Jotex Avis 

2 185
•
TrustScore 4 sur 5

4,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Szybka przesyłka , lambrekin super w końcu coś pasuje na moje łóżko 😉 jakościowo wygląda w porzadku. zamówiłam drugi i jest jeszcze ładniejszy od pierwszego! Choć najładniejsze kolory się szybko wypr... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Świetne podejście do klienta. Dostawa jak zawsze trochę dłużej i do mnie tylko da się wybrać kuriera do domu. Szlafrok jest taki jak oczekiwałam - mięsisty, ciężki w pięknym kolorze w paski od wewnątr... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Wysyłka zamówionych produktów jest bardzo sprawna i szybka. Produkty są dobrej jakości. Kupiłam zasłony i prześcieradło, zasłony okazały się zbyt ciężkie i grube, prześcieradło jest bardzo cienkie. Zw... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Bardzo polecam sklep Jotex, Współpraca z obsługą klienta jest bez zarzutu - odpowiedzi na wiadomości są szybkie i konkretne. Na duży plus zasługuje także sprawne anulowanie zamówienia - nawet w przy... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de design et de décor intérieur
  2. aussi dans
  3. Magasin de rénovation

Écrit par l'entreprise

Jotex oferuje wszystkie najnowsze trendy w wyposażeniu domu. Jesteśmy zawsze o kilka kroków do przodu, więc z powodzeniem wybierzesz coś dla siebie. Niezależnie od tego, czy podążasz za trendami, czy tworzysz własne Jotex to miejsce, gdzie znajdziesz swój dom. Stwórz osobiste wnętrza całego domu na jotex.pl


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Chez Trustpilot, nous privilégions le contenu écrit par des personnes réelles. Cependant, cette entreprise a accès notre outil de réponse assisté par l'IA pour l'aider à rédiger ses réponses.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,2

Tous les avis

(2 185)

334 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

sklep godny zaufania

sklep godny zaufania! produkty zgodne z opisiem, a rzeczy zwrócone zostaly szybko i sprawnie przeprocesowane. Polecam

8 septembre 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

Paid for items I never received, and no refund

I placed an order for 4 curtains on 21st July 2026. At checkout there was a system error, and I never received an order confirmation email. Despite that, the payment was taken from my account. I never received the items, and no tracking information was ever provided. When I contacted customer support about this, they were unhelpful and did nothing to resolve the issue. I've received no refund and no replacement.

21 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Jotex

Réponse de Jotex

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review.

Unfortunately, you have not provided an order number, so we are unable to check the details of your order and assist you further.

If you have been charged but cannot see an order under “My Orders” in your Jotex profile, the amount should be returned automatically to your account within a few days.

If you do not receive the refund, please contact our Customer Service team by email at customerservice@jotex.pl if your order was placed on jotex.pl.

Kind regards,
Alicja, Team Jotex

Noté 3 sur 5 étoiles

Nice carpet, expensive delivery

The carpet is nice; it fits my room well. The delivery is expensive.

25 août 2026
Logo de Jotex

Réponse de Jotex

Hi!

Thank you for your feedback!

We will take your comment into consideration in our ongoing work to develop and improve our services.

We appreciate you taking the time to contact us.

Kind regards,
Alicja Team Jotex

Noté 4 sur 5 étoiles

Początkowo problem, ale ostatecznie pozytywne rozwiązanie

Początkowo niestety bardzo rozczarowujące doświadczenie.

Zamówiłem dywan, za którego dostawę zapłaciłem dodatkowo 99 zł. Zamówienie zostało podzielone na dwie przesyłki, jednak paczka z dywanem została uszkodzona podczas transportu i wróciła do magazynu Jotex, zanim w ogóle do mnie dotarła.

Nie prosiłem o anulowanie zamówienia ani o zwrot pieniędzy. Kontaktowałem się z obsługą wyłącznie po to, żeby dowiedzieć się, kiedy otrzymam przesyłkę i numer przewozowy. Mimo to otrzymałem informację o przyjęciu zwrotu, a następnie zwrot pieniędzy za dywan.

Dodatkowo początkowo nie otrzymałem zwrotu 99 zł za opłaconą wcześniej dostawę, mimo że przesyłka nigdy nie została mi doręczona.

Nadal zależało mi na otrzymaniu zamówionego produktu, dlatego skontaktowałem się z obsługą klienta w celu znalezienia rozwiązania. Na szczęście ostatecznie udało się sprawę wyjaśnić i znaleźć rozwiązanie, które mnie satysfakcjonuje.

Doceniam zaangażowanie obsługi klienta w rozwiązanie problemu. Ostateczny efekt oceniam pozytywnie i dlatego zmieniam swoją pierwotną ocenę na 4 gwiazdki.

Początkowa komunikacja i sposób rozwiązania sytuacji mogły być jednak sprawniejsze, dlatego pozostawiam 4 gwiazdki zamiast 5.

1 septembre 2026
Logo de Jotex

Réponse de Jotex

Dzień dobry,

dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji.

Zleciliśmy już zwrot środków za dostawę oraz produkt, a także zaproponowaliśmy rekompensatę i rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Prosimy o sprawdzenie swojej skrzynki odbiorcze.

Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Mamy nadzieję, że zaproponowane rozwiązanie oraz rekompensata będą dla Państwa satysfakcjonujące.

Pozdrawiamy serdecznie,
Alicja Team Jotex

Noté 5 sur 5 étoiles

Polecam

Wszystko poszło bardzo sprawnie, dostałam swoją paczkę w niecały tydzień. Kolory pościeli są tak samo intensywne jak na zdjęciach. Polecam ☺️

4 septembre 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

Tragiczna obsługa klienta

Niestety sklep wypina się na swojego klienta… wysyła wadliwy towar, nie chce go wymienić, zasłania się procedurami. Namawia aby odstąpić od umowy, problem toczy się już ponad tydzień, a dalej nie widać rozwiązania. Wysłany towar krzesła chromowane ZARDZEWIAŁE poprzez prawdopodobnie zle składowanie/wade fabryczna towaru. Niestety chciałem zrobić więcej zakupów w sklepie, ale po nieprzyjemnym doświadczeniu muszę zrezygnować. Serdecznie niepolecam. Brak nr telefonu do firmy, odpowiadają na maile z dość sporym opóźnieniem… jednym słowem zawód

26 août 2026
Avis spontané
Logo de Jotex

Réponse de Jotex

Dzień dobry,

dziękujemy za pozostawienie opinii. Bardzo nam przykro, że Pana doświadczenie z naszym sklepem i obsługą reklamacji było rozczarowujące.

Rozumiemy Pana niezadowolenie związane z otrzymaniem produktu z wadą i przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Nasza obsługa klienta przedstawiła dostępne możliwości rozwiązania reklamacji. Obecnie oczekujemy na Pana decyzję, abyśmy mogli kontynuować sprawę.

Stosujemy określone procedury dotyczące wymiany, które obowiązują wszystkich naszych klientów. Informujemy o nich w naszych Warunkach Ogólnych, które są akceptowane podczas finalizacji zamówienia.

Jeśli potrzebuje Pan dalszej pomocy, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem customerservice@jotex.pl. Chętnie pomożemy w dalszym rozwiązaniu sprawy.

Z poważaniem,
Alicja Team Jotex

Noté 5 sur 5 étoiles

przyjemny

Ogólnie to bardzo fajny dywan łazienkowy. Bardzo przyjemny w stopy. Jedyne zastrzeżenie to kolor troszkę ciemniejszy jak na zdjęciu. Mimo to polecam:)

28 août 2026

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus