kitchenaid.nl Avis 45

TrustScore 1.5 sur 5

1,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Prachtige Kitchenaid keukenmachine met assecoires gekocht. Helaas is constructie van de groenterasp 5KSMVSA erg zwak. De "montage" van de doorzichtige hardkunststof vulpijp op het witte adaptorhuis... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Zeer slechte communicatie en een zooitje ongeregeld daar in Belgie. Foodschopper opgestuurd via UPS naar kitchen aid voor herstel omdat het in garantie periode valt. Vervolgens krijgen we 1 paar sc... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Eind december een mixer besteld met een forse korting (45%). De mixer is nooit geleverd, het geld uiteindelijk wel teruggestort. 3 keer een contactformulier ingevuld, geen reactie. 3 keer gebeld. Bij... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

0 STERREN VOOR DE BLABBERDE SERVICE! Op 7 april 2026 heb ik via de officiële website een Artisan 4,7L keukenmachine besteld als verjaardagscadeau voor mijn vriendin. He... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,6

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

45 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

KOOP GÉÉN KITCHEN AID

KOOP GÉÉN KITCHEN AID, ik kan het niet vaak genoeg herhalen, lees a.u.b. alle slechte reviews over dit bedrijf. Ook ik heb niks gehoord na email, 45 minuten wachten op klantenservice en NIKS. Opdoeken dit bedrijf en wel heel snel. Zou de klantenservice België met opzet hebben uitgekozen ?

26 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Geen after sales service

After sale is echt slecht. Machine in december opgestuurd. Al vrij snel een mail terug dat de machine klaar is en opgestuurd gaat worden. Ondertussen zitten we in april en ik heb de machine nog steeds niet ontvangen. Meerdere mailtjes gestuurd, totaal geen reactie op ontvangen. Ton ook nog een paar keer gebeld en of heel lang in de wacht gestaan. Elke keer weer een toezegging ontvangen dat de machine zou worden opgestuurd. Maar helaas tot op vandaag geen antwoord gehad op alle mailtjes en ook geen machine ontvangen. Pffff ik zou niemand adviseren om een kitchenaid machine te kopen als ik zie hoe ze mij behandelen.

11 avril 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Goede service Kitchenaid

In januari sloeg tijdens het maken van deeg mijn standmixer vast en draaide vervolgens niet meer.
Ik heb toen contact gezocht met de klantenservice van Kitchenaid waar ik werd geholpen door een alleraardigste Belgische dame.
Ik werd keurig te woord gestaan en kreeg per mail een verzendlabel toegestuurd.
Ik heb de mixer opgestuurd en na een week werd de mixer kostenloos gerepareerd en keurig bij mij thuis terug bezorgd.
Ik ben zeer tevreden over de geleverde service van Kitchenaid.

6 janvier 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Hele, hele slechte klantenservice

Even een update: 20-2-25: Eindelijk, dacht ik, heb ik iemand aan de telefoon. Maar helaas, deze meneer kon mij niet helpen. U moet een andere afdeling hebben, ik kan u niet helpen en ook niet doorverbinden. Wat?? Maar waarom reageert die andere afdeling niet op mijn berichten? Ja sorry, zij zijn niet bereikbaar. Huh? Dan maar een aangetekende brief. Geen reactie, dan een advocaat.
3-2-2025: Een hele slechte, of eigenlijk helemaal geen klantenservice. In november een koekenpan gekocht, bij eerste gebruik al aangebrand. De juiste instructie gevolgd, maar waarschijnlijk gewoon een slechte antiaanbaklaag. Geprobeerd de klantenservice te bereiken voor garantie. 3x mail, geen antwoord. tig keer geprobeerd te bellen, verbinding wordt gewoon verbroken, of probeer het later nog eens.
Ik heb diverse producten van kitchenaid en deze zijn gewoon goed. Dus helaas niet naar de reviews gekeken bij het kopen van de pan. Had ik dit maar wel gedaan :(

3 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Twee maal een mail gestuurd over een koekenpan waarvan de antibaklaag loslaat

Twee maal een mail gestuurd over een koekenpan waar de antibaklaag vsn loslaat. De pan is nog geen jaar oud,
Je kunt net zo goed een koekenpan bij de action kopen die is net zo goed of net zo slecht. Net hoe je het bekijkt.
Men heeft bij kitchenaid niet het fatsoen om te reageren op mijn mails. Dat is toch een slechte zaak.
Ik heb alles van kitchenaid maar ben er niet meer blij mee, want als er wat mee is dan doen ze niets.
Jammer dat dit gebeurd en ik zal dan ook het artikelen van het merk kitchenaid aan niemand aanbevelen.
Ze zouden de naam kunnen veranderen in Kutchenaid

24 janvier 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Goed product, schandalige service!

Eind december een mixer besteld met een forse korting (45%). De mixer is nooit geleverd, het geld uiteindelijk wel teruggestort. 3 keer een contactformulier ingevuld, geen reactie. 3 keer gebeld. Bij het laatste telefoontje is mij een email beloofd met een link om met dezelfde korting een nieuwe Lift te kunnen kopen, nooit ontvangen. Het is, dat de producten zelf zo fijn zijn, maar de klantservice is ongelofelijk waardeloos. Schandalig, dat klanten zo behandeld worden.

15 janvier 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Er is geen klantenservice

Er is geen klantenservice. Mijn product is defect en er staat geen e-mailadres, telefoonnummer of chatbot waarmee ik contact kan opnemen op de klantenservicepagina van de website. Het product bleef in mijn hand.

29 décembre 2024
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Vervanging braadpannen

Van anderhalf jaar geleden gekochte braadpannen was de coating beschadigd. Na de klacht via de mail te hebben aangemeld, had ik na een maand nog steeds niets gehoord. Ik heb uiteindelijk zelf gebeld. Ik kreeg
een aardige dame aan de telefoon en er zijn nu nieuwe pannen geleverd. Ik kreeg tevens nogmaals vriendelijke instructie over het juiste gebruik van de pannen.

30 novembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt !

Slechte klantenservice waarbij je +- 15x het verhaal moet doen omdat zij geen notities maken voor collega's, er worden beschuldigingen gedaan dat klanten fouten zoals Manuel zei: ''Dit is echter een fout die door u als klant is veroorzaakt'' en als je een apparaat hebt opgestuurd dat zij ''ook hadden kunnen zeggen dat zij niks bij Kitchenaid ontvangen hebben'' aldus Manuel van de klantenservice bij Kitchenaid. De klantenservice van Kitchenaid komen afspraken niet na en je moet zelf elke keer bellen, mailen om antwoord te krijgen (die zij vaak niet hebben).

21 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bestelling geplaatst maar nooit…

Bestelling geplaatst maar nooit geleverd. Klantenservice reageert niet of amper en komen niet tot een oplossing. ze reageren nergens op en volledig kortaf.

2 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

NOOIT MEER KitchenAid!!!

Wat een verschrikkelijke klantenservice!!! Onze blender begon na een jaar al te lekken. Contact opgenomen met KitchenAid. Apparaat opgestuurd. Er zat een klein deukje in toen we hem weer terug kregen maar toch maar in gebruik genomen. Hij bleek meteen nog veel erger te lekken. Opnieuw opgestuurd. Toen kregen we hem terug met gebroken motorblok en allemaal krassen en deuken. Voor de DERDE keer opgestuurd. We kregen hem deze keer terug met flinke schade aan de draaiknop en hebben hem niet verder uitgepakt omdat je een apparaat niet opstuurt om het steeds opnieuw beschadigd terug te krijgen. KitchenAid gevraagd om een fatsoenlijke oplossing: nieuw apparaat of geld terug. Klacht is neergelegd bij een verantwoordelijke leidinggevende. Wij hoorden niets meer dus maar weer zelf gebeld. De medewerkster kon het eerst niet vinden maar het antwoord bleek pas vandaag (ja, ja...) te zijn gekomen. Zij houden voet bij stuk en willen dat wij het apparaat opnieuw voor de vierde keer opsturen voor reparatie want dat is hun procedure. Dit herhaalt men als een gebroken plaat. We zijn er nu al 8 weken mee bezig maar volgens de medewerkster is dat helemaal niet lang! Kennelijk willen ze de klant ontmoedigen, maar wij gaan juridische stappen ondernemen. Heel knap hoe een bedrijf mooie machines maakt maar het voor elkaar krijgt hun eigen reputatie om zeep te helpen als er iets mis is met de apparaten! NOOIT MEER KitchenAid!!! Zal het iedereen in mijn omgeving ten zeerste afraden om van dit merk iets te kopen.

2 mai 2024
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Geen Nederlandse Kitchenaid klantenservice

Wat belangrijk is om te weten als je een Kitchenaid product koopt, is dat er géén klantenservice in Nederland is. Zelf had ik een defecte oven (koop in 2019 ad E. 1.999,-) die bij zeer weinig gebruik in de afgelopen jaren, toch kortsluiting veroorzaakt. Dus wilde ik een reparatieverzoek indienen. Op de site staat een telefoonnr. wat niet correct is (voor grote huishoudelijke app.) en niet gratis is en van een infobedrijf wat niets met Kitchenaid te maken heeft, maar wel E 2,- per gesprek kost. Bij het bellen naar het vermelde nummer voor kleine app. kom je erachter dat er een extern bedrijf in Belgie is ingehuurd en eigenlijk gewoon van Whirpool is. De dame aan de lijn lijkt wel een robot en kan nergens iets over zeggen want ze zijn geen Kitchenaid service. Afspraken voor reparatie kan je wel maken met ze, dus ook wel gedaan. Afspraak moet nog plaatsvinden. Vervolgens heb ik een email gestuurd om te attenderen op het foutieve nummer, om een antwoord te krijgen van een ander email adres dat ik voor vragen naar weer een ander emailadres kan mailen ... tja. Voor mij is het ontbreken van een fatsoenlijke klantenservice in Nederland voor een merk dat zich profileert als een semi professioneel merk van hoge kwaliteit wel een reden om nooit meer een apparaat van Kitchenaid te kopen.

10 avril 2024
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Geen duurzaam product

Ik heb 2,5 jaar geleden een foodprocessor van KitchenAid gekocht. Ik was erg blij met het product en het gebruik ervan.

Tijdens het laatste gebruik wilde ik chocola fijn hakken. Dit moet makkelijk kunnen met de foodprocessor en dat geeft Kitchenaid ook aan. Bij de 2e keer pulsen stopte de machine er mee. De lampjes branden niet meer. Ik ruik geen oververhitting wat ook niet kan na zo’n kort gebruik.

Klantenservice gebeld. Zij vertelde mij dat het erg spijtig is maar dat de garantie na 2 jaar verlopen is. Ik kreeg het advies een nieuwe te kopen omdat het maken 100,- euro kost. Het apparaat heb ik voor 125,- euro gekocht. Ik ben erg teleurgesteld in de klantenservice. Kitchenaid wilt helaas niet bijdragen aan duurzaam product of van het maken hiervan zodat er een langere levensduur ontstaat.

21 janvier 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Love their products, worst webshop

Love their products, but worst webshop ever.

I ordered a mixer during black friday. They messed up the delivery address not including my house number, but somehow is in the invoice...

I got in touch 4 times via email with customer service. Tried calling multiple times. No one picked up the phone after 15 minutes.

They sent me an email that I would receive a refound. But I didn't ask for one as I bought with a good price during black friday.

Buy kitchenaid in a retailer with a decen ecommerce and logistics, not their website.

4 décembre 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Goede service!

Glazen kom van mijn gloednieuwe Artisan breekt tijdens het mixen spontaan voor mijn neus. Ik had deze gratis gekregen bij mijn Artisan met metalen kom. Ik voelde me toch verplicht het te melden, want voor hetzelfde geld is het een productiefout. De bodem was immers uit de kom ‘geslagen’, dus dat was best raar.
Meteen een excuses mail terug met de mededeling dat ze blij waren dat er verder niets ernstigs was gebeurd. Week erna had ik een nieuwe glazen kom in huis.
Super netjes!

14 avril 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Zeer slechte communicatie en een…

Zeer slechte communicatie en een zooitje ongeregeld daar in Belgie. Foodschopper opgestuurd via UPS naar kitchen aid voor herstel omdat het in garantie periode valt. Vervolgens krijgen we 1 paar schoenen terug gestuurd met het verzoek wij kunnen hier niks mee. Na 30 mails en 15 keer bellen wordt de teamchef op het hoogte gebracht over de gang van zaken:(. Zit nu al 3 maanden zonder mn foodschopper nooit meer Kitchen aid nog nooit zo iets meegemaakt bah bah

10 mars 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ze moeten zich schamen

Erg slechte, niet meedenkende en niet eens in nederland gebaseerde klantenservice.

Keukenhulp gekocht in de kleur milkshake. Kwam aan met een kras dus ik heb gevraagd of ze mij hier mee konden helpen. Na ruim 3 weken wachten krijg je een mail waarin ze vragen om het serienummer op het apparaat. Ruim een week daarna pas een verzendlabel.

Moest de keukenhulp terugsturen voor 'reparatie'. Na weer ruim een week kreeg ik te horen dan ik er een retour kreeg.

Weer een week verstrijkt zonder enig geluid. Moeten zelf bellen om te horen dat de kleur niet meer beschikbaar is... Nu moeten we het met een andere kleur doen! Op de vraag of er nog nieuwe voorraad komt reageren ze niet... Alleen maar het labeltje 'nu niet beschikbaar' voorlezen van de website.

Ook 'geweldig': We mogen de schaal die we extra hebben gekocht NIET retourneren, terwijl de kleur van deze schaal helemaal niet bij de nieuwe kleur blender past...

De telefonisten zijn totaal niet klantvriendelijk en denken absoluut niet met je mee. Je krijgt vooral kortaf 'ja' of 'nee' en moet alles maar zelf bedenken.

19 décembre 2022
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus