Eeezahome Avis 

72
•
TrustScore 3 sur 5

2,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

I ordered a single chair bed with a 3month delivery as the colour I wanted was not in stock. I was happy to wait 3 months, however 1 day before delivery I received a phone call to say that they did no... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

I ordered a The Mobility Scooter from EEEZA on the 26/3/2026. Paid $3499/99 . Received the Scooter 15/7/26. The Scooter arrived in a well constructed crate made from angle iron , covered with thick c... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Ordered a 4-1 pool table through amazon that was listed by them as a 3rd party seller, order accepted and then a day later cancelled by Eeezahome. Delivery was just down the road as well, probably 20... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered the 5 tier natural wood shoe storage cabinet organizer. It arrived quickly. I didn't realize that it would be IKEA style in that I would have to build it but the instructions were easy to... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

Eeeza is a full-service e-commerce platform designed to meet a wide range of lifestyle needs, offering everything from premium fitness equipment and table tennis tables to essential household items.


Coordonnées de contact

2,9

Moyen

TrustScore 3 sur 5

72 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 96 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,9

Tous les avis

(72)

60 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Lounge/Bed is very disappointing.

Your Lounge/Bed is very disappointing.
Its very small
The seats are very firm.
Its not a 2 person lounge bed.
Its false advertising.
I would'nt recommend it.

6 mars 2026
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Dear Catherine,

Thank you for choosing Eeeza Home and for taking the time to share your shopping experience with us.

We sincerely apologize for the confusion and inconvenience caused by the product information displayed on our website. We never intend to mislead our customers, and we take your feedback very seriously.

Please note that the product you purchased is indeed a foldable sofa bed that can accommodate two people.

Regarding your order, we are willing to actively assist and can offer compensation, return and refund options, or other reasonable solutions depending on the situation.

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize again for the unpleasant shopping experience.

Best Regards,

Eeeza Home
After-Sales Support Team

Noté 3 sur 5 étoiles

The couch needs more padding as it is…

The couch needs more padding as it is hard to sit on

6 mars 2026
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Dear Jeanette,

Thank you for choosing Eeeza Home and for taking the time to share your shopping experience with us.

We are truly sorry that the product quality left you disappointment. This is absolutely not the experience we want our customers to have.

Regarding the quality issue, we have reviewed the matter internally and will further improve both our quality control.

We sincerely hope to resolve this for you properly. Please contact us with your order details, and we will arrange a replacement, refund, or reasonable compensation based on the situation.

Your feedback is extremely important to us and helps us continue improving. Please accept our sincere apologies once again.

Best Regards,

Eeeza Home
After-Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I order a jigsaw board

I order a jigsaw board. I contacted the company about transport to Wellington. They were very helpful and gave me a good deal. The package arrive the next day and it was easy to assemble. Very good service.

13 mars 2026
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

We're glad to hear that you're satisfied with our delivery speed, we will keep improving our customer service so that we can serve you better in the future.
We hope you can enjoy your product. And we look forward to your next visit to our store or our website

Noté 3 sur 5 étoiles

Kitchen Cabinet

Delivery was fast. Communications with admin and delivery man was very good and very accessible.

Product: If you are used to Ikea or Kmart packages - this cabinet is not up to those ones. The holes that holds the cabinet door is smaller than the swivel that is attached to the cabinet door... hence I spent a lot of time trying to make the hole bigger so the swivel can fit in and I can fix the door.

Product is made not to last. It does feel light weighted and easily broken.

Colour and size is as per picture.

5 mars 2026
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Dear Hanah,

Thank you for choosing Eeeza Home and for taking the time to share your shopping experience with us.

We are pleased that you are satisfied with our shipping speed and customer service.

We are truly sorry that the product did not meet your expectations. This is absolutely not the experience we want our customers to have.

Regarding the quality issue, we have reviewed the matter internally and will further improve both our quality control.

We sincerely hope to resolve this for you properly. Please contact us with your order details, and we will arrange the reasonable compensation based on the situation.

Your feedback is extremely important to us and helps us continue improving. Please accept our sincere apologies once again.

Best Regards,

Eeeza Home
After-Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick delivery

Quick delivery

5 mars 2026
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

We're glad to hear that you're satisfied with our delivery speed, we will continue to improve our customer service so that we can better serve you in the future.

Noté 3 sur 5 étoiles

Useless instruction manual.

I ordered one of their mobility scooters which took nearly three months to arrive. When it did get here, it was unassembled and I had to hire someone to assemble it for me at an additional cost of $260. The instructions were useless and he found it hadn't been put together properly to begin with so he had to take it apart, fix it and reassemble it.
I then used it all of three times before it broke down and I had to take it to a service station. He looked at it for several days and was unable to fix it. Later when I went to collect it we realised that the fob that came with the keys activates an immobilizer function and I had accidentally activated it. Once we deactivated it, the scooter worked and I have been using it since and am pretty happy with it.
The instructions need to be clearer. There was no information about the immobilizer or how to use it.

2 mars 2026
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Dear Customer,

We sincerely apologize for the shipping delay and the inconvenience caused by the long wait. Due to stock allocation and logistics arrangements, we failed to update your order status in time, and this is our responsibility.

We are truly sorry that the product quality left you disappointment. This is absolutely not the experience we want our customers to have.

Regarding the quality issue you mentioned, we have reviewed the matter internally and will further improve our quality control.

We sincerely hope to resolve this for you properly. Please contact us with your order details, and we will arrange a replacement, refund, or reasonable compensation based on the situation.

Your feedback is extremely important to us and helps us continue improving. Please accept our sincere apologies once again.

Best Regards,

Eeeza Home
After-Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic Experience!!!

I had a fantastic experience purchasing my Pilates reformer from Eeza Home. The online ordering process was smooth and easy to navigate, with clear information about the product and pickup options. I opted for the upgraded model as the leg height is adjustable and in the Aqua blue colour. It’s amazing and the price was extremely good compared to others I had looked at. I chatted to the Perth warehouse using their online chat bot and they were extremely responsive. Once my order was ready, I arranged to collect it from their Welshpool warehouse myself, a hour later. The whole process was very straightforward. The staff were friendly, organised, and helpful when I arrived, making the pickup quick and hassle-free. The reformer itself is excellent quality and exactly what I was hoping for. I’m actually enjoying exercising!! Overall, it was a really positive experience from start to finish, and I’d happily recommend Eeza Home to anyone looking to purchase a Pilates reformer online.

23 février 2026
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

We're glad to hear that you're satisfied with our customer service, we will keep improving our customer service so that we can serve you better in the future.
We hope you can enjoy your product. And we look forward to your next visit to our store or our website: www.eeezahome.com

Noté 5 sur 5 étoiles

I always wanted a red Ferrari I have named it "DINO"ice people to do business with

Very nice people to do business with, Frank and TJ especially were very helpful. I am very happy with the quality of my Scooter.
Thank you,
Regards,
Don Farman.

4 mars 2026
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

We're glad to hear that you're satisfied with our customer service, we will keep improving our customer service so that we can serve you better in the future.
We hope you can enjoy your product. And we look forward to your next visit to our store or our website: www.eeezahome.com

Noté 5 sur 5 étoiles

Best service

Fastest delivery, best customer service.

5 mars 2026
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

We're glad to hear that you're satisfied with our delivery speed, we will keep improving our customer service so that we can serve you better in the future.

Noté 1 sur 5 étoiles

Really poor quality fold out sofa bed

Really poor quality fold out sofa bed, absolutely rubbish, compared to the item on the website.

5 février 2026
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Dear Thomas,

We sincerely apologize for the product quality issue and the mismatch between the item received and the website description. At Eeeza Home, we are committed to providing high-quality products and excellent customer service, and we regret that this purchase did not meet your expectations.

When you contacted us to request a return and refund because you felt the actual product did not match the website pictures, we offered you a substantial discount of $300, you ultimately agreed to accept our compensation and keep the sofa bed. In fact, our sofas offer great value for money.

We sincerely apologize again for the inconvenience caused and greatly appreciate your understanding and cooperation.

Best Regards,

Eeeza Home
After-Sales Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Rip off merchants

Horrible quality of product service none existent.
I think they just try and make it as hard as possible so you give up on getting your money back.
Should be reported to the accc

19 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Dear Chris,

Thank you for choosing Eeeza Home and for taking the time to share your shopping experience with us.

We are truly sorry that both the product quality and our service left you disappointment. This is absolutely not the experience we want our customers to have.

Regarding the quality issue and the unpleasant after-sales communication you mentioned, we have reviewed the matter internally and will further improve both our quality control and customer service process.

We sincerely hope to resolve this for you properly. Please contact us with your order details, and we will arrange a replacement, refund, or reasonable compensation based on the situation.

Your feedback is extremely important to us and helps us continue improving. Please accept our sincere apologies once again.

Best Regards,

Eeeza Home
After-Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Happy customer

Excellent customer service. Excellent fold out sofa bed product.
Excellent transit of item delivered within 5 days.

9 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

We're glad to hear that you're satisfied with our delivery speed, we will keep improving our customer service so that we can serve you better in the future.
We hope you can enjoy your product. And we look forward to your next visit to our store or our website: www.eeezahome.com

Noté 1 sur 5 étoiles

they tried to convince me to give them…

they tried to convince me to give them my id and bank info calaming they need it Because they detected high risk of fraud. when i did not give them any info they gave me a fake tracking number.

do not trust this site

9 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Dear Timothy,

Thank you for your feedback. We always value every customer review and would like to better understand the issue you experienced.

We have detected high risk associated with your order. To prevent potential unauthorized use and ensure the security of your transaction, we require you to provide relevant card verification materials to confirm that you are the authorized cardholder.

Once again, we sincerely apologize and appreciate your understanding.

Best Regards,

Eeeza Home
After-Sales Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Pre ordered a bed back in September

Pre ordered a bed back in September. Been waiting almost 4 months for it to arrive. Still waiting. Was told at 9 week there was a delay due to hurricane/weather conditions and offered a partial refund of $10 which I declined as I believed it was on the way. Now that the bed has finally arrived in Australia Susan has emailed me saying they need another $100 because the website had the wrong price when I purchased the bed.
Nothing was said to me about this when I spoke with Charlotte on the 20/11 about where the bed was.
I’m not going to give them anymore money. If they won’t honour the original price I paid almost 4 months ago I would like a refund so I can go elsewhere.

5 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Dear Von,

We sincerely apologize for the shipping delay and the inconvenience caused by the long wait. Due to stock allocation and logistics arrangements, we failed to update your order status in time, and this is our responsibility.

We completely understand how frustrating a long delay can be and truly appreciate your patience.

We highly value customer experience, and your feedback regarding service attitude and handling efficiency has been escalated to our management team for review and improvement.

Please allow us the opportunity to handle your case again. Once you provide your order details, we will assign a dedicated staff member to prioritize your case and do our best to offer a satisfactory solution.

Thank you for your feedback and for giving us the opportunity to improve.

Best Regards,

Eeeza Home
After-Sales Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam!! Product hasn’t shipped after 1 months

I ordered the Pilates reformer from their website on 30 November. At the time of the order the black machine was in stock and the sale went through. Was expecting it about two weeks later for a Xmas present. I contacted the customer service team, they informed me that the item was no longer in stock, even though it was when I ordered and other colours on the website were listed as not in-stock. I had to choose a different colour on the 18th and they still haven’t shipped. It’s unacceptable, I’ll be chasing a refund, seems like a scam. Reviewing the below, they seem quicker to resolve customer complaints on line rather then focusing on customer orders

30 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Hi Amy M,
We sincerely apologize for the frustration this delay has caused, especially since it was intended as a Christmas gift. We completely understand how disappointing this must feel.

Regarding your order on November 30th, the delay was caused by our inventory system not updating in time — this was an oversight on our part, and we sincerely apologize for the inconvenience it has caused you.
We choose to communicate with customers online to better understand each situation and provide timely support for different order issues. We take every review seriously, and our warehouse team is working hard to process all orders as quickly as possible. As our products are large items, production and transportation do require some time, so we kindly ask for your understanding.

Please contact us via customerservice@eeezahome.com with your order number so we can prioritise your case immediately — whether you’d like to proceed with shipment or receive a full refund right away. We want to ensure this is resolved promptly and to your satisfaction.

Again, we are very sorry for the experience you’ve had — your feedback helps us improve, and we hope to earn back your trust.

Warm regards,
The EeezaHome Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good quality furniture.

17 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Thank you so much for your kind word! We hope you can enjoy your product. And we look forward to your next visit to our store or our website: www.eeezahome.com

Noté 1 sur 5 étoiles

The product came with no instructions…

The product came with no instructions just a QR code, which when followed wasn't even the same cabinet. Half the holes weren't aligned or were non-existent and the screws didn't match any of the uses. We had to try and mcgyver everything just to get it semi structural. Three days in and we are still trying to put it together. I've never had a flat pack be this rediculous. Very disappointed given what we paid for it. I'm not even sure if we can finish building the pieces are so badly done.

Order No. 503-4056249-1745400

28 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Hi there, I have already informed our team about this issue. Our Customer Service team will prioritize your reply, could you please leave your order number here? Thank you for your cooperation!

Sincerely,
The EeezaHome Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Non compliant sink which plumbers…

Non compliant sink which plumbers refused to install!

I purchased a two in one hand basin and mop sink for a small commercial kiosk fitout. Having confirmed with the local representative that it was Australian standards compliant, I ordered the sink.

When plumbers went to install, they look for Australian Watermark on sink and faucets with none to be found so refused to install it. I contacted the company requesting compliance certificate only to be told someone would get back to me. The project supervisor also called given urgency to install the item to open the store and was told it would take a month to get...in short there was no compliance certificate.

I am shocked that this company, a national one at that, is able to sell non compliant products in Australia and then on top of it claiming it is compliant to get the sale.

I have requested a full refund and have had no response so will be taking the matter further with consumer affairs.

*DO NOT BUY anything from this company unless you want to be disappointed receiving cheaply manufactured non compliant products

17 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Hi Amar Patel, I have already informed our team about this issue. Our Customer Service team will prioritize your reply, could you please leave your order number here? Thank you for your cooperation!

Sincerely,
The EeezaHome Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

WARNING

WARNING. WARNING. WARNING. DO NOT BUY FROM THEM.

They sent me a faulty scooter. They then asked me to fix it myself or get it fixed. They sent the wrong parts. After 6 weeks I still don't have a working scooter. I got fed up so asked them for a new working scooter. They lied and said they don't have any. They're telling customers they have plenty in stock on their trade me auction. Am now demanding a full refund and will be taking further action against this company.

19 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

Hi, we understand the situation and appreciate your patience.

The tires of the electric scooter you purchased are considered consumable items and are originally not covered under the warranty. However, considering your case, we arranged to send you a free tire. We also explained that this is a tubeless tire (does not require an inner tube) , and you could either replace it yourself or have it replaced at a bicycle repair shop, for which we would reimburse the cost. Nevertheless, you did not accept this solution and insisted on a return and refund, to which we agreed.

However, we have been unable to process the return as our repeated phone calls have been unanswered. If you still wish to proceed with the return and refund, please contact us promptly by phone.

Noté 5 sur 5 étoiles

I recently bought a BO3 mobility scooter

I recently bought a BO3 mobility scooter.
It was delivered to my home within a week.
I am absolutely delighted with it.
It looks great and goes perfectly.

7 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Eeezahome

Réponse de Eeezahome

We're glad to hear that you're satisfied with our delivery speed, we will keep improving our customer service so that we can serve you better in the future.
We hope you can enjoy your product. And we look forward to your next visit to our store or our website: www.eeezahome.com

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus