade seamlessly from any device, browser, or operating system. Industry: Financial Services Company size: 51-200 employees Founded: 2022


Coordonnées de contact

4,0

Bien

TrustScore 4 sur 5

126 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 83 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,0

Tous les avis

(126)

40 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware of this broker

Beware of this broker. I had read negative reviews about ConnextFX but decided to try trading with them on a small amount. Even a modest profit will not be paid out, just as it wasn’t for me. Think twice before depositing any funds.

3 octobre 2024
Avis spontané
Logo de connextfx.com

Réponse de connextfx.com

Dear Jeroen,

As a trusted social trading platform, Connext is fully committed to maintaining a fair and transparent trading environment for all our clients. Please rest assured that your deposits and profits are secure with us.

For the negative reviews, we would like to clarify two scenarios:
In cases where clients engage in abusive trading in promotion schemes, we may be forced to revoke profits to ensure fairness for all participants.
System errors are treated seriously, and we always aim to resolve and respond to them as swiftly as possible.

For your situation, If you believe there needs to be a misunderstanding, please feel free to contact our support team at support@connextfx.com so we can further clarify.

We hope to clarify this matter and provide you with a better understanding of our services soon.

Best regards
ConnextFX team

Noté 1 sur 5 étoiles

Platform penipu

Platform ini mengambil uang modal dan profit saya. Kalau tidak mau ngasih profit saya setidaknya modal saya jangan kau ambil juga

23 septembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I don't get my own deposit money…

I don't get my own money withdraw...Scam broker ....my withdrawal 89$ they steal....they said same thing again and again from support...worst Broker ever I have faced .... withdraw id 177668
Be careful

21 août 2024
Avis spontané
Logo de connextfx.com

Réponse de connextfx.com

Dear Dr. Abu Talha,

At Connext, your experience is our top priority, just as it is for all our valued clients.

First and foremost, we want to assure you that all deposits made to your account are secure. We have reviewed your case with our support team, using ID 177668, to clarify the situation and provide you with the following information:

Our team has communicated to you that your initial withdrawal request was rejected due to a technical issue, and we appreciate your acknowledgment of this situation. Your withdrawal request will be approved upon your next submission, as discussed with our customer service team.

Thank you for your consideration. If you have any further concerns or questions, please feel free to reach out to our support team at any time.

We would be grateful if you could consider redefining your review of Connext based on the new information provided.

Best regards
ConnextFX team

Noté 4 sur 5 étoiles

I am not really happy with the support…

I am not really happy with the support team, but the broker does have many solid areas that I appreciate. So far, the broker is good overall.

1 août 2024
Avis spontané
Logo de connextfx.com

Réponse de connextfx.com

Dearest Xabier,

Thank you for sharing your feedback with us on Trustpilot.

We are genuinely concerned to learn that your experience with our support team has not met your expectations. Your satisfaction is our top priority, and we would like to understand more about the issues you faced so we can address them promptly.

Could you please provide us with more details about your experience with our support team? This information will be invaluable for us to improve our services.

Please feel free to reply this comment; give us another chance at email support@connextfx.com; or share your thoughts on our new site https://feedback.connextfx.com/

Regards,
Connext Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Three months

It has been exactly three months since I started trading on their platform, and I definitely recommend them to others. They have created an attractive selection of account types, and the entry threshold is really low. The market range and the spreads are fine. The leverage ratio of 1000x is generous and can be a reason for some traders to join their platform.

14 avril 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

ຖືວ່າເປັນໂບລກເກີ່ທີ່ດີຫນ້າເຊື່ອຖືໂບລກຫນຶ…

ຖືວ່າເປັນໂບລກເກີ່ທີ່ດີຫນ້າເຊື່ອຖືໂບລກຫນຶ່ງ ມີຊັບພອດຢູ່ໃນລາວ ທຸລະກຳການຝາກຖອນງ່າຍເວລາມີບັນຫາສາມາດສອບຖາມຊັບພ່ອດໃນລາວໄດ້ ຄ່າສະເປລດຖືວ່າຢູ່ໃນເກນປານກາງ ຫາ ຕ່ຳ

24 juillet 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excelente broker

Excelente broker, he tenido una muy buena experiencia, nunca he tenido ningún problema de depósito ni retiro, son rápidos para solucionar y las condiciones de mercado son inmejorables

1 avril 2024
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

It has everything I need

This platform is interesting and what is more important for me - it has all the instruments I need to achieve financial goals. Several accounts, mild pricing model, my favorite trading platform and even copy trading.
I trade variety of assets and can't state that something is bad about the platform. Maybe it makes sense to increase leverage a bit...😊

19 juillet 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Sàn có nhiều lựa chọn tài khoản giao…

Sàn có nhiều lựa chọn tài khoản giao dịch, tuỳ nhu cầu mà quyết định. Ultra có spread thấp dành cho ai hay trade news hay scalp hằng ngày, Micro thì dành cho ai vốn ít còn Standard thì lại khá cân bằng cho nhà đầu tư vì phí nào cũng ổn.

Mình thử mở Ultra thì spread Vàng thấp thật, khá vượt trội so với các acc được quảng cáo spread thấp ở mấy sàn khác nhưng mà bù lại thì phí com lại cao hơn Standard một chút nhưng chấp nhận được. Nói chung vẫn lý tưởng.

14 juillet 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This is a scam broker

This is a scam broker. me and my friends made a profit of 11 nghìn usd but when we made a withdrawal order they didn't let us withdraw, and they erased our entire profit.

20 juin 2024
Avis spontané
Logo de connextfx.com

Réponse de connextfx.com

Dearest Đức,

We appreciate your feedback and understand that your recent experience with Connext did not align with your expectations. By all means, we always commit to deliver a positive and seamless experience for all our clients.

As a trusted social trading platform, we uphold a fair and transparent trading environment. Our vigilant monitoring has flagged activities that breaches our trading policies, impacting the trust and integrity of our platform. We encourage you to review our Terms & Conditions for clarity. 🔍

These actions are taken to maintain the integrity and fairness of our platform for everyone. Should you have any unresolved concerns, we invite you to reach out to our support team at support@connextfx.com with your MT5 trading history for a detailed discussion.

We value your understanding and are eager to move forward together. 🤝

🛡️🛡️🛡️ Additionally, we wish to remind you that while CFDs are complex instruments with a high risk due to leverage, Connext is dedicated to safeguarding and returning your initial investment in compliance with our T&C.

Best regards
ConnextFX team

Noté 1 sur 5 étoiles

Not my choice

Not my choice

9 mai 2024
Avis spontané
Logo de connextfx.com

Réponse de connextfx.com

Dearest Apata,

We acknowledge your feedback regarding your recent experience with Connext and we regret to hear that it fell short of expectations. Ensuring your satisfaction is our foremost concern, and it's clear we have room for improvement. 🥺

We are dedicated to rectifying any issues promptly. Please reach out to our support team at support@connextfx.com so we can address your concerns directly.

Your trust in Connext is greatly appreciated, and we're eager to resolve this to your full satisfaction. 🤗

Best regards
ConnextFX team

Noté 1 sur 5 étoiles

The worst platform to every place a…

The worst platform to every place a trade, please use them if you want to loose all your capital, worst in every way, from spread, commission, slippage, etc...

10 juin 2024
Avis spontané
Logo de connextfx.com

Réponse de connextfx.com

Dearest our client,

We acknowledge the concerns you've encountered and the impact they may have on your trading with Connext.

Price slippage is an inherent part of trading, influenced by factors such as:
👉 Market volatility
👉 Swift price shifts
👉 Trade size
👉 Account leverage settings

We recognize the importance of addressing any issues that affect your trades. To assist you better, we kindly request you to get in touch with our support team at support@connextfx.com. 🤝

Connext offers various account options designed to mitigate slippage on spreads. We invite you to explore these on our Homepage (https://www.connextfx.com/) and consider giving us the opportunity to better serve you.

Your trust in Connext is highly valued, and we are committed to ensuring a resolution that meets your expectations.

🛡️🛡️🛡️ Additionally, we wish to remind you that while CFDs are complex instruments with a high risk due to leverage, Connext is dedicated to safeguarding and returning your initial investment in compliance with our T&C.

Best regards
ConnextFX team

Noté 1 sur 5 étoiles

2024 WORST exprience in connextfx

2024 WORST exprience in connextfx
facing many more new issues mainly slippage is not automatically backend connextfx close good entrys and telling this is spread slippage. now new hidden rule are added. news trade holding 10 mins the close is eligible for payout otherwise tp hit in 3 mins its violated profit worst worst learn from other props..

13 juin 2024
Avis spontané
Logo de connextfx.com

Réponse de connextfx.com

Dearest Olaniyi Olamide,

We understand your concerns and want to assure you that Connext is committed to providing a transparent trading environment at all times.

We confirm that Connext does not impose a Minimum Order Requirement. Our intervention in trading activities is solely to prevent practices that could undermine the fairness of our platform. 🧐

For a detailed explanation regarding profit withholding, please reach out to our support team at support@connextfx.com.

We value your trust and invite you to continue trading with us. 🙏

🛡️🛡️🛡️ Additionally, we wish to remind you that while CFDs are complex instruments with a high risk due to leverage, Connext is dedicated to safeguarding and returning your initial investment in compliance with our T&C.

Best regards
ConnextFX team

Noté 1 sur 5 étoiles

i dont know but now people are giving…

i dont know but now people are giving negative review of this

29 juin 2024
Avis spontané
Logo de connextfx.com

Réponse de connextfx.com

Dearest harsh vardhan singh,

We acknowledge your feedback regarding your recent experience with Connext and we regret to hear that it fell short of expectations. Ensuring your satisfaction is our foremost concern, and it's clear we have room for improvement. 🥺

We are dedicated to rectifying any issues promptly. Please reach out to our support team at support@connextfx.com so we can address your concerns directly.

Your trust in Connext is greatly appreciated, and we're eager to resolve this to your full satisfaction. 🤗

Best regards
ConnextFX team

Noté 1 sur 5 étoiles

Slow support who not give response on…

Slow support who not give response on time

29 juin 2024
Avis spontané
Logo de connextfx.com

Réponse de connextfx.com

Dearest Raja,

We acknowledge your feedback regarding your recent experience with Connext and we regret to hear that it fell short of expectations. Ensuring your satisfaction is our foremost concern, and it's clear we have room for improvement. 🥺

We are dedicated to rectifying any issues promptly. Please reach out to our support team at support@connextfx.com so we can address your concerns directly.

Your trust in Connext is greatly appreciated, and we're eager to resolve this to your full satisfaction. 🤗

Best regards
ConnextFX team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus