Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Refuses to give me a refund for over $200 for two litter boxes I canceled because it was taking 2 months to arrive . Said I have to follow up with my bank and I have and they have no record of a refun... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

My dog is 10 years old and I'm always afraid of having him sedated simply to clean his teeth. I ordered this toothbrush in hopes of removing some of the buildup from his teeth. He hasn't put his new t... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I waited moths for months for the product to be shipped, but I only got excuses so when I wanted to cancel the order I again was disappointed. I was promised a refund for over a month, but I recei... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I bought a medium size brush and some dog meat to see if I like it. I think he was, but it's definitely unpleasant to be given puppy kisses that smell like beef. Otherwise, I think if it does a good j... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

3,2

Moyen

TrustScore 3 sur 5

102 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,2

Tous les avis

(102)

8 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not order from this website

Do not order from this website! I ordered the dog and cat toothbrushes and toothpaste TEN months ago and only received the toothbrushes. I have emailed them consistently since and when they choose to answer they refuse to send me the rest of my order or give me a refund stating that their system says it is on it's way. I've never written a bad review in my life but almost a year of this appalling customer service has me very frustrated.

4 septembre 2021
Avis spontané
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hello Britt,

We're so sorry for the extreme delays. We're doing our best to deliver all orders as soon as we can.

Please contact our friendly team of support at info@kaninecare.com and we'll gladly give you a FULL refund or replacement whichever works best for you.

Thanks,
Kaninecare

Noté 1 sur 5 étoiles

Didn't receive full order

Didn't receive full order, they told me it's on the way but can't give me a tracking nr. They are not replying to any emails. It's been weeks!!!

Disgraceful!!

26 juillet 2021
Avis spontané
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hi Yolande,

We're so sorry for the extreme delays. We're doing our best to deliver all orders as soon as we can.

Please contact our friendly team of support at info@kaninecare.com and we'll gladly give you a FULL refund or replacement whichever works best for you. Please include your Order Number in the email so we can look into it easily.

Again, we apologize for any inconvenience this caused you and we're looking forward to resolving this as soon as possible.

Best,
Kaninecare

Noté 1 sur 5 étoiles

LY790159211CN That’s my tracking number…

UPDATE: it’s been 7 weeks and four complaints and still nothing. This company is nothing but a huge scam screwing people out of their hard earned pay. I believe it might be time for legal action. There are enough complaints out there just like mine for a class action law suit. All thx good reviews are from people who either work there or are paid to put good reviews. Also can’t find FDA APPROVAL so false advertising I believe we could sue them into bankruptcy. UPDATE: due to this third complaint KANINE CARE sent a message that they would refund my money if I contacted them yet again. So I did and they told me the same thing. Since my package already shipped 6+weeks ago (and there is a tracking alert that the package CANNOT be located) they still refuse to refund my money! Scam, scam, scam!
LY790159211CN That’s my tracking number feel free to look it up on CHINA POST! Still waiting for my order that according to tracking is LOST! Bianca tells me they won’t give me my money back but I can return it if I ever get it (at my cost of course). Do not buy from this company they are a total scam. All the good reviews you see are from people paid to post them. This has been going on since May 2021.

3 juillet 2021
Avis spontané
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hello Roxxanne,

We're so sorry for the extreme delays. We're doing our best to deliver all orders as soon as we can.

Please contact our friendly team of support at info@kaninecare.com and we'll gladly give you a FULL refund or replacement whichever works best for you. Please include your Order Number in the email so we can look into it easily.

Again, we apologize for any inconvenience this caused you and we're looking forward to resolving this as soon as possible.

Best,
Kaninecare

Noté 1 sur 5 étoiles

Nothing Recieved !!

I have been billed for this, but HAVE NOT Recieved It !!

25 juin 2021
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hello Connie,

Thank you for your review, and I'm sorry for any inconvenience this has caused you.

Could you email us at info@kaninecare.com to look into your order? We'll make sure to deliver your package as soon as possible or, we'll give you a refund or replacement.

Thank you.

Best,
Kaninecare

Noté 1 sur 5 étoiles

Took a month to get took 10 minutes for…

Took a month to get took 10 minutes for my dog to ingest parts of it! Emailed them and wanted to send me out a replacement!!! Told them I wanted a refund!!!!! No Refund yet but Capital one gave me a refund! PLEASE DON'T BUY THIS PRODUCT!!!!!

4 juin 2021
Avis spontané
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hello Pat,

We're so sorry for the extreme delays. We're doing our best to deliver all orders as soon as we can.

With the quality of the item you received, please contact our friendly team of support at info@kaninecare.com and we'll gladly give you a FULL refund or replacement whichever works best for you.

Thanks,
Kaninecare

Noté 1 sur 5 étoiles

It's been 2 months...

It's been two months and I have yet to receive my product. I have emailed customer service but haven't heard a response.

2 juin 2021
Avis spontané
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hello Buddy,

I'm sorry for the inconvenience. I tried looking for your order number to check using your name but I cannot find anything. Could you please email us at info@kaninecare.com with your order number, please?

Again, we apologize for the experience. We can send you a replacement order or give you a FULL refund.

Looking forward to your email.

Best,
Kaninecare

Noté 1 sur 5 étoiles

Order never arrived

I ordered a dog chew toy from a Facebook ad, which never arrived. This seems like a scam. I am trying to start a dispute through my credit card.

31 mai 2021
Avis spontané
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hello Francis,

I'm sorry to hear that. I am not able to find the order in your name.

Please contact our friendly team of support at info@kaninecare.com for assistance and to check your package's status, and please include your order number in your email. We seek to provide a great customer experience and this is not something that is taken lightly.

If you do not receive your order within the timeframe, we'll gladly give you a FULL refund.

Best,
Kaninecare

Noté 5 sur 5 étoiles

Arrived minimum of fuss

Arrived minimum of fuss , nicely presented

27 mai 2021
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

We are absolutely happy you had a great experience with Kaninecare. We really hope to be seeing you guys very soon! Thank you!

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a dog chew toy and it has not…

I ordered a dog chew toy and it has not arrived!. Yet I have been sent several requests to give feedback on your performance. So poor performance! I suggest you indicate when the product is likely to arrive. Thank you

26 mai 2021
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hello Brendy,

Thank you for bringing this matter to our attention. We're very sorry to hear your experience was not a positive one. Kaninecare takes pride in providing great experiences to each of our pets and pet-parents and would appreciate it if you could allow us to make it right. If you recently purchase, please allow 1 to 3 days for the shipping and 7-20 business days for delivery. Due to Covid19, we need to take extra security and precautions to extend all our employees' safeness and make sure all items being pack are appropriately sanitized.

If you want to know the status of your package, please give us a call at 1-213-418-7818 or email us at info@kaninecare.com to discuss this matter further; we'll greatly appreciate it.

Best,
Kaninecare

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

Excellent easy transaction quick and fast delivery will use again

26 mai 2021
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hello Leanne,

Thank you for taking the time to share your experience. We're so happy to hear we exceeded all expectations!

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered item which

Ordered item which
arrived within a few days. Highly recommend A+...

21 mai 2021
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Thank you for taking the time to review and sharing your experience with us. We, at Kaninecare wish you the very best and thank you for being part of the Kaninecare Family.

Noté 1 sur 5 étoiles

Slow shipping!!!

I don’t know yet...my order is still in China a week after I ordered it!

19 mai 2021
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hello Julie,

I'm sorry for the inconvenience and delay.

I invite you to send us an email at info@kaninecare.com to check the status of your order.

If you recently placed your order, please give some time for the courier company to update the information.

Again, we'll wait for your email and we'll help you as soon as we can.

Regards,
Kaninecare

Noté 1 sur 5 étoiles
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hi Jeffrey,

I am sorry for the problems that have arisen on your order, for which I kindly invite you to send us an email to info@kaninecare.com

Please write your order number, indicate the problems or concerns in the email.

We'll do our best to resolve any issue you're facing. Within about 48 working hours, you will receive the support you need.

Best,
Kaninecare

Noté 5 sur 5 étoiles

I geniunely believe that there's a lot…

I geniunely believe that there's a lot of competitors trying to besmirch the Kaninecare name hence they hire people to write bad reviews on the product, I can only speak from my personal experience and for me their shipping is a bit long but their products are great! My dogs love the chew the pet bed and we have been buying our toothpastes from here every few months, I've no complaints about the brand but that's just me

18 mai 2021
Avis spontané
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Thank you so much for your positive feedback. We really appreciate hearing from our happy customers. We apologize for the shipping delays, this is happening due to Covid precautions that must be followed within our warehouse and partners.

Thank you for understanding.

Healthy Regards,
Kaninecare

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely poor quality of their…

Extremely poor quality of their products.

Bought the puppy toothbrush for my 7 month old mid-sized dog. After 5 minutes of usage, she ate up pieces of the toothbrush. It is now destroyed and not usable anymore.
Asked the company for a refund because of false marketing (on the website it is promoted as "durable"), but got rejected.

Absolutely not recommended!

13 mai 2021
Avis spontané
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hello customer,

I'm sorry for the experience with our products. This is our top priority to ensure all our products are quality checked before shipping them.

Saying this, we can always help you amend this situation and satisfy your experience during online shopping with us.

You may send us a message through our contact form on our website, and we'll do our best to help you.

We stand behind our product, and if you're not satisfied for any reason, you may send it back for a replacement or have a full refund instead.

I hope this helps, and I wish you well.

Best,
KanineCare

Noté 1 sur 5 étoiles

Total con artist

Total con artist
I purchased a chew for my dog after seeing their advertisment on Facebook portraying themselves as an all American family run business, when questioned where it was made the reply was USA but they had distribution centres across the world, so I purchased one & when I got the tracking information it was from China which seemed odd, when it arrived in the Uk the carriers here had stuck a new label over the original, on opening it was far smaller than described so I asked for a refund, they offered 1 dollar which I refused they then gave me a false address somewhere in the outback of Australia which I had to pay the postage for & claim it back, nothing added up & so I decided to cut my loses & not risk the money disappearing in the outback, why would you manufacture in the USA & then send them all the way to China for distribution??

Their Reply to Paypal;


Dear Brian Shepherd,

SKUU has offered you a partial refund of $1.00 USD to resolve this claim.

Transaction Details

Claim number: PP-D-78368236
Seller's name: SKUU
Seller's email:
Transaction amount: $23.40 USD
Transaction date: 9 July 2020
Your transaction ID: 80X90615UN432132V
What To Do Next

Your cooperation is essential to the claims process. Please log in to the Resolution Centre and accept or refuse this offer before 23 August 2020.

If you accept this partial refund from SKUU, this claim will be closed. If you refuse this offer, we'll continue our review and make a decision based on the information available to us. If needed, we may request additional information from you to support your claim.

To learn how we review and resolve claims, you can view our User Agreement. Simply click Legal at the bottom of any PayPal page.

Please note: Records of all claims are kept in the Resolution Centre for your convenience.

Yours sincerely,

PayPal

4 mai 2021
Avis spontané
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hello Brian,

We are very sorry for the inconvenience and experience with online shopping with us. In this regard, we invite you to send us an email, and we'll assist you the best we can to amend this misunderstanding.

We do not offer a $1 refund. It's either a replacement, exchange, or a full refund.
(terms and conditions apply)

We have several warehouses that we ship from; our main warehouse is in California. However, with the high volume of international orders we receive, it was in the best logistical sense to place a warehouse overseas for those shipments. Available stock of each product is also a factor. This is common practice with companies, and in no way does it devalue the quality of the product.

Thank you for your understanding.

Best,
Kaninecare

Noté 5 sur 5 étoiles

My first time placing an order online

My first time placing an order online. Went smooth and my dogs love their toothbrush and paste. I will order two more for my sister's dogs. KanineCare is legit. Get the mint dog toothpaste if you want your dog to smell fresh. If they are picky, go for beef. I bought all the flavors.

30 avril 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Scam company from China- STAY AWAY

This company is from China- they are a scam. STAY AWAY!
I purchased a product called “KanineCare Dog Tooth-Brush (FDA Approved)” after seeing an ad on Facebook that had a lot of positive reviews of the product. I looked at the company’s Facebook and Instagram pages, both which claimed they were a “family owned business from Los Angeles, CA”. Their website did not have an address, but it did have a phone number with a US area code. I sent them a Facebook message to ask what size Tooth-Brush to order for my 8-10 lb dogs, they immediately replied and said SMALL. So I ordered a Tooth-Brush, sized small, and the total came to $23.40. I waited for over a month for the shipment to arrive. When it finally did, I was shocked to see it had been shipped from China. Why would a company based in Los Angeles be shipping merchandise from China? When I opened the package, the item they sent me was either the wrong size, or their idea of “small” is much different than reality. This item would never in a million years fit inside my dog’s mouths, it is huge. Also, it appeared to be made from a very cheap material that let off an offensive chemical odor, which I’d never smelled on any previous purchases of dog toys or dog items. It certainly didn’t seem “FDA approved” to me- it looked like something you could’ve bought at a Dollar Store! I checked the company’s return policy listed on their website, it said as long as the package was unused (which mine was) and I still had the original packaging, you could return w/in 30 days- just to contact them about the return and they would send me a shipping label. I contacted them via email the same day I received it, explained the situation and asked for the product to be returned and a refund given (like I said, not only was it the wrong size, but I don’t want my dogs chewing on a chemical cocktail). I got a reply email the next day from someone named “Bianca” saying that I can return the item, but I’d have to pay for shipping myself, and here was the address: Name: Chen Liangzhuan Wang Chao Address: No. 9, Gaoxin 13th Road, Economic and Technological Development Zone, Xiaoshan District, Hangzhou City, Zhejiang Province, China Telephone Number ---   18157171926. I was shocked and angered! This would cost over $40 to ship back- and I only paid $23.40 for it! This company has completely misrepresented itself, and not only that- they do not stand by their products one bit. The fact that they indicate on their website that they will send out a return label was completely false. Everything about this company is false. I even tried to call their 213 area code phone number- no one answers, it’s just a message saying their “phone lines are down”. It’s all a scam. I have filed a complaint with Paypal, I doubt I’ll see a penny of my money returned. I don’t care as much about that as about getting the word out to other dog owners to not get scammed by this company. Additionally, using another e-mail address, I sent them an email pretending I was a potential customer asking for information regarding their product’s “FDA Approval”. Guess what… no response. I did a little snooping online and cannot find this company or any of their products listed anywhere in regards to be associated with the FDA. So stay away- this is another scam company based in China.

25 avril 2021
Avis spontané
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Dear Jen,

We are aware of how frustrating it is to run into the mismanagement of a long-awaited order.

I answer you as the head of the customer service to apologize (which I know is of little use).

I, too, am making online purchases, and the frustration of order and receiving a product with a quality issue is what I would never accept from a professional seller.

Our warehouses are all across the globe, and we ship it from where it is available. I'm sorry for the confusion. If you're not satisfied with your purchase, please let us know, and we'll do our best to amend the situation. Please send it back for a replacement or ask us for a refund. If you want to send it back for a refund, we can send you our address here in LA.

We faced some problems with the Corona pandemic, but we're doing our best to accommodate and process all orders promptly. Some changes with raw materials suppliers cannot enter the US borders is one of the many problems. These changes can create supply issues, and we need to use our stocks coming from abroad that can ship here in the US. Again we apologize for this too.

That said, I can only tell you that at any time you want, you can cancel your order, take the refund immediately and accept our most sincere apologies.

When these things happen, embarrassment is the main thing, and we understand perfectly that maybe you will never come back to KanineCare.

I wish you the best!

Noté 1 sur 5 étoiles

Do Not Buy

Total rip off, one month to arrive, paid £19-98 could have bought on eBay for £3-69. Poor service poor product

6 avril 2021
Avis spontané
Logo de Kaninecare

Réponse de Kaninecare

Hi there,

I am sorry for the problems that have arisen with your product, for which I kindly invite you to send us an email to info@kaninecare.com.

Please write your order number and indicate the problems associated with the product in the email and we'll assist and resolve this issue as soon as we can.

Within about 48 working hours, you will receive the support you need.

Greetings,
Kaninecare

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus