GMPartsGiant.com Avis 

1 070
•
TrustScore 4 sur 5

4,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

You guys and girls had hard to find parts at a cheap price fast shipping. Once the process went through the processing took a minute other than that wonderful as well as I could not find these parts a... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a part and paid only to find out days later as I was waiting on the part to arrive , so I could fix my car and drive it, that my order had been automatically cancelled because GM parts giant... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

The part I needed was reasonably priced. The order process was easy, with no surprise shipping charges. My part wa delivered when they said it would arrive. I was replacing a failed USB/USB C/SD card... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Where else would anyone find actual GM-sourced rear mud flaps for a 2006 Buick Rainier CXL at a fair price? 99% of sellers are pushing generic ones that are not designed to fit the precise contours o... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de pièces détachées automobiles

Écrit par l'entreprise

GM Parts Giant, by Genuine Parts Unlimited, Inc., is one of the largest distributors for OEM GM parts. Our online GM parts website offers customers the best discounted prices on OEM Chevrolet parts, GMC parts, Cadillac parts, and Buick parts. OEM stands for Original Equipment Manufacturer. In other words, it simply means our parts come direct from GM and GM AC Delco. Essentially, we do not sell aftermarket parts. We ship all of our parts from region based GM dealers within three business days to provide for fast service.

Écrit par l'entreprise


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 78 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,2

Tous les avis

(1 070)

383 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

gmpartgiant . com buying and shipping

Shipping price was harendous! 43 dollars for a 4 dollor calliper repair kit that only had half the parts! The bag it came in was open and part of the kit was removed! The company stated you got what you ordered. TOTALLY UNLESS and l waited for weeks to get it! I will strongly recommend to my fellow mechanics and custom car builders to stay AWAY! BAD service to customers and phony reviwes! -3 out of 10 :( $47.00 of agrivation $260.00 new caliper I installed NO choice waited too long for half the parts and rediculous shipping cost! :(

17 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

price change beware.

I placed an order for a GMC instrument cluster for $120 and some change. Got an email confirmation of my purchase and processing. the very next day I checked order status and I find out order cannot process because their is a price increase of 120.00 that needs to be paid before shipment. are you kidding me, double the amount from original. called them I get zero apology just it is what it is. That is extreamly shady and untrustworthy. I cancled the order Steer clear of GMPartsGiants.

15 juillet 2026
Avis spontané
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

Thank you for your feedback. Unfortunately, adjustments may occur due to changes in prices or shipping costs from our suppliers.
Updated pricing will also be reflected on our website during scheduled maintenance within the next 3–5 business days. Your feedback is essential for improving our services.

Noté 1 sur 5 étoiles

Be very careful when purchasing from…

Be very careful when purchasing from this organization. Even if they send you the wrong part, they will charge a significant restocking fee. I was charged a $47 restocking fee for an $180 part. There was no chance to re-order since they did not have the matching part for my vehicle. I also had to pay return shipping.

In addition, it took over 3 months to process the refund.

There are much better options with companies that actually value their customers.

Be careful!

12 juillet 2026
Avis spontané
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

Thank you for your feedback. If the correct part was shipped as ordered, the RMA will be categorized as no longer needed, and may be subject to a 20% restocking fee, we apologize for the inconvenience. Additionally, not all parts are eligible for return. For more information, please visit https://www.gmpartsgiant.com/service/gm-return_policy.html Your feedback is essential for improving our services.

Noté 1 sur 5 étoiles

They are not customer first as if you…

They are not customer first as if you have the wrong part they have excuses so that you can't return it. I wouldn't recommend ordering from them because of their return policies. Typical bad online experience. I'm stuck with a part I can't use and they don't even offer to exhange it..

6 juillet 2026
Avis spontané
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

Hi Larry,

Thank you for your feedback. We’ve reviewed your order and confirmed that a VIN was not used during the part selection process. There are multiple parts with the same name that fit your search result due to different options and trims.

We recommend VIN lookup for the most accurate fitment before checkout to confirm compatibility. If a part that does not fit your application was ordered, but the correct part per invoiced was delivered, the return request will be categorized as a no-longer-need.
We understand your frustration; however, electric components are not eligible for returns.

We appreciate your understanding and encourage the use of VIN verification through our Parts Question with our new Customer Assistant.

For more information regarding our returns policy, please visit: https://www.gmpartsgiant.com/service/gm-return_policy.html

Noté 1 sur 5 étoiles

GMPartsGiant.com…

I placed an order with GMPartsGiant.com on June 22 for an auto part costing approximately $53 including tax.

After waiting for an entire week, the order still had not shipped. I contacted customer service, and only after my inquiry did I receive tracking information. When the package finally arrived, the part inside was damaged and unusable.

I immediately contacted the company to request a replacement. Customer service asked me to provide photos of the damaged part, which I submitted as requested. At that time, no one told me that I was also required to keep the shipping box or provide photos of the external packaging.

After receiving no meaningful update for another week, I called the company to follow up. Only then was I told that photos of the shipping packaging were required. By that time, the packaging had already been discarded because the company had never informed me that it needed to be retained.

The company then refused to replace or refund the damaged part solely because I could not provide packaging photos. This requirement was not communicated when I first reported the damage and submitted the requested evidence. It is completely unreasonable for the company to introduce a new requirement one week later and then use it as an excuse to deny responsibility.

The entire experience involved delayed shipping, poor communication, a damaged product, unclear claims procedures, and an unjustified refusal to resolve the issue. Based on my experience, the company’s customer service practices were misleading, unfair, and designed to avoid responsibility rather than assist the customer.

10 juillet 2026
Avis spontané
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

We're sorry to hear about your experience and truly appreciate you bringing this to our attention. This is not the level of service we aim to provide, and we’d like the opportunity to make things right.
A member of our team will be reaching out to you directly to discuss the situation further. We value your input and hope to resolve this promptly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a part ,payed total price and…

Ordered a part ,payed total price and shipping. Im waiting for a couple of days l, than get email that the price is more for the item and won't be ship till and price increase is payed . Thats terrible business, totally waste of time and effort. Will never shop again with you guys and I hope other customers see how shady you guys are.

8 juillet 2026
Avis spontané
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

Thank you for your feedback. We are truly sorry to hear about the challenges you faced. The shipping cost you see is due to the overall size, dimensions, and weight of the part(s) in your order.
These factors require extra measures by the carriers to ensure the parts are shipped securely and arrive without damage. These precautions influence the shipping charges applied to your order.
We understand how important it is and your feedback is invaluable and will help us improve and better serve our customers in the future.

Noté 1 sur 5 étoiles

wont be using them again

wont be using them again, everything is fine until you have a problem. difficult to get a hold of, held hostage by the online email contact process. still no resolution to the part that was missing out of a filter kit (one seal).
3weeks go by back and forth and i finally spend time on hold to speak with someone. told me they can not move forward without a photo. The part is missing not sure how the photo will help. (just another Cog in their process) I send a photo immediately of the two parts i got and clearly explained what was missing. get another customer service email back later same day statement saying after reviewing your photo the part is not included. So here i go in circles again. The filter kit i ordered is supposed to come with three parts, I only got two! Fact. Its like a big game to them. no one takes it seriously and they hope you will just give up. Poor customer service. Like i said you are fine until something goes wrong! Shop elsewhere, no ownership when they made a mistake. dont waste your time with these business practices.

24 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

The part was as described

The part was as described

18 juin 2026
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

Hello Dennis,

We appreciate you taking the time to share your experience. Helping customers order OEM parts with confidence is important to us. Hope to serve you again soon. Thanks again Dennis!

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast shipping

Fast shipping, everything arrived in perfect shape.

18 juin 2026
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

Hello Kevin,

We’re happy to know you had a positive experience. We work hard to ensure orders arrive accurately and efficiently. Wishing you many smooth miles ahead! Thanks again Kevin!

Noté 5 sur 5 étoiles

Best price for new headlight…

Best price for new headlight assemblies. Fast shipping too.

18 juin 2026
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

Hello John,

We appreciate you taking the time to share your experience. Providing competitive pricing on OEM parts and fast shipping is something we work hard to maintain. Looking forward to helping you with future OEM parts needs! Thanks again John!

Noté 1 sur 5 étoiles

Refusal of refund for the wrong size part.

On May 26th, 2026 I ordered a wheel for a 2025 Chevorlet Trailblazer for the amount of $223.74. Then they requested an additional $26.75 for more shipping and handling. I received it June 10th, 2026. It was the wrong size wheel for my vehicle. Their website says it will fit my vehicle it does not. When I asked to return it for a refund, they denied stating it was special order part. It never said it was non-refundable or a special order when I purchased it. It only says electrical parts are non-refundable in their return policy. I would like my refund please.

26 mai 2026
Avis spontané
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

Thank you for your feedback. The part ordered was a special-order item, and approval was provided before it was processed. Because these parts are specially requested from the manufacturer, they aren't eligible for return once the order is confirmed. Your feedback is essential for improving our services.

Noté 5 sur 5 étoiles

Just what the mechanic ordered

The part I ordered was correct and came carefully packaged and intact.

18 juin 2026
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

Hello Alastair,

We appreciate you sharing your thoughts with us. We’re pleased everything arrived smoothly and securely packaged. Looking forward to helping you with your next project. Thanks again Alastair!

Noté 5 sur 5 étoiles

The correct part came in a timely…

The correct part came in a timely manner.

18 juin 2026
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

Hello Brian,

We appreciate you taking the time to share your experience. Reliability and proper fit are exactly what we aim to deliver. We’ll continue working hard to provide OEM parts you can count on. It means a lot to have your support. Thanks again Brian!

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy ordering

Easy ordering, quick shipping, the right part

18 juin 2026
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

Hello Tom,

We appreciate you taking the time to share your experience. Glad to hear shipping and packaging met expectations. Your support truly means a lot to our team! Thanks again Tom!

Noté 5 sur 5 étoiles

Quality parts and fast service.

Quality parts and fast service.

18 juin 2026
Logo de GMPartsGiant.com

Réponse de GMPartsGiant.com

Hello Alonzo,

We appreciate you taking the time to share your experience. Reliable delivery is something we take seriously. Looking forward to helping you with future OEM parts needs. Thanks again Alonzo!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus