Dimesweeps 

La note de cette entreprise n'est actuellement pas disponible en raison d'une violation de nos conditions d'utilisation.

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I highly recommend playing on DimeSweeps. I was a little skeptical at first, but they came through. My withdrawal was nearly instant after some basic verification. 10/10 will play here again.

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

If zero stars was an option thats what they would get, they made me run around to verify my card, verify my bank statement verify this ,verify that, verify my license, they say instantly withdrawal,... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Gotta say, Dimesweeps snuck up on me like the other 100 social casinos and sweeps casinos do, but with Dimesweeps, they are 100% legit, instant redemptions, HUGE variety and selection of every possibl... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve only been playing on Dimesweeps for about a week now and have won substantial amounts in prizes. I feel like the games are actually fair and the payouts are quick and easy. The customer service i... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

Violation des conditions d'utilisation

Tous les avis

(708)

707 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I’ve had nothing but problems trying to…

I’ve had nothing but problems trying to redeem my winnings from DimeSweeps. Redemption requests are routinely denied without any meaningful explanation, and anything over $100 seems nearly impossible to cash out. Even smaller redemption requests are denied far more often than they should be.

Customer support has been completely ineffective. They provide generic responses, fail to answer basic questions about why requests are being denied, and rarely follow up despite promising to do so. You’re left chasing answers with no resolution.

The entire redemption process feels designed to discourage players from actually receiving their money. If a platform advertises the ability to redeem winnings, there should be a transparent, consistent process—not arbitrary denials and silence from support.

Based on my experience, I cannot recommend DimeSweeps. The lack of transparency, poor customer service, and ongoing redemption issues have made this one of the most frustrating experiences I’ve had with any sweepstakes platform.

13 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Adam,

Thank you for sharing your feedback.

While many redemptions are processed quickly, some requests often trigger a mandatory compliance review and additional security checks. When a request is delayed or returned to your balance, it is typically because these reviews are actively ongoing to ensure account security and meet strict payment processing requirements.

We process all valid redemptions once these mandatory security protocols are finalized, but we cannot review or discuss account-specific details here due to privacy.

Please reach out to our team at support@dimesweeps.com with the email associated with your account so the team can review the escalated status of your compliance check directly and provide an update on the next steps available for your account.

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Redeemed 300 yesterday they didn’t send…

Redeemed 300 yesterday they didn’t send it instantly … put the money back on my account they quick to going to security extra this and extra that when I’ve won on this game so so so much what extra security yall need ?? Yet day 2 still no redemption keep giving the runaround. Play the other sites that’s not ran by the people on dime sweeps. They will constantly say they got to speak with the compliance team and constantly sending you emails to play the games I will not play anything till I get my money. They have no problem taking the money instantly so give it instantly as yall keep advertising yall do. Yall false advertise and this is why I play big games who give money instantly fr ! Yall liars don’t waste time playing !

11 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Jaleisha,

Thank you for sharing your feedback.

While many redemptions are processed instantly, specific transactions or account activities can occasionally trigger a mandatory compliance review and additional security checks. These reviews are an essential part of maintaining platform integrity and meeting strict payment processing requirements, even for verified players.

We process all valid redemptions once these mandatory protocols are finalized, but we cannot review or discuss further account-specific details here due to privacy.

If you have any further questions or need additional assistance, please reach out to our team at support@dimesweeps.com with the email associated with your account so the team can assist you further.

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Won't pay the 1200 I won

Im furious right now! I was playing aviamasters 2 and had accumulated over 1200 playing so I went to cash out and it said I only had 70 to cash out. First thing i did was went to terms and conditions to make sure there was nothing stated about that game, there wasnt. When i asked customer service what was up she said that game doesnt count and none of that money could be cashed out. No where in the terms does it say anything about any sort of flying games. It talks about no board games and no fishing games. Ohh but they will sure let that game take money from you but if you win you cant have it. Total BS!!! I want all ll 1200 of my winnings and I feel thats totally justified. If you have games where we cant have the winnings then maybe dont have those games! They lost a great customer!

10 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Ashton,

Thank you for sharing your feedback.

Regarding playthrough requirements, our platform policies clearly state that different game categories contribute differently toward making your SC redeemable. When purchasing any SC package, a notification is displayed prominently at the top of the page indicating that only slot games contributes toward fulfilling these playthrough requirements. Because Aviamasters 2 is not categorized as a slot game, gameplay on it does not convert those specific funds into redeemable SC.

We always want our rules to be transparent before gameplay begins, which is why that notification is present during the purchase process.

We cannot review or discuss further account-specific details here due to privacy.

If you have any other questions regarding game contributions or your account history, please reach out to our team at support@dimesweeps.com with the email associated with your account so the team can provide a detailed breakdown of your gameplay and assist you further.

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

They won't let me redeem my winnings and give no explanation

I don't recommend this Casino any longer - they won't let me redeem my winnings!

They advertise instant redemptions and in their support chat if you click on redemption speed it says that the moment you click redeem the funds are sent to your preferred method. These are absolutely false statements.

Good luck getting any payout if you win a larger amount. I haven't had any issues redeeming my winnings for the past couple years that I've been playing on their site. But I probably never won more than a few hundred dollars, usually my redemption requests were for $100 if I won enough to cash out. But about 6 weeks ago I accumulated $1100 in winnings and I couldn't even access the redemption page for 3 weeks while they said they were doing a compliance review. I sent photos of all my cards and selfies and verified my identity as they requested on Veriff. Finally I decided to just play a few games since I couldn't cash out. I waited because I didn't want to gamble all the money back but surprisingly I won more and my balance was up to 2400 or 2600. Once I was able to request a redemption I did a couple smaller ones but most of them failed for no reason. Then I requested my full balance and after 5 days of pending it failed. I requested again to a different debit card and I believe it was pending 10 days before it failed. They just continue to fail 90% of my redemptions requests even if I only request $100. No one will tell me anything or give any explanation. Occasionally I can get a redemption for a smaller amount to complete. They placed a $250 a day redemption limit on my account now. A few days ago I was able to redeem $250 successfully! Finally! But yesterday I requested another $250 and it still failed.

I've emailed support and contacted chat support numerous times over the past 6 weeks and the only thing they say is that my redemption request is being reviewed by the compliance team and will be processed immediately after the review. I've contacted them when I didn't even have a pending request to try to find out what's going on and they still tell me the same thing...what is being reviewed if I don't even have a redemption pending to review? This balance has been the same for over a month and I haven't purchased or played anything so why would their be issues after they spent 3 weeks doing a compliance review as soon as I requested a redemption of $1100 that was completed and they gave me access to my redemption page again to request redemptions.

It is absolutely unacceptable that no one will give me any explanation for why they continue to fail most of my redemption requests and I'm just told all I can do is submit another request.

No one will assist me or tell me why they won't let me redeem my balance. I just want to collect my winnings and be done dealing with this Casino.

I'll never deposit money with them ever again. I've probably lost 5 times more than I have won with them and when I finally got a little luck and won a nice amount they won't even let me redeem it.

9 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Melanie,

Thank you for sharing the detailed timeline of your experience.

While many redemptions are processed instantly, some requests automatically trigger mandatory compliance reviews. These checks are essential to ensure account security and meet strict payment processing requirements.

We truly appreciate your patience while our compliance team completed these necessary steps to secure your account and release your winnings safely.

We process all valid redemptions, but we cannot review or discuss further account-specific details here due to privacy. If you have any remaining questions about your balance or future transactions, please reach out to our team at support@dimesweeps.com with the email associated with your account so the team can assist you further.

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Best one yet!

Best one yet!! Their games are fun to play. But when I say easy and fast redemptions YES snap of a finger fast.. definitely keeping this one. Could give more for checking in daily but still worth playing and keeping.

8 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi there,

Thank you so much for sharing your feedback!

We are absolutely thrilled to hear that DimeSweeps is your favorite platform yet! It is wonderful to know that you are enjoying our fun selection of games and experiencing our "snap of a finger" fast redemptions.

Our team works hard to provide a fast, rewarding, and reliable experience, so it’s fantastic to hear we hit the mark for you and that you plan on sticking around!

We look forward to seeing you back on the platform soon!

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Well fast redemption I played I split…

Well fast redemption I played I split my redemption in two payments and it was able to go through so far and it's a great casino no problems I would recommend you play it and you figure out on your own it's awesome

8 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Justin,

Thank you so much for sharing your feedback!

We are thrilled to hear that you had a great experience!

Our team works hard to provide an awesome, reliable, and problem-free platform for all our players, so it’s wonderful to know we hit the mark for you. We truly appreciate your high recommendation!

We look forward to seeing you back on the platform soon!

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 3 sur 5 étoiles

Be cautious

After 7 declines and countless emails
I finally got redeemed. So at least I got paid out

2 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Kevin,

Thank you for sharing your feedback.

When some methods like Apple Pay, the payment processor often generates a virtual device number that differs from your physical card. This discrepancy automatically triggers a mandatory compliance review. To ensure account security and meet strict payment processing requirements, our team must verify all payment instruments associated with the account. We process all valid redemptions once these mandatory security checks are finalized, but we cannot review or discuss account-specific details here due to privacy.

Please reach out to our team at support@dimesweeps.com with the email associated with your account so the team can review your specific verification status and assist you in completing this process.

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

They have been giving me the ring…

They have been giving me the ring around on withdraws for two weeks. I have $300 locked in my account, they changed it to $100 max per withdraw, every review takes weeks, I will be speaking to my lawyer. Do not use this casino.

24 juin 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Ian,

Thank you for sharing your feedback.

While many redemptions are processed quickly, certain requests or specific transaction patterns require an extended compliance review and additional security checks.

We process all valid redemptions once these mandatory security protocols are finalized, but we cannot review or discuss account-specific details here due to privacy.

Please reach out to our team at support@dimesweeps.com with the email associated with your account so the team can review the escalated status of your compliance check directly and provide a clear update on the next steps available for your account.

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Trapped in a KYC loop with zero…

Trapped in a KYC loop with zero customer support. Complete horror story.

I am extremely frustrated with the absolute lack of support regarding my redemption. I am currently stuck in a continuous loop with their KYC verification process. I have submitted every single piece of requested information—they have absolutely everything they need to clear my account—yet I am constantly given the runaround.

The customer service department completely lacks the "service" aspect. Emails are not answered in a timely manner, and there is a blatant disregard for customer satisfaction or communication. This has been a horrible experience from start to finish. I used to read the horror stories about this platform on Reddit and think they were exaggerations, but now I am living one firsthand.

I sincerely hope management steps in to make this right, processes my KYC verification, and releases my pending redemption.

Will update review and score if they make things right ASAP!

Username:dcb9680

7 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Demetri,

Thank you for sharing your feedback.

While many accounts are verified and redemptions processed quickly, some situations trigger an extended compliance review. When an account requires a manual, in-depth investigation by our compliance department, the standard automated KYC process can sometimes require additional or updated documentation to ensure the highest level of account security.

We process all valid redemptions once these mandatory security checks are finalized, but we cannot review or discuss account-specific details here due to privacy.

Please reach out to our team at support@dimesweeps.com with the email associated with your account so the team can review the escalated status of your verification and ensure your concerns are addressed directly with the compliance department.

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

This casino is one of the best online…

This casino is one of the best online gaming platforms there is out there. They have a wide variety of everything from classic slots to live casino tables. It’s a huge platform for a very low price! You can deposit as much or as little as you like. Their minimum is only around $10. You will enjoy hours of fun and competitive gaming for an affordable afternoon and whatever winnings you achieve you will have it by evening. Their customer service is always excellent and they care about their customers experience. Five Stars for the Best Online Casino in the World!! It’s truly a Hidden 💎 Gem!!

5 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Deborah,

Thank you so much for sharing your feedback and for such an incredible review!

It is wonderful to know that you are enjoying our wide variety of classic slots and live casino tables, as well as our accessible package options. We are also so glad that you are experiencing our fast payouts and that our customer service team has shown you how much we truly care about your experience.

Our team works hard to provide a diverse, fun, and reliable environment for all our players, so it means the world to us to hear that you are having hours of great entertainment with us.

We look forward to seeing you back on the platform soon!

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

1 star (wish I could give 0).

DimeSweeps heavily advertises “instant redemptions,” but that has not been my experience at all. My redemption has been delayed with no transparency, half of 1000 processed in 2 weeks and we are on day 7 now of the second half, and after looking through other reviews, I’m seeing many other people reporting the same thing.

What really concerns me is that some of their sister sites have reportedly faced scrutiny over fake or misleading reviews, and it makes me question whether the positive reviews here accurately reflect customers’ experiences as well, because they do NOT mirror mine.

The delays also create a situation where players may be tempted to cancel their redemption and continue playing with the balance instead of receiving their winnings. Whether intentional or not, that’s a terrible customer experience.

If you’re going to market instant payouts, you should deliver on that promise or clearly communicate realistic processing times.

Based on my experience, I won’t be depositing another dollar here, and I can’t recommend this site to anyone.

2 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Hannah,

Thank you for sharing your detailed feedback.

While many redemptions are processed instantly, some requests often trigger a mandatory compliance review and additional security checks. These reviews are an essential part of maintaining the integrity of our platform.

We process all valid redemptions once these mandatory checks are finalized, but we cannot review or discuss account-specific details here due to privacy.

Please reach out to our team at support@dimesweeps.com with the email associated with your account so the team can review your request.

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

The instant redemption isn't instant

The instant redemption isn't instant. I redeem on June 18, 2026 for 1100.00 it got canceled. Had to do a compliance review after I already did the verification process. Took a picture of me holding my debit card & submit my Google pay purchase transaction. Just to be told I needed to do a smaller redemption of 100.00 I received 100.00 on June 28, 2026. 10 days passed I received it. I figured since I passed that compliance review it would be easy for me to redeem the remaining balance of 1000.00 Come to find out I had to do another compliance review again. It's ridiculous to do this every time when you already provided the information that DimeSweeps requested. I'm so frustrated with this online casino waiting my time. DimeSweeps doesn't have a problem taking the money off my debit card just when it's time to pay my redemption is the issue. They also advised me to try other slots while I wait on redemption so I did and won 100.00 I assumed that they wanted me to lose my redemption by gambling some more. At this point it's ridiculous how they treat their customers. Do better and stop advertising INSTANT REDEMPTION. Today is July 3, 2026 & I'm still waiting on my redemption of 1100.00

18 juin 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Juanita,

Thank you for sharing your detailed feedback.

While many redemptions are processed instantly, some requests often trigger a mandatory compliance review and additional security checks. These reviews are an essential part of maintaining the integrity of our platform.

We process all valid redemptions once these mandatory checks are finalized, but we cannot review or discuss account-specific details here due to privacy.

Please reach out to our team at support@dimesweeps.com with the email associated with your account so the team can review your request.

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

The customer service people were polite…

The customer service people were polite and super helpful with getting through all the verification that was needed, once done money was deposited within seconds. Everything from start to finish was easy and enjoyable. Great casino.

2 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Eliot,

Thank you so much for sharing your feedback!

We are absolutely thrilled to hear that you found the entire process from start to finish to be easy and enjoyable!

Our team works hard to provide a fast, secure, and supportive experience for all our players, so it’s fantastic to hear we hit the mark for you.

We look forward to seeing you back on the platform soon!

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT WASTE YOUR MONEY OR YOUR TIME

DO NOT WASTE YOUR MONEY OR YOUR TIME. THIS IS BY FAR THE WORST PLATFORM ON THE INTERNET! They block you from playing the games of providers that you most often play when they see you winning. They definitely adjust individual account RTP to keep you from winning. They claim to have 96%-98% RTP which is ridiculous. I would guess the RTP for my account to be somewhere around 25%-30%. I asked numerous times to be emailed all the information associated with my account and was either ignored or told by customer support to email customer support. Make that make sense. It is just all around a really bad platform and they are nothing but frauds and scam artists. I honestly really tried to like the platform but after months and months of making deposits and basically immediately losing the money every time I just can't. I hate this platform and these people. They are cheating and stealing from honest trusting customers and they are pathetic for it.

Reply to their reply:
Basically from my experience every word of your reply is a lie. I was 100% blocked from playing games by Evoplay and Ruby Play. The only 2 providers I every even came close to winning anything with. No explanation other than being told to contact support through email. Good luck with that by the way. If RTP is based off of long term and I have been playing since day 1 October of 2025 I believe and not one time did I cash out then by my math your math is wrong. In almost 10 months all you people did was take money. You're thieves and you cheat. It doesn't matter now because you cowards wouldn't adhere to sweepstakes laws in my region so you aren't available here now. I'm just hoping people in regions where you are available read this or wise up and stop playing on your platform. You will get caught one day and I for one will love to see you go down in flames.

2 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Derrick,

Thank you for sharing your feedback.

All games on DimeSweeps are supplied by licensed providers and operate using certified random number generation. This ensures that every spin is completely fair, random, and based entirely on chance. Outcomes and RTP cannot be manually controlled, adjusted, or targeted for any individual player, and our platform absolutely does not block access to games based on a player's winning history. While RTP is a theoretical percentage measured over the long term, individual short-term results can vary significantly from session to session.

We cannot review or discuss account-specific details here due to privacy.

Please reach out to our team at support@dimesweeps.com with the email associated with your account so the team can assist you with your account.

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

very disappointed

I’m very disappointed with this app. I’ve been using it for a few months and have spent a significant amount of money, but the results have been extremely poor. The return to player (RTP) feels very low, and it does not feel fair or balanced for users.

In my experience, it’s very difficult to win anything meaningful or big. Most of the time there are long losing streaks, and even when I do win, it is usually small amounts that do not match what I have spent over time.

The bonus system also feels very limited. It seems easier to get bonuses only when playing very low bets (like $0.20), but once you increase your bet size, it becomes almost impossible to trigger bonuses or win anything significant.

Withdrawals are also very restricted, and I have never been able to redeem more than small amounts compared to what I’ve deposited and played.

Overall, I feel the game is not favorable to players, and my experience has been frustrating and disappointing. I would not recommend it based on fairness or value for money.

3 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Sandy,

Thank you for sharing your detailed feedback.

To clarify for other players, DimeSweeps is currently optimized for mobile and desktop browsers, as we do not have a downloadable app. Regarding your gameplay experience, please rest assured that all games on our platform are supplied by licensed providers and operate using certified random number generation. This ensures that every single spin regardless of your bet size is completely fair, random, and based entirely on chance. Outcomes and bonus triggers cannot be manually controlled or adjusted based on wager amounts or account history. While RTP is a theoretical percentage measured over the long term, individual short-term results can vary significantly from session to session.

We process all valid redemptions in accordance with our standard platform limits and payment processing requirements, but we cannot review or discuss account-specific details here due to privacy.

Please reach out to our team at support@dimesweeps.com with the email associated with your account so the team can take a closer look at your account and assist you further.

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Top tier service hands down best

Top tier service hands down best

2 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Roger,

Thank you so much for sharing your feedback!

We are absolutely thrilled to hear that you consider our service to be top-tier and the hands-down best.

Our team works hard to provide a fast, supportive, and reliable platform for all our players, so it’s wonderful to know we hit the mark for you.

We look forward to seeing you back on the platform soon!

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

my games are fun app it's easy to…

my games are fun app it's easy to navigate customer service is fast

30 juin 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi John,

Thank you so much for sharing your feedback!

We are thrilled to hear that you are finding our games fun, the platform easy to navigate, and our customer service to be fast. Our team works hard to provide a user-friendly and reliable experience for all our players, so it’s wonderful to know we hit the mark for you.

We look forward to seeing you back on the platform soon!

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I was so frustrated because my…

I was so frustrated because my redemption took so long to get approved which never happens on this platform ! I always have speedy redemptions. Scarlet was amazing helping me all the way untill it hit my account . She made sure i got my funds and assured me she was here to help. Also dimesweeps customer service through email was very helpful as well they let me know what was needed right away . I highly recommend this platform

30 juin 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Deja,

Thank you so much for sharing your feedback!

We are absolutely thrilled to hear that Scarlet and our email support team were
able to assist you and get your redemption successfully processed.

Our team works hard to provide a fast, secure, and highly supportive experience
for all our players, so it means a lot to hear that we hit the mark for you and
earned your high recommendation.

We look forward to seeing you back on the platform soon!

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

They have been great and so of all the…

They have been great and so of all the sister sites. They offer fast redemption, and great selection of games. Customer service is fast to respond and live chat which is an added bonus. Probably my favorite casino.

30 juin 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Adam,

Thank you so much for sharing your feedback!

We are absolutely thrilled to hear that DimeSweeps is probably your favorite casino! It is wonderful to know that you are enjoying our great selection of games, fast redemptions, and the responsive live chat support across our platform and sister sites.

Our team works hard to provide a fast, fun, and highly supportive experience for all our players, so it’s fantastic to hear we hit the mark for you.

We look forward to seeing you back on the platform soon!

Best regards,
DimeSweeps Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

After verifying myself

After verifying myself, I received the money instantly 🥰🥰🥰

28 juin 2026
Avis spontané
Logo de Dimesweeps

Réponse de Dimesweeps

Hi Shiann,

Thank you so much for sharing your feedback!

We are thrilled to hear that once you completed your verification, your redemption got instantly processed! Providing a fast, secure, and reliable experience for all our players is our top priority, so it’s wonderful to know we hit the mark for you.

We look forward to seeing you back on the platform soon!

Best regards,
DimeSweeps Support Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus