London Rug Company Avis 

180
•
TrustScore 4 sur 5

3,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

Poor delivery, took weeks to arrive. Emailed them asking where my delivery was and was told to be moving warehouse. So there was a delay. Parcel was not delivered, so Emailed again, no reply. Finally... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I highly recommend the London Rug Company not only for excellent customer service but for delivering on their promise. I purchased the Darby rug over a year ago and it still looks amazing. My friends... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Was worried about the color looking different in person, but it's actually spot on. Really brings our sitting room together.

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered a Phoebe rug and a Mila large diffuser and love how they work together in my lounge. Speedy delivery for both items which arrived separately but on the same day.

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de tapis
  2. Décorateur d'intérieur
  3. Magasin de design et de décor intérieur
  4. Magasin de meubles de chambre à coucher
  5. Magasin de meubles de salon
  6. Magasin de moquette

À propos de London Rug Company

Écrit par l'entreprise

SHOP LONDON RUG COMPANY CONTACT US FOLLOW US ON INSTAGRAM London Rug Company was formed as a dream collaboration between International Award winning interior designer, Dawn Ward, and one of the worlds most prolific rug manufacturers, Art Carpet.

During Dawns work, creating some of the world’s finest homes and properties, Dawn has designed hundreds of rugs over the years and was delighted to form this partnership in order to bring to the market beautifully design quality rugs at affordable prices.


Coordonnées de contact

3,9

Bien

TrustScore 4 sur 5

180 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,9

Tous les avis

(180)

38 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I am very disappointed in my delivery…

I am very disappointed in my delivery from the London rug company. My parcel was left outside my front door whilst I was in work, only to return home and it had been stolen from my property. I did not agree for the parcel to be left when no one was home. I have been in contact with the company who have been very reluctant and still chasing for a refund on an order I never received. I will definitely not be buying from this company again as I paid a lot for this rug and can not get a refund.

26 août 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

The Nicole outdoor rug - a quality product

I ordered 2 of the Nicole outdoor rugs. They are just like the advertised photos, the quality is excellent and they look great. This is my second purchase from The London Rug Company and the communications from initial purchase to delivery were excellent. Delivered on time too! Well done Dawn and team.

11 juillet 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered 2 Marie outdoor rugs

I ordered 2 Marie outdoor rugs, after just a couple of weeks we had some rain and one of the rugs that wasn’t under the gazebo started to curl at the edges, I contacted London Rug Company who replied asking was it still the same now it’s dry, I replied that it was.
I have received no further response from the company, no response from further emails asking for help with the issue
Poor customer service

29 mai 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

Geeat great and great!

Great dispatch time we had the rug the next day! Also we grabbed ourselves a bargain in the sale so very pleased with our choice! Looks great and great quality

29 mai 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

outstanding quality and customer service

First of all the Jennifer Rug i purchased is absolutely outstanding in every aspect.
Also on purchase i forgot to use my discount code which could have saved me quite a lot, i emailed the company and they applied the code for me so as i could get the savings, they were so helpful and so quick to get back to me

23 avril 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible customer service received my…

Terrible customer service received my rug sent it back. The next day wasn’t suitable for my home and not received a confirmation saying they have received the rug or any email not answering the phone absolutely terrible do not buy.

No I sent back my rug back to you on the 10th of March I’ve sent more than seven emails. I’ve tried to ring the number which I think is dodgy. Nobody is answering and it’s a EE mobile number and every email you sent didn’t make sense. Do not buy from the seller. Terrible!!!

6 mars 2025
Logo de London Rug Company

Réponse de London Rug Company

Dear Gemma,

We’re sorry to hear that you weren’t satisfied with your experience. At London Rug Company, we take customer service seriously and always strive to ensure a smooth returns process.

To clarify, your rug was delivered on March 14th, and your full refund was processed on March 31st—within 12 working days, in line with our stated policy of up to 14 working days for refunds. This allows us to check returned items for quality and ensure they are received correctly by our warehouse.

Throughout the process, we sent you seven email updates regarding your return and refund. We’re sorry if any of these were missed, and we’re happy to assist with any remaining concerns. If you need further support, please don’t hesitate to contact us at info@londonrugcompany.com.

We appreciate your feedback and will continue working to improve our communication.

Best regards,
The London Rug Company Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Ordered The Charlie

Ordered The Charlie, firstly it was left outside on the driveway no one even knocked the door. The quality leaves a lot to be desired - thin cheap backing. The fringes are curled up and won’t stay down and foot marks cover it ! For the money I am disappointed. I would ideally like to return it as not happy - note this review did not receive a response as at today May 24th is that because I said I wanted to return ?

13 janvier 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus