Healiq Avis 

27
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 3 sur 5 étoiles

I ordered mouth tape which I found later cost more than double the cost on Amazon. It was bundled deceptively with a $9.99 recurring payment and a "mystery box" of junk. To get out of the payment on... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

i emailed them because i hadn't received my order yet, and they let me know who had it during shipping and where it was delivered. my workplace had it for a couple of days before it was brought to me,... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Your brochure shows nothing about the tube insert and how to use it. How do you explain this omission? Very poor on your part. Has no one reviewed that brochure??!! The adult mask should be larger. Y... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

I’m not sure how to feel about this company yet, they added an additional charge at checkout, for 9.99 I called and I got it resolved. I have been told the mystery box might also have a monthly charge... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

27 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 87 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(27)

27 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

I ordered mouth tape which I found…

I ordered mouth tape which I found later cost more than double the cost on Amazon. It was bundled deceptively with a $9.99 recurring payment and a "mystery box" of junk. To get out of the payment one needs to click a small box easy to overlook. I then cancelled immediately. But the company didn't act on my cancellation request. I spoke with PayPal and got the recurring charge cancelled. I also complained to PayPal and my cc company. HealiQ offered a discount, which would still make the product over-priced. I received the package from the company, returned it unopened and finally got a refund almost two weeks after the original order and cancellation request.

19 septembre 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Your Brochure Missing Critical Info

Your brochure shows nothing about the tube insert and how to use it. How do you explain this omission? Very poor on your part. Has no one reviewed that brochure??!! The adult mask should be larger.
Your website is not responding so I had to call

30 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

i emailed them because i hadn't…

i emailed them because i hadn't received my order yet, and they let me know who had it during shipping and where it was delivered. my workplace had it for a couple of days before it was brought to me, so the delay was not the companies fault, but where i works' fault.

30 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

HealIQ

the person was very helpful in that she listened to my request to return the items. She gave me the correct procedure to return the items.

30 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

Thank you for taking the time to share your experience, James! We’re pleased to hear that our team member was able to listen to your request during your phone call and clearly explain the return instructions and procedure.

We understand that returning items can sometimes be inconvenient, which is why we aim to make the process as clear and straightforward as possible. We’re glad we could provide the guidance you needed and hope everything proceeds smoothly with your return.

Thank you again for your kind feedback. We truly appreciate it.

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered an item and was careful not…

I ordered an item and was careful not to approve anything else. Unfortunately, a rewards membership charge showed up on my credit card. I contacted the support department and requested that the membership be terminated. Anica assisted me and terminated this membership immediately and initiated the refund to my credit card.

29 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We can understand why seeing an unexpected Rewards membership charge on your card would be concerning, especially when you had been careful not to approve anything additional with your order. We’re glad you reached out so we could look into it with you.

It’s great to hear that Anica was able to help right away, cancel the membership, and initiate the refund to your card. We always want concerns like this to be addressed as quickly and smoothly as possible, and we’re pleased we were able to get this resolved for you, Arlin.

We appreciate you taking the time to share how the matter was handled, and we hope you have a much better experience with us going forward.

Noté 5 sur 5 étoiles

Took care of my issue quickly and…

Took care of my issue quickly and equitably

26 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We truly appreciate you taking the time to share this. We’re glad to hear that your concern was addressed quickly and that you felt the resolution was fair. Taking care of our customers’ concerns promptly and working toward a reasonable resolution is very important to us. We’re grateful for the opportunity to make things right and appreciate your trust in us.

Noté 4 sur 5 étoiles

I’m not sure how to feel about this…

I’m not sure how to feel about this company yet, they added an additional charge at checkout, for 9.99 I called and I got it resolved. I have been told the mystery box might also have a monthly charge. I’ll keep posted, I received my order within 5 days.

22 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

Thank you for sharing your experience and for giving us the opportunity to address your concerns. We’re glad you reached out to our team and that the additional $9.99 charge was resolved when you contacted us.

We also understand your hesitation regarding the Mystery Box and any potential recurring charges. We want you to feel comfortable and fully informed about anything associated with your order, and we’re happy to clarify any questions you may have. If there is anything still unclear or if you notice any unexpected charge, please reach out to our team directly so we can review it and make sure it is properly addressed.

We’re also pleased to hear that your order arrived within five days. We appreciate you keeping us updated, and we’ll be here to assist if you need anything further.

Noté 1 sur 5 étoiles

I found this company online

I found this company online. They added an additional item and charge to my order. I immediately realized they were not to be trusted but there was no online option to delete the order. I immediately called the number for customer service provided and got a recording that repeatedly tried to sell me something else. I then called the same number on the first business day after and again got a recording. A number-days later I received an email from customer support and replied asking them to refund my money. Again a number of days later they sent apologies but offered nothing else. I replied that I was sending the item back and wanted a refund. As soon as the item arrived ( an anti choking devise) I sent it back. Still, a number of days later they sent me an email that I had 24 hours to send them the packing number of the item I returned or they would not refund my money. I sent them the packing number as soon as I could locate it and almost immediately they sent me an email saying I had not met their deadline and therefore they could not refund my money.
In short, this is not a reputable company and would give them a minus rating. I am sending you this information hoping that no one else gets caught in their web of deceit.

23 août 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We’re genuinely sorry for the frustration and concern caused by the additional item and the difficulties you experienced while trying to have the matter resolved, Evelyn. We understand how upsetting it is to feel that your requests were not addressed as quickly or clearly as you expected, particularly when you had already taken steps to return the item and provide the requested information.

We have reviewed your concern and, as confirmed in our most recent email to you, the resolution has now been finalized. We hope this latest communication provides clarity and brings the matter to a satisfactory close.

We appreciate the opportunity to address your concerns directly and sincerely regret the frustration this experience caused.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent Product & Customer Service

Anti-choking device received quickly & as advertised. Discovered additional charge for $9.99 for shipping insurance that was not authorized. Having contacted customer service requesting refund, received reply that $9.99 will be refunded promptly. Very impressed with customer service & highly recommend this company.

15 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

Thank you for sharing your experience, Eileen. We’re pleased to hear that your order arrived quickly and as advertised, and we’re especially glad our Customer Care team was able to address your concern regarding the $9.99 shipping insurance charge.

As confirmed, the $9.99 refund is being processed promptly. We appreciate you bringing this to our attention and giving us the opportunity to resolve the matter to your satisfaction. Your kind words about our customer service and recommendation mean a great deal to our team.

Noté 3 sur 5 étoiles

Be careful when checking out….

I ordered the anti-choke device online and was duped into signing up for a $9.99 a month rewards program. It was activated when I thought I was moving onto the final ordering page. They use practices that are illegal in California. You have to click on a tiny box on the bottom to avoid getting charged for additional add-ons which I found out too late. I tried calling 2 phone numbers and have been on hold for an exasperating amount of time. I will be disputing it with the credit card company and ensuring I don't get recurring monthly charges.
UPDATE: I finally got a customer service rep. and was issued a refund for the $9.99 and told that it was not going to be a recurring charge.
ADDITIONAL UPDATE: I am happy that they replied to this review and issued a partial refund. I received the product but am not sure yet about the quality but it seems to match the description. I changed my review from 1 star to 3 stars because I appreciate their willingness to work with me.

12 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We’re sorry that your experience left you feeling frustrated and concerned about the Rewards membership and additional charges. We take concerns about unexpected charges seriously, and we regret the confusion and inconvenience this caused.

We’re glad our Customer Care team was ultimately able to assist, refund the $9.99 charge, confirm that it would not be recurring, and work with you further regarding the order. We also appreciate you taking the time to update your review after we were able to reach a resolution.

Our goal is always to address concerns directly and make every reasonable effort to reach a satisfactory outcome for our customers. We truly appreciate your patience and the opportunity to make things right.

Noté 5 sur 5 étoiles

Order issue resolved

After I placed my order there was an issue with one of the items that was placed on my order. I sent a message to the support department. I heard back from them the next day since it was after hours. I explained my situation and it was resolved. Great customer service and they have a great product.

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We’re glad to hear that our team was able to address the issue with your order and get everything resolved promptly, Laura. We appreciate you reaching out and giving us the opportunity to assist.

Providing responsive, helpful customer service is very important to us, and we’re pleased that you had a positive experience with our support team and product. Thank you for sharing your experience—we truly appreciate your kind words and continued trust.

Noté 5 sur 5 étoiles

Above and Beyond Customer Service!

Fast response time and excellent service! This company went above and beyond to resolve my issue, and they even let us keep the refunded item. That’s unheard of and truly appreciated. I will definitely be returning to them for any future needs and purchases!

5 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We’re delighted to hear that our team was able to provide a fast response and resolve your issue to your satisfaction. Our goal is always to make the experience as smooth and stress-free as possible, and we’re pleased that we could find a resolution that worked for you.

Going above and beyond to support our customers is important to us, and we truly appreciate you recognizing the efforts of our customer service team. We’re especially glad that the resolution provided gave you peace of mind and left you satisfied with your experience.

We appreciate your kind words and look forward to assisting you again in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

The ResQVac choking device arrived…

The ResQVac choking device arrived promptly but it included a tube with no explanation of how to use it. However, when I followed up with a question, they answered very promptly and cleared up the confusion.

25 août 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We’re glad to hear your ResQVac arrived promptly and that our team was able to respond quickly and clarify your question about the included tube. We understand how important it is for a product intended for emergencies to be clear and easy to understand, and we’re sorry the instructions were not as clear as they should have been. We appreciate you reaching out and giving us the opportunity to resolve the confusion, Cathy! Your feedback is valuable, and we’ll continue working to make the product information and customer experience as helpful as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not order from these people

Do not order from these people. I looked at a product online, saw the price and decided against ordering it. I clicked away from their website without actually ordering anything. Within minutes I got an email saying my order, the one I never placed, was in process. I immediately emailed them back, called the number provided and left a voicemail and I also responded to the support email address provided, each time telling them to cancel my order. The next day I got an email saying my order had been shipped, and I noticed my credit card had been charged. I disputed the charge with the card issuer and also tried to call them again and was placed on hold for 15 minutes, before I hung up. I'm pretty sure if the product actually arrives and I return it to HealIQ, they won't give me credit for the return and will claim they never received it. What an awful company!

24 août 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We’re very sorry to hear about your experience and understand how concerning it would be to see a charge and shipment after you believed you had not completed an order. We take concerns regarding unauthorized transactions very seriously, Don.

We understand that you disputed the transaction directly with your card issuer, and we want to reassure you that we will cooperate fully with the dispute process and provide any information requested by your card issuer. Our priority is to ensure this matter is properly reviewed and resolved through the appropriate channel.

We also regret that you were unable to reach our team as quickly as you expected and understand your frustration with the difficulty in getting through. We appreciate you bringing this to our attention, as feedback like this allows us to review what happened and improve our processes.

Noté 5 sur 5 étoiles

the questions were answered in detail…

the questions were answered in detail and this company sells a quality product that will save lives.

24 août 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We truly appreciate your kind feedback and are pleased to hear that your questions were answered thoroughly. It means a great deal to know that you feel confident in the quality and purpose of our product. We are committed to providing products designed with safety and peace of mind in mind, along with responsive support to ensure our customers have the information they need. Your feedback is greatly appreciated.

Noté 1 sur 5 étoiles

Cheaply made antichoking.

Bought an antichoking device online. Item is a cheaply made piece of junk. Would never trust it to work in an emergency. Tried to reach customer service online, but no one ever returned my message. STAY AWAY from this brand!

17 août 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We’re sorry to hear that you were disappointed with the product and that you felt your concerns were not addressed, Steven. We take feedback regarding product quality and customer support seriously, particularly when the product is intended for an emergency situation.

We did previously respond to your email last 8/12 regarding your concerns, but we have not received a response from you. We would very much like the opportunity to continue working with you and find an appropriate resolution.

Please check your inbox, including your spam or junk folder, and reply to our previous email so our team can assist you directly. We remain committed to doing what we can to address your concerns and ensure your experience is properly resolved.

Noté 5 sur 5 étoiles

Lost order

I had my order delivered to an old address, but customer service sent me a new order to the correct address.

3 août 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We appreciate you taking the time to share your experience, Tim!

We understand how concerning it can be when an order is sent to an incorrect address, and we are pleased that our customer support team was able to assist in resolving the issue. Ensuring that our customers receive their orders is important to us, and we are glad we could arrange for a replacement shipment to be sent to the correct address.

Our team is committed to providing timely support and working with customers whenever unexpected issues arise. It is encouraging to hear that we were able to help and reach a positive resolution in your case.

Should you need any further assistance, our support team remains available and ready to help.

Noté 5 sur 5 étoiles

Had a slight problem and they resolved…

Had a slight problem and they resolved it quickly.

22 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We appreciate you taking the time to share your experience, William! We are glad to hear that our team was able to address your concern and provide a quick resolution.

We understand that even a small issue can impact your overall experience, which is why we strive to respond promptly and ensure every customer receives the assistance they need. Our team is committed to finding fair and effective solutions whenever concerns arise.

We appreciate your feedback and are grateful for the opportunity to assist you. Your satisfaction remains our priority, and we will continue working to provide the level of service our customers expect.

Noté 5 sur 5 étoiles

I was able to reach the company via…

I was able to reach the company via email and they were able to resolve my issue to my satisfaction.

29 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We appreciate you taking the time to update your experience. We understand how important it is for concerns to be addressed promptly and thoroughly, and we are pleased that our support team was able to work with you via email and reach a resolution that met your expectations.

Providing responsive customer service and fair resolutions remains a top priority for us. Whenever a customer experiences an issue, our goal is to listen, investigate the situation carefully, and work toward an outcome that leaves the customer satisfied.

Your feedback is valuable and helps reinforce our commitment to delivering the level of service our customers deserve. Should you ever need any additional assistance, our support team will be happy to help.

Noté 5 sur 5 étoiles

Rochelle helped me with all of my concerns…

Rochelle helped me with my concerns very quickly. Great customer service.

22 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Healiq

Réponse de Healiq

We truly appreciate you sharing your positive experience, Anna! We’re pleased to hear that Rochelle was able to address your concerns quickly and provide the level of support you deserve. Providing responsive and helpful customer service is a priority for our team, and we’re grateful for your recognition of Rochelle’s efforts. We remain committed to assisting our customers and ensuring every interaction is handled with care and professionalism.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus