Hamlet Laundry Avis 

72
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Hamlet Laundry Company has completely transformed my laundry routine. With their 24-hour service, user-friendly app, and exceptional quality, they've made laundry a breeze. From clothes to bed... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

First time using Hamlet. Booked online for ironing of clean bedding that had built up owing to an operation which was disabling. Ironing picked up within an hour of booking and returned next day. Fant... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I've utilised their laundry pick-up service twice already because I occasionally struggle to keep up with the laundry for my entire family. They consistently show up on time and return my clothing the... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I used hamlet laundry service for wash iron & fold several time. i got no problem during booking & get back my goods. turn around time is okay except few times. so therefore hamlet laundry is recommen... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Pressing
  2. aussi dans
  3. Blanchisserie
  4. Cordonnier
  5. Laverie automatique
  6. Service de blanchisserie
  7. Service de retouche de vêtements

À propos de Hamlet Laundry

Écrit par l'entreprise

Dry cleaning

and

laundry service

in London. Book a convenient pick-up and delivery time. One of the best laundry and dry cleaning services in London. We are available everywhere in London with free collection and delivery. Same-day collection and next-day delivery, Affordable price compared to the local laundry shop.


Refer us to your Friend and family, both of you will get a £5 credit.

Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

72 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(72)

13 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Be warned

Be warned, major shrinkage.

I recently tried Hamlet Laundry for the first time based on some positive reviews. The service was prompt with the pickup and delivery, and my clothes were returned clean, well-folded, and smelling fresh. However, I faced significant issues when I noticed that my white socks still had brown stains and, more critically, my expensive boxers and shorts had shrunk considerably. This not only caused discomfort but also resulted in a substantial financial loss, as I now need to replace these essential items.

Upon reaching out to their customer service, I received a prompt and courteous response. They acknowledged the issues and offered a 15% discount on my next order or a 20% weekend discount code. While I appreciate their quick acknowledgment and efforts to resolve the situation, the discounts offered do not compensate for the hundreds of pounds I am out due to the damage to my clothes. A truly caring response would involve meeting me halfway in covering these financial losses.

While Hamlet Laundry demonstrates good customer service responsiveness, potential customers should be cautious of possible significant financial losses. I hope the company will implement further improvements to their service quality to prevent such incidents in the future and consider more fair compensation methods when errors occur.

9 mai 2024
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

Dear Bobby Brown,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We sincerely apologize for the inconvenience and distress caused by the issues you experienced with our service.

We are glad to hear that our pickup and delivery service met your expectations and that you found our customer service responsive. However, we are deeply sorry for the brown stains on your white socks and the significant shrinkage of your expensive boxers and shorts. This is not the level of service we strive to provide, and we understand the substantial financial impact this has had on you.

We appreciate your acknowledgment of our prompt response and the discount offers provided. However, we fully understand that these offers do not adequately compensate for the financial loss and inconvenience you have faced. To address this, we would like to discuss a more suitable form of compensation that better reflects the value of this issue to improve our service.

Noté 5 sur 5 étoiles

Thanks for doing this kindness and well service

I'm fully satisfied with their services .they're very kind and polite and the service was well & top-notch. they collect and deliver order in time most of the time, although sometimes it's been delay just because of traffic but they try to fulfill their order in time as much as possible. and I took their dry wash and separate wash and iron service last week, it was like that I want.

29 avril 2024
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

Thank you so much for your glowing review! 🌟 We are thrilled to hear that you are fully satisfied with our services and that we were able to meet your expectations with our kind, polite, and top-notch service.

We understand that occasional delays due to traffic can happen, but we appreciate your understanding and patience. Rest assured, we always strive to fulfill orders on time to the best of our ability.

It's fantastic to know that our dry wash and separate wash and iron services met your needs perfectly. Providing services that exceed your expectations is our goal, and we're delighted that you had such a positive experience.

Thank you for choosing Hamlet Laundry Company. We look forward to serving you again and continuing to provide you with excellent service.

Warm regards,

Noté 5 sur 5 étoiles

Lovely service

For laundry service in the UK Hamlet laundry company gives a best service with reasonable price range. I took their wedding dress dry wash service and they did it professionally and I'm very happy to get my special dress back clean & fresh .

Love from Himarika

1 mai 2024
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

Dear Himarika,

Thank you so much for your wonderful feedback! 🌟 We are delighted to hear that you had a great experience with our wedding dress dry cleaning service. Ensuring your special dress came back clean and fresh is always our top priority.

At Hamlet Laundry Company, providing professional service at a reasonable price range is what we aim for, and we're thrilled that you found our service to be the best for laundry in the UK.

Your satisfaction means the world to us, and we truly appreciate your kind words and recommendation. If there's anything else we can assist you with in the future, please don't hesitate to reach out.

Warm regards,

Noté 5 sur 5 étoiles

Trusted and top-notch service of laundry in the UK

I'm happy for Their service and prices. Significantly their behavior is so polite and soft. they try to find out customers needs and try to fulfill that. I took their separate wash service and every time I get a service as I want. I'll recommend Hamlet Laundry company as a trusted,good service and budget friendly Laundry service.

5 mai 2024
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

Dear Valued Customer,

Thank you so much for your wonderful feedback! 🌟 We are thrilled to hear that you are happy with our service and prices, and that you found our team's behavior polite and accommodating.

Ensuring that we meet our customers' needs is our top priority, and we're delighted that you have consistently received the service you desired with our separate wash service.

Your recommendation as a trusted, good service, and budget-friendly laundry service means a lot to us. We appreciate your trust and confidence in Hamlet Laundry Company.

If there's anything else we can do for you or if you have any further feedback, please do not hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future.

Warm regards,

Noté 4 sur 5 étoiles

I'm satisfied 😊

Hamlet Laundry Company has completely transformed my laundry routine. With their 24-hour service, user-friendly app, and exceptional quality, they've made laundry a breeze. From clothes to bedding, everything comes back fresh and clean. Sometimes they can not reached in time about 10 min to 15 min delay just because of traffic. However, Their customer support is top-notch too. I highly recommend them!



Best,

Jasmin akther jui.

7 mai 2024
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

Dear Jasmin Akther Jui,

Thank you so much for your glowing review! 🌟 We are thrilled to hear that Hamlet Laundry Company has made such a positive impact on your laundry routine.

We're delighted that you find our 24-hour service convenient and our app user-friendly. Ensuring exceptional quality and delivering fresh, clean clothes and bedding is what we strive for.

We apologize for any delays caused by traffic. Your understanding is greatly appreciated, and we are continuously working to improve our efficiency.

It's wonderful to hear that you've had a positive experience with our customer support as well. Providing top-notch service across all aspects of our business is our goal, and your recommendation means a lot to us.

Thank you for choosing Hamlet Laundry Company and for your kind words. We look forward to continuing to serve you with the best laundry service.

Best regards,

Noté 1 sur 5 étoiles

Be careful

By far the worst experience I've had with a dry cleaning service. The scheduled drop-off was set for Thursday evening, finally nearly 10 pm at night someone does drop-off about 1/2 of my order. When I point out that I am missing quite a few pieces, they assure me someone will call the next day. Friday around mid-day, still zero contact from Hamlet, I call and am assured that they at least found my order and someone will drop off the remaining items that evening. I move things around to assure I'm home, there was no call or no show. I call again on Saturday around mid-day, and am assured again that someone will be there in the afternoon to drop off my items. They finally do come. The invoice is ready a few days later, and I find I'm overcharged by a decent amount. I send an email, no response, I use their chat function, no response. I've called, and have been told someone will follow-up today, so we will see.

8 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

Dear Kimberly Carey,

I sincerely apologize for the incredibly frustrating experience you had with our dry cleaning service. This is not the level of service we strive to provide, and I am truly sorry for the multiple inconveniences you faced throughout this process.

The delays in delivering your order, the lack of communication, and the overcharging are completely unacceptable. I understand how important it is to have your items returned promptly and correctly, and we clearly failed to meet your expectations on multiple occasions.

I assure you that we are investigating this matter urgently to address all issues raised. Rest assured, corrective actions will be taken to prevent such occurrences in the future. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to improving our service based on your experience.

Noté 5 sur 5 étoiles

I used hamlet laundry service for wash…

I used hamlet laundry service for wash iron & fold several time. i got no problem during booking & get back my goods. turn around time is okay except few times. so therefore hamlet laundry is recommendable i guess

15 août 2023
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

Thank you for your feedback!

We're glad to hear that you've had a positive experience using our wash, iron, and fold service multiple times. We appreciate your understanding regarding the turnaround times, and we're committed to improving consistency in this aspect.

Your recommendation means a lot to us, and we look forward to continuing to serve you with reliable and quality laundry services. If there's anything specific you'd like us to focus on in future services, please feel free to let us know.

Best regards,

Noté 5 sur 5 étoiles

I've utilised their laundry pick-up…

I've utilised their laundry pick-up service twice already because I occasionally struggle to keep up with the laundry for my entire family. They consistently show up on time and return my clothing the next morning. The garments are returned wrinkle-free, clean, and divided into adult and child sizes. highly advisable

15 août 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I recently had the pleasure of using…

I recently had the pleasure of using Hamlet Laundry for both laundry and dry cleaning services, and I couldn't be happier with the experience! 💯

The collection and delivery service was spot on - always on time, making the entire process incredibly convenient. I didn't have to worry about dropping off or picking up my clothes, which saved me so much time and effort. 🚚

But what truly impressed me was the quality of the wash and dry cleaning. My clothes came back looking brand new! The attention to detail and care taken in handling my garments was evident, and I couldn't have asked for better results. 👌

The team at Hamlet Laundry is super professional. From communication to the actual services provided, they were top-notch! Their customer service was excellent, and they addressed all my queries with utmost courtesy and efficiency. 💬

The booking process was a breeze! Their user-friendly website and app made it easy for me to schedule the services I needed, and the whole experience was seamless. 💻📱

Overall, I am thoroughly impressed with Hamlet Laundry and their exceptional services. They have definitely earned my trust as my go-to laundry and dry cleaning service provider. I highly recommend them to anyone looking for top-quality services with a touch of convenience and professionalism! 👍

Thank you, Hamlet Laundry, for making laundry day a stress-free and delightful experience!

22 juillet 2023
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

Thank you so much for your amazing review and for choosing Hamlet Laundry for your laundry and dry cleaning needs! 🌟 We are thrilled to hear about your exceptional experience with our services.

It's fantastic to know that our collection and delivery service was convenient and always on time, saving you precious time and effort. Ensuring that your clothes returned looking brand new is what we strive for, and we're delighted that you noticed the attention to detail and care we put into handling your garments.

We greatly appreciate your compliments on our professionalism and customer service. Providing top-notch service from booking to delivery is our goal, and we're glad we could exceed your expectations.

Your recommendation means a lot to us, and we look forward to continuing to provide you with high-quality and convenient laundry and dry cleaning services. If there's anything more we can do for you, please don't hesitate to reach out.

Thank you again for your kind words and for being a valued customer of Hamlet Laundry!

Best regards,

Noté 1 sur 5 étoiles

False advertising of prices

I booked through them after seeing their price was set at £16 for 6kg however when the payment went through they charged me £20 instead without any explanation so I cancelled immediately. I also went through their booking system again afterwards and could not see this price anywhere in advance of entering my card details

29 mai 2023
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

Thank you for bringing this matter to our attention, and we apologize for any confusion or inconvenience caused during your booking process.

At Hamlet Laundry, we strive to provide clear and transparent pricing for all our services. We regret to learn that there was a discrepancy between the displayed price and the actual amount charged during your transaction. We understand the importance of accurate and upfront pricing information, and we are taking your feedback seriously to prevent such occurrences in the future.

Upon review of our booking system, we have identified the issue, and we apologize for the oversight in not displaying the correct price before entering your card details. Please know that this was unintentional, and we are actively working to rectify the situation.

We understand your decision to cancel your booking due to the unexpected price change, and we sincerely apologize for any frustration or disappointment caused. Our team is committed to ensuring that our booking process is transparent and user-friendly for all our customers.

As a token of our apology, we would like to offer you a 20% discount on your next laundry service with us. Simply use the code "APOLOGY20" when making your booking, and the discount will be applied automatically.

We genuinely value your feedback, and your satisfaction is of the utmost importance to us. We are continuously working to improve our services and customer experience, and we hope you will give us another chance to serve you in the future.

Once again, we apologize for any inconvenience, and we appreciate your understanding. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to our customer support team at [customer support email or phone number].

Thank you for giving us the opportunity to address this matter, and we look forward to serving you again soon.

Best regards,

Justin
Customer Relations Team
Hamlet Laundry

Noté 5 sur 5 étoiles

highly satisfied

highly satisfied. washing and iron they did properly. will use again

31 octobre 2022
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

We apologize for any confusion or inconvenience you experienced with the pricing of our services. It is essential for us to be transparent and ensure our customers have a seamless booking experience.

Upon reviewing your case, we found that there was indeed an error in the displayed price on our website, and we sincerely regret any misunderstanding it may have caused. We have taken immediate action to rectify this issue, and the correct price of £16 for 6kg is now accurately displayed on our booking system.

We want to assure you that your payment of £20 has been promptly refunded to your account. You should see the refund reflected in your bank statement within the next few business days. Rest assured that we take payment discrepancies seriously, and we are committed to ensuring that our customers are charged accurately and fairly.

As a gesture of goodwill and to apologize for the inconvenience you faced, we would like to offer you a 20% discount on your next laundry service with us. We hope this will demonstrate our commitment to providing exceptional service and addressing any concerns promptly.

Your feedback is highly valuable to us, and we appreciate your patience and understanding. We will be conducting a thorough review of our booking process to prevent similar issues from occurring in the future.

If you decide to give us another chance, we encourage you to visit our website again, where you will find the updated and correct pricing for all our services.

Once again, we apologize for the oversight, and we thank you for bringing it to our attention. If you have any further questions or concerns, please feel free to contact our customer support team at [customer support email or phone number], and we will be more than happy to assist you.

Thank you for considering Hamlet Laundry, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
Justin
Customer Relations Team
Hamlet Laundry





Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID AT ALL COSTS

Horrible service from the start….sent 5 curtains for dry cleaning and the only good thing was collection and taking money from my account. The quote procing giving was wrong and their charged me extra despite the poor cleaning, they lost some items in the process and took them 48h to locate and most importantky the communication is terrible. The mails and chat on the website are very polite but not followed upon. The company is ran by a rude man who shouts at you on the phone when things go wrong. PLEASE AVOID if you don’t want to lose money, time and patience.

I wish I had read previous reviews before giving them my garments and my debut card number!

18 août 2022
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

We are truly sorry to hear about your unsatisfactory experience with our dry cleaning service. We deeply regret any inconvenience caused and understand the frustration you must have felt throughout the process.

First and foremost, we want to apologize for any miscommunication regarding the quote pricing and the additional charges you faced. It is never our intention to provide inaccurate information or surprise our customers with unexpected costs. We are currently investigating the matter to understand what went wrong and will take necessary steps to ensure that such issues do not recur.

Regarding the lost items, we understand how distressing it can be to have belongings misplaced during the cleaning process. We sincerely apologize for the delay in locating and returning these items to you. Our team is working diligently to improve our inventory management system to prevent such occurrences in the future.

As for the communication aspect, we take your feedback seriously, and we recognize the need to enhance our responsiveness and follow-up procedures. Our team is committed to improving communication channels, both via emails and website chats, to ensure a smoother and more attentive customer experience.

Regarding your remarks about the conduct of our staff, we deeply regret if you felt disrespected during any interactions. This behavior is not reflective of our values, and we will be addressing this matter with the individual involved. We strive to maintain a high standard of professionalism and courtesy in all our interactions, and we are committed to providing a respectful and pleasant experience for all our customers.

Your feedback is invaluable to us, and it helps us identify areas where we can improve and provide a better service. We appreciate you bringing these issues to our attention.

To make amends for the inconveniences you faced, we would like to offer you a discount on your next dry cleaning order with us. We want to assure you that we are committed to addressing the issues you raised and providing a much-improved experience in the future.

Please feel free to reach out to us directly at https://help.hamletlaundry.com to generate ticket so that we can promptly process your refund and discuss the discount for your next order.

Once again, please accept our sincerest apologies for the shortcomings you experienced. We truly value your feedback and hope to have the opportunity to regain your trust in our services

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst laundry service I've ever used..

Worst laundry service I've ever used... They were 4 hours late collecting my order and 24 hours late delivering back to me without so much as an apology. I spent my entire weekend waiting for these people to come despite having booked a specific time slot (Which there is absolutely no point in doing) I sent them 5 emails to two separate addresses, all f which were ignored and received no kind of discount or refund. Seriously bad service.

19 juillet 2022
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

We want to extend our sincerest apologies for the disappointing experience you had with our laundry service. Your feedback is extremely valuable to us, and we deeply regret the inconvenience caused by the delayed collection and delivery of your order.

Our team understands the frustration and inconvenience caused by such delays, and we take full responsibility for failing to meet your expectations. We know that timely service is of utmost importance, and we are truly sorry for not living up to our commitment on this occasion.

Regarding the lack of response to your emails, we understand how crucial it is to provide timely and attentive customer support. We apologize for the oversight and understand that our communication channels need improvement to address customer queries and concerns effectively.

Please know that we take your feedback very seriously, and we are actively working on improving our logistics and customer service processes to prevent such occurrences in the future. Our goal is to ensure that our customers receive a seamless and hassle-free experience with every interaction.

We genuinely appreciate your patience and understanding, and we would like to extend a heartfelt offer of a full refund for your order. Additionally, we would like to provide you with a significant discount on your next laundry service with us as a gesture of goodwill.

To process your refund and apply the discount to your next order, please contact our customer support team at help@hamletlaundry.com We want to make sure that you are properly taken care of and that we rectify the shortcomings you experienced.

Once again, we are deeply sorry for the inconvenience you faced and the subpar service you received. Your feedback is essential to us, and we assure you that we are taking the necessary steps to improve our services.

Thank you for bringing these issues to our attention. We hope to have the opportunity to restore your faith in our laundry service in the future.

Best regards,

Justin
Customer Relations Team
Hamlet Laundry

Noté 1 sur 5 étoiles

Ruined clothes

I was assured this place had enough experience handling delicate fabrics and expensive clothes but I received one jacket completely destroyed and colorless and my t-shirts apparently were washed with something blue and got a massive dye and stains on them. I am sure the most inexpensive washing machine would not cause such damage, it is clearly a careless management on behalf on Hamlet Laundry staff. Extremely dissapointed.

18 juin 2022
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

We deeply regret to hear about the unfortunate experience you had with our laundry service. Your feedback is incredibly valuable to us, and we extend our sincerest apologies for the damage caused to your jacket and t-shirts.

As a team dedicated to providing exceptional care for delicate fabrics and expensive clothing, we understand the gravity of the situation and take full responsibility for the mishandling of your items. We are truly sorry for the disappointment and frustration this has caused you.

Our top priority is to ensure that all garments receive the utmost care during the cleaning process, and we deeply regret that we fell short of our commitment on this occasion. Your jacket and t-shirts should have been treated with the utmost caution and expertise, and we understand that this was not the case.

We are currently conducting a thorough investigation into what went wrong to ensure that such incidents are avoided in the future. Our team is working diligently to identify the root cause and implement necessary measures to prevent any recurrence of such issues.

Your feedback regarding careless management is vital, and we assure you that we are taking immediate action to address and rectify any shortcomings in our processes.

We would like to offer our sincerest apologies and extend a full refund for the damaged items. Additionally, we would like to provide you with a significant discount on your next laundry service with us to demonstrate our commitment to restoring your trust in our services.

To process your refund and apply the discount to your next order, please contact our customer support team at help@hamletlaundry.com . We want to ensure that you are properly taken care of and that we make amends for the unfortunate experience you had.

Once again, we apologize for the damage caused and any inconvenience you experienced. Your feedback is invaluable to us, and we assure you that we are taking proactive steps to enhance our services.

Thank you for bringing this matter to our attention. We hope to have the opportunity to regain your confidence in our laundry service in the future.

Best regards,

Justin
Customer Relations Team
Hamlet Laundry

Noté 1 sur 5 étoiles

Please dont book with Hamlet

Please dont book with Hamlet. I have several bad experiences with them.

First one, I only requested for mixed washing, so they sent me pictures of my clothes not ideal for mixed washing and for dry cleaning instead. I emailed them back, not to wash or dry cleaned those. When my clothes got back, these three clothes are missing. No response from them after chasing this.

Second, I weigh my clothes before sending to them. They overcharged me, paid for extra 6kgs when I should have not.

Third, and this will be last, as I am sick of them giving a chance already. I only asked to mixed wash my laundry. When it came back, some of it were ironed, dry cleaned, which caused me 88 pounds all in total. These items are just regular clothes and they just did that so they can charge you extra and get money from you. Theu shouldve asked the client first, before doing anything. They did not. I specifically just asked for it to mixed wash.

I have proofs. And until now, not one was resolved.

10 mai 2022
Avis spontané
Logo de Hamlet Laundry

Réponse de Hamlet Laundry

We are deeply sorry to hear about your series of disappointing experiences with our laundry service. Your feedback is of utmost importance to us, and we sincerely apologize for any inconvenience or frustration caused.

Firstly, we apologize for any confusion with your initial request for mixed washing. It is essential for us to understand our customers' preferences clearly and act accordingly. We regret the oversight in handling your specific instructions and the unfortunate loss of three of your clothes. We assure you that we are committed to resolving this matter promptly, and we kindly request you to contact our customer support team at [customer support email or phone number] so that we can investigate and rectify the situation.

Regarding the overcharging of your laundry, we understand the importance of accurate billing and apologize for any discrepancies in the weight calculation. We will review our processes to ensure more precise measurements going forward. If you can provide us with the relevant details, we will be more than willing to issue a refund for any excess charges.

Lastly, we sincerely apologize for the unintended services applied to your laundry. We always aim to adhere to our customers' preferences, and it is regrettable that this was not the case during your experience. We take full responsibility for this oversight and assure you that we will be reinforcing the importance of adhering to customer requests to our team.

Please rest assured that your concerns are being taken very seriously, and we are determined to resolve each issue to your satisfaction. We genuinely value your loyalty and would like to ensure that you have a positive experience with us moving forward.

We kindly request you to share any relevant proofs or details with us, as it will help us in investigating and addressing each issue effectively. Our team is committed to resolving this matter promptly and professionally.

Once again, we extend our sincerest apologies for the inconvenience and frustration you have faced. Your satisfaction is our top priority, and we hope to have the opportunity to regain your trust and confidence in our services.

Best regards,

Justin
Customer Relations Team
Hamlet Laundry





L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus