Getpotted.com Avis 

2 835
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

User friendly website with excellent range of products at very affordable prices and quality. Order packaged very securely and dispatched quickly. Very pleased with my plant trough, which is very attr... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Prior to ordering I spoke to Ian to ascertain was there any way I could see the large Planters before purchasing. Ian informed me that they did not have a store but I could go to the ware house where... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Arrived in good condition, nothing damaged. The self watering pot looks to be a good product, especially with the challenging summer we have just experienced. I may well buy more, to ensure that at... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I loved this pot!! Also, great prices comparing it with other websites with the same kind of items. Quality and beautiful product. A statement for our living room.

À propos de l'entreprise

  1. Jardinerie
  2. aussi dans
  3. Fabricant de poteries
  4. Fournisseur de plantes artificielles
  5. Magasin de design et de décor intérieur
  6. Magasin de mobilier de jardin

Écrit par l'entreprise

GetPotted.com is the perfect place to find all of your gardening accessories and products to keep your fingers green and brighten up your garden and your home. Our online store offers a large selection of different flower planters and accessories and the options are limitless, we can offer many different sizes, colours and shapes of amazing planters for gardening made from a variety of materials, such as plastic/resins, fibrestone, fibreglass and many more. If you are looking for a reliable company that specialises in planter containers and works with well known and good quality brands, then GetPotted will be your best choice. Our shop provides a unique service to everyone from amateur growers to real specialists in the cultivation of flowers, plants and ornamental trees.


Coordonnées de contact

4,7

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

3 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 93 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,7

Tous les avis

(2 835)

214 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

What a beautiful trough

What a beautiful trough - great innovation and delivered safely and quickly

13 juillet 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Deborah,

Thank you for the fantastic review!

We are so glad to hear that you love the design and innovation behind your new trough, and that it arrived quickly and safely. It’s wonderful to know it made such a great impression!


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent product and prompt delivery

A good quality product, reasonably priced. Prompt delivery.

21 juin 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Ted,

Thank you for the excellent review!

We are so pleased to hear that you are happy with the quality and pricing of your item, as well as the prompt delivery. Providing great value and fast service is always our goal, and we really appreciate your support!


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Helpful and good communication and…

Helpful and good communication and competitive prices.

10 juillet 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Angus,

We really appreciate your feedback!

Keeping our prices competitive while making sure our team is as helpful as possible are top priorities for us. Thank you for choosing us, and we look forward to helping you again soon!


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent products at exceptionally…

Excellent products at exceptionally good prices... very helpful people & good, swift communications from first ordering, to the door-to-door delivery servicemen.... Plus ++ we've had lots of *compliments* on our very smart, house-front, giant-lead-look planters!
We'd definitely use GetPotted again, so Many Thanks!

18 juin 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Gerdie,

Thank you for sharing such a detailed experience!

It is music to our ears to know that our delivery team made a great impression and that you are loving the smart look of your planters. We truly value your support and can't wait to welcome you back for your next order!


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

Very wide selection of shapes and sizes. Good value for money and sent extremely promptly.
Delighted with the pots as usual.

10 juillet 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Customer,

Thank you for another wonderful review!

We are so glad to hear that you love our wide range of shapes and sizes, and that your latest order arrived super quickly. Your continued support as a returning customer means the world to us!


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Top quality products

Top quality products. Quick delivery and won’t shop anywhere else. I know what I am getting with you guys.

10 juillet 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Jav,

Thank you so much for such an amazing review!

Hearing that you won't shop anywhere else is the ultimate compliment. We take huge pride in delivering consistent quality and fast shipping, so it means the world to know you always feel confident shopping with us.


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to order and delivery was as…

Easy to order and delivery was as promised

8 juillet 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Customer,

Thank you for sharing your experience!

We're delighted that everything went exactly as promised from start to finish, and we look forward to helping you again in the future.


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered the products online very easy…

I ordered the products online very easy process and fast delivery. Great service.

5 juillet 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Peter,

Thank you for the fantastic review!

We are thrilled to hear that our online ordering process was quick and easy for you, and that your items arrived fast. Providing great service from click to delivery is exactly what we aim for!


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Speedy service and fabulous items.

Speedy service and fabulous items.

4 juillet 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Tanya,

Thank you for the 5-star feedback.

We're glad to know the delivery was prompt and that you love your new planters. Happy gardening!


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

A very good and quick delivery

A very good and quick delivery. well packed and good communication. Very pleased with the 3 troughs I purchased.

25 juin 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Lorraine,

We really appreciate your feedback!

It is fantastic to know that our communication kept you well-informed and that your troughs arrived quickly and safely in their packaging. Enjoy them!


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Really good selection of products

Really good selection of products, easy to navigate website and delivered quickly.

2 juillet 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Kay,

Thank you for sharing your experience!

It’s wonderful to know that our variety of products, user-friendly website, and fast shipping met your expectations perfectly.


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Very nice looking product

Very nice looking product. Helpful delivery service.

1 juillet 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Anna,

Thank you for sharing your experience!

We're delighted that both the look of the product and the quality of our delivery service met your expectations.


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Good product at a competitive price

Good products. Fast delivery and competitive pricing.

27 juin 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Glenn,

We really appreciate your feedback!

Offering top-quality products at competitive prices, paired with fast delivery, is our top priority. Thank you for choosing us, and enjoy your new purchase!


Ian
GetPotted

Noté 1 sur 5 étoiles

Rubbish company

Rubbish company
Damaged goods delivered and only returned 70% money

Never been treated so badly
Don’t deal with this company

8 juin 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Customer,

Thank you for your feedback. We are very surprised to see this review, as it does not accurately reflect the circumstances of your order or our trade policies.

To clarify, you purchased these items as a trade customer. Under our professional trade terms, all returns must be pre-approved, and cancellations or returns after dispatch are subject to standard restocking and cancellation fees (terms that do not apply to standard retail customers). You ordered two corten steel pedestals, which are explicitly advertised on our website as arriving in their unrusted state, with the explanation that they naturally develop their rust patina over time outdoors.

Upon delivery, you rejected the pallet because the units were unrusted. When we clarified that this was exactly as advertised and that trade cancellation fees would apply since the order had already been dispatched, you then informed us that the items were scratched. We must politely disagree with this claim. We have strict quality checks and clear photo evidence of these specific pedestals arriving back at our warehouse in perfect condition.

We always strive to provide fair and adequate solutions for our clients, but we must adhere to our agreed-upon trade terms when an order is rejected outside of a manufacturing fault. We processed your remaining refund in strict accordance with those professional terms, and we are sorry that you feel disappointed with the outcome.


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant product and excellent…

Brilliant product and excellent delivery. Driver very helpful 🌞

29 juin 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Marion,

We really appreciate your feedback!

Providing excellent products paired with helpful, friendly delivery is exactly what we aim for. Thank you for sharing your experience, and enjoy your new purchase!


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product

Great product, very good communication and delivered within reasonable time

26 juin 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Mr Rooth,

We really appreciate your feedback!

Providing high-quality products, clear communication, and reliable delivery is exactly what we strive for. Thank you for choosing us, and we hope you thoroughly enjoy your new purchase!


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service good quality planters

Great service good quality planters

23 juin 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Sue,

We really appreciate your feedback!

Providing top-quality planters alongside great service is exactly what we aim for.


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful pots look amazing

Beautiful pots look amazing, great quality will definitely buy more

2 juin 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Jan,

Thank you so much!

There is nothing better than hearing that our products have brought a beautiful new look to your home. We're delighted by your kind words and look forward to your next order.


Ian
GetPotted

Noté 5 sur 5 étoiles

Exceptional Service

Ordered at lunch time. It came the following day. And not only that the pot is well made amd perfect for my tree. It looks amazing. I am so glad I did my research beforehand.

26 juin 2026
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Amelia,

Thank you for the exceptional review!

We are thrilled to hear that your pot arrived less than 24 hours after ordering and that your pre-purchase research paid off so beautifully. It sounds like a perfect fit, and we are so glad it looks amazing with your tree!


Ian
GetPotted

Noté 1 sur 5 étoiles

Slow refund process after receiving a chipped planter



I was very disappointed with my experience. The planter arrived chipped and damaged, so I asked for it to be collected as I didn’t want a replacement after already waiting a long time for delivery.

The planter was collected last Tuesday, but when I contacted customer service to ask about my refund, I was told the warehouse had only just received it. I then received an email saying I now have to wait a further 3–7 working days for the refund to be processed.

This has been a frustrating and unnecessarily slow process. Through no fault of my own, I have been left without the planter I ordered, which has delayed planting my tree. I expected a much quicker refund for an item that arrived in a damaged condition.

Overall, I am disappointed with the service and the length of time it has taken to resolve this issue.

4 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Getpotted.com

Réponse de Getpotted.com

Dear Rafia,

Thank you for sharing your feedback.

We are genuinely saddened to see this 1-star review, especially since our team worked closely with you throughout this process to ensure the situation was resolved to your satisfaction.

To clarify the details of your order, our team noted that the planter didn't actually have a structural chip or damage, but rather a minor cosmetic imperfection. Regardless, we wanted to help you out, so we assisted you with the return right away and confirmed we would be in touch once the goods safely arrived back at our warehouse.

Because our warehouse team handles hundreds of orders every single day, it can take up to a week to physically process incoming returns. We do apologize for that slight delay, but as soon as the item was confirmed as safely received, we updated you. While we stated that the refund would take the standard 3–7 working days, we actually went ahead and processed it right away.

We always strive to be as helpful as possible, and we took care of your request as quickly as our processes allowed. We are sorry to see such negative feedback given that we supported you every step of the way, but we wish you the best with your planting.


Ian
GetPotted

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus